181. forduló, 183. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 15. 15h:01'
EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
1227. játékheted kezdete: okt. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,105] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+2 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 3 vizet.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344. Kapsz 2 VP-t.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+146 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+99 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 32 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varllimmtrip néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy varkaudar behemót leöléséből áll a próba. {max. életpontja: 136-160.}

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy teknőcpajzs. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy Szent Kulacs. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 375 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Üllőnyűvő Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy éjkornist! {max. életpontja: 191-210.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis fekete testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal megvágod az éjkornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 3 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 17, gyógyulás: 7, összesen: -10 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimdoronlopp". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy Sheran főzete. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy Raia pallosa. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Balrognyűvő Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csőd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [60 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 24 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Pergor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy borzalmas varkaudar! {támadása: 42.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal felnyitod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és 2 gyöngymangó. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilhyll. A feladatod a következő. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy bazaltelementál. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 375 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Üllőnyűvő Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A kalandmester vigyorogva az ablakra mutat: mássz ki az ablakon, fel a torony tetejéig, és hozd le onnan a toronydíszt! Elmosolyodsz. A kalandmester nyilván viccel! De nem. Amikor közlöd, hogy nem próbálkozol a biztos öngyilkossággal, kiderül, hogy a kalandmester komolyan gondolta, és visszautasításod a kudarcodat jelenti.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 16 VP-t.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba könnyűnek tűnik: egy tüskés harci gromak megölése a feladatod. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott bogyógránátot 750 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Aranykezű Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 12 VP-t.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[172,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat q. rohamosztagos került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 11, gyógyulás: 38, összesen: +27 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy élőholt hadúr. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+8.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 37, gyógyulás: 15, összesen: -22 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+27.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 6, gyógyulás: 28, összesen: +22 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 11 tintát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 1360), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4285.

(Továbbmész...) [172,107] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett drakolich. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb vállát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy csontgólem áll veled szemben. {támadása: 50.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal megvagdalod a csontgólem testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor meglegyinted a csontgólem jobb lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a csontgólem testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a csontgólem jobb karját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 201, gyógyulás: 27, összesen: -174 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [172,108] Tovább barangolsz a fák között. Észreveszel egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. {max. életpontja: 141-170.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 119. Kapsz 6 VP-t.]

m 2 6 8 mozogsz keletre, nyugatra, északra
[173,108] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a quwarg szellem jobb karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 176, gyógyulás: 48, összesen: -128 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+104 életerő.) A következő ellenfél egy élőholt ősmágus. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+8.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus bal karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-1 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 251, gyógyulás: 48, összesen: -203 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+98 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kronokukac testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a kronokukac testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kronokukac testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Vámpírkarddal megvagdalod a kronokukac testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 9, gyógyulás: 23, összesen: +14 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [172,108] Fák, mindenütt csak fák. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy animált hókutya. {egyik sebzési módja: 2x 5d8+16.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya mozgékony fejét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az animált hókutya bal karját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal megvagdalod az animált hókutya testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya bal lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 103, gyógyulás: 45, összesen: -58 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontgólem. {max. életpontja: 423-462.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírkardot a másikra rontasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a csontgólem testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a csontgólem testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 198, gyógyulás: 28, összesen: -170 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [172,107] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 33, gyógyulás: 17, összesen: -16 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy lidércúr. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+4.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [95 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 38 VP-t.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[172,106] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt ősmágus áll veled szemben.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal megvagdalod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus törékeny testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-20 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal megvagdalod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku rövidkarddal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 220, gyógyulás: 45, összesen: -175 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A szervezetedet méreg pusztítja (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 25, 8.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 182. fordulód.

Erő: 21 (28) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 21 (29) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 71/74 év
Egészség: 11 (19) Életpont: 520/169 Jellem: gonosz (257) Tul. pont: 41
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 502/3 Pénz: 8966 arany Kép. pont: 13
Pszi pont: 132/153 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1238 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 030 TP-t kaptál. Jelenleg 2 204 633 TP-d van. A következő szinthez még 95 367 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, Notermanthi, Kitaszított. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 7499 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 32
dobófegyverek: 27

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
172,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 (+1) 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 57
7. titkosírás: 7 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 6
10. taumaturgia: 45 11. szerencsejáték: 3 12. versengés: 14
13. harcművészetek: 8 14. zene: 23 15. szörnyismeret: 12 (+1)
16. pszi: * 19 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 9
19. bányászat: 11 20. úszás: 7 21. főzés: 14

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 74, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 11, 16, 34, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 1360), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4495.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 drótszőr (#37) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 7 gyöngymangó (#135)
1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 11 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

170 171 172 173 174
104
105
106
107
108
109
(171,105) varkaudar behemót (#189), éjkornis (#228), borzalmas varkaudar (#166), tüskés harci gromak (#156)
(172,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), q. rohamosztagos (#242), élőholt hadúr (#371), zombi mester (#251), élőholt ősmágus (#179)
(172,107) drakolich (#760), csontgólem (#392), zoloboo sámán (#230)
(172,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165), animált hókutya (#651), csontgólem (#392)
(173,108) bávatag golombár (#165), quwarg szellem (#676), élőholt ősmágus (#179), Chara-din monolitja (#534), kronokukac (#285)

Üzenet küldése a karakternek