31. forduló, 33. forduló, Savannah összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 20. 9h:03'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2102
SZÁMLA : XXXX

SAVANNAH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,-33] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 170.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 249 1 elkészíted a 249. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bumerángot. [12 pontot használtál fel, van még 148.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[52,-34] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [52,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy világítótorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült alpesi tehén került az utadba. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [52,-36] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy surranó kígyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Teleeszed magad. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 121.]

kt 29 9 elkészíted a 29. tárgyat (9 darabot)
Begyűjtöttél 9 smirglilevelet. [9 pontot használtál fel, van még 112.]

kt 249 1 elkészíted a 249. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bumerángot. [12 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[52,-35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kaffogó hebrencs lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal többször eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [52,-34] Síkság, továbbra is csak síkság. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a rájanyék fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy csontlepke áll veled szemben.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 Fekete Kehelyt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 13 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1300.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 82.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 52.]

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 50 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 37 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 2.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 167 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.

KARAKTERLAP

Savannah, egy vörös, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 32. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 6/2 Magasság: 160 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 130/96 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 44 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 9/3
Eddig összesen 182 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 835 TP-t kaptál. Jelenleg 10 166 TP-d van. A következő szinthez még 1 834 TP szükséges. Trófeáid: agglomerátor, alpesi tehén, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/41 (+15%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 6/56
dobófegyverek: 7/76 (+48%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
52,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 153 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/19 (+34%) 2. nyomkövetés: 7/18 (+27%) 3. csapdakészítés: 3/107 (+32%)
4. csapdaészlelés: 1/43 5. gyógyítás: 11/49 6. titkosírás: 1/22
7. felderítés: 1/33 8. zene: 1/61 (+2%) 9. zárnyitás: 1/6
10. vadászat: 2/63 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 5, 6, 15, 16, 17, 18, 21.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2019 TU szükséges.)

Összsúly: 52.09 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 lajhár csont (#236) 1 móri gyümölcs (#116) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bumeráng (#249) 1 Fekete Kehely (#283) 7 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 3 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53
-37
-36
-35
-34
-33
-32
(52,-36) surranó kígyó (#30), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 31. jellempróba
(52,-35) Tharr oltár, alpesi tehén (#91), kaffogó hebrencs (#88), élőholt mirg (#135)
(52,-34) alpesi tehén (#91), rájanyék (#58), csontlepke (#746)

Üzenet küldése a karakternek