223. forduló, 225. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 21. 13h:11'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,76] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar lándzsát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+140 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kétfejű troll nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 392.]

* 1. KP: le 253 711 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 2. KP: kf 812 366 0 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 377.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 376.]

* 6. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 374.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 12 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 369.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 369.]

id 766 1 idomítod a 766. szörnyet 1 pontért
Megkezdődik az élőholt tigris tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 225 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 368.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

tv 61 támadó/véd. varázslat a 61. varázslatot
61. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

le 1653 leveszed/lerakod az 1653. tárgyat
Leveszed a bátorság medálját. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

kf 1623 kézbeveszed/felveszed az 1623. tárgyat
A füledre akasztod az aranyozott klipszet. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

kt 189 4 elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 vas dobónyilat. [Rahn ékkő:] 3 640 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 328.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[81,77] Még mindig dombos terepen vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [82,78] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi elementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-6 pszi pont.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [83,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy óriáspók!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók förtelmes fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranygyűrűt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. [58 pontot használtál fel, van még 270.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[84,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 257 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a halálhozó nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 25 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 4 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 130, gyógyulás: 17, összesen: -113 ÉP}


Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A következő próbához két dolog kell: egy kő és egy korsó mézsör. Fel kell dobnod a követ, majd mielőtt az visszaesne a földre, az édes nedűt magadba kell öntened. Sietős mozdulatokkal kezdesz a megvalósításhoz, és sikeresen és csöppet megrészegülve teljesíted a feladatot... A jósnő asztalához sétálsz. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Határozottan nyúlsz a bal szélső lap után és kezedbe veszed. A jósnő felfordítja az asztalon maradt lapok közül az egyiket, ezt kellett volna kiválasztanod. 910 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manifesztátor. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 220.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[87,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia templomot. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [88,84] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,85] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, ELFelejett Álmok lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a topránypolip jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mérges nyukmár!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy q. ölő medált, egy q. pusztító éremet, egy réz varkaudar éremet, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy kronotapír trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lug. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[50 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[90,86] Még mindig füves síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [90,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 146.]

tk 9 3627 többszemélyes kaland 9 3627
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Ha megérkezik majd Kadera Forsetti és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

mak 1 makró 1

h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

le 812 366 0 leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

kf 253 711 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 141.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 138.]

hh 1660 1534 1554 használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Öt isteni könnycseppet öntesz a hópelyhes kupába, majd amikor forrni kezd odabent, a földre öntöd. Összébbhúzod a köpenyt magadon, mivel tudod, mi következik: a megnyíló átjárókapun kisebb hóvihar érkezik. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész kisebb jégisten sodort utadba a szerencséd! (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [21 pontot használtál fel, van még 117.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. Kritikus ütés! (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg parafenomén!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 25 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 35, gyógyulás: 3, összesen: -32 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 76.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy élőholt ősmágus hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod az élőholt ősmágus bal karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-53 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-36 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 135, gyógyulás: 16, összesen: -119 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [16 pontot használtál fel, van még 60.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a csapda álcázása varázslatot! Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-4 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 30.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 20.]

at 10 3627 TU-t adsz át a 10. szörnynek 3627
Az a kalandozó nem tagja a csoportnak. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 6.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 6 pontért
Megkezded a mélységi grittang idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Jól haladt a mai tanulás. (Még 14 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [6 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 260 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 12, 14.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 365 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB JÉGISTEN (662. SZÖRNY)
Az elemi jég síkjának egyik istensége, ím leszállt Ghalla földjére, hogy vérét vegye birodalma háborgatójának. A látomásszerű jelenség olyan magasan emelkedik föléd, hogy ezzel az egész látóhatárt betölti, és annyira félelmetes, mint a pillanat, amikor az izzó lávától fortyogó szakadék szélén állsz, és épp beleesni készülsz. Ha pedig egy kisebb jégisten haragja a te elpusztításodra irányul, annál szörnyűbb nincs: még az éjfattyak irtózatos képességei is csupán ártalmatlan játszadozásnak tűnnek a jégisten egyetlen, hegyeket örökre eltörlő mozdulatához képest. Egy istent eltörölni pedig lehetetlenség. Egyetlen egy feljegyzés szól egy ehhez hasonló teremtmény leterítéséről, de olyan régről, melynek hitelessége már megkérdőjelezhető. A próféciák, melyek ugyanebből a korból származnak, a következőt mondják: "Egy eltántoríthatatlan, bátor és legyőzhetetlen szívvel rendelkező kalandozó lesz a következő." Vajon van ebben némi igazság, vagy csak egy régen élt tudós elborult agyának esztelen látomása az egész?

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (102). Ez a 224. fordulód.

Erő: 30 (43) Szint: 26 Merészség: 9/1 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 52 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 20 (34) Védekezés: 61 (66) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 22 (34) Életpont: 655/509 Jellem: semleges (-13) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (50) Varázspont: 729/1 Pénz: 9898 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/24 Pszi pont: 58/-1
Eddig összesen 2603 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 832 TP-t kaptál. Jelenleg 1 922 025 TP-d van. A következő szinthez még 77 975 TP szükséges. Trófeáid: Quwargamanga, jégzabáló, bolyongó lidérc. A 189. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/89 (+9%) vágófegyverek: 27/56 (+1%) dobófegyverek: 25/75 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
90,87 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 117
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/12 2. nyomkövetés: 35/25 (+8%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 22/85 (+4%) 5. csapdakészítés: 30/63 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/9
7. gyógyítás: 18/23 8. titkosírás: 2/60 9. felderítés: 18/71
10. szörnyidomítás: 10/25 (+7%) 11. teológia: 25/26 (+207%) 12. taumaturgia: 23/56 (+13%)
13. szerencsejáték: 1/61 14. versengés: 14/41 (+14%) 15. harcművészetek: 21/6
16. zene: 19/62 (+20%) 17. szörnyismeret: 30/62 (+18%) 18. pszi: 6/86 (+11%)
19. zárnyitás: 1/40 20. vadászat: 4/79 21. vitalitás: 3/37
22. bányászat: 30/84 (+2%) 23. testépítés: 11/46 (+10%) 24. főzés: 11/85
25. csapatmunka: 2/29

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219)
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
massza (#217), csontváz lord (#177), kék rothasztó (#421), élőholt ősmágus (#179), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83) láth. észlelése (#78) csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> élőholt mágus (#175) energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámsújtás (#89) >> drakolich (#760)
tűzeső (#61) >> bandita (#758) tűzeső (#61) >> quwarg felderítő (#299)
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 170, 175, 187, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 6, 9, 14, 16.
Kész: 1, 17, 45.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 2107, v 3, le 812 366, kf 253 711, v 83, hh 1660 1534 1554, v 78, v 460, h 235 20, tf 1 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 303 TU szükséges.)
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku kopja (#694) 3 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 * méregtagadó (#1531)
1 ryuku szablya (#695) 4 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 csontpálca (#329) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
2 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 nyílvessző (#108)
6 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 6 ezüstshuriken (#327) 5 ubuk dobónyíl (#138)
7 * vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562) 1 * tükörpáncél (#519) 1 varkaudar páncél (#294)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820) 1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
2 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * hósárkánybőr csizma (#1088) 1 törpe bakancs (#475)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 bátorság medálja (#1653) 1 * csontamulett (#711) 3 ezüst nyaklánc (#117)
4 gólem talizmán (#811) 1 griff nyakék (#1579) 3 halálhozó talizmán (#813)
1 nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
2 rothasztó talizmán (#815) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 * villám szimbólum (#145)
7 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 ónix masszavadító (#438)
1 réz papi karkötő (#307) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 * angyalok gyűrűje (#529) 4 aranygyűrű (#193) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. topáza (#2325)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Nyergek
1 * díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
21 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 57 csepp tinta (#101), fér még: 153]
10 éjurna (#2368) [bennük 35 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 65]
68 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 325]
9 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 78]
4 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 48]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 266]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
30 uzbány csőr (#169) [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 314]
4 + vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 80]
12 zöld üveg (#82) [bennük 49 csepp ragasztó (#83), fér még: 191]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytű (#272) 1 Aritma varázsgömbje (#2126) 1 ásó (#34)
1 bányászlámpa (#1687) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
6 csontkulcs (#74) 13 + deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235)
9 éjkő (#2369) 1 ezüstszelence (#1602) 7 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 2 fenőkő (#1618) 1 fülemüle síp (#1576)
1 furulya (#233) 20 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894)
1 hópelyhes kupa (#1660) 1 hűségérme (#1141) 59 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kis ónixkulcs (#1110)
2 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 7 megsemmisítő (#1540)
1 mérleg (#81) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 roxati zárfaló (#314) 6 sámán gyógykenőcs (#1139)
16 shinai gömb (#348) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
2 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
2 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 30 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 6 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
34 álompor (#396) 7 amniosz (#203) 19 aurach fog (#657)
4 borkonyó bibe (#312) 1 csuklyavirág (#133) 3 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 8 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
3 etra hályog (#712) 20 evaporőr háj (#105) 16 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 29 fekete gyöngy (#99) 4 fémrúd (#104)
1 féregbél (#1071) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 2 grákóbőr (#41) 12 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 6 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135)
10 halálvirág (#2371) 1 ilkin érc (#232) 1 illatos rózsaszál (#1595)
1 jégszív (#282) 10 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 9 kőszem (#304)
4 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 1 lélekkő (#1650)
122 madártoll (#112) 86 mákrózsa virág (#56) 18 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) 12 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
5 móri gyümölcs (#116) 11 mutáns csont (#331) 9 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 18 ovimon-bogyó (#207) 1 párducbőr (#1066)
2 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239) 26 quwarg tojás (#360)
3 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264) 8 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 1 rozmárfog (#1069) 21 sallank karom (#128)
1 sárkánypikkely (#292) 1 sáska amulett (#668) 2 smaragdkő (#678)
19 surranó kígyó bőr (#47) 18 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) 11 szvó-ektoplazma (#151) 12 téfea-agy (#172)
3 Tiume batyuja (#660) 1 trikornis szarv (#198) 5 tükör (#43)
1 ulkor gyöngy (#1072) 2 vadász tatu bőr (#15) 5 varányszem (#30)
4 varkaudar csont (#1113) 52 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 289.36 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 240 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 cápaölő tőr (#480) 1 csatabárd (#555) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 láncing (#222) 1 lánckesztyű (#230) 1 mágusölő (#422)
1 obszidián karkötő (#229) 2 rákpáncél (#97) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku mellvért (#689) 1 ryuku sisak (#688) 1 teknősesszencia (#702)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fiatalság itala (#473) 5 isteni könnycsepp (#260) 4 madártoll (#112)
16 pirkit (#153) 1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305)
8 vasérc (#152) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
274 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyenge méreg (#26) 1 halálhozó talizmán (#813)
14 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 lapockacsont (#33)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237)
4 tinta (#101) 10 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224)
4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
(82,78) pszi elementál (#221)
(83,79) karmos tankány (#137), márványtorony (#175), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303)
(84,80) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 22. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(85,81) nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), halálhozó (#419), garokk (#73)
(86,82) manifesztátor (#124), Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba
(88,84) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(89,85) mély kút (#93), művészi porolit (#720), topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95), Lug (5496. kalandozó)
(90,86) Dornodon rúnaköve, 40. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(90,87) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301), élőholt ősmágus (#179)

Üzenet küldése a karakternek