Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 19. 9h:15' EZ A 738. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 739. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
vi 2 3 30 | viselkedésed: 2 3 30 |
fkt 1253 10 1 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (10 darabot) |
fkt 29 6 1 | felt. készítesz a 29. tárgyat (6 darabot) |
fkt 205 1 1 | felt. készítesz a 205. tárgyat (1 darabot) |
fkt 6 1 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
d 2 15 | eldobod a 2. tárgyat (15 darabot) |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 29 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 249 2 | elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot) |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [107,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy vérfürdető magszim. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [106,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kérődző etra. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a kérődző etra farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Obszidián pengével megvagdalod a kérődző etra fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor súrolod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [105,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét a másikra ugrasz. Obszidián pengével végigvagdosod a karmos tankány testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a karmos tankány bal első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd öklelve, szarvaival a karmos tankány felsérti a derekadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével néhányszor megcsapod a karmos tankány bal első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [105,52] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy szürke rinocérosz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Obszidián pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Obszidián pengével néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [106,53] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolgatod a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ragyás burástya trófeát, és kiszedsz egy ryuku gárdista trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
szk 347 | keresed a 347. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY) Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek. |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY) Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is. |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA) Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk. |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 18 | Szint: | 14 | Merészség: | 2/1 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/83 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 170/100 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (18) | Varázspont: | 170/46 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 14/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 18/30 (+13%) | ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 15/39 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -); |
106,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 121 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/39 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 10/54 | 3. mászás: | 4/69 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 5/23 (+8%) | 5. gyógyítás: | 9/25 | 6. teológia: | 7/89 (+22%) |
7. taumaturgia: | 8/83 (+7%) | 8. szörnyismeret: | 3/67 (+20%) | 9. vadászat: | 1/23 |
10. bányászat: | 1/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
manifesztátor (#124), szürke rinocérosz (#346), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 99 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 45.25 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 5 | kaja (#2) |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|