211. forduló, 213. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 23. 15h:05'
EZ A 1176. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
1177. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,40] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 5 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 405.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 5. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 6. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 7. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 8. KP: p 69 3 0 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[119,40] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő kardszárnyú pocok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Octavianus II lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy templomot. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [118,40] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kétfejű troll testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 57, gyógyulás: 8, összesen: -49 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 361.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Ügyességed TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 355.]

a 205 3906 1 átadod a 205. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

ef 5 520 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 315.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[119,39] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérfürdető magszim. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [120,38] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Hosszú-hosszú ág,
A tetején kád,
A kádban egy rosta,
Minden lyuk bedugva.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megpöccinted a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [23 pontot használtál fel, van még 292.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 51 életpontot vesztettél. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza lifegő antennáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a massza bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 1 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 111, gyógyulás: 5, összesen: -106 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc, 2 borostyán függő, egy rézpáncél és egy sárga erőöv (ld. enc.). Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [70 pontot használtál fel, van még 222.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[121,37] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy orgoró támad rád. {egyik sebzési módja: 3x 3d3+2.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgoró testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró ollóját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az orgoró fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyű nyíl, egy mutáns csont és egy rövid íj. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [120,36] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Látsz egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő szutykos remák nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák nyakát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [120,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Felfedeztél egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}

A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 137.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[120,34] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel néhányszor súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ököllel gyengén megütögeted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 62, gyógyulás: 9, összesen: -53 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a kérődző etra jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [120,33] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi támad rád.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szöges páncél. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 2, összesen: -20 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak, 16 ubuk tüske, egy bőrsisak és egy mutáns csont. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dark Angel vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 99.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 3 16 30 mozogsz 3 16 30
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [18. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 53 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 143 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálos morf testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a halálos morf testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a halálos morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 ezüstdarab. 1 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +86 életerő.) Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy brutális morf az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a brutális morf testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a brutális morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a brutális morf csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A brutális morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A brutális morf farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 20 arany. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy brutális morf az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a brutális morf testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a brutális morf egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a brutális morf lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A brutális morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A brutális morf farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály, 6 vízionár szem és 2 ezüsttollú nyíl. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 3 45 mozogsz 3 45
Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz előre. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út ismét kanyarodik. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mágiamorfáló. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a mágiamorfáló bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 6 quwarg tojás. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Egy óvatlan mozdulattal valamilyen csapdát hoztál működésbe. Pár pillanaton belül ellepnek az apró, fekete bogarak, melyek egy fejed fölött lévő tartályból eshettek a fejedre. Szétmásznak testeden, mindenhova jut belőlük. Csípésüket alig érzed, mégis van bennük valami veszélyesen különleges. Ahol megcsípnek, végtagjaid kövesedni kezdenek. Egy idő után már mozdulni sem tudsz, csak néhány izmod rángatózik, teljesen önkéntelenül. Tehetetlenül szemléled, ahogy egy idő után megunják csípdesésedet, majd továbbállnak. A kövesedés lassan szűnik meg, de láthatóan semmilyen maradandó baj nem ért. (-23 TVP.)
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [57 pontot használtál fel, van még -8.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -8.]

* 3. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -8.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 4 kaját bezabál a törpemammut. Egy kaját bezabál a kőszáli disznó. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY)
Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 19 Merészség: 6/4 Magasság: 116 cm
IQ: 21 (25) Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 287/250 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: -6
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 222/198 Pénz: 1636 arany Kép. pont: -2
Tudatpont: 33/8 Pszi pont: 53/18
Eddig összesen 1472 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 351 TP-t kaptál. Jelenleg 406 678 TP-d van. A következő szinthez még 43 322 TP szükséges. Trófeáid: renegát törpe, Poomr Ko, bányarém. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/57 (+52%) szúrófegyverek: 11/84 vágófegyverek: 25/63 (+8%)
ütőfegyverek: 22/21 (+11%) lőfegyverek: 12/16 dobófegyverek: 23/21 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 -16.); tolmokov-koktél (#351) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
120,33 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 17. szinten, 32. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/15 (+300%) 2. nyomkövetés: 48/53 (+23%) 3. mászás: 13/55 (+4%)
4. csapdakészítés: 16/13 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/0 (+317%) 6. gyógyítás: 29/54
7. titkosírás: 9/9 (+33%) 8. felderítés: 14/83 (+332%) 9. szörnyidomítás: 6/57
10. teológia: 20/16 (+5%) 11. taumaturgia: 21/56 (+28%) 12. versengés: 5/76
13. harcművészetek: 3/20 14. zene: 8/65 15. szörnyismeret: 28/13 (+37%)
16. pszi: 7/31 (+10%) 17. zárnyitás: 9/19 (+300%) 18. vadászat: 13/83
19. bányászat: 33/94 (+4%) 20. főzés: 3/88 21. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 28 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), fejszét (#1240) (max. 3 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 3 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 75 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 990 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 119.74 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313)
5 kaja (#2) 10 tolmokov-koktél (#351)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzsisak (#88) 6 ezüstdarab (#326) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
4 khatiszon kristály (#2322) 2 kőszem (#304) 1 magszim bél (#103)
2 mutáns csont (#331) 6 quwarg tojás (#360) 1 remák szív (#264)
1 rézpáncél (#71) 1 rövid íj (#107) 1 sárga erőöv (#276)
3 spiritusz (#170) 1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)
16 ubuk tüske (#131) 5 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)
6 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
(118,40) kétfejű troll (#163), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelőhely
(119,39) vérfürdető magszim (#148), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(119,40) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Elenios oltár
(120,33) zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623)
(120,34) élőholt quwarg (#202), kérődző etra (#368)
(120,35) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(120,36) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), szutykos remák (#191)
(120,38) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, ryuku gárdista (#360), massza (#217)
(120,40) drótszőrű pincsi (#22)
(121,37) quwarg harcos (#201), csontváz (#48), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek