51. forduló, 53. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 19. 9h:15'
EZ A 738. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
739. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX

PÖTI DANON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,46] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a drótszőrű pincsi (ld. enc.), az óriás patkány (ld. enc.) és a varkaudar kósza (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) zárnyitó készletet (ld. enc.), fedett vermet (ld. enc.) és háló-csapdát (ld. enc.).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kaszabolósáska nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 208.]

vi 2 3 30 viselkedésed: 2 3 30
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettől kezdve 2. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

fkt 1253 10 1 felt. készítesz az 1253. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

fkt 29 6 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

fkt 205 1 1 felt. készítesz a 205. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

fkt 6 1 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
fkt 6 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

d 2 15 eldobod a 2. tárgyat (15 darabot)
Elhajítasz 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

v 15 29 5 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új smirglilevél. [-35 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 183.]

kt 249 2 elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bumerángot. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 159.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[108,47] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy tímárkunyhó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [107,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy vérfürdető magszim. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a kérődző etra farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Obszidián pengével megvagdalod a kérődző etra fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor súrolod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Látsz egy templomot. Számodra ismeretlen istené.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[105,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy ryuku légiós. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 155 pontot kell rákölteni.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [105,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével végigvagdosod a karmos tankány testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a karmos tankány bal első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd öklelve, szarvaival a karmos tankány felsérti a derekadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével néhányszor megcsapod a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,52] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy szürke rinocérosz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[30 pontot használtál fel, van még 85.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[105,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Iron Cross hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " LEAH az Út, az Igazság és a HALÁL és Tour-Mix az ő prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Obszidián pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Obszidián pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vérfürdető magszim. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az élet a legnagyobb betegség, mert mindig halállal végződik. -S.T. " Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,53] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ragyás burástya trófeát, és kiszedsz egy ryuku gárdista trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 21 kaja. Elteszed őket. [24 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 347 keresed a 347. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar kószát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

bpb bef. parancs berakása:

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 18 Szint: 14 Merészség: 2/1 Magasság: 126 cm
IQ: 22 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 170/100 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (18) Varázspont: 170/46 Pénz: 0 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 14/6
Eddig összesen 298 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 438 TP-t kaptál. Jelenleg 72 327 TP-d van. A következő szinthez még 2 673 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, nukleáris cickány, ryuku gárdista. A 39. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 18/30 (+13%) ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 15/39 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -);
106,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/39 (+55%) 2. nyomkövetés: 10/54 3. mászás: 4/69 (+6%)
4. csapdakészítés: 5/23 (+8%) 5. gyógyítás: 9/25 6. teológia: 7/89 (+22%)
7. taumaturgia: 8/83 (+7%) 8. szörnyismeret: 3/67 (+20%) 9. vadászat: 1/23
10. bányászat: 1/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), szürke rinocérosz (#346), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 45.25 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 lajhár csont (#236)
1 smirglilevél (#29) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bumeráng (#249) 5 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(105,50) ryuku légiós (#361), oltár
(105,51) karmos tankány (#137), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(105,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 28. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(105,53) nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290), vérfürdető magszim (#148)
(106,49) kérődző etra (#368), mély kút (#93), oltár
(106,53) ryuku gárdista (#360)
(107,48) vérfürdető magszim (#148)
(108,47) oltár, 22. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)

Üzenet küldése a karakternek