164. forduló, 166. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 22. 9h:21'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,39] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+114 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tüskés harci gromak fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 271.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 261.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[77,40] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szürke rinocérosz lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus bal karját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöföd a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 174 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 164, gyógyulás: 23, összesen: -141 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [76,40] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dombi yeti. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a dombi yeti jobb vállát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dombi yeti fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,41] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az uzbány fejét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 157.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[74,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Kőkéssel megvagdalod a tetemember jobb lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a törpe férfi táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. IQ-d TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 132.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! 2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 240 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! [30 pontot használtál fel, van még 102.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 72.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[74,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Továbbmész...) [76,45] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy alpesi tehén egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy gnóm kutatóállomás (550. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [71 pontot használtál fel, van még 1.]

be 550 bemész az 550. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ff 182 181 2084 felt. fegyverváltás: 182 181 2084
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << vasalt bunkó << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 4 507 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

a 158 2298 1 átadod a 158. tárgyat a 2298. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 16 (17) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 268/161 Jellem: gonosz (186) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (24) Varázspont: 247/28 Pénz: 74 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/6
Eddig összesen 997 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 200 TP-t kaptál. Jelenleg 244 454 TP-d van. A következő szinthez még 15 546 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/43 (+6%) vágófegyverek: 20/13 (+12%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 18/80 (+12%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,45 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 45/72 3. lopás: 4/73 (+13%)
4. mászás: 11/39 5. csapdakészítés: 17/9 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/95
7. gyógyítás: 23/28 8. titkosírás: 2/35 9. felderítés: 7/48
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 13/98 (+28%) 12. taumaturgia: 12/62 (+8%)
13. versengés: 4/14 (+9%) 14. zene: 7/76 15. szörnyismeret: 19/49 (+33%)
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 21/94 18. bányászat: 16/82 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 240 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 * kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264) 1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 parittya (#18) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 15 mérg. ubuk tüske (#137) 5 tüske (#22)
23 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * varkaudar páncél (#294)
Sisakok
$1 * bronzsisak ($88)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * sötét kámzsa (#699)
Kesztyűk
$1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
$1 tankány karom ($237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
4 aranylánc (#191) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 arany karperec (#194) 1 ezüst karkötő (#158)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 19 csepp tinta (#101), fér még: 21]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 63]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
7 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 140]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 117]
2 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 0]
4 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 75]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 7 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 + nyílcsapda (#243) 1 rézkulcs (#75)
4 + sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
23 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
2 darázsszárny (#652) 5 dözmöng szív (#122) 11 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 8 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
3 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135) 17 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 3 kőszem (#304) $2 lajhár csont ($236)
1 lapkorong (#80) 5 liumbe hajtás (#655) 46 madártoll (#112)
$1 magszim bél ($103) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 13 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
33 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 11 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) $1 rókafarok ($124) 17 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 11 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 Tiume batyuja (#660)
$1 trikornis szarv ($198) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 vasérc (#152)
10 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 85.02 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 3 mérgezett tüske (#23) 2 óndarab (#85)
2 rézdarab (#70) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
3 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak bőr (#268) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 rinóbőr (#651) 5 sallank karom (#128) 1 uzbány csőr (#169)
1 vasérc (#152) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79
38
39
40
41
42
43
44
45
46
(74,42) tetemember (#123), Leah oltár, egy törpe férfi
(74,43) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Elenios oltár, gyilkos sallank (#85)
(75,41) uzbány (#102)
(75,44) patak, ryuku légiós (#361)
(76,40) dombi yeti (#366), érclelőhely
(76,45) gnóm kutatóállomás (#550), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 26. jellempróba
(77,40) szürke rinocérosz (#346), vortexmágus (#418)
(78,39) tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek