457. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 18. 9h:08'
EZ A 767. JÁTÉKHETED, 458. FORDULÓD
768. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KALHID KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,94] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Kudral ostorát (2222 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 bőrkantárt (1800 arany).
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy szent jogart. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 902. hetének nyerőszámai: 24, 20, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 804.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 802.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 797.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 787.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 782.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 777.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

hu 179 199 hulladék: 179 199
Hulladékgyűjtés törölve: grifftojás. Hulladékgyűjtés törölve: karbin plazma. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 kulcskarikát 80 aranyért, 65 madártollat 65 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 767.]

ve 367 1 megveszed a 367. tárgyat 1
Vásároltál 1 Trákin csákányát. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ve 34 megveszed a 34. tárgyat
Vásároltál 1 ásót. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ve 205 1 megveszed a 205. tárgyat 1
Vásároltál 1 kazmár gyökeret. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ve 199 2 megveszed a 199. tárgyat 2
Vásároltál 2 karbin plazmát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

ve 179 3 megveszed a 179. tárgyat 3
Vásároltál 3 grifftojást. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

m 7 7 3 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délkeletre
[184,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,94] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,95] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 108 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2242 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 741.]

kpb 9 kezd. parancs berakása: 9

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 736.]
[A parancs tárolásra került.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath fejét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 2104 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 70, gyógyulás: 5, összesen: -65 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc fejét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A magnetikus praglonc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. Eldobod az értéktelenné vált ryuku gólem trófeát, és kiszedsz egy magnetikus praglonc trófeát. 6404 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy roxati zárfaló, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +117 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 686.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[172,96] Továbbra is síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [173,97] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi őselementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál egyik csápját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2046 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [174,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északra tart. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [18 pontot használtál fel, van még 668.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
6 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy quwarg boly; 12 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): egy eltévedt epokitféreg megtámadja a karavánt, szerencsére a karaván soraiban vannak felkészült harcosok is, akik elűzik a bestiát; 15 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy kihívás tornya; 24 mérföld zötykölődés után (dombságon): látsz pár, a távolban elvonuló ekhariont; 33 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy kihívás tornya; 39 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy kihívás tornya.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 638.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(170,94) Dornodon oltár, érclelőhely
(171,95) kultúrmasztodon (#227), Thargodan csatamező (#432), oltár, Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200)
(172,96) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(173,97) pszi őselementál (#258)
(174,98) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), északra tartó szekérkaraván (#1215)

[174,83] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy mákrózsa bokrot.

[0 pontot használtál fel, van még 638.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[175,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[28 pontot használtál fel, van még 610.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[172,79] Még mindig füves síkságon vagy. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2592 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 47, gyógyulás: 9, összesen: -38 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [11 pontot használtál fel, van még 599.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (6 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1811 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1891 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 559.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 509.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 7. BP: használod a 348. tárgyat
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 215 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 464.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 424.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 384.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [24 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 12, 14.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 599 pontot. A következő körben tehát 799 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KUDRAL OSTORA (1736. TÁRGY)
A legyőzött elftől megszerezted félelmetes fegyverét, egy három méter hosszúságú ostort. A szívós bőr akár hatalmas sebzésre is képes, de lehet hogy csak megkarcolja a célpontot. 2D40-et sebez. Egy köznapi ostorral bármelyik kocsis képes csattogtatni, azonban ennek a durranása jóval veszedelmesebb, hangcsapás varázslat lőhető vele (50% eséllyel). Használatához minimum 38.szintű ütőfegyver szakértelem szükséges, különben véresre és süketre vernéd magad vele.

BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 458. fordulód.

Erő: 44 (53) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 47 (65) Védekezés: 91 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 41 (44) Életpont: 415/415 Jellem: jó (546) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (54) Varázspont: 687/437 Pénz: 6617 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/22 Pszi pont: 179/-3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3573 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23893 TP-t kaptál. Jelenleg 3663109 TP-d van. A következő szinthez még 336891 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, élőholt ősmágus, magnetikus praglonc. A 446. fordulódban 17723 arany került a bankszámládra. 18786 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/36 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 26/24 (+8%)
vágófegyverek: 21/7 (+4%) ütőfegyverek: 32/35 (+3%) lőfegyverek: 31/72 (+4%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/75 2. nyomkövetés: 70/4 (+19%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 21/67 5. csapdakészítés: 28/47 (+6%) 6. csapdaészlelés: 55/10
7. gyógyítás: 123/17 8. titkosírás: 5/98 9. felderítés: 31/75 (+6%)
10. szörnyidomítás: 13/90 11. teológia: 22/43 (+6%) 12. taumaturgia: 55/57 (+11%)
13. szerencsejáték: 8/37 14. versengés: 7/88 15. harcművészetek: 10/94
16. zene: 82/77 (+46%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 15/98 (+17%)
19. zárnyitás: 15/80 20. vadászat: 19/58 21. bányászat: 35/9 (+3%)
22. úszás: 28/16 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), átokosztó (#372), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) (teljesítve)

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 mágusölő (#422) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 kőkalapács (#13) 1 Kudral ostora (#1736)
1 * Mjölborg kalapácsa (#523) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 kampós acélszigony (#455)
Lőfegyverek
1 * kentaurusz íj (#1568) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
8 * ezüsttollú nyíl (#363) 3 gránátlövedék (#526) 10 kerek kő (#19)
25 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 fejsze (#1240)
Páncélok
2 krapixlon fürdőruha (#454) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyű (#463)
Övek és övcsatok
1 * hoarián bőröv (#1341) 1 * kyorg övcsat (#1456)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * értépő sarkantyú (#1482) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * ryuku függő (#1322)
Nyakláncok
1 * fűzött kagylósor (#1493) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836)
Karkötők/karvédők
1 * Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 mászó-karperec (#392) $1 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 * háború gyűrűje (#722) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * olimpiai vasmedál (#1786)
Nyergek
1 * hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
4 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 80]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
6 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 + Augur varázskönyve (#1097) 3 bájital (#261)
1 bőrkantár (#1125) 1 deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235)
1 emberiség ékköve (#1267) 1 feneketlen bugyor (#570) 1 fiatalság itala (#473)
120 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 1 íjászkence (#1225)
62 kaja (#2) 1 + karócsapda (#163) 1 kötél (#92)
5 kristályfolyadék (#449) 1 krónika (#1725) 8 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa töltő (#525)
1 olló (#335) 2 ork csodaszer (#1228) 1 + orvosságos zacskó (#682)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 3 roxati zárfaló (#314)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 8 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
6 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 tl'urlang erőkő (#825) 18 varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 1 aranytoll (#572) 6 fokhagyma (#403)
$6 főnixtoll ($563) 2 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 17 gyöngymangó (#135) 9 kaktusztüske (#114)
2 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 1 lidércesszencia (#1074)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 móri gyümölcs (#116) 2 ormánygőte csont (#21)
1 praglonc hártya (#215) 1 púderkő (#119) 2 ramit kő (#226)
4 remák szív (#264) 4 varányszem (#30) 1 varkaudar dragnit (#1822)
Fókuszkristályok tárgyakban
varkaudar dragnit (1822)
- a befoglaló tárgy:
nap szimbólum (141)

Összsúly: 97.68 kg Megterheltség: 57%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bundás kabát (#1068) 1 teriád lándzsa (#1282) 1 Végítélet (#636)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
229 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 2 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 1 kulcskarika (#648) 65 madártoll (#112)
4 spiritusz (#170) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 3 grifftojás (#179) 18 kaja (#2)
2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 praglonc hártya (#215)
2 ramit kő (#226) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Trákin csákánya (#367)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(172,79) 44. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), tyrannoszaurusz rex (#160), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(173,80) 25. jellempróba
(174,83) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(175,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia szent lovagja (#239)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az új quwargok is megkapták a quwarg altípust. Működik rájuk az FTV, a katalizátor stb.
* A téridő szaggató idézhetővé vált.
* Javítottuk a karakterlapon hibásan kiírt isteni küldetéseket.
* A bo'adhun gyógyítás bónusza mostantól működik a Kiégett Földeken is.
* Javítottuk az időhasító és bajvívó kesztyűt, hogy csak arra adja a + támadásszámot, amire kell.
* Balanszoltunk az új balkezes fegyvereken. Az ütő és a szúró kicsit gyengült.

Üzenet küldése a karakternek