197. forduló, 199. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 13. 9h:12'
EZ A 1204. JÁTÉKHETED, 198. FORDULÓD
1205. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,22] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: kf 160 0 0 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. KP: h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 283.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 280.]

hu 201 hulladék: 201
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 1753 kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,21] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pattanóböde. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (29 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen Thargodan csontváz nyomokra bukkansz! Sajnos a hurokcsapda ezen a terepen nem alkalmazható.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a Thargodan csontváz bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 8 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 aenouth ködkürtöt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 32 (limit: 1655), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2900.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+73 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,20] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Van itt egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 3 gyíkfüvet 3 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
[67 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 298 1 megveszed a 298. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 239 2 megveszed a 239. tárgyat 2
Csak 1 darabra van elég pénzed. Vásároltál 1 pular kristályt. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 232 21 megveszed a 232. tárgyat 21
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 226 10 megveszed a 226. tárgyat 10
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 104 1 megveszed a 104. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,20] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.).

(Továbbmész...) [97,21] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: alpesi tehén, Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Látsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,22] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a vadtroll jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadtroll nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt sullár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 178.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[95,23] Még mindig hegyvidéken vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [94,24] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kőszáli disznó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Találsz egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a griffőniksz farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a griffőniksz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel kegyetlenül megütöd a griffőniksz fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a griffőniksz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a griffőniksz. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 404 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 mutáns csontot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy asztrális vortex van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bibircsók-óriás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (558. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 128.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed (0 arany) a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed (0 arany) a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed (0 arany) a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 113.]

be 558 bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy nincs elég pénzed (0 arany) a tandíj kifizetésére. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[93,25] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy asztrális vortexet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy hegymélyi lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [92,25] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy óriás griff!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás griff testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás griff nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás griff jobb szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás griff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az óriás griff csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás griff fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás griff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 mutáns csontot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [42 pontot használtál fel, van még 66.]

v 77 24 elmormolod a 77. varázslatot
21 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

* 1. BP: kut 20 0 0 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: h 233 20 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 26.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios tanítványa vagy. Papi hited: 90. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 198. fordulód.

Erő: 30 Szint: 18 Merészség: 6/3 Magasság: 181 cm
IQ: 35 (37) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 Életpont: 331/331 Jellem: jó (276) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 363/21 Pénz: 11 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/14 Pszi pont: 173/240
Eddig összesen 827 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 775 TP-t kaptál. Jelenleg 297 289 TP-d van. A következő szinthez még 42 711 TP szükséges. Trófeáid: miksziszi húsgólem, zombi mester, óriás szőröspók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/91 (+54%) szúrófegyverek: *22/100 (+7%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/33 (+3%) lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 22/80 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
92,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/93 (+33%) 2. nyomkövetés: 34/88 (+27%) 3. mászás: 7/67 (+16%)
4. csapdakészítés: 8/45 5. csapdaészlelés: 4/94 6. gyógyítás: 55/55 (+28%)
7. titkosírás: 3/90 8. felderítés: 21/3 (+12%) 9. szörnyidomítás: 3/27
10. teológia: 17/62 (+18%) 11. taumaturgia: 7/50 (+27%) 12. szerencsejáték: 1/20
13. versengés: 1/84 14. harcművészetek: 2/0 15. zene: 13/104 (+44%)
16. szörnyismeret: 6/50 17. pszi: *22/100 (+98%) 18. zárnyitás: 1/99
19. vadászat: 11/28 20. bányászat: 12/7 (+23%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), kérődző etra (#368), északi aurach (#350)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (181) bűvölés (#20) (110) bűvölés (#20) (191) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> kneopatikus mollusk (#209) kisebb tűzlehelet (#110) >> miksziszi húsgólem (#126)
kisebb tűzlehelet (#110) >> halálosztó kain (#168)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 192.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 32 (limit: 1655), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2900.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8772 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 2 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 4 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
6 bot (#4) $1 bunkó ($5) 1 kőkalapács (#13)
1 ryuku buzogány (#696)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 kerek kő (#19)
Dobófegyverek
4 dárda (#10) 1 ezüstshuriken (#327) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 mérg. vas dobónyíl (#190) 15 * ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * optiri agysisak (#315) 2 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * rejtőköpeny (#277)
Kesztyűk
1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 griff nyakék (#1579) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * szem szimbólum (#142) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * mentát karkötő (#1551)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17]
1 éjurna (#2368) [benne 7 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 3]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [benne 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 1]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 117]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
41 kaja (#2) 1 karócsapda (#163) 3 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185) 4 ork csodaszer (#1228)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 2 sáfránykő (#979)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 11 álompor (#396)
6 amniosz (#203) 6 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16) 1 bruhatagnyelv (#1230)
2 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 5 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fpi formázó minta (#419) 1 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268)
5 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 4 kaktusztüske (#114)
2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 5 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 2 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 28 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 12 óndarab (#85)
6 ovimon-bogyó (#207) 18 pirkit (#153) 23 pular kristály (#239)
14 ramit kő (#226) 13 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
1 smirglilevél (#29) 8 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tigroszlán fog (#63) 1 varkaudar csont (#1113)
17 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 138.35 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 3 gyíkfű (#201)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 2 bomló esszencia (#2367)
6 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114) 5 madártoll (#112)
2 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 3 rákfatty váladék (#333)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
18
19
20
21
22
23
24
25
26
(92,25) sziklafészek (#167), óriás griff (#105)
(93,25) asztrális vortex (#2324)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), bibircsók-óriás (#120)
(95,23) Sheran oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(96,22) vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(97,21) pattanóböde (#145), élőholt quwarg (#202), Thargodan csontváz (#297), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, szeppent rákfatty (#186), szubreális vámpír (#223)
(98,20) tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565), útonálló (#130), orgyilkos (#131)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), orgyilkos (#131), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek