237. forduló, 239. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 28. 9h:06'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: máj. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,99] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr fanatikusa. Egy Acél Öklök gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy aranyfecske trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. {egészsége: 27.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Haláltánc. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Raia apostola. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. taposó medált, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy zafír sárkány trófea, egy sötét ölész trófea és egy varkaudar böllér trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! {támadása: 82.} Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Összeismerkedtek. Az ő neve Thaentier. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Astro. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
Brynhildur, amikor összefutottatok, adott neked egy Éjmágus tükrét (ld. enc.), egy moa varázsdobozt (ld. enc.), egy adamantitot (ld. enc.), egy bozontfonatot (ld. enc.), 73 pirkitet, egy nekrofun medált (ld. enc.), egy vark. pecsétgyűrűt (ld. enc.), egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt (ld. enc.) és 2 varkaudar szimbólumot (ld. enc.). Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 1230. hetének nyerőszámai: 13, 4, 23. 5 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy piromenyét nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 389.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

a 264 2385 32 átadod a 264. tárgyat a 2385. kalandozónak (32 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 13 remák szivet Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

aa 1133 223 685 átadod az 1133. tárgyat a 223. tárgyat a 685. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Brynhildur részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Brynhildur részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 rinóbőr övet Brynhildur részére. [15 pontot használtál fel, van még 346.]

aa 243 1171 1528 átadod a 243. tárgyat az 1171. tárgyat az 1528. tárgyat
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vark. pecsétgyűrűt Brynhildur részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar szimbólumot Brynhildur részére. [10 pontot használtál fel, van még 336.]

aa 253 1563 1100 átadod a 253. tárgyat az 1563. tárgyat az 1100. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 nekrofun medált Brynhildur részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 bozontfonatot Brynhildur részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Éjmágus tükrét Brynhildur részére. [15 pontot használtál fel, van még 321.]

aa 153 627 473 átadod a 153. tárgyat a 627. tárgyat a 473. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet Brynhildur részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 adamantitot Brynhildur részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 fiatalság italát Brynhildur részére. [15 pontot használtál fel, van még 306.]

aa 732 átadod a 732. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 gyöngyberakásos övet Brynhildur részére. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 32 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 273.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy élőholt mirg jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következő kincseket találtad: 2 nyu-shuriken, egy sallank nyíl és egy kígyóbőr kesztyű. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 5 szúró, 5 vágó, 5 ütő ellen.}

Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg jön feléd.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Cras Lorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy fekete, tüsi hajú, félszemű ember férfi táborát. Fekete a bőre. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku futárcsizmát, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Ciang Csí trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Whurphöl trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [108,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [76 pontot használtál fel, van még 197.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! 2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! 3.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! [30 pontot használtál fel, van még 167.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 137.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 107.]

v 7 87 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 104.]

v 7 174 2 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 72 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

v 7 72 2 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[109,97] Dombos terepre érkeztél. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy elhagyott bánya van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 20.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [110,98] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsthegyű nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy orgoró! {védettsége: 50 szúró, 44 vágó, 20 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgoró ollóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Ez egy bányarém! {védettsége: 30 szúró, 45 vágó, 30 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bányarém bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a bányarém fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mallon botjával gyengén megütöd a bányarém jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a bányarém testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy hegymélyi lidérc! {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 1 ramit követ. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [110,99] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nyuhaj karbin. {egyik sebzési módja: 2x 4d4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [98 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 18, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)
Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük.

MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY)
A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható.
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

BOZONTFONAT (1563. TÁRGY)
Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.)

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY)
Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad.

SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY)
Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened.

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY)
Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta.

ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 28 (32) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 (24) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 27 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 306/301 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 409/29 Pénz: 493 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 27/0 Pszi pont: 80/37 EFejl: 17
Eddig összesen 1540 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 713 TP-t kaptál. Jelenleg 625 375 TP-d van. A következő szinthez még 174 625 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, bányarém, óriásféreg. A 227. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2060 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/46 vágófegyverek: *23/101
ütőfegyverek: 24/79 (+13%) lőfegyverek: 20/58 (+15%) dobófegyverek: 14/0

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 40 százalék;
110,99 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/2 2. nyomkövetés: 41/46 (+14%) 3. lopás: 4/73
4. mászás: 12/97 (+7%) 5. csapdakészítés: 16/66 (+6%) 6. csapdaészlelés: 9/58
7. gyógyítás: 42/61 8. titkosírás: 9/64 9. felderítés: 21/34 (+4%)
10. szörnyidomítás: 7/54 11. teológia: 21/99 (+24%) 12. taumaturgia: 22/56 (+9%)
13. versengés: 6/70 (+9%) 14. zene: 14/31 15. szörnyismeret: 25/94 (+20%)
16. pszi: 10/55 (+5%) 17. zárnyitás: 3/84 18. vadászat: 14/49
19. bányászat: 34/42 (+11%) 20. főzés: 9/5 (+11%) 21. csapatmunka: 1/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * csatabárd (#555) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) $2 rövid íj ($107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 mérgezett vasnyíl (#187) $1 nyílvessző ($108)
10 tüske (#22) 27 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
$2 nyu-shuriken ($157) 2 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 királyi korona (#338) $2 * vassisak ($160)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) $1 kígyóbőr kesztyű ($49)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 2 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * rothasztó talizmán (#815)
2 trófea nyaklánc (#196) 1 * villám szimbólum (#145) 2 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * ezüst papi karkötő (#308) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst gyűrű (#180)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 29]
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 dorony duda (#235) 3 ezüst kulcs (#184)
19 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kötél (#92)
1 kronokristály (#1636) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 mérleg (#81) 1 moa antigrav (#2204) 1 nagy aranykulcs (#246)
4 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyílcsapda (#243) 2 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$2 álompor ($396) 3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
3 borkonyó bibe (#312) 2 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652)
8 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 3 galachmit (#310)
1 gyíkfű (#201) 4 gyöngymangó (#135) $1 ilkin érc ($232)
1 jegesmedve bunda (#1067) 2 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 4 kőszem (#304) 2 lidércesszencia (#1074)
33 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
$3 mocsári penke ($148) $1 mutáns csont ($331) 1 nektoraf faggyú (#667)
2 óndarab (#85) 21 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 ramit kő (#226) 3 raptor karom (#281) 22 remák szív (#264)
4 rézdarab (#70) 1 szulfin (#676) 2 tükör (#43)
13 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 90.06 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 harci kalapács (#174)
4 kaja (#2) 23 mákrózsa virág (#56) 13 remák szív (#264)
2 rézsisak (#72) 3 spiritusz (#170) 2 ugh méreg (#166)
13 víz (#27) 1 fiatalság itala (#473) 1 gyöngyberakásos öv (#732)
2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 rinóbőr öv (#685)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 nekrofun medál (#253) 52 pirkit (#153)
1 bozontfonat (#1563) 1 adamantit (#627) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Éjmágus tükre (#1100)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 1 ilkin érc (#232) 2 karbin plazma (#199)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074)
2 madártoll (#112) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mocsári penke (#148)
2 nyu-shuriken (#157) 1 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70)
1 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

106 107 108 109 110 111
96
97
98
99
100
(107,98) varkaudar (#64), tündöklő szobor (#1587), Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), 36. jellempróba, korinthai amőba (#420), egy ember férfi
(107,99) nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(108,97) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), varkaudar bajnok (#190)
(109,97) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, vadász varkaudar (#108)
(110,98) fémbontó szójer (#150), elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), orgoró (#170), bányarém (#7083), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(110,99) nyuhaj karbin (#110), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek