257. forduló, 259. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 28. 9h:07'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Astro. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
Táncoló Penge, amikor összefutottatok, adott neked 35 csuklyavirágot, 7 gyógykenőcsöt, 35 szárnyas hernyót, 15 csillezsályalevelet, egy bányászcsákányt, egy díszes nyerget, 10 extra takarmányt, 4 ezüsttollú nyilat, 2 csigakagylót és 20 purifikátor hájat. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkést. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+164 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku ostromteknős nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 601.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

* 2. KP: tf 2 0 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 6. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 576.]

* 7. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 8. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 575.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy ketrec-csapda elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 554.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +44 max. életerő, +44 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 548.]

* 9. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

* 10. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

kf 1659 685 1528 kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat a 685. tárggyal az 1528. tárgyat
Az ujjadra húzod a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

kf 223 253 1563 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 253. tárggyal az 1563. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

bb 153 264 151 beraksz a bankba a 153. tárgyat (264 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 13 remák szivet. Beraksz a bank széfjébe 33 szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

tv 162 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

fvh 22 felt. varázslat haszn. 22
Harci varázslataidat használni fogod minden 22. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

hu 229 hulladék: 229
Hulladékgyűjtés törölve: obszidián karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 809 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 541.]

bb 2 331 211 beraksz a bankba a 2. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 29 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde bállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 531.]

a 455 3395 1 átadod a 455. tárgyat a 3395. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kampós acélszigonyt Táncoló Penge részére. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

h 1271 148 használod az 1271. tárgyat
A második paraméterként megadott tárgy nem csíráztatható! [0 pontot használtál fel, van még 526.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 526.]

v 126 elmormolod a 126. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a halálkapu varázslatot! Örömmel várod az invitálást Leah birodalmába. [-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

go 47 gonoszkodsz: 47
Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Istened ennek örülni fog. Szereztél egy rézdarabot. [10 pontot használtál fel, van még 511.]

v 7 2240 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 1000 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 508.]

kf 513 1 kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kétfejű csatabárdot, majd a jobb kezedbe veszed a pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

fkt 92 5 felt. készítesz a 92. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

fkt 221 1 felt. készítesz a 221. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

lm 38 35 31 mozogsz 38 35 31
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább totyizol a rejtélyes labirintusban. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.] Hirtelen egy kacagó szépiát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 23]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy moszatrája lakik itt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 23]

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy diuretikus kráken lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 28 25 905 mozogsz 28 25 905
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy étkezési homár. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 23]

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 418.]

lm 26 900 24 mozogsz 26 900 24
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 51 lépésre nyugatra és 12 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz egy poros, rég használt raktárhelyiségbe. [24. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 halcsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 21 18 mozogsz 21 18
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Hirtelen egy elektromos angolnát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 23]

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Hirtelen egy mélység fattyát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Itt csata lesz. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 363.]

t 199 támadod a 199. szörnyet
FT 199 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 18 16 16 mozogsz 18 16 16
Egyhelyben toporogsz.
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy trosnyogó szakóca. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 23]

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kacagó szépia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}

Hirtelen egy mélység fattyát veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 23]

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Csápjaival a mélység fattya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy diuretikus kráken az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 23]

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az elf átkísér ebbe a szobába, és elmondja, hogy expedíciót szervez az északi tenger mélyén rejlő sellőváros felkutatására, és ha vízifegyver szakértelmed eléri a 28-at, szívesen látna a csapatban. [16. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 cápaölő tőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 16 10 905 mozogsz 16 10 905
Egyhelyben toporogsz.
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az opati polip testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy fürdőruhás elf üdvözöl. Ő az itteni oktató! Gratulál a polip legyőzéséhez, és elmondja, hogy nála lehet elsajátítani azokat az úszási technikákat, amelyekkel az üldöző víziszörny elől menekülhetsz. [10. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [40 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 41 900 mozogsz 41 900
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hoppá! Egy titkos kamrát találtál! Remélhetőleg nem zavarja a helyieket, hogy körülnézel itt egy kicsit. [41. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [60 pontot használtál fel, van még 228.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ek 289 30 t. energia kisütése: 289 30
Szörny ellenfeleid 30%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 213.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[130,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges bávatag golombár trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezoterikus mardel trófeát. 1 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézpáncél és egy mutáns csont. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 nyílvessző és egy bőrsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az orgoró ollóját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk tüske, egy mandibulakasza, 2 rövid íj és egy nyu-shuriken. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy piromenyét vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 155.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopógödör kreálás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! 2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. 3.) Lássuk, vagy-e már félúton az abszolút tökéletességhez? [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 333-as gonoszságot]. [30 pontot használtál fel, van még 125.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! 2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. 3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged! [30 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[132,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Találsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [133,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy törpemammut van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a törpemammut belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Ha tél, ha nyár, egy ingbe jár.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [134,74] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [43 pontot használtál fel, van még 52.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[135,75] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis fehér hátát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 820 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel egy manilla-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kötelet. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dobóhálót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [136,75] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Összeakadsz egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr híve. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy Ciang Csí trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 362 361 360 keresed a 362. szörnyet a 361. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

id 115 50 idomítod a 115. szörnyet 2 pontért
Megkezdődik a törpemammut tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 18 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [2 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 20 513 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-44 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 399 pontot. A következő körben tehát 399 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÁSZTORBOT (513. TÁRGY)
A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY)
Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni.

ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.

OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

SZOPÓGÖDÖR KREÁLÁSA (125. VARÁZSLAT)
Végre! Most már tudod, melyik az a varázslat, amellyel a szopógödröket létrehozzák. A szopógödör teremtéséhez a V 125 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, 60 VP-ért, és fel kell használnod 4 szopókövet, mint anyagi komponenst. Milyen jó móka lesz ez a többi kalandozó számára!

ÉLETSZÍVÁS III. (128. VARÁZSLAT)
Az Életszívás III a pitiáner Életszívás iszonyatos hatalmú, továbbfejlesztett változata. Az Életszívás III segítségével hihetetlen mennyiségű életenergiát szívsz el a környezetedből. Ezt a hatást a természet már nem képes úgy regenerálni, mint a pitiáner életszívást, ezért ha többször alkalmazod ugyanazon a mezőn, a növények elpusztulnak. Így sűrű erdőből ritka, ritkából bozótos, bozótosból síkság, síkságból kiégett föld stb. lesz. Más tereptípusok nem változnak meg az Életszívás III hatására. A varázslat elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, de nem sok hasznát veszed föld alatt. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 29 Merészség: 6/1 Magasság: 110 cm
IQ: 37 (54) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 470/470 Jellem: gonosz (479) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (38) Varázspont: 648/217 Pénz: 1143 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 76/21 Pszi pont: 274/232 EFejl: 30
Eddig összesen 3433 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 168 TP-t kaptál. Jelenleg 2 816 014 TP-d van. A következő szinthez még 183 986 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, élőholt quwarg, ezoterikus mardel. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 (+66%) ökölvívás: 20/60 (+4%) vágófegyverek: 30/43
ütőfegyverek: 32/49 (+2%) lőfegyverek: 30/90 (+1%) dobófegyverek: 24/24

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
136,75 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 106,96
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/70 2. nyomkövetés: 61/93 (+10%) 3. mászás: 16/80
4. csapdakészítés: 20/81 (+15%) 5. csapdaészlelés: 9/28 (+6%) 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 10/83 8. felderítés: 29/38 (+14%) 9. szörnyidomítás: 12/36 (+403%)
10. teológia: 29/67 (+20%) 11. taumaturgia: 26/20 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/41
13. versengés: 15/88 14. zene: 15/72 15. szörnyismeret: 46/87 (+22%)
16. pszi: 54/13 (+2%) 17. zárnyitás: 14/89 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 35/49 20. testépítés: 15/27 21. úszás: 3/9
22. főzés: 17/28 (+11%) 23. csapatmunka: 5/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem 2 (#188) a lélek védelme (#57) halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kampós acélszigony (#455) 1 mocsári penke (#148)
1 védőkristály (#2240) 9 víz (#27) 40 pirkit (#153)
13 remák szív (#264) 31 szvó-ektoplazma (#151) 29 sáfránypor (#211)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1066 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 1 bunthar bőr (#733)
1 cápaölő tőr (#480) 1 dobóháló (#221) 10 drótszőr (#37)
2 halcsont (#390) 5 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 1 kőszem (#304) 1 kötél (#92)
2 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mutáns csont (#331) 7 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
22 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404) 1 rézdarab (#70)
1 rézpáncél (#71) 2 rövid íj (#107) 1 trikornis szarv (#198)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133 134 135 136 137
72
73
74
75
76
(129,74) a 81. labirintus bejárata, kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), diuretikus kráken (#207), étkezési homár (#197), elektromos angolna (#196), mélység fattya (#199), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195)
(130,73) ezoterikus mardel (#184), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(131,74) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Leah oltár, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153)
(132,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), proteinfecskék (#139)
(133,74) törpemammut (#115), gumifa (#38), oltár, phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba
(134,74) törpemammutok (#115), oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720)
(135,75) trikornis (#104), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(136,75) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, egy kobudera férfi

Üzenet küldése a karakternek