431. forduló, 433. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 30. 0h:23'
EZ A 1272. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
1273. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,56] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 8. szinten/térképen, a 35. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. Az Olimpián kaptál 9 tudatpontot, és 160000 tapasztalati pontot.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy angyalok gyűrűje van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 87 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+235 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1383. hetének nyerőszámai: 2, 11, 4. 4 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy láth. észlelése varázslat! Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 577.]

vv 24 26 188 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 571.]

tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 531.]

kf 1559 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

kf 1541 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

kf 820 0 0 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

e 1 0 0
Ugyanaz a parancs kétszer ugyanabban a makróban nem futtatható.

* 3. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 4. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

* 6. KP: kf 853 0 0 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 528.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 523.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

tno 5 10 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

tv 197 248 támadó/véd. varázslat a 197. varázslatot a 248. varázslatot
197. varázslat listáról törölve. 248. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

p 189 használod a 189. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a möszék kiirtása pszi képességet. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 38 42 52 mozogsz 38 42 52
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy kis szobába érkezel. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő állatvédelem varázslatot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 486.]

lm 57 59 mozogsz 57 59
Bekukkantasz a kis terembe. [57. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [58. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az egyenes folyosó közepén vagy. [59. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 477.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került ryuku rúnatekercset. Az alapos munka meghozza gyümölcsét. A levésett rúnák egy varázslat használatának módjáról regélnek. Új varázslatot tanultál, melynek neve ryuku átokvarázs. (ld. enc.) Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 457.]

d 36 eldobod a 36. tárgyat
Elhajítasz 1 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

kt 2323 1 elkészíted a 2323. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [Rahn ékkő:] 1 295 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 447.]

lm 61 mozogsz 61
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [61. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 angyalok gyűrűje, 10 tinta, 10 tinta, 2 sötét ital [*] és 3 ezüsttollú nyíl [ezüsttollú nyíl ládikóba-> (143,61)-> 180 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 29 36
8 22
15 43
2 30
9 23 37
16 44
3 31
10 24 38
17 45
4 32
11 25 39
18 46
5 33
12 26 40
19 47
6 34
13 27 41
20 48
7 35
14 28 42
21 49

Ez a Végzet Vermének 9. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [3 pontot használtál fel, van még 444.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[159,56] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [160,56] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. [14 pontot használtál fel, van még 430.]

usz 40 úszol 40 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált cápafogat fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Cápafoggal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy pular kristály! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 390.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[161,57] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ipari Áram előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [162,58] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.


(Továbbmész...) [163,59] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pordémon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pordémon portestét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a pordémon bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [39 pontot használtál fel, van még 351.]

m 3 mozogsz délkeletre
[164,60] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon patája súrolja a combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 27, gyógyulás: 13, összesen: -14 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Warrax hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [7 pontot használtál fel, van még 344.]

usz 40 úszol 40 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben cápafogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Cápafoggal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy pular kristály! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [40 pontot használtál fel, van még 304.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[165,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [164,62] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Xantax lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 552 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó bal oldalát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-37 életpont.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a kék rothasztó jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 8 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1062, sebződés: 99, gyógyulás: 13, összesen: -86 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy éjkornis lehet. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +63 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 79, gyógyulás: 13, összesen: -66 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tündérpalota (751. épület.). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [22 pontot használtál fel, van még 282.]

be 751 bemész a 751. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 23 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

kld 23 küldetés végrehajtása 23
Nincs elég TVP-d a parancs végrehajtására (300 kellene)! [0 pontot használtál fel, van még 277.]

be 751 bemész a 751. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Szigorú ábrázatát látva, nincs is rá szükség, hogy elmeséld: kudarcot vallottál. Úgy néz ki, pontosan tudja, mi a helyzet. Fura, de lelkiismeret furdalás gyötör, hogy nem voltál képes egy ilyen egyszerű feladatot elvégezni.
- Megmondtam neked, hogy nem vagyok hajlandó szóba állni veled, amíg nem teszel a kedvemre - csicsergi. - Menj, és teljesítsd, amivel megbíztalak! Utána majd tárgyalunk a kérésed dolgában - utasít, és azzal durcásan visszaröppen házikójába. Még az ajtót is becsapja maga mögött. Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 252.]

ef 10 516 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1 036 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 180.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar behemótot. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 2. BP: le 1541 0 0 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 4. BP: kf 453 0 0 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 5. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 6. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 7. BP: le 853 0 0 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 8. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

* 9. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 179.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 179 pontod maradt, ebből a következő körre 179 pontot vihetsz át. Kapsz még 573 pontot. A következő körben tehát 752 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS IV. (562. TUDATI KÉPESSÉG)
Tovább tökéletesíted azt, hogy éles harcban használd ki a tudati energiákat. Ennek következő lépcsőfoka ez a képesség. Ezután a távfegyvereddel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. Ez összeadódik a Tudati gyorsítás II. képességgel, azaz a tudati energiák összesen +2 távfegyveres támadásra adnak lehetőséget.

RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat.

ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 292. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 45 (48) Szint: 41 Merészség: 7/5 Magasság: 181 cm
IQ: 60 Támadás: 55 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 41 (46) Védekezés: 84 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 42/43 év
Egészség: 41 (46) Életpont: 818/802 Jellem: jó (777) Tul. pont: 16
Szerencse: 53 (68) Varázspont: 1937/137 Pénz: 6668 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 72/18 Pszi pont: 448/180 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 5097 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 379 TP-t kaptál. Jelenleg 9 350 708 TP-d van. A következő szinthez még 249 292 TP szükséges. Trófeáid: éltető morf, kisebb quwarg isten, vámpírféreg. A 373. fordulódban 1334 arany került a bankszámládra. 1884 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/73 (+18%) ökölvívás: 37/44 (+3%) szúrófegyverek: 35/21 (+1%)
vágófegyverek: 1/96 ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12
dobófegyverek: 36/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << teriád lándzsa (#1282)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (7 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
164,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 165
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 164,62
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/10 (+24%) 2. nyomkövetés: 65/44 (+5%) 3. mászás: 16/37
4. csapdakészítés: 25/55 (+7%) 5. csapdaészlelés: 17/35 (+6%) 6. gyógyítás: 127/49
7. titkosírás: 9/70 8. felderítés: 40/90 (+11%) 9. szörnyidomítás: 15/77
10. teológia: 56/69 (+7%) 11. taumaturgia: 44/46 (+9%) 12. szerencsejáték: 10/56
13. versengés: 22/1 (+5%) 14. harcművészetek: 35/15 15. zene: 26/78
16. szörnyismeret: 34/86 17. pszi: 67/32 (+2%) 18. zárnyitás: 5/64
19. vadászat: 15/10 20. bányászat: 37/56 21. úszás: 14/41 (+32%)
22. főzés: 16/2 (+11%) 23. csapatmunka: 9/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 2947. karakternek
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), proteinsólymot (#771) szuper hálócsapdával (#274), mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), proteinfecskét (#139) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
halálmadár (#351), tektonikus kvatáns (#7172) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), Rém (#315) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Csontmarok (#2039), Sharin Aldor (#2795), Ars Magica (#9150), Tapírnyúzó Carmen (#4567), krathan csontváz (#432), szellemdarázs (#481), kristályförgeteg (#658)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Techiulan aurája (#261) láth. észlelése (#78) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
fehérál.roncsolása (#248) >> Izomagy (#6129) fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehérál.roncsolása (#248) >> halálhozó (#419) fehérál.roncsolása (#248) >> vark. kardtáncos (#693)
fehérál.roncsolása (#248) >> varkaudar böllér (#692) fehérál.roncsolása (#248) >> varkaudar katona (#691)
fehérál.roncsolása (#248) >> ongóliant (#159) fehérál.roncsolása (#248) >> halálos morf (#7618)
fehérál.roncsolása (#248) >> harcias morf (#7619) fehérál.roncsolása (#248) >> brutális morf (#7620)
fehérál.roncsolása (#248) >> lomha morf (#7621) fehérál.roncsolása (#248) >> védelmező morf (#7622)
fehérál.roncsolása (#248) >> mágiamorfáló (#7623) fehérál.roncsolása (#248) >> domináns morf (#7624)
fehérál.roncsolása (#248) >> éltető morf (#7625) fehérál.roncsolása (#248) >> változatos morf (#7626)
fehérál.roncsolása (#248) >> smaragdgólem (#417) fehérál.roncsolása (#248) >> vortexmágus (#418)
fehérál.roncsolása (#248) >> korinthai amőba (#420) fehérál.roncsolása (#248) >> kék rothasztó (#421)
fehérál.roncsolása (#248) >> tektonikus kvatáns (#7172) fehérál.roncsolása (#248) >> acélkolosszus (#35)
fehérál.roncsolása (#248) >> tyrannoszaurusz rex (#160) fehérál.roncsolása (#248) >> ősi szellem (#422)
fehérál.roncsolása (#248) >> csontváz hadúr (#423) fehérál.roncsolása (#248) >> kísértetvarázsló (#424)
fehérál.roncsolása (#248) >> szubreális vámpír (#223) fehérál.roncsolása (#248) >> ryuku csapásvezető (#778)
fehérál.roncsolása (#248) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Küldj vissza egy sötétlelkű szubreális vámpírt oda, ahová való!
2.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! (teljesítve)
3.) Bár békés természetű vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 62, 63, 64, 66, 68, 72, 73, 126, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 14, 44, 49.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 18, 45, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A morf invázióban megölt morfok száma: 1283, az összesen kapott pontszám: 147340. Sikeresen vettél részt az első morf invázióban a morfok visszazárásában.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

MAKRÓID (jelenleg 2 lehet)
1. makró parancsai: h 1629, p 71, vv 24 26 188, tf 2 40, kf 1559, le 373, kf 1541, kf 820, e 1, e 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) OK
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) OK
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) OK
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 10650 TU szükséges.)
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 * cápafog (#833) 6 ezüsttőr (#322) 2 méregfog (#1553)
1 + teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
4 bronzpenge (#126) 1 rövid kard (#171) 1 ryuku szablya (#695)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 Aritma ostora (#1605) 1 harci kalapács (#174) 1 Mallon botja (#1526)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 kampós acélszigony (#455)
Lövedékek
$2 mihlanil nyíl ($597) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
Dobófegyverek
28 bogyógránát (#430) 7 bumeráng (#249) 6 esszenciakristály (#350)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fejsze (#1240) 4 jégpasztilla (#1566)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 33 * nyu-shuriken (#157) 24 tolmokov-koktél (#351)
7 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556) 1 rézpajzs (#73)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 mentát korona (#1559) 3 * optiri agysisak (#315) 1 rézsisak (#72)
1 rubin fejék (#729)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * mágusköpeny (#453) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
5 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 1 Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * Raia csataszoknyája (#1537) 1 rájabőr úszógatya (#405) 1 ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631) 1 cirkuszi surranó (#1234) 2 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
4 mópat token (#585) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 bátorság medálja (#1653) 1 csontamulett (#711) 3 gólem talizmán (#811)
8 halálhozó talizmán (#813) 5 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853)
1 * mihlanil medál (#823) 1 * nekrofun medál (#253) 2 rothasztó talizmán (#815)
1 * szem szimbólum (#142) 3 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar fétis (#1826)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 3 * Eldaran karkötője (#373)
1 mászó-karperec (#392) 1 * mentát karkötő (#1551) 1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
103 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
2 smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+5)
1 * arany morfmedál (#2499) 1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * q. demoralizátor (#2067)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 47 csepp tinta (#101), fér még: 43]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 5 korty sötét ital (#284), fér még: 0]
13 fűszertartó (#210) [bennük 34 csepp sáfránypor (#211), fér még: 31]
15 huhogó bibe (#332) [bennük 52 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 128]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 11 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 29]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 108]
15 szent kehely (#257) [bennük 142 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 8]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 113]
1 vizestömlő (#3) [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7]
3 zöld üveg (#82) [bennük 43 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
5 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 18 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
3 bronzkulcs (#76) 1 bűvészpálca (#1639) 16 cirkuszi pergamen (#1233)
1 csontkulcs (#74) 4 destabilizátor (#1275) 10 + deus ex machina (#1)
1 erőserkentő (#1405) 1 esélynövelő (#1409) 10 ezüst kulcs (#184)
7 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 23 fenőkő (#1618)
13 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 63 gernim balzsam (#1894)
33 gyógykenőcs (#313) 1 hópelyhes kupa (#1660) 1 hűségérme (#1141)
148 kaja (#2) 2 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis ónixkulcs (#1110) 4 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 4 kristálygömb (#265)
1 kryzanit fókusz (#2292) 1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238)
2 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735) 11 manakristály (#500)
3 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232) 3 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 22 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666)
1 moa varázsdoboz (#1133) 3 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 98 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682)
1 őskristály-szilánk (#1525) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 plazmagömb (#2235)
1 próbakő (#1664) 1 pszi kő (#248) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
14 rum (#1419) 1 rúnakavics (#2233) 3 ryuku védőkenőcs (#1154)
2 sáfránykő (#979) 38 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 tektonikus gömb (#1827) 1 teremtés zsákja (#818)
1 térhajlító kavics (#1539) 2 titkos teleportkő (#1387) 1 tl'urlang méreg (#946)
1 trikornis fókusz (#2169) 1 tubarkő (#700) 10 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 42 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
35 védőkristály (#2240) 10 zárnyitó készlet (#39) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 2 adamantit (#627) 2 alligátorbőr (#661)
42 álompor (#396) 86 átlátszó morfplazma (#2451) 1 aurach bőr (#658)
16 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 78 bíbor morfplazma (#2450)
15 borkonyó bibe (#312) 2 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733)
2 csigakagyló (#1131) 3 dentor bőr (#551) 122 drótszőr (#37)
7 eknozol (#540) 2 etra hályog (#712) 6 evaporőr háj (#105)
71 ezüstdarab (#326) 85 fehér morfplazma (#2445) 89 fekete morfplazma (#2446)
1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 12 fülemüle agyar (#267)
15 galachmit (#310) 3 grákóbőr (#41) 93 gyöngymangó (#135)
5 halcsont (#390) 29 hattyútoll (#1222) 4 hibátlan tűzopál (#1642)
3 holdbőr (#1236) 1 iknegurin (#541) 13 ilkin érc (#232)
1 illatos rózsaszál (#1595) 1 jég dragnit (#1745) 4 jégszív (#282)
3 kaktuszbogyó (#429) 107 kék morfplazma (#2442) 35 kőszem (#304)
3 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643) 2 kvatáns pikkely (#1828)
12 kvazár (#244) 13 lidércesszencia (#1074) 88 lila morfplazma (#2448)
11 lótuszvirág (#447) 228 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 27 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mithril (#352)
1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380) 3 moa üveggömb (#383)
1 Morgan kristálya (#659) 72 narancs morfplazma (#2449) 18 nektoraf faggyú (#667)
29 óndarab (#85) 70 pirkit (#153) 3 pókláb (#1378)
3 polip szívóka (#391) 1 praglonc hártya (#215) 12 pular kristály (#239)
4 rájabőr (#404) 4 rakolits por (#669) 11 ramit kő (#226)
9 remák szív (#264) 3 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
3 rozmárfog (#1069) 1 sámán erszény (#650) 82 sárga morfplazma (#2447)
7 sárkánypikkely (#292) 1 smaragdkő (#678) 6 surranó kígyó bőr (#47)
28 szárnyas hernyó (#69) 5 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
16 téfea-agy (#172) 1 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702)
29 Thargodan esszencia (#328) 3 tyrex csont (#280) 15 vámpírfog (#1221)
107 varányszem (#30) 52 vasérc (#152) 87 vörös morfplazma (#2443)
12 xirnox szív (#213) 73 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: adamantit páncél (#628)

Összsúly: 415.04 kg Megterheltség: 188%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 309 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7 éjkő (#2369) 1 hártyaköpeny (#2251) 10 kreiton esszencia (#892)
1 kronokristály (#1636) 15 manakristály (#500) 1 moa gyémánt (#385)
2 moa gyöngy (#378) 24 pszi kő (#248) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku sisak (#688) 3 tapasztalatkő (#975) 4 titanitdukát (#1480)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 isteni könnycsepp (#260) 25 khatiszon kristály (#2322)
1 madártoll (#112) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
291 arany (#50) 3 angyalok gyűrűje (#529) 1 gyenge méreg (#26)
25 kaja (#2) 2 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404)
1 rothasztó talizmán (#815) 17 tinta (#101) 5 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

157 158 159 160 161 162 163 164 165 166
55
56
57
58
59
60
61
62
63
(159,56) bávatag golombár (#165)
(160,56) kputtyintó csalán (#247), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), elektromos angolna (#196)
(161,57) mínosz-kúp (#178), oltár, Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(162,58) quwarg királynők (#153), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, oltár, bávatag golombár (#165)
(163,59) pordémon (#253), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, oltár
(164,60) kultúrmasztodon (#227), tavacska, oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), elektromos angolna (#196)
(164,62) tündérpalota (#751), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, kék rothasztó (#421), bávatag golombár (#165), éjkornis (#228)
(165,61) bávatag golombár (#165)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.03.24 15:53 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 7.)
˙

Üzenet küldése a karakternek