344. forduló, 346. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 18. 16h:15'
EZ A 387. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
388. játékheted kezdete: aug. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,29] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 506.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 480.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 470.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 465.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 10. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+9 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-64 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 451.]

h 522 3 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 451.]

v 198 142 32 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

200 201 202
28
29
30

[142,32] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Találsz egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 12 gyíkfüvet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 406.]

ek 7 22 6 t. energia kisütése: 7 22 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 úszás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 406.]

m 6 mozogsz nyugatra
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 285 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 54, gyógyulás: 16, összesen: -38 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Úszik feléd valami. Egy vércápa sámán!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa sámán!

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán sikamlós testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A vércápa sámán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1 513 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgő cápákat. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}

Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétől. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!

Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa farkát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}

Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}

Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Már egész közelről látod a túlpartot, amikor a parti őrség levitáló sárkánynaszádja a közeledbe ér. Felerősített hangjukat hallod: "Figyelem figyelem! Csempészési kísérletét azonnal függessze fel! A királyság relikviáit tilos az országból kicsempésznie. Forduljon vissza vagy annihiláljuk!" Ijedten tempózol visszafelé. Szerencsére, a vércápák még társaik felfalásával vannak elfoglalva. Szomorúan mászol ki a partra. [Ha át akarsz kelni nyugatra, jelentkezz Biztosrévben a vámraktárban. Az első BE parancsra megismered az átkelés feltételeit.] [10 pontot használtál fel, van még 396.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[142,31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku csapásvezető. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [142,30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel egy phua-kúpot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. [30 pontot használtál fel, van még 366.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 10 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy varkaudar felderítő.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 336.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[143,29] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő jobb lábát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. 2 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [144,28] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy éjkornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis farkát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod az éjkornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod az éjkornis bal hátsó lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vas dobónyíl, egy kristálygömb, 2 fekete gyöngy és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 35, gyógyulás: 9, összesen: -26 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot.

(Továbbmész...) [145,28] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy purifikátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

[54 pontot használtál fel, van még 282.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
[146,28] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}


(Továbbmész...) [145,29] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle nyakát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot.

(Továbbmész...) [145,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 11, gyógyulás: 7, összesen: -4 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

[82 pontot használtál fel, van még 200.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kardfogú fülemülét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ef 30 526 energia fejlesztése 30
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-28 TU.] [196 pontot használtál fel, van még 4.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-6 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 17, 2.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 485 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 264. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 55 (84) Szint: 42 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 54 (84) Támadás: 67 (71) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 48 (67) Védekezés: 95 (103) Menekülés: 30 % Életkor: 29/45 év
Egészség: 46 (64) Életpont: 1083/1077 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 58 (77) Varázspont: 2157/680 Pénz: 26774 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 227/806 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 6
Eddig összesen 5295 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46 516 TP-t kaptál. Jelenleg 9 862 242 TP-d van. A következő szinthez még 637 758 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, királyi őrjáratos. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 2922 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/84 (+64%) ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 43/5 (+3%)
vágófegyverek: 16/75 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 34/3 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
145,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 212
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/73 (+11%) 2. nyomkövetés: 58/39 (+5%) 3. mászás: 26/27 (+6%)
4. csapdakészítés: 38/52 (+7%) 5. csapdaészlelés: 23/9 6. gyógyítás: 42/63
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 32/86 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 95/80 (+40%) 11. taumaturgia: 79/71 (+16%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/60 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 97/97
16. szörnyismeret: 17/91 17. pszi: 27/83 (+18%) 18. zárnyitás: 1/84
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 1/62 21. bányászat: 40/4
22. úszás: 10/97 (+635%) 23. főzés: 24/94 24. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,25,4)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 11, 16, 18, 30, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1200, az összesen kapott pontszám: 138780. (összesen ölhető: 1200 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 pszi kő (#248) 3 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
100 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 fekete gyöngy (#99)
12 gyíkfű (#201) 2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 6 lótuszvirág (#447) 1 purifikátor háj (#269)
10 spiritusz (#170) 1 trikornis szarv (#198) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

141 142 143 144 145 146 147
27
28
29
30
31
32
33
(142,30) élőholt tigris (#766), phua-kúp (#372), 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, varkaudar felderítő (#7133)
(142,31) 35. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)
(142,32) quwarg boly (#359), oltár, 47. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281)
(143,29) varkaudar felderítő (#7133)
(144,28) éjkornis (#228), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(145,28) purifikátorok (#157), Leah rúnaköve, bávatag golombár (#165)
(145,29) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), kardfogú fülemülék (#146)
(145,30) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), sötét főgnóm (#136)
(146,28) quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)

Üzenet küldése a karakternek