145. forduló, 147. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 23. 15h:06'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,64] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigvagdosod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 949 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 286.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

fku 60 felt. kutatás 60
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

bb 2 60 beraksz a bankba a 2. tárgyat (60 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 60 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

bb 329 203 199 beraksz a bankba a 329. tárgyat (203 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 csontpálcát. Beraksz a bank széfjébe 15 amnioszt. Beraksz a bank széfjébe 5 karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

bb 133 90 beraksz a bankba a 133. tárgyat (90 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 90 csuklyavirágot. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[67,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [66,62] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [65,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel végigvagdosod a sullár testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sullár fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a sullár nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sullár hatalmas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 263.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[64,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woor-antilop. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a woor-antilop testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [63,61] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy alpesi tehén van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Egy pillanat múlva az alpesi tehén pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [62,62] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a vortexmágus jobb karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vortexmágus testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Kőkéssel kissé megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 219, gyógyulás: 0, összesen: -219 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 483 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Déja vu, 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziópalota, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó szája szegletében apró ráncok jelennek meg.
- Talán ez az idegesség jele? - gondolod, és bátran emelsz a téten. Az árnymanó némi töprengés után úgy dönt, nem adja meg. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 483 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 70 darab aranyérmét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[61,62] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gátvakond lehet. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [60,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [59,64] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

[15 pontot használtál fel, van még 129.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
60
61
62
63
64
65
(59,64) gumifa (#38), phua-kúp (#372)
(60,63) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(61,62) gátvakondok (#57), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 30. jellempróba, süvítő rája (#113)
(62,62) rájanyék (#58), Fairlight rúnaköve, 24. jellempróba, Tharr oltár, vortexmágus (#418)
(63,61) Elenios oltár, szent liget (#439), egy ismeretlen isten rúnaköve, 40. jellempróba, alpesi tehenek (#91)
(64,62) woor-antilopok (#31), Sheran oltár, 36. jellempróba
(65,62) sullár (#101), Elenios rúnaköve, Elenios oltár
(66,62) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(67,63) gyilkos tetű (#116)
(68,64) ryuku gárdista (#360)

[102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.)

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar támad rád.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A nagy küzdelem mámorában észre se vetted a homokos talajból kikandikáló valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mandibulakasza és egy rövid íj. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg farkát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 79.]

szk 361 360 104 keresed a 361. szörnyet a 360. szörnyet a 104. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

ef 10 509 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 16.]

id 91 30 idomítod a 91. szörnyet 16 pontért
Nekikezdesz az alpesi tehén idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Nehéz volt ez a mai oktatás, de láthatóan haladtatok. (Még 4 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [16 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 8, 1.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le az alpesi tehén. 2 kaját nyel le a törpemammut. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 284 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

Erő: 28 (29) Szint: 21 Merészség: 7/4 Magasság: 110 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 348/290 Jellem: gonosz (280) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (28) Varázspont: 215/93 Pénz: 230 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 130/93 EFejl: 30
Eddig összesen 1476 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 996 TP-t kaptál. Jelenleg 730 631 TP-d van. A következő szinthez még 69 369 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 22/8 (+10%) ütőfegyverek: 27/8 (+1%) lőfegyverek: 25/65 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (120%) << csatabárd (#555) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) max. 1 db (6 -13.); tüske (#22) max. 1 db (14 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
102,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 59,64
Kedvenc táborhely: 102,101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/5 2. nyomkövetés: 31/84 (+33%) 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 14/30 (+18%) 5. csapdaészlelés: 3/89 6. gyógyítás: 12/88
7. titkosírás: 2/68 8. felderítés: 15/1 (+24%) 9. szörnyidomítás: 6/25 (+17%)
10. teológia: 13/90 (+205%) 11. taumaturgia: 13/55 12. szerencsejáték: 1/65 (+11%)
13. versengés: 8/85 (+27%) 14. zene: 5/55 15. szörnyismeret: 23/4 (+33%)
16. pszi: 20/2 17. zárnyitás: 10/16 18. vadászat: 4/76
19. bányászat: 30/20 20. főzés: 8/83 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 60 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pszinapszis (#974), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 1 kőkés (#6) $1 mandibulakasza ($127)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * Mallon botja (#1526)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 12 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
3 mérgezett vasnyíl (#187) 126 tüske (#22) 20 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 ezüstshuriken (#327)
Páncélok
$1 * Métely páncélja ($1562)
Sisakok
1 * Khór maszkja (#1138) 1 Mágikus Koponya (#279) $1 * vassisak ($160)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
$1 * lánckesztyű ($230) 1 mászókarom (#78)
Övek
$1 * sárga erőöv ($276)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 * igazgy. fülbevaló ($197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 * koponya szimbólum (#139) 2 * korinthai talizmán (#814)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2)
1 * lajstrom medál (#1753) $1 * nodonrod kitűző ($1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 32]
5 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 22]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 47]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 71 csepp spiritusz (#170), fér még: 209]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 180]
5 vizestömlő (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 60]
7 zöld üveg (#82) [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 129]
Eszközök, használati tárgyak
8 acéltű (#334) 8 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 10 fűszerkeverék (#1170)
1 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa katalizátor (#386)
12 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 4 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 + sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 1 teremtés zsákja (#818)
6 védőkristály (#2240) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 31 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 1 arx formázó minta (#298) 2 aurach bőr (#658)
42 aurach fog (#657) 5 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
14 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654) 9 dözmöng szív (#122)
7 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) $1 evaporőr háj ($105)
6 főnixtoll (#563) 17 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232)
20 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24) 11 kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) 4 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33)
96 madártoll (#112) 20 mákrózsa virág (#56) $2 manifeszt.nyúlvány ($214)
1 moa obszidián (#380) 39 mocsári penke (#148) 5 nektoraf faggyú (#667)
53 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239) 2 purifikátor háj (#269)
16 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) $5 sünmedve tüske ($14) 9 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfin (#676) 17 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172)
$1 varkaudar csont ($1113) 8 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 98.12 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
15 amniosz (#203) 5 csontpálca (#329) 90 csuklyavirág (#133)
60 kaja (#2) 5 karbin plazma (#199) 15 téfea-agy (#172)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
90 arany (#50) 15 amniosz (#203) 5 csontpálca (#329)
90 csuklyavirág (#133) 64 kaja (#2) 5 karbin plazma (#199)
4 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acéltű (#334) 1 antilopbőr (#48) 1 kaktusztüske (#114)
1 kavadu iszák (#25) 1 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mandibulakasza (#127) 1 mocsári penke (#148) 1 remák szív (#264)
1 rövid íj (#107) 1 sullár hólyag (#168) 1 varkaudar csont (#1113)


Üzenet küldése a karakternek