370. forduló, 380. forduló, Bullion Gotfried összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 23. 12h:16'
EZ A 1113. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD
1114. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3682
SZÁMLA : XXXX

BULLION GOTFRIED KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,96] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: vv 71 72 73 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 716.]

* 2. KP: vps 47 0 0 VP spórolása: 47
Félreraktunk, letiltottunk neked 47 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 3. KP: ek 213 0 0 t. energia kisütése: 213
Rendben, dalolni fogsz a csatákban. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 4. KP: vv 26 182 0 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 712.]

* 5. KP: vv 165 178 88 elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 710.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 710.]

hu 240 hulladék: 240
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

ftv 92 693 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 693. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 710.]

kno 13 5 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 710.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] A befejezéshez még 29 TU szükséges. [70 pontot használtál fel, van még 640.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+500 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 635.]

h 1546 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 634.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[190,95] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 62 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Bőszen dalolni kezdesz. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 25 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 fekete gyöngy. 2 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 72 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Nagy hangon énekelni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [189,94] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


(Továbbmész...) [188,94] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy csápos otagi. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csápos otagi egyik csápját. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a csápos otagi farkát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvágod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csápos otagi nyálkás csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A csápos otagi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

[68 pontot használtál fel, van még 566.]

tim 90 titkosírás megfejtése 90 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ajtótól ajtóig megy, de a házba sosem lép be.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 79 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza csavaros szarvát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaktusztüskét. 2 844 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 bronzhegyű nyíl, 6 fekete gyöngy, 4 vas dobónyíl, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [90 pontot használtál fel, van még 476.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[187,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Továbbmész...) [186,92] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 13 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [185,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 443.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186 187 188 189 190 191
90
91
92
93
94
95
96
97
(185,91) tavacska, 31. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(186,92) kultúrmasztodon (#227), ősi csatamező (#263), 21. jellempróba
(187,93) 32. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(188,94) phua-kúp (#372), 40. jellempróba, csápos otagi (#395), massza (#217)
(189,94) Raia szent lovagja (#239)
(190,95) quwarg boly (#359), 48. jellempróba, Raia oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 27 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

be 497 6 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Nagy hangon énekelni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronotapír testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronotapír nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ében hadúr.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (védelem tűz ellen van rajta.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Nagy hangon énekelni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ében hadúr fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megkarcolod az ében hadúr testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy orbitális mackósajt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Nagy hangon énekelni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr jobb lábát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 76 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 319, gyógyulás: 0, összesen: -319 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 377.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 369.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,91] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) [184,90] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Látsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... Az utolsó próba következik. A jósnő három kártyát tart eléd és arra biztat, húzd ki közülük a megfelelőt. Töprengsz egy kicsit, majd kiválasztod az egyiket. Csak amikor a jósnő helyeslően bólogatni kezd, könnyebbülsz meg kicsit. 960 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Sötét halál, 1 Illúziósárkány, 1 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt, 1 Tisztítótűz. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 960 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 52 darab aranyérmét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [183,89] A sík vidék mocsarassá válik.

[53 pontot használtál fel, van még 316.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 4 21 26 mozogsz 4 21 26
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nanda. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nanda fejét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Bőszen dalolni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigmetszed a nanda testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nanda nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 igazgy. fülbevalót [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Hamarosan egy ragyás burástyát pillantasz meg. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 1 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból. [40 pontot használtál fel, van még 271.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 19 905 22 mozogsz 19 905 22
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [25. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 900 19 905 mozogsz 900 19 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

lm 27 900 18 mozogsz 27 900 18
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [27. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Bőszen dalolni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg bal oldalát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az óriásféreg farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [19. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 3 17 mozogsz 3 17
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [3. PONT. --> 7. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [14. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [40 pontot használtál fel, van még 166.]

kpcs 3 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 7 5 31 mozogsz 7 5 31
Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [14. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [7. PONT. --> 3. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [5. PONT. --> 28. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [30. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [31. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [35. PONT.] [55 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 36 32 38 mozogsz 36 32 38
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] A fenébe! Egy zsákutca. [32. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [37. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [41. PONTRA.] [15 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 42 33 40 mozogsz 42 33 40
A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [39. PONTON.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [40. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] [15 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 42 34 44 mozogsz 42 34 44
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 30. PONTRA. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [34. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 43. PONTRA. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] [15 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [28. PONT. --> 5. PONT.] Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [6. PONT. --> 58. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [46. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [47. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [48. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [49. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 16.]

lm 54 905 55 mozogsz 54 905 55
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy átokmurgattyú az. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 71 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nanda. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 16 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Hirtelen egy szubreális vámpírt veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír nyakát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot [optiri agysisak ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

v 198 181 104 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 227 keresed a 227. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kultúrmasztodont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: vpf 47 0 0 VP elővétele: 47
Felszabadítottunk neked 47 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: vv 62 83 88 elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 516 pontot. A következő körben tehát 515 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bullion Gotfried, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kisebb papja vagy. A Kerekkorsó Rendje (#9136) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 375. fordulód.

Erő: 51 (64) Szint: 31 Merészség: 7/5 Magasság: 170 cm
IQ: 41 (43) Támadás: 53 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 43 (53) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 30/39 év
Egészség: 37 (45) Életpont: 608/608 Jellem: semleges Tul. pont: 14
Szerencse: 47 (55) Varázspont: 951/135 Pénz: 8882 arany Kép. pont: 41
Tudatpont: 35/8 Pszi pont: 181/45 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 210
Eddig összesen 2960 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 939 TP-t kaptál. Jelenleg 3 626 631 TP-d van. A következő szinthez még 373 369 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, varkaudar katona, magnetikus praglonc. A 362. fordulódban 12519 arany került a bankszámládra. 12581 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/95 ökölvívás: 5/24 szúrófegyverek: 23/67
vágófegyverek: 35/64 (+15%) ütőfegyverek: 24/0 lőfegyverek: 29/56 (+10%)
dobófegyverek: 25/43

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -26.); vashegyű nyíl (#176) (27 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,89 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 59, 58, 65, 61, 60, 62, 63, 85, 84, 87, 89, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/40 2. nyomkövetés: 87/15 3. lopás: 1/32
4. mászás: 17/73 (+6%) 5. csapdakészítés: 30/76 (+7%) 6. csapdaészlelés: 16/91 (+18%)
7. gyógyítás: 55/38 8. titkosírás: 11/70 (+42%) 9. felderítés: 29/48 (+36%)
10. szörnyidomítás: 16/87 11. teológia: 57/41 (+18%) 12. taumaturgia: 50/37 (+34%)
13. szerencsejáték: 15/83 (+511%) 14. versengés: 20/84 (+9%) 15. zene: 26/37
16. szörnyismeret: 42/87 17. pszi: 24/22 (+11%) 18. zárnyitás: 11/70 (+56%)
19. vadászat: 15/34 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 32/94
22. úszás: 15/42 23. főzés: 10/68 24. dalolás: 36/72 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 12 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35), őrült varázsló (#255)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
ember (#1), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) állatvédelem (#192) áldomás II (#169) (474,28)
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
szárazság (#48) >> óriásféreg (#171) jégcsóva (#41) >> homokvarány (#16)
természet haragja (#141) >> pszi őselementál (#258) természet haragja (#141) >> férfiak (#998)
természet haragja (#141) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> vark. kardtáncos (#693) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
fürgülés (#92) >> ongóliant hadúr (#178) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar vajákos (#690) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
csatadal (213)
önismeret (236)
Fortuna szentélye (311)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
126 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 quwarg tojás (#360) 9 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 6 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bájital (#261) 9 fekete gyöngy (#99) 8 fokhagyma (#403)
1 galachmit (#310) 1 hatalom fülbevalója (#817) 16 kaja (#2)
9 kaktusztüske (#114) 1 márványkulcs (#245) 2 sáfránypor (#211)
1 tudás gyöngye (#522) 3 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)
4 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152) 55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186
88
89
90
91
92
(183,89) a 76. labirintus bejárata, nanda (#224), átokmurgattyú (#225), ragyás burástya (#111), óriásféreg (#171), szubreális vámpír (#223)
(184,90) patak, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(185,91) tavacska, 31. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek