250. forduló, 252. beállítás forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 21. 9h:25'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 rókafarkat (15 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (16 arany kikiáltási áron), 1 szulfagor agyart (15 arany kikiáltási áron), 20 kőszemet (15 arany kikiáltási áron), 1 hoarián sarut (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 hősiesítő medál (eladási ár: 1750 arany, ebből a kezelési költség: 175 arany), 13 bumeráng (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 2 tyrex csont (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 140 arany, ebből a kezelési költség: 14 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 220 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany), 1 szulfagor agyar (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 20 kőszem (eladási ár: 230 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany), 1 hoarián saru (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 hoarián sarut (15 arany kikiáltási áron), 1 dorony tüdőt (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 hoarián saru (eladási ár: 110 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 12 gyöngymangót (50 arany kikiáltási áron), 50 gyöngymangót (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 dorony tüdő (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Sunyi Sarolta átadott neked a 28. napon 17 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 12 gyöngymangó (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany) ellenértékét.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Sunyi Sarolta. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Egy nap egyszercsak odasétál hozzád egy fekete köpenyes, kopasz, kék szemű fickó. Egy hosszú bot van a kezében, valamilyen szerzetesfélének néz ki. Nem szól semmit, csak meghajol előtted, és kezét üdvözlésre emeli. Viszonzod a köszönést. A pasas még mindig mosolyog, amikor kinyitja a száját, és ragadós, fehér lét köp elő! A savas anyag a testedre fröccsen, és iszonyodva látod, ahogy hatalmas luk keletkezik a mellkasodban... Verítékben fürödve ébredsz fel a rémálomból. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+249 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy dűnekukac nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 513.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 507.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 505.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

ef 19 502 energia fejlesztése 19
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 372.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

fl 5 211 6 lopsz az 5. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

fl 7 211 6 lopsz a 7. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

fl 8 211 6 lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

kf 1346 834 853 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat a 834. tárggyal a 853. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod az ogre övet. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[180,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sivatagi doareg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Árnyéktőrrel jól megszurkálod a sivatagi doareg fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sivatagi doareg bal középső lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Árnyéktőrrel meghorzsolod a sivatagi doareg jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+25 sebzés). Vámpirizálsz (+9 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 55) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 48, gyógyulás: 92, összesen: +44 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [180,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Árnyéktőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 25) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 7, gyógyulás: 28, összesen: +21 ÉP}


(Továbbmész...) [181,69] A terep vált: bozótos területen vagy.

Látsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 335.]

m 5 3 5 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[180,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 12 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal hátsó lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Árnyéktőrrel megbököd a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 92) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 41, gyógyulás: 14, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [181,71] Még mindig bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Árnyéktőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Árnyéktőrrel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 58) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 34, gyógyulás: 31, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [180,72] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [43 pontot használtál fel, van még 292.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[179,73] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 46) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Árnyéktőrrel megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával megérinted az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Árnyéktőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 1700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 162, gyógyulás: 39, összesen: -123 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 283.]

kt 312 3 elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 253.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[178,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Árnyéktőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A 4 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 49) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 49, gyógyulás: 98, összesen: +49 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [177,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban sakálok üvöltenek.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál támad rád.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 13) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 40, gyógyulás: 33, összesen: -7 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: egy bronzpenge. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 84) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 36, gyógyulás: 34, összesen: -2 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a Mnebolath jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 90) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 58, gyógyulás: 38, összesen: -20 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru egyik lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru bal karját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Árnyéktőrrel megbököd a taalru tigristestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+25 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). A seb azonnal beforr! A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály, egy vas dobónyíl és egy borostyán függő. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 43) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 38, gyógyulás: 62, összesen: +24 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 63 arany, egy tolmokov-koktél és 5 ugh méreg (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.). A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy mocsári penkét. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,76] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 173.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nem is állat, kész csoda,
Négy lába van meg tolla.
[5 pontot használtál fel, van még 168.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

in 3444 344 516 leírod a 3444. kalandozónak a 344. szörnyet az 516. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd őrsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

in 3444 349 517 leírod a 3444. kalandozónak a 349. szörnyet az 517. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy liumbe. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Chara-din ékkövét. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

in 3444 355 528 leírod a 3444. kalandozónak a 355. szörnyet az 528. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nektoraf. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) óriásölőt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

in 3444 357 700 leírod a 3444. kalandozónak a 357. szörnyet a 700. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dűnekukac. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tubarkövet. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

in 3444 360 694 leírod a 3444. kalandozónak a 360. szörnyet a 694. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku gárdista. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku kopját. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-44 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 165 pontod maradt, ebből a következő körre 165 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Papi hited: 78. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (43) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (32) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 24 (25) Életpont: 362/431 Jellem: gonosz (406) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (47) Varázspont: 614/122 Pénz: 7184 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 22/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1398 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23145 TP-t kaptál. Jelenleg 1424132 TP-d van. A következő szinthez még 275868 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, kék rakolits. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 320 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: 31/56 (+10%) vágófegyverek: 17/52
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: 28/23 (+7%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/84 (+14%) 2. nyomkövetés: 53/60 (+4%) 3. lopás: 38/75 (+500%)
4. mászás: 10/29 (+3%) 5. csapdakészítés: 18/69 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/65
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/49 9. felderítés: 19/93 (+30%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 45/47 (+105%) 12. taumaturgia: 36/50 (+101%)
13. szerencsejáték: 5/17 14. versengés: 7/47 15. zene: 12/29
16. szörnyismeret: 25/25 (+18%) 17. zárnyitás: 8/48 18. vadászat: 15/71
19. bányászat: 8/12 (+16%) 20. úszás: 4/56 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (6x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (6x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) méregfelhő (#37) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
a szokás hatalma (110)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
teljeskörű letap. (277)
vallási öntudat (290)
a falak leomlanak (291)
zsákmány kihívása (340)
menőmágia (365)
menő átok (370)
árnyak oltalma (386)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 301 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 644.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * árnyéktőr (#557) 1 biami kvazárlándzsa (#568) $2 ezüsttőr ($322)
1 * Káoszkígyó (#638)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 2 kőkés (#6) 4 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 ryuku tűvető (#1521)
1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
33 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 * ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
8 nyílvessző (#108) 16 precíziós vetőtű (#1522) 17 sallank nyíl (#129)
48 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
$1 ezüstshuriken ($327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157)
$1 tolmokov-koktél ($351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
4 díszes rézpajzs (#84) 1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 4 elit csatavért (#295)
Sisakok
1 lidérckorona (#531) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 * mithril sisak (#465)
4 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
4 rejtőköpeny (#277) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 2 mászókarom (#78) 1 Muezli aranykeze (#442)
9 tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
1 * ogre öv (#834) 2 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 cápabőr csizma (#832) 2 * hoarián saru (#1346) 3 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 igazgy. fülbevaló (#197)
5 obszidián függő (#195) 1 * roxati üvegszem (#443)
Nyakláncok
1 * denevér szimbólum (#140) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 ryuku nyaklánc (#1325)
1 * szerencsetalizmán (#366)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 3 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
1 aranygyűrű (#193) 1 * balkezes gyűrű (#1549) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
21 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 98]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 71]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 3 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 2 deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 15 kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 7 kristálygömb (#265) 8 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 orvosságos zacskó (#682)
1 shinai gömb (#348) 4 + sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693) 25 varázskő (#305)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 1 arkog kő (#632) 3 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 3 borkonyó bibe (#312) 5 csalánvirág (#582)
4 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551)
1 dorony tüdő (#212) 18 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578)
1 etra hályog (#712) 1 ezüstdarab (#326) 59 fekete gyöngy (#99)
13 főnixtoll (#563) 4 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
6 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
1 királygyík bőr (#44) 4 lajhár csont (#236) 1 lótuszvirág (#447)
22 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703) 1 moa üveggömb (#383)
8 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 párducszem (#1073) 17 pirkit (#153) 4 praglonc hártya (#215)
2 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239) 5 quwarg tojás (#360)
10 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281)
3 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
3 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209) 5 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 7 Thargodan esszencia (#328) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 146.56 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
104 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 dentor bőr (#551)
10 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327) 3 kaja (#2)
12 madártoll (#112) 2 pular kristály (#239) 1 sáfránypor (#211)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(177,75) pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 47. jellempróba, mocsári penke (#148)
(177,76) phua-kúp (#372), Raia oltár
(178,74) qwarg rohamosztagos (#242), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 35. jellempróba
(179,73) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ezoterikus mardelek (#184), ősdentor (#282)
(180,67) sivatagi doaregek (#240)
(180,68) kronokukac (#285)
(180,70) grok-képződmény (#149), oltár, bundás csirmáz (#93), élőholt tigris (#766), norpadolótika (#226)
(180,72) érclelőhely
(181,69) nekrofun (#173), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), 40. jellempróba, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(181,71) kputtyintó csalán (#247), nekrofun (#173), Tharr oltár, 21. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2011.04.08 09:02 Változások a számládon! 400 zseton átutalása a(z) 7796. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szívfalás képesség nem képes elpusztítani a szivárványszívet.
* - A homoksárkányoknál gyakran lehet találni dűneelf arckendőt.
* - A buborékpalotában a sziránuszok belátóak voltak, és csak 40 dűneelf arckendőt kérnek 50 helyett.

Üzenet küldése a karakternek