Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 9. 9h:07' EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 1238. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1185 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
fog | elfogod parancsok törlése |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Földrengető fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Földrengető kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-30 életerő). A Földrengető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 76, gyógyulás: 10, összesen: -66 ÉP}
fog 115 219 | elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 145 219 | elfogod a 145. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 111 219 | elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [138,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
v 84 145 | elmormolod a 84. varázslatot |
fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [137,30] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy garokk volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 84 156 | elmormolod a 84. varázslatot |
fog 144 219 | elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
fog 149 217 | elfogod a 149. szörnyet a 217. tárggyal |
ek 503 129 28 | t. energia kisütése: 503 129 28 |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | |
26 | |
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
[129,28] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy karmos tankány. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 8 | mozogsz északra |
fog 137 219 | elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal |
v 198 129 28 | elmormolod a 198. varázslatot |
135 | 136 | 137 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
[129,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tímárkunyhót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 4 VP-t.]
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [131,28] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Alaron hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy sullár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-17 életpont.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
sze 137 0 0 | elengeded a 137. szörnyet |
sze 111 0 0 | elengeded a 111. szörnyet |
sze 115 0 0 | elengeded a 115. szörnyet |
sze 144 0 0 | elengeded a 144. szörnyet |
sze 145 0 0 | elengeded a 145. szörnyet |
sze 156 0 0 | elengeded a 156. szörnyet |
sze 120 0 0 | elengeded a 120. szörnyet |
sze 149 0 0 | elengeded a 149. szörnyet |
e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | |
27 | |
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
ve 182 1 | megveszed a 182. tárgyat 1 |
ve 212 3 | megveszed a 212. tárgyat 3 |
ve 161 1 | megveszed a 161. tárgyat 1 |
ve 90 1 | megveszed a 90. tárgyat 1 |
ve 66 1 | megveszed a 66. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dombi yeti fejét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Az északi aurach belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
a 32 2735 1 | átadod a 32. tárgyat a 2735. kalandozónak (1 darabot) |
a 196 3510 2 | átadod a 196. tárgyat a 3510. kalandozónak (2 darabot) |
a 179 3510 1 | átadod a 179. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot) |
a 182 3510 1 | átadod a 182. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot) |
a 212 3510 3 | átadod a 212. tárgyat a 3510. kalandozónak (3 darabot) |
a 161 3510 1 | átadod a 161. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot) |
a 90 3510 1 | átadod a 90. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot) |
a 66 3510 1 | átadod a 66. tárgyat a 3510. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. BP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY) Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
Erő: | 84 (90) | Szint: | 53 | Merészség: | 99/99 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 63 (69) | Támadás: | 66 (71) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 58 (64) | Védekezés: | 30 (40) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 7/7 év |
Egészség: | 60 (66) | Életpont: | 1671/1281 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 67 (73) | Varázspont: | 2495/2378 | Pénz: | 6007 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 78/31 | Pszi pont: | 924/4517 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/60 | ökölvívás: | 42/10 | szúrófegyverek: | 35/48 |
vágófegyverek: | 6/56 | ütőfegyverek: | 2/81 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 38/95 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kábító nyilacska (#1590) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 1 százalék; |
131,28 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 129,28 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A páncélfényező derit láncvért felületére kenve. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/12 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 118 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 571 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/81 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 65/15 (+58%) | 3. lopás: | 1/19 |
4. mászás: | 30/33 | 5. hajózás: | 18/68 | 6. csapdakészítés: | 46/37 (+70%) |
7. csapdaészlelés: | 9/72 | 8. gyógyítás: | 1/20 | 9. titkosírás: | 3/51 |
10. felderítés: | 48/56 | 11. szörnyidomítás: | 16/65 | 12. teológia: | 282/94 (+5%) |
13. taumaturgia: | 225/61 (+4%) | 14. szerencsejáték: | 3/64 | 15. versengés: | 4/83 |
16. harcművészetek: | 39/13 | 17. zene: | 12/9 | 18. szörnyismeret: | 20/66 |
19. pszi: | 85/23 | 20. zárnyitás: | 3/78 | 21. vadászat: | 19/35 (+11%) |
22. vitalitás: | 6/41 | 23. bányászat: | 31/11 (+6%) | 24. testépítés: | 1/0 |
25. úszás: | 6/22 | 26. főzés: | 4/87 | 27. ősteológia: | 46/40 |
28. őstaumaturgia: | 57/81 | 29. csapatmunka: | 2/16 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 2 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 225 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
elfogod szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), quwargok (#9093) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), éjfattyak (#9096) (csak egyszer), őshonos sziklozug (#447) (csak egyszer), Szilánk (#6136), Esmena (#6138), Barátságos Garbana (#6139), ro'galhal kísértet (#463) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vércápa sámán (#281), nagyobb vércápa (#246), vércápa (#193) |
Barátságosság (aktív: 17, max: 50) |
proteinfecske (#139), sullár (#101), alpesi tehén (#91), sörényes ubuk (#89), sóhajtó dorony (#112), vadászkutya (#143), garokk (#73), manaelementál (#290), uzbány (#102), karmos tankány (#137), ragyás burástya (#111), törpemammut (#115), arató csattanat (#144), szőrös bozsó (#149), bibircsók-óriás (#120), pattanóböde (#145), tüskés harci gromak (#156) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 61 vp; taumaturgia: 61 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (245,77,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Tguarkhan (#212) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Mnebolath (#237) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Dögvész (#7495) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Thargodan csontváz (#297) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 307 (limit: 1099), pontszámod: 0. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 875, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 67, a pontszámod: 206 500. |
A masszainvázió során résztvettél a phua-kúpok végleges lezárásában. |
MAKRÓID (jelenleg 6 lehet) |
1. makró parancsai: sze 137, sze 111, sze 115, sze 144, sze 145, sze 156, sze 120, sze 149, e 10. |
2. makró parancsai: fog, fog 101 219, v 84 101. |
3. makró parancsai: fog, fog 143 219, v 84 143. |
4. makró parancsai: v 84 290. |
5. makró parancsai: ve 168 20, ve 246 1, ve 445 1, ve 210 5, ve 386 10, ve 384 10, ve 385 10, ve 383 10, ve 382 10, ve 351 40. |
6. makró parancsai: fog, fog 143 219, fog 91 219, fog 112 219, fog 139 220, fog 89 219, ek 503 135 33, m 8 2 2, v 84 143, m 2 2. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 9 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $7 | arany pikkelyvért ($456) | $4 | tükörpáncél ($519) | $22 | szent jogar ($150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | $1 | kvazár kard ($297) | $720 | spiritusz ($170) | 3 | megsemmisítő (#1540) | $184 | ugh méreg ($166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 320 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 4 | Aurgir lándzsája (#1314) | 12 | esszenciakristály (#350) | 962 | jégszilánk (#1128) | $4642 | tükör ($43) | $248 | szent jogar ($150) | 1087 | sárkánypikkely (#292) | 6 | fejsze (#1240) | 3 | moa ravatalozó (#1328) | $3440 | ugh méreg ($166) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 29 | mágusszelence (#1076) | 1 | cápafog (#833) | 3 | draklen csizma (#1301) | $527 | őskristály-szilánk ($1525) | 770 | varázskő (#305) | 1866 | quwarg tojás (#360) | $1148 | kaktuszbogyó ($429) | 17 | katonai kötszer (#1508) | 31785 | kaja (#2) | $1 | aranytű ($272) | $1 | optiri agysisak ($315) | 2 | csodálatos nyaklánc (#1211) | 2 | Xanathal karkötője (#956) | 6 | ryuku mellvért (#689) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 2 | Durghal pörölye (#1311) | 6 | Horsa hagyatéka (#1337) | 1 | pókkarmok (#886) | 398 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | Horsa lámpása (#1338) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | $1 | tükörpáncél ($519) | 325 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
216 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaktusztüske (#114) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | főnixtoll (#563) | 8 | kaja (#2) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) |
-53 | -52 | -51 | |
-35 | |
|
|
-34 | |
|
|
-33 | |
|
|