390. forduló, 392. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 6. 7h:30'
EZ A 531. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD
532. játékheted kezdete: nov. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 7

BALOARG KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,72] koordinátán.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 27. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2020. november 24., kedd 16 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 105 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+549 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+114 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1412. hetének nyerőszámai: 24, 14, 8. 3 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 751.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 746.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 746.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 745.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 740.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 735.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 730.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 725.]

* 9. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 721.]

* 10. KP: vv 188 72 0 elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 717.]

v 198 181 102 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

148 149 150
71
72
73

[181,102] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy griffőniksz!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy aranygriff!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt!
Összeakadsz Trisaf Ilpmurkkal. Sheran tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy arany vadászmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy démoni palástot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mind. holdkövét, egy nekrofun medált, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Thargodan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy genrath vérmedve trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: purifikátor háj, quwarg tojás, rájabőr, rákfatty váladék, rejtőköpeny, rézkulcs. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 666.]

a 100 1532 13 átadod a 100. tárgyat az 1532. kalandozónak (13 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 13 aranyló ugarhéjat Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 474 1532 átadod a 474. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 Tilnetor kardját Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 2331 1532 13 átadod a 2331. tárgyat az 1532. kalandozónak (13 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 13 vortexvesszőt Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 689 1532 átadod a 689. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku mellvértet Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 688 1532 átadod a 688. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku sisakot Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 693 1532 átadod a 693. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku köpenyt Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 690 1532 átadod a 690. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku kesztyűt Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 692 1532 átadod a 692. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku csizmát Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

le 691 leveszed/lerakod a 691. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 691 1532 átadod a 691. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku nadrágot Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 687 1532 átadod a 687. tárgyat az 1532. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku karvédőt Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 210 1532 40 átadod a 210. tárgyat az 1532. kalandozónak (40 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 40 fűszertartót Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 257 1532 5 átadod a 257. tárgyat az 1532. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 szent kehelyt Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 152 1532 3 átadod a 152. tárgyat az 1532. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vasércet Trisaf Ilpmurk részére. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

a 87 1532 3 átadod a 87. tárgyat az 1532. kalandozónak (3 darabot)
Sajnos nincs nálad bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 666.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[182,102] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy hegyi góliát nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát jobb lábát. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel megdöföd a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 3 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll bányász. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll bányász testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll bányász jobb karját. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed a troll bányász fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 827, sebződés: 229, gyógyulás: 79, összesen: -150 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant jobb lábát. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 4 451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 48, gyógyulás: 75, összesen: +27 ÉP}


(Továbbmész...) [184,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (7 támadással 237 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 30 aranyat. 3 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 14, gyógyulás: 69, összesen: +55 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 621.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[185,101] A hegyvidéket síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 106, gyógyulás: 117, összesen: +11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna!

(Továbbmész...) [186,102] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy éjkornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis bal oldalát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! [30 pontot használtál fel, van még 591.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[185,103] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,104] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy ősi csatamezőt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (7 támadással 244 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöföd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 3 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 54, gyógyulás: 31, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [183,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 2 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 542.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 17, összesen: +6 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg anyakirálynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő potrohát. (7 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 32 arany, -2 ÉP] 6 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 46, gyógyulás: 28, összesen: -18 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 507.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2 780 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 501.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 481.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 471.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 431.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 391.]

* 7. BP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 386.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 274 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 208 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 7, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 532 pontot. A következő körben tehát 732 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

GYŰRŰVISELÉS (575. TUDATI KÉPESSÉG)
Mágikus tárgyakból csak korlátozott mennyiséget tudsz viselni. Nem azért van korlátja a kezedre húzható mágikus gyűrűknek, mert nincs több ujjad, amire felhúzhatnád, hanem azért, mert a mágiájuk interferál egymással. Egy bizonyos számú gyűrű után ez az interferencia elnyomja a többi gyűrű mágikus képességeit. A tudati energiák felhasználásnak lehetősége azonban szinte végtelen. Most is találtál módot arra, hogy csökkentsd a gyűrűid mágikus interferenciáját, így eggyel több mágikus gyűrűt viselhetsz.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 313. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 391. fordulód.

Erő: 67 (96) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 60 (75) Támadás: 82 (86) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 58 (77) Védekezés: 96 (105) Menekülés: 30 % Életkor: 30/33 év
Egészség: 60 (78) Életpont: 1378/2034 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 68 (89) Varázspont: 3051/250 Pénz: 4851 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 90/77 Pszi pont: 248/777 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 20
Eddig összesen 6109 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 127 TP-t kaptál. Jelenleg 18 607 491 TP-d van. A következő szinthez még 1 392 509 TP szükséges. Trófeáid: mennydörgő titán, triklem drakolder, Friedurgonoma. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 4062 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/48 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: *46/100
vágófegyverek: *19/100 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: *36/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/40 2. nyomkövetés: 64/64 3. mászás: 28/30 (+7%)
4. csapdakészítés: 42/48 (+7%) 5. csapdaészlelés: 25/13 6. gyógyítás: 43/98
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 33/91 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 121/14 (+38%) 11. taumaturgia: 134/84 (+19%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/65 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 115/22 (+50%)
16. szörnyismeret: 21/47 17. pszi: 29/56 (+4%) 18. zárnyitás: 1/94
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 2/3 21. bányászat: 44/93 (+16%)
22. testépítés: 36/76 (+225%) 23. úszás: 5/32 24. főzés: 27/68 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
Techiulan aurája (#261) vámpirizáció (#1) (8,0) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443) esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13) tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve)
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 38, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 36, az összesen kapott pontszám: 1841. (összesen ölhető: 1464 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 107 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7476 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 aranyló ugarhéj (#100) 2 drótszőr (#37) 38 fűszertartó (#210)
10 isteni könnycsepp (#260) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku karvédő (#687)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku nadrág (#691) 1 ryuku sisak (#688) 5 szent kehely (#257)
1 Tilnetor kardja (#474) 3 vasérc (#152) 5 víz (#27)
13 vortexvessző (#2331)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
320 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 3 csillezsályalevél (#1253)
11 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304)
3 lótuszvirág (#447) 5 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 nagy bronzkulcs (#185) 3 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
6 rézdarab (#70) 13 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187
100
101
102
103
104
105
106
107
(181,102) sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), óriás griff (#105), griffőniksz (#106), aranygriff (#304), érclelőhely, Trisaf Ilpmurk (1532. kalandozó)
(182,102) hegyi góliát (#244), Raia oltár, érclelőhely
(183,101) troll bányászok (#679), vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(183,105) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), tündöklő szobor (#1587), oltár, áeratikus hasnyákok (#243)
(184,101) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(184,104) ősi csatamező (#263), 28. jellempróba, Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227)
(184,106) Raia szent lovagja (#239), márványtorony (#175), 42. jellempróba, Raia oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132), quwarg anyakirálynő (#269)
(185,101) ősdentor (#282), ősi csatamező (#263), 47. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)
(185,103) márványtorony (#175), oltár, 43. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), sötét gnóm (#132)
(186,102) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), régészeti lelőhely (#1208), trikornis herceg (#261), éjkornis (#228)
(186,103) Raia szent lovagja (#239), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, 40. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az Argum szörnyvadító és a T-rúna (fegyverszakértelem csere) bekerült a megvehető bónuszok közé.

Üzenet küldése a karakternek