Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. ápr. 24. 22h:50' EZ A 637. JÁTÉKHETED, 631. FORDULÓD 638. játékheted kezdete: ápr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
hh 1101 1546 841 | használod az 1101. tárgyat az 1546. tárgyat a 841. tárgyat |
le 711 253 1158 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat az 1158. tárgyat |
kf 960 1093 366 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1093. tárggyal a 366. tárgyat |
hh 1100 1269 1133 | használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
hh 1253 2373 1099 | használod az 1253. tárgyat a 2373. tárgyat az 1099. tárgyat |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (9 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 86 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ezt a támadást elhibáztad! Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 0, gyógyulás: 141, összesen: +141 ÉP}
* 2. KP: vv 363 182 443 | elmormolod a 363. varázslatot a 182. varázslatot a 443. varázslatot |
* 3. KP: vv 78 11 19 | elmormolod a 78. varázslatot a 11. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 70 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 137 209 213 | elmormolod a 137. varázslatot a 209. varázslatot a 213. varázslatot |
* 6. KP: vv 243 138 220 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: vv 377 28 53 | elmormolod a 377. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: h 1524 0 0 | használod az 1524. tárgyat |
* 9. KP: kf 1046 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1046. tárgyat |
hu 246 696 | hulladék: 246 696 |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
h 1168 6 | használod az 1168. tárgyat |
h 1602 150 10 | használod az 1602. tárgyat |
ek 531 | t. energia kisütése: 531 |
v 22 273 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
kre 272 1221 6 | kreálsz a 272. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
v 15 209 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ep 1242 100 | építed az 1242. tárgyat 100 pontért |
v 22 90 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 71 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 129 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot |
v 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 616 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly testét. (11 támadással 1504 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 520 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A vérszomjas karvaly összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir bozaka. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] 23 247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2770, sebződés: 2, gyógyulás: 16, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [292,20] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A Király-hegység széléhez érkeztél. Neve még a kyorg időkből származik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délnyugatra egy pézsmatök van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kísértetvándor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvándor bal oldalát. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor jobb első lábát. (11 támadással 1570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+303 életerő). Transzformálsz! (+157 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled 27 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 361 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2402, sebződés: 184, gyógyulás: 339, összesen: +155 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. 126 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány jobb vállát. (8 támadással 563 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány testét. (5 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 61 arany, egy vas dobónyíl, egy ezüstshuriken, 2 vasérc, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 131, gyógyulás: 199, összesen: +68 ÉP}
vv 79 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1328 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 385 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kyorg őrgólem bal karját. (10 támadással 946 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+94 varázspont.) Ököllel megpöccinted a kyorg őrgólem acélkemény testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A fényaura 6 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Mancsával a kyorg őrgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A kyorg őrgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 795 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2837, sebződés: 170, gyógyulás: 95, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [294,18] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: eszement trappoló szagot érzel! A vadászmanó majd segít a foglyul ejtésében! A teriád dobóhálódat a kezeidbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba az eszement trappoló. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Büszkén indulsz tovább. [3 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [295,18] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy nagyobb phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy nagyobb phua-kúp van. Jól kivehetőek a távolban. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy káoszdémon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszdémon masszaszerű alakját. (8 támadással 570 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszdémon nyakát. (11 támadással 1498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+149 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a káoszdémon nyakát. (10 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fényaurád 14 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 30 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 196 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 198 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel meghorzsolod a káoszdémon testét. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel súrolod a káoszdémon testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 188 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 232 életpontot vesztettél.
A káoszdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 31 167 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3192, sebződés: 814, gyógyulás: 145, összesen: -669 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 588 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly nyakát. (11 támadással 1511 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly bal szárnyát. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Fényaurád 14 sebzést okoz. A mentális roncsolás 25 ép-t sebez. Apró csípést ejt rajtad a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A vérszomjas karvaly belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A lény huhog! 99 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 23 247 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2671, sebződés: 372, gyógyulás: 71, összesen: -301 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó jobb lábát. (6 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel megpöccinted a halálhozó testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A fényaura 13 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 50 sebzést okoz. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 97 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 58 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 15 078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 285, gyógyulás: 240, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [297,18] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele.
(Továbbmész...) [298,18] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [300,18] Túl messzire merészkedsz, hamarosan a nyílt tengeren leszel! Inkább visszafordulsz a part felé. Víz permetez az arcodra. Egy szokásosnál nagyobb hullám? Az nem lehet, ennyire nem háborog alattad a tenger. Akkor mi lehet? Nocsak! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gh'raiton ölész lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gh'raiton ölész bal oldalát. (8 támadással 675 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (5 támadással 967 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a gh'raiton ölész testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A gh'raiton ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 28 707 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5037, sebződés: 289, gyógyulás: 75, összesen: -214 ÉP}
ek 559 280 18 | t. energia kisütése: 559 280 18 |
h 1477 4 5 | használod az 1477. tárgyat |
291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[303,23] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Jól kivehetőek a távolban.
v 198 283 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
tps 160 | TVP spórolása: 160 pontért |
kf 475 1520 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1520. tárggyal |
ff 1520 28 | felt. fegyverváltás: 1520 28 |
be 280 | bemész a 280. titkos labirintusba |
lm 4 27 28 | mozogsz 4 27 28 |
lm 29 30 25 | mozogsz 29 30 25 |
lm 31 46 45 | mozogsz 31 46 45 |
lm 44 43 19 | mozogsz 44 43 19 |
lm 61 34 32 | mozogsz 61 34 32 |
tpf 160 | TVP elővétele: 160 pontért |
kf 804 | kézbeveszed/felveszed a 804. tárgyat |
h 697 500 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 205 109 | elmormolod a 133. varázslatot a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
szk 552 557 597 | keresed az 552. szörnyet az 557. szörnyet az 597. szörnyet |
* 1. BP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (3 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 62 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 0, gyógyulás: 88, összesen: +88 ÉP}
* 2. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: v 238 578 0 | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
le 960 1093 366 | leveszed/lerakod a 960. tárgyat az 1093. tárgyat a 366. tárgyat |
kf 711 253 1158 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal az 1158. tárgyat |
vv 460 83 172 | elmormolod a 460. varázslatot a 83. varázslatot a 172. varázslatot |
hh 1660 1534 0 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rozmárember jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. [rozmárfog ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 2 498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. [spiritusz ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] 1 608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 509 20 0 | használod az 509. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
tf 1 13 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
* 6. BP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható! |
TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG) A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.) |
Erő: | 87 (124) | Szint: | 56 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 51 (96) | Támadás: | 139 (152) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 51 (82) | Védekezés: | 189 (200) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/46 év |
Egészség: | 49 (83) | Életpont: | 2490/2780 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 89 |
Szerencse: | 61 (126) | Varázspont: | 4425/3148 | Pénz: | 8446 arany | Kép. pont: | 51 |
Tudatpont: | 98/13 | Pszi pont: | 798/743 | Halhatatlanság: | 26 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/87 | ökölvívás: | 53/99 (+9%) | vágófegyverek: | 49/93 |
dobófegyverek: | 50/70 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) max. 15 db (30 .); mérg. vas dobónyíl (#190) max. 15 db (31 -51.); mérg. vas dobónyíl (#190) (52 -54.); ében dobónyíl (#849) (55 -79.); esszenciakristály (#350) max. 1 db (80 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
303,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 424 |
Kedvenc táborhely: 259,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 140 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
A páncélfényező rizspapír-vért felületére kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61, 65, 64, 82, 85, 91, 83, 86, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 155 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 401 101 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 128/76 (+176%) | 2. nyomkövetés: | 96/37 (+5%) | 3. lopás: | 38/23 |
4. mászás: | 39/83 | 5. hajózás: | 7/21 | 6. csapdakészítés: | 61/38 (+35%) |
7. csapdaészlelés: | 38/72 | 8. gyógyítás: | 20/20 | 9. titkosírás: | 27/63 |
10. felderítés: | 57/99 | 11. szörnyidomítás: | 25/24 | 12. teológia: | 231/12 (+86%) |
13. taumaturgia: | 196/11 (+34%) | 14. szerencsejáték: | 9/78 | 15. versengés: | 26/79 (+14%) |
16. harcművészetek: | 54/13 | 17. zene: | 102/42 (+29%) | 18. szörnyismeret: | 133/0 (+20%) |
19. pszi: | 61/73 (+6%) | 20. zárnyitás: | 39/12 | 21. vadászat: | 12/49 (+11%) |
22. vitalitás: | 15/67 | 23. bányászat: | 52/38 (+2%) | 24. testépítés: | 90/15 (+16%) |
25. úszás: | 18/32 | 26. főzés: | 38/42 (+10%) | 27. csapatmunka: | 10/59 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 5 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) |
10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (Huddens elixírje (#830)) |
totemmester 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot ), ősi kardot (#810) (max. 1 darabot, csak egyszer), ősi nyakláncot (#806) (max. 1 darabot, csak egyszer), vaspántot (#1241) (max. 30 darabot ) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218), sörényes ubukot (#89) szuper hálócsapdával (#274), tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel rd'alv lélektiprót. |
Feltételes támadás (aktív: 33, max: 50) |
massza (#217), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), északi tűzsárkány (#219), sötét ölész (#314), armageddont lövő lények (#9099), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálelementál (#279), Napsörény (#7004), molgan (#284), Raia angyala (#333), éjfattyak (#9096), Rém (#315), Techiulan (#400), aranyfecske (#283), Tyriel (#777), Dl'orkhaugruk (#425), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), lidércúr (#252), Tharr avatárja (#385), kronotapír (#286), elemi pulzátor (#440), zafír sárkány (#329), halált okozó lények (#9098), óriásmassza (#840), Chara-din avatárja (#387), quwarg széltáncos (#540) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Szélvihar (#4443), Elenios hívők (#994), Sheran hívők (#995), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
pukk (#389, 160 VP) | fegyvertánc (#391, 60 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (679,0) | áldomás (#6) (491,0) | Pörhemór köre (#205) (133,4,1) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) | mágikus ütés (#147) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | Symulf rúnája (#182) | harci induló (#443) |
láth. észlelése (#78) | szürkeáll. aktiv (#71) | szemmelverés (#137) | fürkésző szemek (#213) |
hatalomvarázs (#220) | papi aura (#377) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
fényaura (#211) | csapda álcázása (#460) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), izomernyesztés (#33), háló (#186), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), gázpajzs (#467), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 73, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | jégoszlop (#231) | >> | kreiton lich (#536) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | őrjáratozó katona (#274) | istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bűbájlidérc (#761) | direkt kontaktus I (#121) | >> | tleikan amazon (#534) | |
jégoszlop (#231) | >> | Oyatame Tzutuki (#7130) | jégoszlop (#231) | >> | császári gárdista (#7112) | |
jégoszlop (#231) | >> | ryuku sorkatona (#828) | jégoszlop (#231) | >> | ryuku szamuráj (#836) | |
jégoszlop (#231) | >> | esszenciavámpír (#895) | jégoszlop (#231) | >> | fekete draklen (#812) | |
jégoszlop (#231) | >> | amőbaszerű gyík (#852) | jégoszlop (#231) | >> | shintar pásztor (#849) | |
jégoszlop (#231) | >> | ent kertész (#872) | jégoszlop (#231) | >> | mutáns hegyitroll (#859) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | direkt kontaktus I (#121) | >> | elfajzott enkala (#564) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | troglodita idéző (#551) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
háló (#186) | >> | tleikan hajadon (#533) | háló (#186) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | |
lángcsóva (#31) | >> | vadászskorpió (#542) | halálos érintés (#271) | >> | ryuku orgyilkos (#942) | |
istenítélet (#284) | >> | gnóm szolgáló (#943) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 73, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | mutáns hegyitroll (#859) | fájdalomtükör (#379) | >> | ent kertész (#872) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | shintar pásztor (#849) | fájdalomtükör (#379) | >> | amőbaszerű gyík (#852) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | fekete draklen (#812) | fájdalomtükör (#379) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku szamuráj (#836) | fájdalomtükör (#379) | >> | ryuku sorkatona (#828) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | császári gárdista (#7112) | fájdalomtükör (#379) | >> | Oyatame Tzutuki (#7130) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | kreiton lich (#536) | energiaburok (#239) | >> | éjfattyak (#9096) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
homokféreg (#121) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +14 lopás ellen) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
kronotapír (#286) státusz: OK |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +12 kg teher) státusz: OK |
vadászmanó (#7021) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak audenciára - kerülj hozzám olyan közel, mint még soha életedben! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 3) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 137. labirintus (249,17). tolvajcéh (699): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. vályogviskó (739): 4. lépésnél tartasz. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): kész. Thargodan könyvtár (768): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). fejvadász központ (847): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 85, 86, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 136, 137, 163, 165, 166, 167, 170, 171, 172, 173, 175, 176, 177, 178, 180, 181, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 204, 205, 244, 245, 246, 278, 279, 280. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 11, 12, 14, 15, 20, 21, 22, 24, 26, 30, 34, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 50, 51, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 7, 8, 9, 13, 16, 17, 18, 33, 40, 41, 44, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, le 960 1093 366, kf 711 253 1158, vv 460 83 172, hh 1660 1534, h 509 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12, tf 1 13. |
2. makró parancsai: hh 1101 1546 841, le 711 253 1158, kf 960 1093 366, hh 1100 1269 1133, vv 26 227 364, vv 224 86 88, hh 1253 2373 1099, ek 145 2, vv 147 139 188, v 84 393. |
3. makró parancsai: hh 1096 1096 1096, hh 2 1096 1096, hh 3 1096 1096, hh 4 1096 1096, hh 5 1096 1096, hh 6 1096 1096, hh 7 1096 1096, hh 8 1096 1096, hh 9 1096 1096, hh 10 1096 1096. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
totemmester (553) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
tudatunk hatalma (560) OK |
kincsvadászat (561) OK |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3838 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 436 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rézpáncél (#71) | 4 | sallank nyíl (#129) | |||
10 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | varányszem (#30) | |||
13 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
565 | arany (#50) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gh'raiton származék (#789) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | madártoll (#112) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | |||
14 | rézdarab (#70) | 25 | sáfránypor (#211) | 3 | sallank karom (#128) | |||
8 | szuperkötél (#209) | 7 | ugh méreg (#166) | 6 | vámpírfog (#1221) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
302 | 303 | 304 | |
22 | |
|
|
23 | |
|
|
24 | |
|
|