Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 11. 12h:11' EZ A 132. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD 133. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
m 8 | mozogsz északra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
kt 205 1 | elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot) |
m 7 5 7 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [110,96] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dombi yeti. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti otromba fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [109,95] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Észreveszel egy királyi őrsáncot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hűségérmét. (ld. enc.) Látsz egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
kt 207 5 | elkészíted a 207. tárgyat (5 darabot) |
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [107,95] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [108,96] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fist Fighter előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar mágus. {támadása: 7.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Cras Lorg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar bajnok. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
im 0 3 | imádkozol |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
f 69 | kísérletezel a 69. tárggyal |
tps 30 | TVP spórolása: 25 pontért |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 5. BP: ef 10 505 0 | energia fejlesztése 10 |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT) A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod! |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT) Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel! |
Erő: | 16 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 10 (11) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 201/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (25) | Varázspont: | 163/50 | Pénz: | 237 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 20/95 (+15%) | lőfegyverek: | 17/61 (+15%) | dobófegyverek: | 2/56 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << orgyilkos tőr (#225) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -9.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
107,98 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 113 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/19 (+23%) | 2. nyomkövetés: | 11/9 (+23%) | 3. mászás: | 7/35 |
4. csapdakészítés: | 6/78 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/70 | 6. gyógyítás: | 15/36 |
7. titkosírás: | 1/77 | 8. felderítés: | 1/67 | 9. szörnyidomítás: | 5/48 |
10. teológia: | 3/88 | 11. taumaturgia: | 8/12 | 12. versengés: | 1/16 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 5/58 | 15. vadászat: | 2/42 (+6%) |
16. bányászat: | 5/105 (+45%) | 17. főzés: | 3/6 (+14%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kis mágneses bigyót (#1266) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), Pszinapszis (#974), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar bajnok (#190), nukleáris cickány (#155), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | tüskepajzs (#30) | >> | garokk (#73) | |
tüskepajzs (#30) | >> | sörényes ubuk (#89) | tüskepajzs (#30) | >> | alpesi tehén (#91) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2) |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42, 50, 51, 170. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 22 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) |
1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | $1 | rőtmanó kacagány ($714) | ||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | $2 | tankány karom ($237) | 1 | * | vassisak (#160) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | $1 | méregfog ($1553) | 8 | orgyilkos tőr (#225) | |||
2 | parittya (#18) | 3 | rézgolyó (#343) | 10 | * | tüske (#22) | ||
15 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
23 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | olló (#335) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
3 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 16] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 35] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 77] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | amniosz (#203) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
24 | drótszőr (#37) | 2 | elkarog szőr (#665) | 4 | fabontó (#106) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | grifftojás (#179) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | jégszív (#282) | 7 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 43 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
$24 | mákrózsa virág ($56) | 1 | moa gyöngy (#378) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 9 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
5 | ovimon-bogyó (#207) | 21 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
4 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar tekercs (#653) | 5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 67.37 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ketrec (#216) | 4 | ubuk tüske (#131) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | ovimon-bogyó (#207) | |||
4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 2 | vasérc (#152) |
106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | |
93 | |
|
|
|
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|