Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 20. 9h:10' EZ A 1193. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 1194. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a piromenyét bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 8. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 9. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 10. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
bb 128 30 | beraksz a bankba a 128. tárgyat (30 darabot) |
h 211 1 | használod a 211. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
jlk 2222 | jelszó kimondása 2222 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 40: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 335.]
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az opati polip puha testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a méregfogat a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [136,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg jobb oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 62 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [134,50] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 210 pontot kell rákölteni.) Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 118-127.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [133,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nukleáris cickány. {támadása: 21.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [134,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 61 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel nyakát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 516 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a sötét főgnóm bal oldalát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét főgnóm fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [133,53] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 99 22 52 | keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet az 52. szörnyet |
ef 5 519 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
SHINAI GÖMB (348. TÁRGY) A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/4 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 21 (25) | Támadás: | 20 (22) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 37 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 70/70 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 444/444 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 30 (40) | Varázspont: | 277/1 | Pénz: | 883 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 33/9 | Pszi pont: | 91/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 (+26%) | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 13/83 (+10%) |
vágófegyverek: | 27/28 (+5%) | ütőfegyverek: | 23/80 (+2%) | lőfegyverek: | 12/16 |
dobófegyverek: | 24/55 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
132,54 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 4. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/37 | 2. nyomkövetés: | 53/26 (+36%) | 3. mászás: | 15/82 (+104%) |
4. csapdakészítés: | 18/12 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/8 | 6. gyógyítás: | 29/91 |
7. titkosírás: | 11/15 (+22%) | 8. felderítés: | 16/71 | 9. szörnyidomítás: | 7/23 |
10. teológia: | 22/92 (+17%) | 11. taumaturgia: | 26/17 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 1/91 |
13. versengés: | 7/24 | 14. harcművészetek: | 3/20 | 15. zene: | 9/73 |
16. szörnyismeret: | 33/81 (+33%) | 17. pszi: | 12/78 (+16%) | 18. zárnyitás: | 6/30 |
19. vadászat: | 15/87 | 20. bányászat: | 34/84 (+4%) | 21. úszás: | 6/45 (+64%) |
22. főzés: | 7/54 (+13%) | 23. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 24 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 3 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: küldetés, labirintus (20) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
jellemrejtés (#23) | mentális pajzs (#72) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. városháza (685): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 63, 67, 68, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5. |
Kész: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | 1 | csatabárd (#555) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | * | Mallon botja (#1526) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | ||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | $4 | nyílvessző ($108) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 20 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
5 | bumeráng (#249) | 1 | esszenciakristály (#350) | 2 | fejsze (#1240) | |||
4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
10 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$2 | * | vassisak ($160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | $1 | monstrum vállvédő ($1577) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
$1 | kígyóbőr kesztyű ($49) | 2 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$2 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | 1 | * | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) |
1 | * | vortex talizmán (#812) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | * | féregnyereg (#1532) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 45 csepp tinta (#101), fér még: 15] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 43 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 41] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 85 csepp spiritusz (#170), fér még: 35] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 26] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | |||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 3 | ezüst kulcs (#184) | ||
2 | fáklya (#36) | 3 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
4 | gernim balzsam (#1894) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | hópelyhes kupa (#1660) | 37 | kaja (#2) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | khatiszon kulcs (#2323) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | lant (#238) | |||
3 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 7 | ork csodaszer (#1228) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | |||
5 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
10 | álompor (#396) | 2 | berzerker tüske (#713) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 47 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grifftojás (#179) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 19 | gyöngymangó (#135) | 1 | hibátlan tűzopál (#1642) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 20 | kaktusztüske (#114) | $1 | karbin plazma ($199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | kőszem (#304) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 164 | madártoll (#112) | $2 | magszim bél ($103) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
$1 | mutáns csont ($331) | 5 | óndarab (#85) | 6 | polip szívóka (#391) | |||
3 | púderkő (#119) | 2 | pular kristály (#239) | $1 | purifikátor háj ($269) | |||
19 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | 2 | remák szív (#264) | |||
13 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | teknősesszencia (#702) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tükör (#43) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 130.47 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | $3 | bőrsisak ($57) | 2 | bunthar bőr (#733) | 17 | elkarog szőr (#665) | 30 | kaja (#2) | 8 | kőszem (#304) | 18 | nektoraf faggyú (#667) | $1 | rézsisak ($72) | 30 | sallank karom (#128) | $1 | szöges páncél ($65) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | sáfránypor (#211) | 30 | sallank karom (#128) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 7 | álompor (#396) | 16 | drótszőr (#37) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kőszem (#304) | 3 | óndarab (#85) | |||
6 | polip szívóka (#391) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
6 | spiritusz (#170) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|