Transformer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 8. 15h:02'
EZ A 1094. JÁTÉKHETED, 473. FORDULÓD
1095. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1024
SZÁMLA : XXXX

TRANSFORMER KALANDJAI


92 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,32] koordinátán.
Kedélyes hangulatban sétálsz a helyszínre, ahova a gyülekezőt beszélted meg a többiekkel. Nagy kaland lesz, és a társaság tagjai is elég jól felkészültnek tűnnek. Eljött még Döngölő. Társaidnál jelentkezel a kaszinó bejáratánál. Döngölő előhívja a nála lévő lélekkőbe zárt szellemet. Az lassan materializálódni kezd, felvéve megidézőjének alakját. Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Egy díszes libériába öltöztetett kopasz troll ajtónálló bevezet titeket egy hátsó szobába. A folyosóról beszűrődő gyenge fényben, a gomolygó szivarfüstben nem láthatjátok megbízótok arcát, csak a rekedt hangját hallhatjátok. Közli veletek, mi a feladat. Jár ide egy árnymanó, bizonyos Lucius, aki mindig nyer. Pofátlan módon nagyon sokat. És ez bizony nem tesz jót az üzletnek. Bizonyára csal, de nem sikerült még rájönni, hogy ezt miként teszi. A Ti feladatotok az lenne, hogy kártyáztok vele és lebuktatjátok. Bármi áron. Az induló tétet ti álljátok, ami fejenként ezer arany. Kipakolsz 1000 aranyat. Döngölő 1000 aranyat, Döngölő másolat 1000 aranyat vesz elő. Leültök egy vörös posztóval borított asztalhoz, és hamarosan odavezetik negyedik kártyapartnereteket, egy lenyalt hajú, fekete, divatos szabású ruhákba öltözött árnymanót. A szabályok egyeztetése után játszani kezdtek. És Lucius tényleg csak nyer, nyer és nyer. Elég ideig tartani tudjátok azért magatokat ahhoz hogy rájöjjetek, ez így nem jó, a pénzeket hamarosan elfogy, és a másik annyira profi, hogy nem tudjátok lebuktatni. Valamit pedig tennetek kell! Gyorsan úgy döntötök, hogy erre a próbára te vagy a legalkalmasabb. Megpróbálsz egy lapot az ellenfél közelébe csempészni, mintha az tartalék kártyákat tartana magánál. Hiszen a megbízó azt mondta: bármi áron. Sikerül is egy lapot észrevétlenül a széke alá rejteni. Ekkor nagy hangon kiabálni kezdesz, hogy: Csaló! Csaló, leejtett egy lapot! A kaszinóban minden tekintet a földön heverő illúziósárkány kártyalapra téved, majd ott terem két nagydarab troll, hogy elvonszolják a tiltakozó Luciust. A dulakodás során még a medálj is leszakad a nyakából. A megbízó elé vezetnek benneteket, ahol fejenként háromezer aranyat és egyéb jutalmakat is kaptok, és ahogy fogalmaz: Azt a vacak medált is megtarthatjátok. A kincs szétosztását követően neked 3000 arany, 1 szerencsekocka és 1 Lucius szerencsep. (ld. enc.) jut. (Döngölő 3000 arannyal és 1 szerencsekockával lett gazdagabb.) Elteszitek a jutalmat, és elhagyjátok a mulatót. 81 900 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 773.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Lucius szerencsep.ét (355555 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Lucius szerencsep. (eladási ár: 355555 arany, ebből a kezelési költség: 35555 arany) ellenértékét.
A táborozás 25. napján összeakadsz A Halál Küldöncével. Egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy sötét motyogó trófea, egy árnyékrája trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 26. napon találkozol egy fekete hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Tharr tanítványa. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy derit láncvértt, egy Dornodon talizmánját, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Fairlight nyakláncát, egy Hatalom Karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mélybíbor vállpántot, egy mentát koronát, egy mind. ametisztjét, egy naso-thin medált, egy nemesi vívópalástot, egy Numerinor karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy tervezői ötödrendet, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy tűztagadót, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy vívónadrágot visel. Felszerelését egy ryuku sorkatona trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy Azúrkék kristálytőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
A 63. napon összeakadsz Naomi Atlantinivel. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyékpáncélt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Harcosok érmét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy láthatatlan köpenyt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szerencse gyűrűjét, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudarölő éremet, egy védőtalizmánt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ryuku káoszhívő trófea, egy Moi Ro Fa trófea és egy Genyuku trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
A 63. napon újból összefutsz Naomi Atlantinivel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
A 66. napon összefutsz Árnyékkal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 68. napon összefutsz Árnyékkal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 68. napon találkozol Árnyékkal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 74. napon összefutsz egy fekete, göndör hajú, kék szemű árnymanó nővel. Bőre színe zöld. Leah ministránsa. Egy ezüst noterm. éremet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy nefil-rin medált, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai vasmedált, egy q. demoralizátort, egy rubin koszorút, egy ryuku kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy smaragd drakón trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy aranyfecske trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Berogurgi Szíriusz. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 77. napon összeakadsz Josh di Luqueval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy hoarián sarut, egy hótarantula köpenyt, egy koponya gyűrűt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.smaragdját, egy ősplazmát, egy q. ölő éremet, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy kamionoszaurusz trófea és egy varkaudar katona trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy mutáns csontot tart. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 88. napon találkozol egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. A druidák rendjének mágus rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy mind. ametisztjét, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy dűneszellem trófea és egy élőholt pöffeteg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lord of Nimeron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 44 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

pbe 32000 2017 77 beraksz a bankba 32000 aranyat a 2017. kalandozónak (77 darabot)
Tyron számlájára átutalsz 326286 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 800.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 760.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy őrült varázsló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 720.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 680.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. [40 pontot használtál fel, van még 640.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. [40 pontot használtál fel, van még 600.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Borzalmasan éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 560.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. [40 pontot használtál fel, van még 520.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy őrült varázsló volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Szörnyen éhezel. [40 pontot használtál fel, van még 480.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Szörnyen éhezel. [40 pontot használtál fel, van még 440.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Szörnyen éhezel. [40 pontot használtál fel, van még 400.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 463 TVP-t kell elköltened.] Szörnyen éhezel. [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 423 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 383 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy őrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. [40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 343 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy őrült varázsló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 303 TVP-t kell elköltened.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-0 életerő.) Jelenleg 2513 felépült monolit, és 9119 lerombolandó oltár van Ghallán. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 614 pontot. A következő körben tehát 814 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI KONTAKTUS I. (517. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Direkt kontaktus II. elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi képességed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt. A közös tudati energiák egyetlen mentális csóvába sűrítése nagyfokú hozzáértést, és komoly koncentrációt igényel. Ha azonban elsajátítod ezt a tudományt, hihetetlen hatalomnak kerülsz a birtokába! Mostantól bármilyen lényre használhatod a Direkt kontaktus II. elnevezésű formulát, azokra is, amelyek egyébként nem rendelkeznek varázsponttal. Ekkor nem a varázspontját, hanem életerejét fogja megcsapolni a képesség, amely életenergiát azonmód nyers manává alakítja, és hozzáférhetővé teszi a számodra. [A Direkt kontaktus II. pszi képesség a varázsponttal nem rendelkező ellenfélbe pszi szakértelem/5*3 életpontot sebez, és ugyanennyi varázspontot ad neked (de max. 120-at). Ha olyan ellenfélre lövöd, amelyik rendelkezik VP-vel, akkor az eddigi 120 helyett 180 lesz a maximum. Ráadásul egyazon fordulóban nem három, hanem hat sikeres direkt kontaktusod lehet, amibe a fentiekben leírt hatás is beleszámít!]

LUCIUS SZERENCSEPÉNZE (1759. TÁRGY)
Egy átlyukasztott, ősi aranypénz, bőrszíjra fűzve. Ez volt hát a híres szerencsejátékos titka? Ha a nyakadba akasztod, szerencsejáték szakértelmed, szerencséd és intelligenciád megnő 5-tel, valamint amíg viseled, a gondolatolvasás varázslat hatása alatt leszel.

TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26.

KARAKTERLAP

Yogh Norgh, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Chara-din ministránsa vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 473. fordulód.

Erő: 94 Szint: 47 Merészség: 3/5 Magasság: 184 cm
IQ: 41 (49) Támadás: 48 (52) Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 48 Védekezés: 34 (43) Menekülés: 60 % Életkor: 46/103 év
Egészség: 42 Életpont: 724/1 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 5
Szerencse: 51 (54) Varázspont: 2096/2091 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 4/0 Pszi pont: 338/756 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 4591 szörnyet és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 15 494 661 TP-d van. A következő szinthez még 1 005 339 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, rubin sárkány. Eddig 15 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/4 ökölvívás: 11/47 szúrófegyverek: 37/99
vágófegyverek: 15/57 ütőfegyverek: 35/78 lőfegyverek: 35/26
dobófegyverek: *25/100

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) (125%) << vámpírkard (#358) (150%) << vámpírölő (#951) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -39.); mihlanil nyíl (#597) (40 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
184,32 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 278,98
Kedvenc táborhely: 364,72
Felsőbb beavatkozás: legutóbb 2015. évben 2. hónapban.
Legfeljebb 5 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 61, 65, 60, 83, 89

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/21 Max életkor 175 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/82 (+44%) 2. nyomkövetés: 96/99 3. lopás: 31/96
4. mászás: 21/31 5. csapdakészítés: 27/20 6. csapdaészlelés: 32/69
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 16/57 9. felderítés: 37/14
10. szörnyidomítás: 9/70 11. teológia: 127/60 12. taumaturgia: 152/64
13. szerencsejáték: 15/25 14. versengés: 22/37 15. harcművészetek: 7/33
16. zene: 7/68 17. szörnyismeret: 41/79 18. pszi: 30/2
19. zárnyitás: 5/97 20. vadászat: 5/95 21. vitalitás: 4/96
22. bányászat: 34/31 23. úszás: 6/96 24. főzés: 9/41
25. csapatmunka: 9/89

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
készítesz bogyógránátot (#430) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1000 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 1000 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó (#96), tetemember (#123), jók (#990), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halálelementál (#279), woorgard (#231), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
Éjharcosok (#9131), 9366. szövetség (#9366), erdei rém (#399), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), élőholt tigris (#766), Yogh Norgh (#5998)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> bávatag golombár (#165) lángcsóva (#31) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 élőholt, 4 vadász, 4 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
kétkezes harc (338)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 335 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 425.96 kg Megterheltség: 191%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (463. FORDULÓD ÓTA)
0 arany
$2 mandibulapenge ($125)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
326180 arany (#50) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

183 184 185
31
32
33
(184,32) bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), őrült varázsló (#255)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kör végén csak akkor kaptál max. ép-t a 220-as koordináta alatt, ha a max. ép-d egy bizonyos érték alatt volt. Ebbe most már a tárgyakból kapott bónuszt nem számoljuk bele, tehát nem kell minden kör végén ezeket a tárgyakat levenni.
* - A halálvarázslatok elleni mentődobás a következőképpen változott: Először kiszámítjuk a papi erőből származó %-kos esélyt, majd hozzáadjuk a karakterek szintje közti különbséget. Ez az az érték, ami halálvarázs 2-nél 30%, nagyobb halálvarázslatnál 40%, egyéb esetben 20% fölé nem mehet. Ezután ehhez hozzáadjuk még a tárgyból és a túlvilág leheletéből adódó bónuszt.
* - Mithrilt és adamantitot most már nyugaton is lehet bányászni, a csatorna közelében, de törpe bánya szükséges hozzá továbbra.
* - A tesztcsata generátorban az utolsó kihívható szörny 7511-ről 7587-re lett módosítva.
* - A nyugati Thargodan táborban is van esély, hogy jöjjön éjfatty, ha a karakternek megvan az éjfattyölős isteni küldetés.
* - Böfögtető átok változások: az olimpiára való jelentkezéskor ezt a varázslatot törlik rólad a szervezők. Ezenkívül most már látni fogod, az átkot ki bocsátotta rád.
* - Új bónuszok vásárolhatók a weboldalon. Valamint a második +makró megvásárlásának feltételét kibővítettük. A min. 1000 forduló mellett vagy meglegyen minden makró, vagy az X koordinátája 141-nél kisebb legyen.
* - Az Arénagödörben (497-es tereptárgy) eddig a következő értékeket kaphatott a 3. paraméter:
0: csak a te szintednél nem erősebb szörnyek jöhettek.
1: jöhetett bármilyen szörny.
2: szörnyek listájának lekérése.
3: adomány információ.
Ezt kibővítettük, a paraméter lehet 4 is, ekkor:
4: csak olyan szörny jöhet, aminek a szintje nagyobb, mint a karakter szintjének a fele vagy legalább 25. szintű.
* - A Zarknod fülbevalója hibás volt, egy korábbi tesztelés során kikerült a "max. +300 sebzést ad" a kódból, ezt javítottuk.
* - A Városi teleport III varázslattal egy körben többször is el lehet teleportálni a víz síkjáról.
* - A szerencsejáték szakértelem már megszerezhető a cirkuszban is.
* - Bekerült a Víz síkjára két új többszemélyes kaland.
* - Ha FKT-ba valaki tl'urlang formázást igénylő tárgyat rak, most már nem fog hibaüzenetet kapni minden lépésnél.
* - ATF ingyenes változatában letiltottuk a karakterek közötti harcot.
* - Ha egy játékos kiad egy FKER (karakterszám) parancsot, akkor ez bekerül a KT vezető táborozás alatti eseményeibe is.
* - A találkozós fórumon tett ígéretünkhöz híven kiteszteltük a fürkész fegyverek egymáshoz viszonyított erősségét. Több száz csatát futattunk minden fegyverrel egy szörny ellen, valamint ugyanazzal a karakterrel saját maga ellen normál és olimpiai szabályok szerint. A tesztelés bebizonyította, hogy jelenleg jó az egyensúly, bár történt két kisebb változtatás a még jobb egyensúly érdekében:
1. Morzsoló és Zúzó erősebben kicsit erősebben lövi mostantól a varázslatait. A Zúzó kicsit több pluszt kapott ilyen téren, mivel a szörnyeknek többnyire nagyobb a mentőjse a mentális támadások ellen, mint egyéb támadások ellen.
2. A kos csapása képesség használatakor kap a karakter +HM/5 támadást. 2. körtől kezdve a karakter akkor sem használja a kos csapását, ha arra koncentrált.
* - A Sötét Földön feltört manakristály még a régi szabályok szerint max. 500 VP-t adott. A hibát javítottuk.
* - Főzés hiba javítás: ha triton halragut főzött valaki, és a hatás a Rodger kanala miatt rajtad maradt, és a következő körben mást főzött, a halragu +maxÉP-je mindaddig megmaradt, amig nem főzött új halragut. Ezt javítottuk.
* - Ha TVP szívó végtag képességet megfordítana a reverziós vagy kisebb reverziós prizma, akkor a védőkristály nem fog védeni ez ellen a hatás ellen.
* - Erősítettünk egy picit a Vízisten vállvédőjén (2249) és koronáján (2248).
* - Az esszenciamágnes (1497) ezentúl a létsíkokon 50% eséllyel idéz nevest. (Eddig csak 20% eséllyel idézett.)
* - A szörnyek legerősebb mérge, ami már csatában is sebez (csak a Víz síkján volt olyan lény eddig, amelyik ilyent használt), bizonyos esetekben akkor is sebzett, ha a karakter megdobta a mentődobást. A hibát javítottuk. Már csak akkor sebez a méreg, ha sikeresen mérgez a szörny, azaz a karakter elrontja a méreg elleni mentődobását.
* - Megnöveltük Iniacnál a nyaklánc (1723) találási esélyét, és Az idő kódexe használható lett a 182-es labirintusra, ahol Iniac lakozik. Az elemi síkok egyikén pedig várhatóan lesz olyan nyaklánc, ami kincskeresés bónuszt ad, és nem lehet majd együtt hordani Iniac nyakláncával.
* - A Trákin csákánya (367) bekerült a csontváz lordhoz (177) ritka kincsként. Érdemes tehát ismét ellátogatni néhány ősi csatamezőre.
* - Ha valakinek kinő egy egyéb szakértelme 1-es szinten, és van beKFelve olyan tárgya, ami erre a szakértelemre bónuszt adna, előtte azt a tárgyat a program automatikusan kiKFeli, hogy a tárgy adta bónusz ne romoljon el. Ezután az adott tárgyat a játékosnak vissza kell KFelnie.
* - Javítottuk a Trákin csákányak működését a csatornától nyugatra.
* - A KT-ba beajánláshoz, azaz a BEAJ parancshoz már nem kell egy mezőn állnia a két karakternek. Azok a KT-k, akiknek megvan az Új remény - új élet (369) KT-képesség, ha akarják, ingyen lecserélhetik, ha írnak a Játékvezetőnek.

Üzenet küldése a karakternek