130. forduló, Leorick összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. febr. 26. 15h:42'
EZ A 1181. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
1182. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 2 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3376
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LEORICK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,18] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

dd 64 189 57 eldobod a 64. tárgyat a 189. tárgyat az 57. tárgyat
Elhajítasz 3 csontszablyát. Elhajítasz 2 vas dobónyilat. Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

dd 212 56 331 eldobod a 212. tárgyat az 56. tárgyat a 331. tárgyat
Elhajítasz 2 dorony tüdőt. Elhajítasz 6 mákrózsa virágot. Elhajítasz 2 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

dd 85 269 70 eldobod a 85. tárgyat a 269. tárgyat a 70. tárgyat
Elhajítasz 1 óndarabot. Elhajítasz 1 purifikátor hájat. Elhajítasz 6 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

dd 236 eldobod a 236. tárgyat
Elhajítasz 2 lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 8 mozogsz északra
[140,17] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kharón Nan Akherón előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dehidrátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (605. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 292.]

be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [300 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

29
10 38
24 30
9 22 23
37
8 31
25 36
5 6 7
26 27 28 35
39
4
13
32 33
18 20
17 34
3 2 12 19
11
14 16 21
1 15
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 67. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 21, északra 6 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

m 6 mozogsz nyugatra
[139,17] Bozótos terepre értél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 277.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 247.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[138,17] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku futárbérenc. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [137,17] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős bal első lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Krogan buzogányával párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős bal első lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Al'thang orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Persze, hogy értek hozzá, bízza csak rám a dolgot - mondod az embernek. Közelebb mész a spagulárhoz, majd eszeveszett rikácsolásba kezdesz. A spagulár ijedten menekül. Elégedettséggel tölt el, hogy ismét jól kitoltál valakivel. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,17] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pordémon került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 202.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[135,17] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [134,16] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,15] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kétfejű troll nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal oldalát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Shingalana vigyorog kajánul. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 157.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 2 3 2 mozogsz 2 3 2
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Hirtelen egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 4 5 8 mozogsz 4 5 8
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 23 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 9 10 9 mozogsz 9 10 9
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 26 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy nómenklatúra lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy nómenklatúra lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-6 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra farkát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A nómenklatúra csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Hirtelen egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra farkát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Krogan buzogányával megütöd a nómenklatúra testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 8 7 4 mozogsz 8 7 4
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 6 4 2 mozogsz 6 4 2
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egyhelyben toporogsz.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 12 14 15 mozogsz 12 14 15
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 4 nyílvessző talált el. 23 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 57.]

lm 16 15 17 mozogsz 16 15 17
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 18 19 20 mozogsz 18 19 20
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 27.]

lm 21 20 18 mozogsz 21 20 18
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [21. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal vállát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 12.]

lm 15 12 2 mozogsz 15 12 2
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-13 életerő.) Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

KARAKTERLAP

Leorick, egy kopasz, zöld szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din híve vagy. Ez a 132. fordulód.

Erő: 40 (41) Szint: 19 Merészség: 4/6 Magasság: 254 cm
IQ: 20 Támadás: 27 Agresszió: 4 Testsúly: 508 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 20 Életpont: 278/236 Jellem: gonosz (123) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 96/96 Pénz: 3157 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1021 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 910 TP-t kaptál. Jelenleg 371 512 TP-d van. A következő szinthez még 78 488 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, részeg kalandozó, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: * 23 lőfegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
133,56 mezőn táborozol, a 67. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 12
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 7 11. szerencsejáték: 2 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 11 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
A Káosz Lordjai (#9147)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. (teljesítve)
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 13, 14, 19, 43, 44, 46, 47, 48, 49, 67, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
A második morf invázióban megölt morfok száma: 147, az összesen kapott pontszám: 14700.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a(z) 55. olimpián.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 2578
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 9. Szerzett pont: 916. Beállított erő: 0 Összpont: 916

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 * Krogan buzogánya (#1561) 1 Mallon botja (#1526)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 rövid íj (#107) 1 tünde íj (#553)
Lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 3 mérgezett tüske (#23) 10 mérgezett vasnyíl (#187)
26 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129) 11 * tüske (#22)
41 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 * kvazár pajzs (#296)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * káosz szimbólum (#361)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * bronz emlékérem (#2737) 1 * ezüst morférem (#2709) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 * olimpiai vasmedál (#1786)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 14]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 14 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 22]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 43 csepp spiritusz (#170), fér még: 77]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 60 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 28]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 2 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894)
12 gyógykenőcs (#313) 74 kaja (#2) 1 kis káoszrelikvia (#2643)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 megsemmisítő (#1540)
1 mérleg (#81) 1 moa kódfejtő (#2727) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 4 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
4 rézkulcs (#75) 5 sáfránykő (#979) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 távcső (#42) 5 titanitdukát (#1480) 2 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 12 átlátszó morfplazma (#2451) 13 bíbor morfplazma (#2450)
1 dözmöng szív (#122) 6 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
9 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete gyöngy (#99) 17 fekete morfplazma (#2446)
1 fémrúd (#104) 5 gromak bőr (#268) 6 gyöngymangó (#135)
12 kaktusztüske (#114) 22 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304)
18 lila morfplazma (#2448) 73 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
1 Morgan kristálya (#659) 3 móri gyümölcs (#116) 12 narancs morfplazma (#2449)
1 ómatéria (#2642) 2 ormánygőte csont (#21) 6 pirkit (#153)
15 sárga morfplazma (#2447) 5 sünmedve tüske (#14) 2 téfea-agy (#172)
2 trikornis szarv (#198) 1 vapár ág (#110) 6 vasérc (#152)
15 vörös morfplazma (#2443) 14 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 90.33 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 3 csontszablya (#64) 2 dorony tüdő (#212)
1 fáklya (#36) 3 galachmit (#310) 2 lajhár csont (#236)
6 mákrózsa virág (#56) 2 mutáns csont (#331) 7 nyílvessző (#108)
1 óndarab (#85) 1 purifikátor háj (#269) 6 rézdarab (#70)
2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211) 11 tüske (#22)
4 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
14
15
16
17
18
19
(133,15) kétfejű troll (#163), a 67. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 29. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, sírlidérc (#172), vark. nekromanta (#173), nómenklatúra (#158), élőholt mirg (#135)
(134,16) 23. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár
(135,17) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(136,17) pordémon (#253), phua-kúp (#372), patak, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár
(137,17) ryuku ostromteknős (#362), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba
(138,17) ryuku futárbérenc (#765), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(139,17) tüskés harci gromak (#156), Tharr oltár
(140,17) fényűző villa (#605), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, dehidrátor (#151)

Üzenet küldése a karakternek