93. forduló, 95. forduló, Aurora Borealis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 25. 14h:04'
EZ A 124. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
125. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2339
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

AURORA BOREALIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,61] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+21 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 6 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 264 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 226.]

hu 1541 47 304 hulladék: 1541 47 304
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Arsa potrohgyűrűjét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőszemet. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

cir 25 vándorcirkusz látogatása 25
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

v 96 93 54 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

103 104 105
60
61
62

[93,54] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 34 angyalok gyűrűjét 5100 aranyért, 2 Arsa potrohgyűrűjét 720 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 216.]

be 584 bemész az 584. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
bunkósbot (#9) 2 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db,
nap szimbólum (#141) 20 ap /db, szem szimbólum (#142) 20 ap /db, virág szimbólum (#143) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db,
gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, nekrofun medál (#253) 2000 ap /db,
regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db,
Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db,
ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db,
ritualista amulett (#708) 100 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db,
natharion opál (#747) 100 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, türkiz karika (#750) 100 ap /db,
rítusónix (#751) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db, jácint díszkő (#753) 100 ap /db, csavart smaragd (#754) 100 ap /db,
malachit füzér (#755) 100 ap /db, obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db,
ezüstlevél (#759) 100 ap /db, to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db,
ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db, aranyfétis (#766) 100 ap /db,
kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, éjkristály (#958) 60 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db, hollókristály (#1102) 1000 ap /db,
csigakagyló (#1131) 125 ap /db, hakama (#1369) 1200 ap /db, kote (#1375) 1200 ap /db, Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db,
varkaudar szimbólum (#1528) 210 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db,
mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, bátorság medálja (#1653) 300 ap /db,
fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db, behemót amulett (#1872) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 180 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, nap szimbólum (#141) 10 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, varkaudar szimbólum (#1528) 70 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 211.]

be 587 bemész az 587. épületbe
Félve lépsz be a nyitott ajtón. Plafonig érő, könyvektől roskadozó polcokkal teli előszobában állsz. Érkezésedkor egy kis gnóm siet elő, és rögtön be is mutatkozik: ő Roókdorvanpók, a bölcsek bölcse. Rögtön átvezet a tárgyalószobába, ahol épp tömérdek csontból, fából, bőrből és egyéb nem meghatározható anyagokból álló szerkezet áll. Kerekek, fogantyúk és egyéb szerkentyűk tömege teszi lehetetlenné, hogy akár csak sejtésed is legyen a gép rendeltetésével kapcsolatban. A gnóm elmagyarázza, hogy hogyan tud segítségedre lenni. Egyrészt, szívesen megvizsgálja a nálad levő tárgyakat, és megmondja, hogy van-e valamilyen új dolog, amit ezek alapján ki tudsz találni. [Ehhez a TAN (tanul) parancsot kell kiadnod olyan mezőn, ahol bölcs lakik. A parancs paramétereként meg kell adnod, hogy maximum hány tippért vagy hajlandó fizetni. Egy tipp 10 aranyba kerül. Pl. TAN 2 parancsra a bölcs ad maximum két tippet. A TAN 10 pontba kerül, és nem szükséges előtte a BE kiadása.] Másrészt, meg tudja mondani egy konkrét tárggyal kapcsolatban, hogy használható-e valaminek az alkotórészeként, és ha igen, milyen egyéb komponensek szükségesek. [Ez ugyanúgy megy, mint az általános információkérés, de meg kell adnod egy 2. paramétert is: hogy melyik tárgyról kérsz információt. A tippek száma itt azt fogja jelenteni, hogy a bölcs mond maximum annyi tárgyat, amit ebből lehet készíteni. Egy ilyen tipp ára 30 arany. Pl. TAN 2 4 hatására mesél a bölcs maximum két tárgyról, amelyet a botból lehet készíteni, és amelyet még nem ismersz.] Azt is elmondja, hogy természetesen ő sem mindentudó, és előfordulhat, hogy például valamilyen igen ritka fegyver alapanyagát nem fogja felismerni, de arról is biztosít, hogy amit ő nem tud, arról más gnóm bölcsnek sem lesz fogalma. A fáradozásáért természetesen mindenképpen fizetned kell: ha semmit sem tud segíteni, akkor is 5 arany a fizetség. Megköszönöd a segítségét és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

ea 1558 2 eladod az 1558. tárgyat 2
Eladtál 2 hősiesítő medált. 360 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ea 397 1 eladod a 397. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 8 mozogsz északra
[93,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A főút mellett egy fényűzően megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betűkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó előtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos őrködik. (578. épület.)
Van itt még egy bank (581. épület.). Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 198.]

be 581 bemész az 581. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Határozatlanságodat látva, hozzáteszi: - Látom, még nem vette szolgálatainkat igénybe. A Fairlight Banktársaság egy jól kiépített, kiválóan megszervezett pénzügyi szolgáltatórendszer. Elhelyezheti nálunk pénzét, hogy kamatozzon. A betétet bármely más fiókunknál kiveheti, vagy hozzárakhat. - további határozatlanságodat látva, egy pergament vesz elő, amelyen a kamatok vannak feltüntetve. - Berakott pénze után, havi lekötéssel 5% kamatot fizetünk [egy hónap 3 forduló, de minimum 21 nap]. A dolog másik nagy előnye, hogy ha esetleg elhaláloznál, de valahogy mégis visszatérsz az élők sorába, ha tárgyaid nem is lesznek meg, a bankba rakott pénzedre mindig számíthatsz. Azt nem tudják sem elvenni, sem ellopni. Régebben volt hitelszolgáltatásunk is, de jelenleg ez legnagyobb sajnálatunkra szünetel. Remélem, minden érthető? (Ha pénzt akarsz a bankba berakni, akkor egyszerűen csak a pénzberakás PBE parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a bank van. Paraméterként add meg, hogy hány aranyat akarsz berakni. Kivét esetén a PKI parancsot kell kiadnod, hasonlóképp az összeg megadásával. A PBE <összeg> <kalandozó> paranccsal rakhatsz be pénzt egy másik kalandozó számlájára.) [5 pontot használtál fel, van még 193.]

pbe 8999 beraksz a bankba 8999 aranyat
(Csak 7653 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 7653 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork bérgyilász. (ld. enc.) {támadása: 28.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 acélpengőkét 6 aranyért, 1 álomport 1 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 4 grifftojást 40 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 4 gyenge mérget 4 aranyért, 1 hattyútollat 1 aranyért, 3 karbin plazmát 30 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 10 mutáns csontot 40 aranyért, 2 quwarg tojást 4 aranyért, 1 rakolits port 7 aranyért, 2 remák szivet 24 aranyért, 5 rézgolyót 5 aranyért, 2 surranó kígyó bőrt 4 aranyért, 2 szárnyas hernyót 4 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 8 tintát 8 aranyért, 3 trikornis szarvat 36 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért, 3 varányszemet 3 aranyért, 1 zárnyitó készletet 16 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. A bőre kreolszínű. Elenios tanítványa. Egy ezüst éjmedált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy Whurphöl trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Álnok Feldon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 185.]

ve 108 130 megveszed a 108. tárgyat 130
Vásároltál 130 nyílvesszőt. 260 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy harcias morf áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.}

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf bal hátsó lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf jobb hátsó lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 94-101.}

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 3 fenőkövet. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [103,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. {támadása: 24.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Csáprágójával a változatos morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf. {egyik sebzési módja: 1x 3d9+11.}

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a lomha morf testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A lomha morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 mutáns csontot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy változatos morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a változatos morf egyik lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A változatos morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 3 gyógykenőcsöt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 158.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[101,60] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+13.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a halálhozó fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. - Most meg kell mutatnod, hogy van nálad 100 arany - mondja a sebhelyes arcú férfi. Kétségbeesetten keresgéled a nálad lévő érméket, de sajnos nem találsz zsebeidben ekkora összeget. Búcsút intesz, és folytatod utad.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A változatos morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az éltető morf testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf bal vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az éltető morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 pszi követ. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,59] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Találsz egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy változatos morf.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a változatos morf egyik lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf egyik lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy lomha morf. {max. életpontja: 94-101.}

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a lomha morf egyik lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A lomha morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hattyútollat. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 86.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[99,58] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy halálos morf.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hősiesítő medált. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,58] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Raia szent lovagja vigyorog kajánul. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2740 pontot kell rákölteni.)

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lomha morf testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A lomha morf csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy brutális morf. {max. életpontja: 94-101.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a brutális morf testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf egyik lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A brutális morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 3 vámpírfogat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 68.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened tájékoztat: Pontosan ott állsz, ahol a templomot fel kell építened! [30 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 6 505 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 3.]

ep 256 40 építed a 256. tárgyat 3 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 3 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 6, 15.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a bibircsók-óriás. Egy kaját nyel le a sörényes ubuk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (ld. enc.) Tájékoztatást kapsz a banktól. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

BANKI ÁTUTALÁSOK
A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett:
1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is.
2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni!
3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz.
4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít.
Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai.

BANKREFORM
A sorozatos banki visszaélésekkel kapcsolatban nemrégiben vizsgálatot indítottak a Fairlight bankház vezetősége ellen. Fedezet nélküli hitelek, irreálisan magas kamatokkal elfogadott betétek és kockázatos befektetések a csőd szélére vitték Ghalla legnagyobb pénzintézetét. A kivizsgálás gyors volt és célratörő, a bankház öt vezetőjét az asztrális térbe, egy antimágikus béklyóba kötözve száműzték, hogy ott lebegjenek az idők végezetéig. Az új vezető egy, a mágiában kevésbé, de a pénzügyekben annál játatosabb személy, Ehmit Zaks lett. Az új bankvezér nem habozott egy sor bankreformot bevezetni.
Eltörölték a kalandozóknak adható hitelt. Zaks állítása szerint míg a yaurri polgároknak adott hitelek fedezettel rendelkeztek, és könnyen behajthatóak voltak, addig a kalandozók esetén az egyetlen megoldás egy acélkolosszus kiküldése volt, amely vagy megtalálta az adóst, vagy nem. Sokszor gazdagnak álcázott rabszolgák vették fel a hitelt, amelyeknek gazdájuk már a bank mögötti sikátorban elvágta a torkát.
A második problémát Zaks szerint az irreálisan magas betéti kamatok jelentik. A háromhetente 5%-os kamatok vitték csőd szélére a bankot. A kisbetétesek támogatása egy dolog, de a dúsgazdag kalandozók ahelyett, hogy pénzüket befektették volna varázstárgyakba és a gazdaság felvirágoztatására költötték volna, a bankban tartották. A kamatreform eredményeképp az 1000 arany vagy kisebb betétekre heti 1.5% lesz a kamat - így a yaurri kisbefektetők továbbra is megkapják a királyság támogatását -, az 1001 és 5000 arany közötti betétekre 1%, az 5000 arany feletti betétekre 0.5% lesz a kamat fordulónként. A kamatváltozás napján mindenkinek a számláján jóváírtuk a kamatokat az előző kamatozási rendszer szerint. Továbbra is igaz, hogy legalább Nx5 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy N fordulóra megkapd a kamatot amikor a pénzedhez nyúlsz, ill. internetes aukción fizetsz vagy pénzt kapsz. Ha kevesebb nap telt el, akkor a kamatot csak az Eltelt napok száma / 5 arányban kapod meg.
Hogy a bank iránti bizalom ne rendüljön meg az eddigi hűséges ügyfelekben, a továbbiakban széfet fognak biztosítani a komoly ügyfelek számára. Ez azt jelenti, hogy akinek 1000-nél több arany van a számláján, az igénybe veheti ezt az ingyenes szolgáltatást. Maximum 12 különféle tárgyat (de egyféle tárgyból szinte bármennyit) tarthat a kalandozó a széfben. Az 5000-nél nagyobb betéttel rendelkezők számára pedig biztosítják, hogy egy extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet, ne is kelljen a bankba elfáradniuk.
Végezetül, Ehmit Zaks kíméletlenül felelősségre vonja a lottóbotránnyal kapcsolatos döntéseket hozó vezetőket. A nyilvánvalóan korrupciónak köszönhetően létrejött szerződés a Fairlight bank és az Arany Magisztrátus között nem tehető semmissé, mert hatalmas kártérítési összeget kellene fizetniük, de a Fairlight bankház átvállalja a lottók költségét, azokat nem a kalandozóknak kell fizetniük bankszámlájukról, hanem a Fairlight bankház teszi meg helyettük. Ezzel az Arany Magisztrátust nem éri kár, és a kalandozók sem fogják úgy érezni, hogy pénzt vettek ki a zsebükből - sőt, még nyerhetnek is az ügyön.
A széf használatához a Berakás Bankba: BB <tárgy> <mennyiség> vagy a BB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell használnod. Ha 3 tárgyat sorolsz fel, akkor mindhárom tárgyból az összeset berakod. A kivételhez a Kivétel Bankból: KB <tárgy> <mennyiség> ill. a KB <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell megadnod. Egyik parancs sem kerül TVP-be. Fontos: nem javasoljuk, hogy tartókat helyezz el a bankban, mert a bennük levő anyagok el fognak veszni. Talán mondani sem kell, hogy szopókövet és hasonló átkozott tárgyakat nem tudsz a széfben elhelyezni.

KARAKTERLAP

Aurora Borealis, egy szőke hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 13 (20) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 21 (23) Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 41 (45) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 307/307 Jellem: jó (195) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 304/111 Pénz: 45 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/1 Pszi pont: 42/24
Eddig összesen 1022 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 461 TP-t kaptál. Jelenleg 513 067 TP-d van. A következő szinthez még 86 933 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, norpadolótika, quwarg királynő. A 94. fordulódban 7653 arany került a bankszámládra. 7653 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 1/57 ütőfegyverek: 26/60 (+6%)
lőfegyverek: 18/16 (+51%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 190 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 17/38 (+25%) 3. mászás: 13/72
4. csapdakészítés: 7/44 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/88 6. gyógyítás: 32/0
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 2/15 9. szörnyidomítás: 4/42
10. teológia: 5/5 (+3%) 11. taumaturgia: 16/31 (+11%) 12. versengés: 2/78 (+27%)
13. zene: 2/41 14. szörnyismeret: 8/21 15. pszi: 6/7 (+3%)
16. vadászat: 5/95 (+11%) 17. bányászat: 21/10 (+12%) 18. főzés: 9/60 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 24 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 666 darabot )
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kétfejű troll (#163), ongóliant (#159), zafír sárkány (#329)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 21, 22, 24, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 170, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 398, az összesen kapott pontszám: 42310. (összesen ölhető: 510 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7008 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) 1 * kétfejű csatabárd (#1754)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * rövid íj (#107)
Lövedékek
96 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350)
Pajzsok
1 * kvatáns pajzs (#1829)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 2 * hősiesítő medál (#1558)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
3 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 77 csepp spiritusz (#170), fér még: 83]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 12]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
5 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 4 + deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 3 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 4 gyógykenőcs (#313) 36 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92)
5 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
9 megsemmisítő (#1540) 3 morf esszencia (#2452) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 olló (#335) 3 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 rum (#1419) 5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
3 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 4 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 amniosz (#203) 35 átlátszó morfplazma (#2451) 33 bíbor morfplazma (#2450)
8 csuklyavirág (#133) 20 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540)
1 evaporőr háj (#105) 44 fehér morfplazma (#2445) 34 fekete morfplazma (#2446)
3 galachmit (#310) 26 gyöngymangó (#135) $1 hattyútoll ($1222)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 2 ilkin érc (#232) 4 kazmár gyökér (#205)
38 kék morfplazma (#2442) 2 kreiton esszencia (#892) 29 lila morfplazma (#2448)
107 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
8 móri gyümölcs (#116) $3 mutáns csont ($331) 36 narancs morfplazma (#2449)
1 nektoraf faggyú (#667) 5 ovimon-bogyó (#207) 25 pirkit (#153)
9 rókafarok (#124) 36 sárga morfplazma (#2447) 1 szuperkötél (#209)
8 vámpírfog (#1221) 9 vasérc (#152) 31 vörös morfplazma (#2443)
42 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 81.31 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1417 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
34 angyalok gyűrűje (#529) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 3 aurach fog (#657)
4 dorony tüdő (#212) 4 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
4 gyenge méreg (#26) 1 hősiesítő medál (#1558) 4 kaja (#2)
3 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 7 mutáns csont (#331)
2 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 2 remák szív (#264)
5 rézgolyó (#343) 1 rókafarok (#124) 2 surranó kígyó bőr (#47)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 tankány karom (#237) 8 tinta (#101)
3 trikornis szarv (#198) 9 ugh méreg (#166) 3 varányszem (#30)
9 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 2 bíbor morfplazma (#2450) 1 csontszablya (#64)
1 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 3 fenőkő (#1618)
3 gyógykenőcs (#313) 1 kék morfplazma (#2442) 3 lila morfplazma (#2448)
1 narancs morfplazma (#2449) 96 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248)
1 sárga morfplazma (#2447) 3 spiritusz (#170) 3 vámpírfog (#1221)
2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104 105
57
58
59
60
61
62
(98,58) művészi porolit (#720), Sheran oltár, oltár, lomha morf (#7621), brutális morf (#7620)
(99,58) halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(100,59) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, érclelőhely, változatos morf (#7626), lomha morf (#7621)
(101,60) vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, halálhozó (#419), mélységi grittangok (#103), változatos morf (#7626), éltető morf (#7625)
(102,61) púpos burástya (#92), változatos morf (#7626), halálos morf (#7618), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 47. jellempróba
(103,61) ryuku légiós (#361), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(104,61) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, ryuku gárdista (#360), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két többszemélyes kaland a Tűz síkjára. A kalandok koordinátái: 697, 22 és 681, 33.
* - Visszatérő probléma, hogy nehéz társakat találni a templomszenteléshez, ezért megcsináltuk, hogy templomot egydül is lehet szentelni.

Üzenet küldése a karakternek