Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 28. 9h:07' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: tf 2 0 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
* 3. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 7. KP: v 88 0 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 8. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 9. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 10. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
kf 1659 685 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1659. tárgyat a 685. tárggyal az 1528. tárgyat |
kf 223 253 1563 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 253. tárggyal az 1563. tárgyat |
bb 153 264 151 | beraksz a bankba a 153. tárgyat (264 darabot) |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
tv 162 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot |
fvh 22 | felt. varázslat haszn. 22 |
hu 229 | hulladék: 229 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 331 211 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (331 darabot) |
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
a 455 3395 1 | átadod a 455. tárgyat a 3395. kalandozónak (1 darabot) |
h 1271 148 | használod az 1271. tárgyat |
v 57 | elmormolod az 57. varázslatot |
v 126 | elmormolod a 126. varázslatot |
go 47 | gonoszkodsz: 47 |
v 7 2240 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
kf 513 1 | kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe |
fkt 92 5 | felt. készítesz a 92. tárgyat (5 darabot) |
fkt 221 1 | felt. készítesz a 221. tárgyat (1 darabot) |
be 81 | bemész a 81. titkos labirintusba |
lm 38 35 31 | mozogsz 38 35 31 |
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}
lm 28 25 905 | mozogsz 28 25 905 |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
lm 26 900 24 | mozogsz 26 900 24 |
lm 21 18 | mozogsz 21 18 |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
t 199 | támadod a 199. szörnyet |
lm 18 16 16 | mozogsz 18 16 16 |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kacagó szépia testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Csápjaival a mélység fattya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
lm 16 10 905 | mozogsz 16 10 905 |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az opati polip testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
lm 41 900 | mozogsz 41 900 |
kb 305 1 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot) |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 1 | mozogsz 1 |
ek 289 30 | t. energia kisütése: 289 30 |
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges bávatag golombár trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezoterikus mardel trófeát. 1 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [131,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd az orgoró ollóját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy törpemammut van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Teljes a siker - a törpemammut belepottyant a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [134,74] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis fehér hátát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 820 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [136,75] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 362 361 360 | keresed a 362. szörnyet a 361. szörnyet a 360. szörnyet |
id 115 50 | idomítod a 115. szörnyet 2 pontért |
ef 20 513 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 6. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
PÁSZTORBOT (513. TÁRGY) A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged. |
KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA) A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja. |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY) Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY) A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá. |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
SZOPÓGÖDÖR KREÁLÁSA (125. VARÁZSLAT) Végre! Most már tudod, melyik az a varázslat, amellyel a szopógödröket létrehozzák. A szopógödör teremtéséhez a V 125 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, 60 VP-ért, és fel kell használnod 4 szopókövet, mint anyagi komponenst. Milyen jó móka lesz ez a többi kalandozó számára! |
ÉLETSZÍVÁS III. (128. VARÁZSLAT) Az Életszívás III a pitiáner Életszívás iszonyatos hatalmú, továbbfejlesztett változata. Az Életszívás III segítségével hihetetlen mennyiségű életenergiát szívsz el a környezetedből. Ezt a hatást a természet már nem képes úgy regenerálni, mint a pitiáner életszívást, ezért ha többször alkalmazod ugyanazon a mezőn, a növények elpusztulnak. Így sűrű erdőből ritka, ritkából bozótos, bozótosból síkság, síkságból kiégett föld stb. lesz. Más tereptípusok nem változnak meg az Életszívás III hatására. A varázslat elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, de nem sok hasznát veszed föld alatt. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. |
Erő: | 34 (49) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 37 (54) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 57 (62) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 64/64 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 470/470 | Jellem: | gonosz (479) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (38) | Varázspont: | 648/217 | Pénz: | 1143 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 76/21 | Pszi pont: | 274/232 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 (+66%) | ökölvívás: | 20/60 (+4%) | vágófegyverek: | 30/43 |
ütőfegyverek: | 32/49 (+2%) | lőfegyverek: | 30/90 (+1%) | dobófegyverek: | 24/24 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << csatabárd (#555) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
136,75 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 106,96 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/70 | 2. nyomkövetés: | 61/93 (+10%) | 3. mászás: | 16/80 |
4. csapdakészítés: | 20/81 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 9/28 (+6%) | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 10/83 | 8. felderítés: | 29/38 (+14%) | 9. szörnyidomítás: | 12/36 (+403%) |
10. teológia: | 29/67 (+20%) | 11. taumaturgia: | 26/20 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
13. versengés: | 15/88 | 14. zene: | 15/72 | 15. szörnyismeret: | 46/87 (+22%) |
16. pszi: | 54/13 (+2%) | 17. zárnyitás: | 14/89 | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 35/49 | 20. testépítés: | 15/27 | 21. úszás: | 3/9 |
22. főzés: | 17/28 (+11%) | 23. csapatmunka: | 5/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) | halálkapu (#126) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | védőkristály (#2240) | 9 | víz (#27) | 40 | pirkit (#153) | |||
13 | remák szív (#264) | 31 | szvó-ektoplazma (#151) | 29 | sáfránypor (#211) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1066 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | dobóháló (#221) | 10 | drótszőr (#37) | |||
2 | halcsont (#390) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 7 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
22 | polip szívóka (#391) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 2 | rövid íj (#107) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varázskő (#305) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|