Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 28. 12h:09' EZ A 140. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 141. játékheted kezdete: dec. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1227 SZÁMLA : XXXX |
id 111 90 | idomítod a 111. szörnyet 90 pontért |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [97,17] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a troll ritualista jobb karját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a troll ritualista fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a troll ritualista nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a troll ritualista meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [95,19] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A munkában a mélységi grittang segít. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
im | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 5 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 40 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 83, gyógyulás: 9, összesen: -74 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bandita jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 11 aranyat. 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [93,21] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
(Továbbmész...) [93,22] Még mindig a városban vagy.
be 597 | bemész az 597. épületbe |
izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ea 237 2 | eladod a 237. tárgyat 2 |
ea 225 2 | eladod a 225. tárgyat 2 |
ea 396 4 | eladod a 396. tárgyat 4 |
ea 665 | eladod a 665. tárgyat |
ea 563 | eladod az 563. tárgyat |
ea 331 | eladod a 331. tárgyat |
ea 677 2 | eladod a 677. tárgyat 2 |
ea 15 | eladod a 15. tárgyat |
ve 333 12 | megveszed a 333. tárgyat 12 |
* 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY) A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver. |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY) A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható. |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 149/149 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 233/174 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 122/19 | Pénz: | 1167 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 11/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/0 | szúrófegyverek: | *21/101 | vágófegyverek: | 8/85 |
ütőfegyverek: | 7/7 | lőfegyverek: | *20/102 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << rövid kard (#171) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/49 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 31/28 (+5%) | 3. mászás: | 6/86 |
4. csapdakészítés: | 8/24 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/39 | 6. gyógyítás: | 50/72 (+50%) |
7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 13/53 | 9. szörnyidomítás: | 6/59 (+65%) |
10. teológia: | 8/24 | 11. taumaturgia: | 5/78 (+16%) | 12. versengés: | 3/7 (+16%) |
13. zene: | 4/89 (+29%) | 14. szörnyismeret: | 3/26 | 15. zárnyitás: | 4/0 |
16. vadászat: | 21/27 (+10%) | 17. bányászat: | 11/22 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Sheran hívők (#995), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | elkarog szőr (#665) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | tankány karom (#237) | 4 | tünde nyíl (#554) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 15 | rákfatty váladék (#333) | |||
3 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) |