68. forduló, 'Visszaeső' Grawhs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 12. 12h:09'
EZ A 159. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
160. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1464
SZÁMLA : XXXX

'VISSZAESŐ' GRAWHS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,84] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 289.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 259.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

v 187 elmormolod a 187. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

go 49 gonoszkodsz: 49
Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

fgo 15 felt. gonoszkodás 15 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 1602 203 5 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 2 amnioszt. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 2 kaktusztüskét találsz. [3 pontot használtál fel, van még 236.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[128,83] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 204.]

kt 36 4 elkészíted a 36. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 fáklyát. [12 pontot használtál fel, van még 192.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[128,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot.


(Továbbmész...) [129,81] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban sakálok üvöltenek. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel egy grok-képződményt. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 168.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ezüst karkötőt. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 152.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[130,80] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bonus Mortalis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Aritma ostorával többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Troll doronggal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával súrolod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [131,79] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Emella a Bombázó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 217 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [46 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 mozogsz északkeletre
[133,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ramirez Espanza előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy Chara-din monolitját.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 94.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 89.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

egy óriás csontvázat pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 76061 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -24 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy goblin! Fegyvere egy bunkó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goblin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goblin testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) egy Baar-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a Baar-ork testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. egy Duer-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a Duer-ork testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a Duer-ork jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy bronzpenge. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Tugt-ork testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 szöges páncélt. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 szöges páncélt és 1 kis bőrpajzsot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 rézpáncélt és 1 szöges bőrpajzsot. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
217 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 csuklyavirágot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [18 pontot használtál fel, van még 53.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[132,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,76] Még mindig bozótos.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. [24 pontot használtál fel, van még 29.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [29 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Jelenleg 2325 felépült monolit, és 7930 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

KARAKTERLAP

'Visszaeső' Grawhs, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Chara-din felszentelt papja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 257 cm
IQ: 34 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 18 Életpont: 267/79 Jellem: gonosz (215) Tul. pont: -1
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 269/4 Pénz: 370 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 22/3
Eddig összesen 707 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1770 TP-t kaptál. Jelenleg 121770 TP-d van. A következő szinthez még 58230 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, Poomr Ko, varkaudar íjász. A 42. fordulódban 1 arany került a bankszámládra. 2 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/44 (+20%) szúrófegyverek: 2/96 vágófegyverek: 10/4 (+40%)
ütőfegyverek: 24/24 (+9%) dobófegyverek: 21/46 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << orgyilkos tőr (#225) << bronzpenge (#126)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -6.); bumeráng (#249) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/69 2. nyomkövetés: 17/82 (+4%) 3. mászás: 4/29 (+7%)
4. csapdakészítés: 9/65 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/44 6. gyógyítás: 14/13
7. titkosírás: 2/40 8. felderítés: 5/91 (-300%) 9. szörnyidomítás: 4/19
10. teológia: 23/67 (+41%) 11. taumaturgia: 18/37 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/4
13. versengés: 1/87 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 4/38
16. zárnyitás: 8/46 17. vadászat: 11/58 18. bányászat: 14/17
19. főzés: 4/26 20. csapatmunka: 1/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 54% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
massza (#217) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), káosz szava (#207)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
ment.felfrissülés (255)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 369 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 169.88 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 5 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpenge (#126)
2 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 csuklyavirág (#133)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst karkötő (#158) 3 fáklya (#36)
1 gromak bőr (#268) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaktusztüske (#114)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 rézpáncél (#71) 1 szöges bőrpajzs (#66)
2 szöges páncél (#65) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224) 38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,82) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(128,83) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 22. jellempróba
(129,81) tüskés harci gromak (#156), grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93)
(130,80) gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanatok (#144), élőholt quwarg (#202)
(131,79) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720)
(132,76) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy ismeretlen isten rúnaköve
(132,78) vérszomjas csüldő (#114), oltár
(133,76) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484)
(133,77) a 65. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), goblin (#21), Baar-ork (#44), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek