Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 20. 12h:06' EZ A 427. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 428. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 14 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2096 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1563 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat |
ek 116 | t. energia kisütése: 116 |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ftv 110 180 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 180. szörnyet |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
dd 123 8 9 | eldobod a 123. tárgyat a 8. tárgyat a 9. tárgyat |
lm 900 1 1 | mozogsz 900 1 1 |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
v 181 188 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
156 | 157 | 158 | |
79 | |
|
|
80 | |
|
|
81 | |
|
|
[188,105] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 203 | elmormolod a 203. varázslatot |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
v 1 100 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
tv 110 33 | támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot a 33. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 108, gyógyulás: 25, összesen: -83 ÉP}
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion ragyás testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 83, gyógyulás: 37, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [155,81] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bal lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az ekharion bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 36 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 70, gyógyulás: 36, összesen: -34 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a woorgard testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a woorgard testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a woorgard jobb oldalát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 33, gyógyulás: 60, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [154,80] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ryuku csapásvezető. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | |
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
[169,95] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj. 1 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 80, gyógyulás: 30, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [168,97] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [167,98] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [167,100] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 13, gyógyulás: 31, összesen: +18 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 30, gyógyulás: 34, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [166,100] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Észreveszel egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 38, gyógyulás: 47, összesen: +9 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 14, gyógyulás: 31, összesen: +17 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal vállát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 21, gyógyulás: 31, összesen: +10 ÉP}
szk 345 | keresed a 345. szörnyet |
h 233 80 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: le 1563 0 0 | leveszed/lerakod az 1563. tárgyat |
Erő: | 27 (28) | Szint: | 23 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/49 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 367/387 | Jellem: | gonosz (185) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 27 (36) | Varázspont: | 461/306 | Pénz: | 842 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 36/9 | Pszi pont: | 174/38 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/80 | ökölvívás: | 1/96 | vágófegyverek: | 6/53 (+6%) |
ütőfegyverek: | 29/86 (+13%) | dobófegyverek: | *26/100 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -12.); bumeráng (#249) (13 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (14 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
166,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 197 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/21 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 24/38 (+20%) | 3. lopás: | 1/8 |
4. mászás: | 5/92 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 16/77 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 4/1 |
7. gyógyítás: | 12/12 | 8. titkosírás: | 3/79 | 9. felderítés: | 9/64 |
10. szörnyidomítás: | 5/3 | 11. teológia: | 19/64 (+55%) | 12. taumaturgia: | 25/71 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 4/92 (+30%) | 15. zene: | 3/63 (+54%) |
16. szörnyismeret: | 16/67 | 17. pszi: | 20/12 (+8%) | 18. zárnyitás: | 11/34 |
19. vadászat: | 4/54 | 20. vitalitás: | 1/47 | 21. bányászat: | 15/67 (+36%) |
22. testépítés: | 5/71 | 23. úszás: | 4/13 | 24. főzés: | 10/88 (+11%) |
25. csapatmunka: | 2/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer), kétfejű csatabárdot (#1754) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), éjkornist (#228) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), magger (#747), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
ryuku csapásvezető (#778), hidra (#780), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | vámpirizáció (#1) (90,20) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar behemót (#189) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magger (#747) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku futárbérenc (#765) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | vérfürdető magszim (#148) | villámcsapás (#50) | >> | káoszteknőc (#235) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | roguena (#779) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | védelem sav ellen (#36) | >> | éjkornis (#228) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! (teljesítve) |
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 8, 26, 30, 41, 44, 45, 46, 49. |
Kész: 5, 14, 16. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1270 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 125.39 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | rókafarok (#124) | 10 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 56 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
95 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | varázskő (#305) |
165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | |
94 | |
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|