Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 28. 9h:06' EZ A 666. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 667. játékheted kezdete: máj. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
a 264 2385 32 | átadod a 264. tárgyat a 2385. kalandozónak (32 darabot) |
aa 1133 223 685 | átadod az 1133. tárgyat a 223. tárgyat a 685. tárgyat |
aa 243 1171 1528 | átadod a 243. tárgyat az 1171. tárgyat az 1528. tárgyat |
aa 253 1563 1100 | átadod a 253. tárgyat az 1563. tárgyat az 1100. tárgyat |
aa 153 627 473 | átadod a 153. tárgyat a 627. tárgyat a 473. tárgyat |
aa 732 | átadod a 732. tárgyat |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [108,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
v 7 87 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 174 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 72 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [110,98] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsthegyű nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgoró testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgoró ollóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bányarém bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a bányarém fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mallon botjával gyengén megütöd a bányarém jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a bányarém testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bányarém megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [110,99] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nyuhaj karbin. {egyik sebzési módja: 2x 4d4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY) Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük. |
MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
BOZONTFONAT (1563. TÁRGY) Ez a terjedelmes, gubancos, számtalan fonatból álló bozont komoly varázserőt áraszt magából, ezt már az első pillanatban érzékeled. Gyorsan rájössz arra is, hogy ez a tárgy nem is tartozik szervesen az imént legyőzött neves lény fejéhez, ő is csupán törzsi díszként, vagy varázsereje miatt hordta azt. Most, hogy megszerezted a bozontfonatot, saját hajadhoz, illetve sisakodhoz rögzítheted (KF 1563). Amennyiben ezt teszed, +3 erőt és -2 IQ-t kapsz. (Ha már van sisak a fejeden, a bozontfonatot mellé KFelheted.) |
NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY) Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY) Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod. |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY) Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta. |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 27 (31) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 306/301 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 26 (30) | Varázspont: | 409/29 | Pénz: | 493 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 27/0 | Pszi pont: | 80/37 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/46 | vágófegyverek: | *23/101 |
ütőfegyverek: | 24/79 (+13%) | lőfegyverek: | 20/58 (+15%) | dobófegyverek: | 14/0 |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); mérgezett vasnyíl (#187) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 40 százalék; |
110,99 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/2 | 2. nyomkövetés: | 41/46 (+14%) | 3. lopás: | 4/73 |
4. mászás: | 12/97 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 16/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/58 |
7. gyógyítás: | 42/61 | 8. titkosírás: | 9/64 | 9. felderítés: | 21/34 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 7/54 | 11. teológia: | 21/99 (+24%) | 12. taumaturgia: | 22/56 (+9%) |
13. versengés: | 6/70 (+9%) | 14. zene: | 14/31 | 15. szörnyismeret: | 25/94 (+20%) |
16. pszi: | 10/55 (+5%) | 17. zárnyitás: | 3/84 | 18. vadászat: | 14/49 |
19. bányászat: | 34/42 (+11%) | 20. főzés: | 9/5 (+11%) | 21. csapatmunka: | 1/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) Követőim nagyhatalmú mágusok. Költs el egyetlen körben legalább 333 VP-t a V parancs használatával! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | csatabárd (#555) | 1 | vadászkés (#1264) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | Mallon botja (#1526) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | $2 | rövid íj ($107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | $1 | nyílvessző ($108) | |||
10 | tüske (#22) | 27 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
$2 | nyu-shuriken ($157) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | királyi korona (#338) | $2 | * | vassisak ($160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | $1 | kígyóbőr kesztyű ($49) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | sárga erőöv (#276) | |
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | 2 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | obszidián függő (#195) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | rothasztó talizmán (#815) | |
2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | 2 | * | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 29] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 52] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 41] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16] | |||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | dorony duda (#235) | 3 | ezüst kulcs (#184) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | mérleg (#81) | 1 | moa antigrav (#2204) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
4 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyílcsapda (#243) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$2 | álompor ($396) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 2 | darázsfarok (#654) | 6 | darázsszárny (#652) | |||
8 | elkarog szőr (#665) | 2 | etra hályog (#712) | 3 | galachmit (#310) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 4 | gyöngymangó (#135) | $1 | ilkin érc ($232) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 4 | kőszem (#304) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
33 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
$3 | mocsári penke ($148) | $1 | mutáns csont ($331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
2 | óndarab (#85) | 21 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | ramit kő (#226) | 3 | raptor karom (#281) | 22 | remák szív (#264) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | szulfin (#676) | 2 | tükör (#43) | |||
13 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 90.06 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | harci kalapács (#174) | |||
4 | kaja (#2) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 13 | remák szív (#264) | |||
2 | rézsisak (#72) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
13 | víz (#27) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyöngyberakásos öv (#732) | |||
2 | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | rinóbőr öv (#685) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | nekrofun medál (#253) | 52 | pirkit (#153) | |||
1 | bozontfonat (#1563) | 1 | adamantit (#627) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kőszem (#304) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
2 | madártoll (#112) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | |
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|