Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 24. 9h:12' EZ A 1292. JÁTÉKHETED, 759. FORDULÓD 1293. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3337 |
* 1. KP: vv 71 28 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. KP: vv 88 165 182 | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: vv 19 12 26 | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: vv 224 168 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 168. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 0 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: vv 213 53 377 | elmormolod a 213. varázslatot az 53. varázslatot a 377. varázslatot |
* 8. KP: vv 382 220 0 | elmormolod a 382. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: kb 392 886 1 | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (886 darabot) |
* 10. KP: vv 226 19 0 | elmormolod a 226. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 363 326 | elmormolod a 363. varázslatot a 326. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
im 2 5 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 csillaglövedék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bársony gyilkos jobb lábát. (10 támadással 1385 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a bársony gyilkos bal lábát. (8 támadással 890 életpontot sebezve.) A bársony gyilkos fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir bozaka. Varázserőd töltődik (+139 varázspont). 24 377 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2347, sebződés: 264, gyógyulás: 58, összesen: -206 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Párszor kipécézted a mutánsféreg testét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (74 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a mutánsféreg testét. (10 támadással 1863 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a mutánsféreg egyik lábát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutánsféreg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A mutánsféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+139 varázspont). 25 562 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3011, sebződés: 267, gyógyulás: 35, összesen: -232 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a vérszomjas karvaly szürke hátát. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly testét. (10 támadással 1402 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly nyakát. (5 támadással 557 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas karvaly száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. Jól harcoltál! (+61 varázspont.) 24 708 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2744, sebződés: 268, gyógyulás: 38, összesen: -230 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 8 csillaglövedék. Megsoroztad a kémsárkány színváltós szárnyát. (8 támadással 703 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (74 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kémsárkány farkát. (10 támadással 1424 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a kémsárkány nyakát. (6 támadással 683 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kémsárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+40 varázspont.) 28 835 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2894, sebződés: 229, gyógyulás: 35, összesen: -194 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 8 csillaglövedék. Többször meglövöd a bosszúálló jobb oldalát. (8 támadással 704 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló bal oldalát. (10 támadással 1368 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a bosszúálló fejét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+40 varázspont). 27 475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2274, sebződés: 143, gyógyulás: 4, összesen: -139 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 468 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+8 varázspont). 3 688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [202,109] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a magger testét. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a magger testét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) A magger ollója centiméterekre tőled záródik össze. A magger ollója a levegőben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [202,110] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 40 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a bo'adhun nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Megsoroztad az ősdentor jobb karját. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 622, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod a légirozmár testét. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 253 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar katona. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 33 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. Meglövöd a varkaudar katona testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 1124 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a varkaudar katona testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Kiváló munka volt (+40 varázspont). 8 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1400, sebződés: 42, gyógyulás: 32, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 csillaglövedék. Megsoroztad a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 2 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar bal vállát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 63 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 22, gyógyulás: 18, összesen: -4 ÉP}
h 2210 | használod a 2210. tárgyat |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 135 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 70 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP]. 3 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 1 csillaglövedék. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Meglövöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (7 támadással 995 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+40 varázspont). 8 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 36, gyógyulás: 32, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. Kiváló munka volt (+80 varázspont). 4 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 284 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 3 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 137 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. Varázserőd töltődik (+80 varázspont). 4 958 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír pörsenéses hátát. (3 támadással 357 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal eltalálod a kronotapír jobb hátsó lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) A kronotapír feléd harap, de sikertelenül. A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 30, gyógyulás: 10, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 814 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mágikus hentesbárddal megütöd a szánalmas pondró testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. Varázserőd töltődik (+30 varázspont). 5 622 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1206, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
v 198 196 47 | elmormolod a 198. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
107 | |
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
[196,47] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy halálhasadékot. (ld. enc.) Aktivizálod a halálhasadékot. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
p 119 278 | használod a 119. pszi képességet |
ek 503 282 13 | t. energia kisütése: 503 282 13 |
195 | 196 | 197 | |
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|
[282,13] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva az avenirt ellenfeledre rontasz. Avenirral teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve az avenirt a másikra rohansz. Avenirral tökéletesen perforálod a trix kölyök bal lábát. (2 támadással 269 életpontot sebezve.) A trix kölyök fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a trix kölyök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fénytelen gyöngy, 1 trix fiola és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Avenirral nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tavi piranha bal lábát. (3 támadással 392 életpontot sebezve.) A 6 tavi piranha kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 4 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 150, gyógyulás: 30, összesen: -120 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az avenirt a másikra ugrasz. Avenirral néhányszor teljesen átdöföd a puffadt vízihulla fejét. (3 támadással 413 életpontot sebezve.) A puffadt vízihulla karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fénytelen gyöngy, 1 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP], 1 tudás gyöngye és 1 gyöngyberakásos öv [gyöngyberakásos öv ládikóba-> (183,31)-> 130 arany, -2 ÉP]. 4 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 59, gyógyulás: 11, összesen: -48 ÉP}
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
ef 40 537 | energia fejlesztése 40 |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 10 537 | energia fejlesztése 10 |
szk 568 | keresed az 568. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
* 5. BP: kf 956 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat |
* 6. BP: v 75 293 0 | elmormolod a 75. varázslatot |
PAJZSHASZNÁLAT (535. TUDATI KÉPESSÉG) A legtöbb kalandozó nem tartja túl sokra a pajzsokat, mondván, nem elhúzni akarja a csatát, hanem minél előbb dűlőre vinni, és legyőzni az ellenséget. Az efféle fanyalgók legfeljebb akkor vesznek baljukba pajzsot, ha ettől remélik egy-egy ártó képesség kivédését, vagy egyszerűen nincs más esélyük túlélni a trükkösebb bestiák támadásait. Mindennek az is oka lehet, hogy a tradicionális lovagrendek együtt tűntek el a Tűzviharral, és ma már sehol sem oktatják a valódi pajzshasználatot. Szerencsére a kollektív tudat olyan dolgokra is vissza tud emlékezni, amire az egyén sosem volna képes. Így lehetséges az is, hogy ha közös tudatod kifejleszti a Pajzshasználat képességét, csaknem olyan ügyesen leszel képes használni a pajzsodat, ahogy a közelmúlt nagyhírű lovagjai. [Mostantól ha pajzsot használsz, az általa biztosított védettség - bármennyi volt is -, a kétszeresére nő. Az már csak hab a tortán, hogy a Lovagi Övcsat néven ismert varázstárgy képes kiaknázni ezt a plusz védettséget is. A képességet nem szükséges aktiválni, mindig működik.] |
EZÜST ÉJMEDÁL (2439. TÁRGY) Az ezüst éjmedált azok kapták jutalmul, akik a hatékonyan küzdöttek Morgan Első Inváziója ellen. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, jelentősen megnöveli viselőjének fájdalomtűrését (+50 max. ÉP). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belőle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerű képződményt, amit valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer, amivel el lehetne pusztítani. |
HALÁLHASADÉK (2437. TEREPTÁRGY) Morgan élőholt inváziója nem mált el nyomtalanul. Szerte Ghallán maradtak olyan apró nekrorések, melyeken ugyan élőholtak már nem tudnak átjönni, de negatív energia szivárog át Leah birodalmából. Ezeket érdemes elkerülni, és mivel a közelükben kipusztul a növényzet, így már messziről jól kivehetőek. Időnként előfordulnak azonban nagyobb rések is, melyeken át a bátor kalandozók átléphetnek egy apró dimenzióba, ahol még mindig várnak olyan élőholtak, akik az invázió alatt nem jutottak át Ghallára. Talán még kincseik is akadhatnak! |
Erő: | 102 (133) | Szint: | 56 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 99 (118) | Támadás: | 111 (116) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 95 (111) | Védekezés: | 188 (199) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 38/47 év |
Egészség: | 96 (117) | Életpont: | 1908/1738 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 103 (126) | Varázspont: | 5258/5242 | Pénz: | 14216 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 90/12 | Pszi pont: | 595/239 | Halhatatlanság: | 22 % | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 23/41 (+3%) | ökölvívás: | 20/3 | szúrófegyverek: | 20/0 |
vágófegyverek: | 30/66 (+3%) | ütőfegyverek: | 60/26 (+9%) | lőfegyverek: | *48/100 (+10%) |
dobófegyverek: | 16/41 |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (140%) << Durghal pörölye (#1311) (140%) << Fókuszpenge (#639) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (18 -29.); csillaglövedék (#931) max. 1 db (30 -39.); csillaglövedék (#931) (40 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
282,13 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 196,47 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 410 |
Kedvenc táborhely: 282,13 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 64, 31, 87, 84, 82, 93, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/6 | Max életkor 94 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 395 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/41 | 2. nyomkövetés: | 216/79 (+25%) | 3. lopás: | 1/41 |
4. mászás: | 38/78 (+4%) | 5. hajózás: | 12/11 | 6. csapdakészítés: | 98/47 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 20/55 | 8. gyógyítás: | 53/81 | 9. titkosírás: | 31/13 |
10. felderítés: | 44/0 (+8%) | 11. szörnyidomítás: | 46/16 (+6%) | 12. teológia: | 264/25 (+23%) |
13. taumaturgia: | 229/71 (+27%) | 14. szerencsejáték: | 5/0 | 15. versengés: | 22/86 |
16. zene: | 27/43 | 17. szörnyismeret: | 121/79 | 18. pszi: | 46/30 (+6%) |
19. zárnyitás: | 34/27 | 20. vadászat: | 27/93 | 21. vitalitás: | 6/94 |
22. bányászat: | 40/48 | 23. úszás: | 45/27 (+15%) | 24. főzés: | 14/59 |
25. ősteológia: | 4/2 (+8%) | 26. csapatmunka: | 6/60 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1213 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 7. tulajdonságpont: 5 | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 20 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 30 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 30 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), smaragdgólem (#417), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761), Zinthurg (#180) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), rőtmanó berzerker (#369) (csak egyszer), láplidérc (#352) (csak egyszer), Tharr avatárja (#385), armageddont lövő lények (#9099), Tyriel (#777), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), Leah avatárja (#380), aranyfecske (#283), kőtipró (#260) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), férfiak (#998), nők (#999), nekrit parazita (#787), triklem drakolder (#275), káoszszellem (#472), autentikus vámpír (#154), greén örvény (#443), ml'othag szürcsölő (#415), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (102,2,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) | óriáserő (#53) | papi aura (#377) |
hatalomvarázs (#220) | Morgan rúnája (#363) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 42, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | jégoszlop (#231) | >> | Banyapók (#305) | |
jégoszlop (#231) | >> | sötét ölész (#314) | jégoszlop (#231) | >> | rothadó lián (#427) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | drótszőrű mópat (#426) | Asylux csapdája (#233) | >> | lidércóriás (#401) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | purifikátor császár (#393) | bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | verg elmeszaggató (#430) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Leah avatárja (#380) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | élőholt pozdorja (#134) | >> | trakuun lidérc (#576) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | pszionikus entitás (#553) | élőholt pozdorja (#134) | >> | smaragdvámpír (#605) | |
armageddon (#218) | >> | Alkotó (#578) | bo'adhun csapás (#266) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
armageddon (#218) | >> | Teremtő (#579) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 42, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
életpajzs (#142) | >> | Leah avatárja (#380) | kitartás (#362) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
hhaar burka II (#162) | >> | drótszőrű mópat (#426) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
tompítás (#40) | >> | Tharr avatárja (#385) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fürgülés (#92) | >> | rothadó lián (#427) | fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | |
menekülés (#212) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-8 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +71 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 8) |
2.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek neves szörnyei ravaszak, okosak, az átlagos szörnyeknél is nagyobb pusztítást visznek végbe a természetben. Győzz le tizet ezekből a visszataszító "hősökből"! (számláló: 8) |
3.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. vályogviskó (739): 163. labirintus (186,30). kémhálózat (744): többek közt 1585. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 21, 22, 26, 27, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 84, 86, 87, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 163, 165, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 193, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 15, 22, 24, 26, 33, 35, 36, 44, 49, 51, 52. |
Kész: 8, 11, 12, 13, 19, 41, 46. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
Sheran óvó keze (298) |
druida áldás (300) |
időfolyamok (394) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 71 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1227 TU szükséges.) |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 209 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) OK |
TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (651. FORDULÓD ÓTA) | ||||||||
0 arany | 35 | gyenge méreg (#26) | 30 | isteni könnycsepp (#260) | 34 | pondróvér (#1232) | 192 | ragasztó (#83) | 113 | tinta (#101) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | barna immunitáskő (#976) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
222 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | fénytelen gyöngy (#1698) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 23 | kaja (#2) | 1 | kvazár sisak (#266) | |||
3 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 5 | pondróvér (#1232) | |||
6 | purifikátor háj (#269) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | trix fiola (#1705) |