87. forduló, 89. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 16. 21h:58'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,70] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 2306 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. [20 pontot használtál fel, van még 193.]

flh 10 131 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 131. tárggyal (1 darabot)
FLH 10 131 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 173.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[71,69] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy domináns morf.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a domináns morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a domináns morf jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a harcias morf jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf nyakát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A harcias morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 királyi koronát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [71,68] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Krogan, a pusztító előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy kőszáli disznó. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó meglök agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy harcias morf.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a harcias morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a domináns morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a domináns morf jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A domináns morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 gernim balzsamot. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 1253 1 elkészíted az 1253. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csillezsályalevelet. [3 pontot használtál fel, van még 158.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 150.]

fkt 1253 30 1 felt. készítesz az 1253. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 csillezsályalevelet. [6 pontot használtál fel, van még 144.]

m 7 2 1 mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre
[70,67] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az emberevő bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy változatos morf áll veled szemben.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf jobb középső lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a változatos morf bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A változatos morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A változatos morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. A következő ellenfél egy domináns morf.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a domináns morf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a domináns morf fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 rókafarkat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot.

(Továbbmész...) [71,67] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mágiamorfáló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a mágiamorfáló. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a halálos morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 3 gyógykenőcsöt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadtroll testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,66] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az emberevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az emberevő bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 9 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy brutális morf.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a brutális morf bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a brutális morf bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A brutális morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a domináns morf jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a domináns morf bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A domináns morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 vashegyű nyilat. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[73,65] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az éltető morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az éltető morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éltető morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a halálos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a halálos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálos morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy trikornis előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a gyilkos tetű nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,64] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 111.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Ha jó erősen fogod, mélyre merül, mint egy kard,
De sebet nem ejt, csak előre juttat.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 106.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,65] Továbbra is alacsonyhegység.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy változatos morf áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a változatos morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a változatos morf testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A változatos morf szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az éltető morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az éltető morf nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éltető morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 keg gombát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Leanan vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [6 pontot használtál fel, van még 100.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Rettegve attól, hogy mi várhat odabent, fegyveredet erősen markolva, belopakodsz. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 5 10 1 mozogsz 5 10 1
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT] Hirtelen egy vadtrollt veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadtroll testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 7 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy pici és szűk kamrába lépsz be. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] Hamarosan egy szőrös pókot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szőrös pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma és 1 grákóbőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [91 pontot használtál fel, van még 4.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

e 2 élelemszerzés 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 6. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-7 életerő.) Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 229 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)
A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz.

TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 12 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 Életpont: 494/487 Jellem: gonosz (82) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 95/17 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 20/9 Pszi pont: 126/130
Eddig összesen 920 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 854 TP-t kaptál. Jelenleg 300 469 TP-d van. A következő szinthez még 39 531 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, quwarg harcos, Lord Kovács József.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 11/72 (+32%) ütőfegyverek: 25/61 (+19%)
lőfegyverek: 22/77 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
72,65 mezőn táborozol, a 33. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/27 (+12%) 2. nyomkövetés: 14/7 (+35%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 8/55 (+11%) 5. csapdaészlelés: 2/38 (+12%) 6. gyógyítás: 33/71
7. titkosírás: 4/75 8. felderítés: 5/3 (+7%) 9. teológia: 10/51 (+9%)
10. versengés: 1/39 11. zene: 2/31 (+1%) 12. szörnyismeret: 2/12
13. pszi: 19/88 (+4%) 14. vadászat: 3/18 15. bányászat: 4/85 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 267, az összesen kapott pontszám: 27120. (összesen ölhető: 822 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3774 TU szükséges.)

Összsúly: 140.58 kg Megterheltség: 142%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 madártoll (#112) 1 sárga morfplazma (#2447)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 csuklyavirág (#133) 1 fehér morfplazma (#2445) 5 gernim balzsam (#1894)
1 grákóbőr (#41) 3 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2)
1 keg gomba (#1615) 1 kék morfplazma (#2442) 3 kerek kő (#19)
1 királyi korona (#338) 1 morf esszencia (#2452) 5 rókafarok (#124)
2 szvó-ektoplazma (#151) 4 vashegyű nyíl (#176) 1 vaskulcs (#183)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74
63
64
65
66
67
68
69
70
71
(70,67) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), emberevő (#119), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624)
(71,67) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), vadtroll (#70)
(71,68) törpe bánya (#435), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), kőszáli disznó (#34), harcias morf (#7619), domináns morf (#7624)
(71,69) bibircsók-óriás (#120), domináns morf (#7624), harcias morf (#7619), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(71,70) szürke kastély (#551)
(72,65) változatos morf (#7626), éltető morf (#7625), a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, vadtroll (#70), zombi (#49), szőrös pók (#100)
(72,66) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, emberevő (#119), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624)
(73,64) Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)
(73,65) mélységi grittangok (#103), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Elenios oltár, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)

Üzenet küldése a karakternek