166. forduló, 168. forduló, Hasszán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 17. 9h:07'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3379
SZÁMLA : XXXX

HASSZÁN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. KP: le 253 812 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 812. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 5. KP: kf 287 815 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 815. tárggyal
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 323.]
A nyakadba akasztod a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ftv 40 120 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 120. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [1 010 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 fejvadász medál. (ld. enc.)]
A gnóm azt mondja, talán akad még némi munka, bár kissé bizonytalannak tűnik. Kósza híresztelések szerint a rend vezetője (akit még nem sikerült kézrekeríteni), egy Lord Veurat nevű kalandozó visszatért a lerombolt rendházba. Egyelőre még nem ellenőrizték az információt, de talán érdemes lenne utánanézned. Megmondja, hol találhatod meg ezt az épületet.

1 2 3 4
6 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 187. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 45, délre 144 mérföldre található.

Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 248.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Felfedeztél egy halálbokort. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Látsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol Rockefellerrel. Leah elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy q. irtó medált, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy dermesztő lidérc trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [94,52] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Quirov. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a Quirov fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Quirov gyenge döfése nem tudott megsebezni. A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 70 aranyat. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Találsz egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz védőkristályt. (ld. enc.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Utad során felfedezed egy copfos ősz hajú, félszemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) " [15 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,104] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [108,103] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 218.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag mákrózsafőzetet. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Oltári finom volt! És ez a lebegés... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 514 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 217.]

ek 503 101 82 t. energia kisütése: 503 101 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

107 108 109
102
103
104
105
(108,103) a 187. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(108,104) szeppent rákfatty (#186), Elenios oltár, érclelőhely

[101,82] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan csontváz volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[100,81] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork bérgyilász. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork bérgyilász jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork bérgyilász jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [99,82] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Utad során felfedezel egy csodák kútját. Találsz egy nekrofunt. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő Yurk, a profi nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Yurk, a profi fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a Yurk, a profi bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a Yurk, a profi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Yurk, a profi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és 7 arany. Szereztél 3 ork csodaszert. 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


Találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy q. pusztító medált, egy réztornyot, egy ritualista övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy csillagapród! Szegény állat majd megszakad.
Összeismerkedtek. Az ő neve Noar Amaron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz Rafival. Egy che-vállszalagot, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy leleplezett teriád trófea, egy triklem drakolder trófea és egy teriád ámokfutó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 202.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ölj kőevőt, mert mindig szenzációs zsákmányt: fekete gyöngyöt találhatsz nála!" Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 198.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 13 rézdarab. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 194.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a spirituális ext.-t is elsajátíthatod. Ez egy a pszi képességek közül." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 190.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 1 774 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 186.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 támadás forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 182.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen minden fájdalom eltűnik végtagjaidból. (+7 életerő.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 178.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 2 bunthar bőrt. Biztos, hogy neked szánta a kút. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 174.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+2 jóság.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 170.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Észreveszel egy quwargot a földön, épp eltűnni készül egy repedésben a földön. Még agyontaposhatod! Már emelnéd a lábad, de aztán meggondolod magad. Ne pont a csodák kútja előtt haljon meg szegény. A piciny teremtmény kihasználva tétovázásodat elillan. (+3 jóság.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 166.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[100,81] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Találsz egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,103] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [109,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Találsz egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 151.]

m 6 mozogsz nyugatra
[108,103] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy nekrofunt. Találsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 138.]

a 1553 5589 1 átadod az 1553. tárgyat az 5589. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 méregfogat Rózsa részére. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 1602 27 100 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 19 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 6 dözmöng szív. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 4. BP: le 287 815 0 leveszed/lerakod a 287. tárgyat a 815. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét.
Leveszed a rothasztó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 5. BP: kf 253 812 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 812. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 4.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Sullárod aurájából gonoszság árad, ami téged is megfertőz. (+5 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az ősi szilmill. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEJVADÁSZ MEDÁL (1734. TÁRGY)
A gnóm által adományozott medál egy hosszú és kimerítő munka jutalma, amelyet büszkén tűzhetsz ki ruhádra. (Nem túl nagy, így nem foglal túl sok helyet rajta, más ékszer is odafér.) A medálon nem észlelsz mágikus hatást, viszont gyanítod hogy valamikor még hasznos lehet számodra, hogy efféle szolgálatokat tettél a királyságnak. De már az elismerés, amit ennek viseletével másokból kiválthatsz, is pozitív hatással van rád, magabiztosabbá válsz tőle, ezért max ÉP-d 8-cal és a támadásod 4-gyel növekszik tőle. Persze ezt a tárgyat senkinek sem adnád át, akinek kell az érdemelje ki maga!

VÉDŐKRISTÁLY (2240. TÁRGY)
Igazán hasznos kis tárgyat tartasz a kezedben. Ez az apró kristály képes téged megvédeni a szörnyek néhány olyan képessége ellen, amiket az ütésükkel okoznak. Ezek azok a képességek, melyek a tudatodat, mentális energiáidat, varázspontjaidat, tulajdonságaidat, max. ÉP-det, szintedet, életkorodat, jellemedet, papi hitedet, TVP-det károsan befolyásolják. Ha ilyen jellegű támadás ér, a védőkristály felizzik, és megvéd a hatásától. A kristály energiája sem végtelen azonban, mindig, amikor megvéd valamitől, van 5% esély arra, hogy végleg kimerül. Természetesen, ha valami okból már immúnis vagy egy támadásra, akkor a kristály nem aktiválódik és nem is merülhet ki. Ráadásul még KF-elned sem kell! Nyilván egy ilyen hasznos holmit nem adsz oda másnak.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 1 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2240 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a quwarg kirstályt egy védőkristályra! Fontos, hogy ezt csak akkor teheted meg, ha rendelkezel a relikviagyűjtő mind az 5 korábbi ajándékával (azaz a márványszoborral, rúnakaviccsal, fekete könyvvel, plazmagömbbel és zeolitkristállyal) és ezek nálad is vannak bizonyítékként.)

ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY)
Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül.

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat.
Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja...
Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot.
Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL)
Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon".

KARAKTERLAP

Hasszán, egy kopasz, félszemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 26 (39) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 263 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 472 kg
Ügyesség: 26 (29) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 22/42 év
Egészség: 32 Életpont: 331/331 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 605/413 Pénz: 4774 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 65/40 Pszi pont: 124/19
Eddig összesen 2398 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 516 TP-t kaptál. Jelenleg 1 759 356 TP-d van. A következő szinthez még 240 644 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, ongóliant, varkaudar hadúr. A 125. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 5256 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11/19 vágófegyverek: 23/70 (+7%) ütőfegyverek: 32/56 (+1%)
dobófegyverek: 29/8 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) max. 3 db (16 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,103 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 101,82
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Max életkor 110 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 55/28 (-216%) 2. nyomkövetés: 37/67 (+5%) 3. mászás: 4/53
4. csapdakészítés: 25/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/8 (-1100%) 6. gyógyítás: 6/90
7. titkosírás: 1/61 8. felderítés: 8/75 (-300%) 9. szörnyidomítás: 10/82
10. teológia: 29/76 (+9%) 11. taumaturgia: 42/55 12. szerencsejáték: 3/39
13. versengés: 14/26 14. zene: 2/8 15. szörnyismeret: 29/58
16. pszi: 22/88 (+11%) 17. zárnyitás: 10/25 (-300%) 18. vadászat: 4/70
19. vitalitás: 4/17 20. bányászat: 24/72 (+60%) 21. testépítés: 2/43
22. főzés: 12/8 (+11%) 23. csapatmunka: 2/91

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 120 TVP-ért
készítesz éjurnát (#2368) (max. 100 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), massza (#217), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 9 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás (#6) (1,30) vámpirizáció (#1) (949,20) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
élőholt pozdorja (#134) >> hegymélyi lidérc (#7084) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> kisebb quwarg isten (#213) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) pszi-acéltorony (#98) >> borzalmas varkaudar (#166)
tompítás (#40) >> Mnebolath (#237) varázsvédelem II (#108) >> ongóliant (#159)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fürgülés (#92) >> tyrannoszaurusz rex (#160) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> vörös rakolits (#356)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK
ősi szilmill (#7455) (-2 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): 8. labirintus (23,19). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 191. labirintus (120,73).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 53, 54, 65, 66, 72, 73, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.
Kész: 1, 6, 9, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1053 (limit: 1065), a megölt főholtak száma: 10, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 126905.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 54 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6) 1 varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kétfejű csatabárd (#1754) 1 kőkalapács (#13)
1 * pásztorbot (#513) 13 szögletes kő (#17) 1 ¤ varkaudar korbács (#1134)
Lövedékek
38 kerek kő (#19) 5 vashegyű nyíl (#176) 2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 24 tolmokov-koktél (#351)
9 ubuk dobónyíl (#138) 24 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 elit csatavért (#295) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 mágusköpeny (#453) 6 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 gólem talizmán (#811) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
3 rothasztó talizmán (#815) 2 Tharr Keresztje (#287) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158) 1 * ezüst papi karkötő (#308)
1 obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * q. demoralizátor (#2067)
1 * varkaudar ékkő (#2168)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
7 + aranyló ugarhéj (#100) [bennük 57 csepp tinta (#101), fér még: 13]
39 éjurna (#2368) [bennük 320 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 70]
6 + fűszertartó (#210) [bennük 27 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 44]
8 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 80]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 140 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
11 szent kehely (#257) [bennük 106 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 108 csepp ugh méreg (#166), fér még: 96]
19 vizestömlő (#3) [bennük 244 korty víz (#27), fér még: 136]
11 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 213]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 10 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 Az idő kulcsa (#2349) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
1 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
1 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 2 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 9 gernim balzsam (#1894) 21 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 13 kaja (#2) 6 keg gomba (#1615)
1 kis ónixkulcs (#1110) 2 Korrum pálcája (#1545) 2 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
4 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nyomkereső talizmán (#671) 37 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 12 pszi kő (#248) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 rúnakavics (#2233) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sejtfiatalító (#1408) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
4 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818) 1 trikornis fókusz (#2169)
9 tudás gyöngye (#522) 4 varkaudar pálinka (#1137) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 14 álompor (#396) 27 amniosz (#203)
12 borkonyó bibe (#312) 2 bunthar bőr (#733) 16 csuklyavirág (#133)
1 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652) 24 + dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) 11 elkarog szőr (#665) 15 ezüstdarab (#326)
1 fokhagyma (#403) 5 főnixtoll (#563) 7 galachmit (#310)
22 grifftojás (#179) $1 gromak bőr ($268) 10 gyíkfű (#201)
33 gyöngymangó (#135) 6 halálvirág (#2371) 1 jég dragnit (#1745)
5 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304) 2 kvazár (#244)
269 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 19 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 6 mutáns csont (#331) 17 óndarab (#85)
95 pirkit (#153) 19 purifikátor háj (#269) 64 quwarg tojás (#360)
1 raptor karom (#281) 10 + remák szív (#264) 13 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 5 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 1 sárkánypikkely (#292) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 9 smirglilevél (#29) 11 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) 1 teknősesszencia (#702)
8 Thargodan esszencia (#328) 1 Tiume batyuja (#660) 1 varkaudar tekercs (#653)
4 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 179.63 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 aenouth ködkürt (#1554) $73 bordacsont ($16) 11 bunthar bőr (#733)
119 kaja (#2) 2 korinthai talizmán (#814) 74 mákrózsa virág (#56)
50 quwarg kristály (#2238) 53 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347)
5 Trákin csákánya (#367) 46 tükör (#43) 47 vasérc (#152)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 főnixtoll (#563) 1 keg gomba (#1615)
1 koponya gyűrű (#1733) 1 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56)
1 méregfog (#1553) 33 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
109 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 bunthar bőr (#733)
1 csontszablya (#64) 6 dözmöng szív (#122) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fejvadász medál (#1734) 1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2)
4 ork csodaszer (#1228) 3 rákfatty váladék (#333) 13 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

107 108 109 110
102
103
104
(108,103) a 187. labirintus bejárata, Tharr oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(109,103) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek