38. forduló, 40. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 29. 23h:27'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,68] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

tno 5 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 174.]
[A parancs tárolásra került.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[74,69] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy manaelementál lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy phua-kúpot. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,70] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,71] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hajnali Szél irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy változatos morf.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a változatos morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a változatos morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A változatos morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+45 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[77,72] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy harcias morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [78,73] Még mindig dombos terepen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Jerome. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Jerome testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a Jerome páncélos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a Jerome jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a Jerome bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Jerome páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a Jerome ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Jerome belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy harcias morf ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,74] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Pszinapszis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+46 életerő.) Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a változatos morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a változatos morf testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a változatos morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 46.]

m 4 mozogsz délre
[79,75] A bozótos után most hegyek között vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy sullár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Panter Henn#val. Sheran kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz vadászmedált, egy bronz végzetmedált, egy ezüst emlékérmet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mentát koronát, egy Métely páncélját, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy lidércúr trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Mielőtt nagyon beindulnál, a leány nemes egyszerűséggel nemet mond.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [8 pontot használtál fel, van még 38.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 12 12 1 mozogsz 12 12 1
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 2 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

m 7 7 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

bpb bef. parancs berakása:

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
[A parancs tárolásra került.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY)
Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését.

ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 12 Szint: 12 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 11 Agresszió: 4 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 14 Életpont: 151/70 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 Varázspont: 62/0 Pénz: 74 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 206 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 870 TP-t kaptál. Jelenleg 27 637 TP-d van. A következő szinthez még 5 363 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, domináns morf, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 6 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,75 mezőn táborozol, a 34. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 19 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 2 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 1 14. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 200. (összesen ölhető: 276 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 2 * bumeráng (#249)
1 csontkés (#11) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 * orgyilkos tőr (#225) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 * ezüst gyűrű (#180) 1 * ezüst karkötő (#158)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 10 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 1 kaktusztüske (#114) 1 kék morfplazma (#2442)
1 lila morfplazma (#2448) 5 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
5 smirglilevél (#29) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 24.39 kg Megterheltség: 55%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
(74,69) szeppent rákfatty (#186), Elenios oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), vaskohó (#155)
(75,70) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 26. jellempróba, Fairlight oltár, rőtmanó berzerker (#369)
(76,71) Raia oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), élőholt quwarg (#202), változatos morf (#7626)
(77,72) vaskohó (#155), érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(78,73) Jerome (#956)
(79,74) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Pszinapszis (#974), változatos morf (#7626)
(79,75) a 34. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), Tharr oltár, tavacska, Panter Henna (1480. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek