43. forduló, 45. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 16. 12h:05'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,-47] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kf 162 kézbeveszed/felveszed a 162. tárgyat
A füledre akasztod a borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 192 150 183 hulladék: 192 150 183
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szent jogart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 95 99 105 hulladék: 95 99 105
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 225 191 162 hulladék: 225 191 162
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 74 40 26 hulladék: 74 40 26
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 128 41 212 hulladék: 128 41 212
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sallank karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 104 44 47 hulladék: 104 44 47
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

hu 231 657 37 hulladék: 231 657 37
Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aurach fogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

fas 24 felt. ásás 24 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

t 42 támadod a 42. szörnyet
FT 42 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy óriás patkány! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás patkány testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[75,-46] Dombos terepre érkeztél. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-46] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy halálbokort. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-45] Továbbra is alacsonyhegység. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsőségére. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal megvágod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 aranyat. Messze hajítod a vacak kis bíbor szulfagor trófeát, és kinyersz egy alkalmas bibircsók-óriás trófeát. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 149.]

m 5 7 8 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra
[72,-44] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [71,-45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a piromenyét fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel megvágod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [71,-46] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " I't LyáRRtam - Buldózer " Találsz egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Xantorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megkarcolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 49 életpontot! A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sírlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy Jerome ijesztett meg. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [52 pontot használtál fel, van még 97.]

m 8 mozogsz északra
[71,-47] Továbbra is dombság.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy láplidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Van itt egy szürke kastély (551. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [9 pontot használtál fel, van még 88.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [180 tapasztalati pontot kaptál.] Majd előveszi a következő térképet, és eléd teríti. Ebben a labirintusban van elrejtve a harmadik szvó-ektoplazma.

11
8 9 10 13 15
7
14
12
4
2 5
3 6
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
11: 1. térkép 14. pont
14: 1. térkép 11. pont

Ez a 35. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 42, északra 30 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 83.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[70,-48] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal megvagdalod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz jobb lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy sírlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [69,-49] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [70,-50] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy hóhérbimbót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy sírlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. IQ-d TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 21 501 energia fejlesztése 21
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 26 keresed a 26. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy királygyíkot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

TESTÚJJÁÉPÍTÉS (12. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Sikerült végre tökéletesen használhatóvá fejlesztened a legkézenfekvőbb alakváltó képességet: miszerint formád oda-vissza változtatása során a sérüléseket "eltünteted", a hibás sejteket regenerálod. Ez a dolog már nem megy annyira spontán, "érzésből", mint a többi: egy apró hiba borzalmas torzulásokat idézhet elő, ezért nagyon mély koncentrálást igényel. Használatához az AV 12 <TVP> parancsot kell kiadnod. 10-el kevesebb életpontot fogsz gyógyulni, mint ahány tevékenység-pontot költesz el - a 10 pont a kezdeti meditációt jelenti. Pl. AV 12 30 gyógyít 20 életpontot. Nincs korlátozva a maximálisan elkölthető pont! Ha paraméterként több pontot adsz meg, mint amennyi életpontod hiányzik, automatikusan csak a szükséges pontmennyiséget fogod elkölteni. (Megjegyzés: Ha nagyon magas már a gyógyítás szakértelmed, lehet, hogy az AV 12 nem lesz sokkal hatékonyabb, mint a GY parancs. Gondolj azonban arra, hogy a testújjáépítést labirintusokban is használhatod...)

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 44. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 3/1 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 164/112 Jellem: gonosz (26) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 137/35 Pénz: 315 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/13
Eddig összesen 328 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 230 TP-t kaptál. Jelenleg 34 390 TP-d van. A következő szinthez még 13 610 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, rőtmanó berzerker, trikornis.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 17/80 (+16%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 11/50 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/93 (+122%) 2. nyomkövetés: 11/77 (+47%) 3. csapdakészítés: 4/45 (+10%)
4. csapdaészlelés: 1/53 5. gyógyítás: 13/64 6. titkosírás: 1/64
7. felderítés: 1/78 8. teológia: 3/36 9. taumaturgia: 7/33 (+5%)
10. zene: 1/0 11. szörnyismeret: 2/16 12. zárnyitás: 7/72
13. vadászat: 1/103 14. bányászat: 7/87 (+91%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
tintacsiga (#74), zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), piromenyét (#99), élőholt mirg (#135)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), rájanyék (#58), ismeretlen (#9089), félelem-járó (#56), technokolin (#50), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. (teljesítve)
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 30, 31, 32, 33, 34, 35.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 78 (limit: 1060), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7935.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 csontpálca (#329) 1 * csontszablya (#64)
1 dárda (#10) 1 esszenciakristály (#350) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) $1 orgyilkos tőr ($225)
2 ubuk dobónyíl (#138) 8 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranylánc ($191) $1 * borostyán függő ($162) 1 * denevér szimbólum (#140)
1 * Eldaran karkötője (#373) 1 * ezüst nyaklánc (#117) $2 * gyöngysor ($192)
1 nap szimbólum (#141) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) $1 csontkulcs ($74)
1 ¤ deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 1 gyógykenőcs (#313) 1 keg gomba (#1615)
1 kötél (#92) $1 szent jogar ($150) 1 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) $1 vaskulcs ($183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 21]
5 éjurna (#2368) [bennük 4 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 46]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 15]
3 + vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 acélpengőke ($231) 1 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48)
$6 aurach fog ($657) $1 bakkura bőr ($95) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 csuklyavirág (#133) $1 dorony tüdő ($212) 3 + dözmöng szív (#122)
$44 drótszőr ($37) $3 evaporőr háj ($105) $11 fekete gyöngy ($99)
$1 fémrúd ($104) $1 grákóbőr ($41) 4 gyöngymangó (#135)
1 halálvirág (#2371) 2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
$1 királygyík bőr ($44) 34 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 5 óndarab (#85) 14 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 9 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
$5 sallank karom ($128) 2 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14)
$1 surranó kígyó bőr ($47) 1 szulfin (#676) 3 szvó-ektoplazma (#151)
6 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30) 3 + vasérc (#152)

Összsúly: 47.59 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ubuk dobónyíl (#138) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 bomló esszencia (#2367) 1 csuklyavirág (#133)
1 dárda (#10) 2 gyöngymangó (#135) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
5 tinta (#101) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
-51
-50
-49
-48
-47
-46
-45
-44
-43
(69,-49) vaskohó (#155), Dornodon oltár
(70,-50) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(70,-48) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 37. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, trappoló dinymák (#118), csontváz (#48)
(71,-47) szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 41. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(71,-46) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116), Jerome (#956)
(71,-45) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 43. jellempróba, piromenyétek (#99)
(72,-44) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, tetemember (#123)
(73,-45) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Elenios oltár, érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(74,-46) alpesi tehenek (#91), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(75,-46) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(76,-47) óriás patkányok (#42)

Üzenet küldése a karakternek