Lord Humul 0. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. febr. 13. 13h:53'
EZ A 0. JÁTÉKHETED, 0. FORDULÓD
1. játékheted kezdete: febr. 20.
A következõ fordulódat legkorábban
a 1. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #4375
SZÁMLA : #XXXX
ZSETONOK : 230
Ingyenforduló: 56 Extra forduló: 18 |
|
Üdvözlet a Túlélõk Földjén! Ez a "nulladik" fordulód, vagyis a belépõ köröd a levelezõs játékunkban. A könnyebb
érthetõség kedvéért rögtön kiadtunk néhány parancsot helyetted, ez egyrészt példát ad arra, hogyan is zajlik egy kör,
másrészt ettõl már ez a levél is érdekes lesz. Mellékeltünk két Utasítás Lapot, az egyik tartalék. A szabálykönyvben
megadottak szerint töltsd ki, olvashatóan, nyomtatott betûkkel, majd küldd el postán címünkre. Erre fogod válaszként
megkapni a második levelünket (az 1. kört), amelyben természetesen a dolgok már a Te utasításaid szerint fognak alakulni.
Ha egyszerre több karakterrel akarsz játszani, akkor az UL-en a Spec. Kódok rovatba írj JL-t. Erre küldünk egy
Jelentkezési Lapot. Ezen nevezheted be a további karaktereidet. Erre természetesen már a levél fejlécében látott
számlaszámot kell írnod. Minden ilyen további karakterért ugyanúgy kell fizetned, mint az elsõ karakteredért! Lehetõség
van arra is, hogy az újabb karakter(ek) az elsõ közelébõl induljanak.
Ha egy másik játékossal találkozol, és mindketten barátságosak vagytok, akkor automatikusan megadjuk neki a Te címedet.
Ha ezt szeretnéd elkerülni, az UL-en írj a Speciális Kódok mezõbe TK1-et. Ettõl a címed titkos lesz, tehát csak úgy üzenhet
valaki Neked, ha az üzenetet elküldi nekünk, ráírva, hogy melyik sorszámú játékostól melyik sorszámú játékosnak megy, és
mi ezt belerakjuk a következõ leveledbe. Ha bárki ilyen titkos címû játékossal találkozik, csak a fent említett módon
üzenhet neki. Az üzenet ne legyen egy oldalnál több, és a lap tetejére jól olvashatóan rá kell írni, hogy kitõl megy kinek
(sorszámot), különben nem tudjuk továbbítani. A cím-titkosítást úgy lehet feloldani, hogy a Spec. Kódhoz TK0-t írsz.
A levélben néha találkozni fogsz a (ld. enc.) megjegyzéssel. Ilyenkor bõvebb információt az adott témáról a levél végén, az
ENCYCLOPEDIA FANTASIA-ban találsz, ugyanabban a sorrendben, ahogy ezeket kaptad. Fontos: egy fordulóban nem
léphetsz többet 8 mezõnél, akár az M, akár a K paranccsal. A játékban nagy jelentõsége van a különbözõ terepfajtáknak:
más-más szörnyeket, tárgyakat találhatsz a különbözõ tereptípusokon. Kezdetben próbálj minél több fajtát bejárni. Mi a
felszerelésed, mihez értesz kezdetben? Utazásod utolsó napjaiban már minden feleslegesnek tûnt: csak egy üres vizestömlõ
maradt nálad, no meg a magad készítette fegyver, egy bot (ld. enc.). Egyéb szakértelmeid: nyomkövetés 1. szint (ld. enc.).
Fekete, maszatos képpel kúszol elõre a porban már napok óta. Épp az Ezüst Mágusok rendjébe készültél beállni, és egy
kisebb folyón keltél át, amikor a tûzvihar kitört. Valószínûleg szerencséd volt, hogy épp a vízben voltál, így csak néhány
helyen égett meg a bõröd, de nem váltál szénné azonnal. Itt, kelet felé talán van még remény... Messze, a távolban
egyszercsak délibábot pillantasz meg: mezõ, bokrok! Ahol kép van, nem lehet messze az eredeti sem! Meggyorsítod
lépteidet a szabadság felé.
LORD HUMUL KALANDJAI
A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani
azt, ami az övé. Csodálatos, ugyanakkor félelmetes látványt kelt, ahogyan egy hóhurrikán végighalad a biztonságos
távolban, felkavarva a sík hófelület magányosságát.
kf 4 1 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe
|
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
gyk 4 1 | gyakorolsz a 4. tárggyal 1 pontért
|
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted
[ütõfegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 109.]
vi 5 5 50 | viselkedésed: 5 5 50
|
Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi
szinted ettõl kezdve 5. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket
megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0
pontot használtál fel, van még 109.]
[1,1] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tûnnek fel. Elszántan haladsz elõre, hangos reccsenéssel egy
repedés keletkezik körülötted a talajban. A rémület hirtelenségével ugrasz ki a körbõl, és meglepetten veszed észre, a
leszakadt jégtömb hirtelen alámerül, helyét egy megállapíthatatlanul mély vízfelületnek adva át. Csak nem egy befagyott tó
felületén sétálsz? Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz
elrejtõzni egy félig kiégett bozótos mögött. A szörny profibb nyomkeresõ, mint amilyen rejtõzködõ Te vagy. A szörny
észrevett. Egy jegesmedve közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is
meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te
hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fagyoskodó hamupók került az utadba. (ld. enc.) Legjobb
védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hamupók szürke testét. (1
támadással 3 életpontot sebezve.) A hamupók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A hamupók szemében félelem villan, aztán
lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
4 tapasztalati pontot kaptál. Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-1 életerõ). [10 pontot használtál fel, van még 99.]
gy 15 | gyógyítás 15 pontért
|
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény
felülmúlta a várakozásodat. (+3 életerõ.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [gyógyítás: 1.
szint.] (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre
|
[2,1] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak
néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Hirtelen egy koszosabb foltot találsz az eddig vakítóan fehér tisztaságú hófelületen. A
körülbelül tizenöt lépés átmérõjû területen vér és mocsok keveredik egymással, kicsit távolabb pedig egy kiégett gödröt
pillantasz meg, melyet lassan újra betemet a hó. Elsõ halálig tartó harc dúlhatott itt a közelmúltban. Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. (ld. enc.) Az irányodba osonó
szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy
legyengült démontetû közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a
halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1
támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal kegyetlenül megütöd a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) A démontetû megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetû összeesik,
és nem mozdul többé. Megölted!
2 tapasztalati pontot kaptál. Az alapos átfázás nem tesz túl jót a szervezetednek (-1 életerõ).
(Továbbmész...) [3,2] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze a helytõl,
ahol állsz egy fehér gúnyába öltözött alak emelkedik ki a hóból, és rohanva elindul az ellenkezõ irányba. Csak futás közben
derül ki, hogy nem az öltözéke a fehér, hanem egyszerûen az utolsó porcikájáig mindent hó borít. Talán egy jéggé fagyott
medve, vagy egy póruljárt kalandozó. Mindegy! Csak te ne járj így. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül.
Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy
jegesmedve közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
Nyakoncsípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Az alapos
átfázás nem tesz túl jót a szervezetednek (-1 életerõ). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 64.]
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre
|
[4,3] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tûnnek fel. Az idõjárás nem kegyes szegény halandókhoz. Csak
ömlik és ömlik a hó a fellegekbõl, hogy a földet elérve rögtön összetapadjon és hozzáfaggyon az addig lehullott hóréteghez.
Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy átfázott homokvarány nem ijeszthet meg.
Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) Bottal kegyetlenül megütöd a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokvarány
karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a
fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-1 életerõ). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [5,3] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. A végtelen síkság
egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A sík vidék a védtelenség érzetét kelti benned. Ráadásul a mindent
egyenletesen beborító hó miatt, ha úgy hozza a szükség, a természetbe beleolvadás is teljesen reménytelen. Észreveszel egy
rát-fát. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy
az ellenfeled nem vesz észre. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [rejtõzködés: 1. szint.] (ld. enc.)
Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy
sebesült démontetû. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss
ismeretlen nyomok vezetnek északkeletre. Rendkívül kellemetlen, ahogyan a rádfagyott, egyre vastagodó jégréteg hidegen
tartja testedet (-1 életerõ). [20 pontot használtál fel, van még 44.]
e 11 | élelemszerzés 11 pontért
|
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet
szereztél! [vadászat: 1. szint.] (ld. enc.) Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad (-1 életerõ). Bekapsz pár falatot.
(-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 33.]
[6,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hajdan volt bozótok összes levelüket lehullatták, ágaikról jégcsapok csüngenek alá.
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében.
Amatõr voltál. A szörny észrevett. Egy sarki róka közeledik feléd! (ld. enc.) Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és
felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése. Megpróbálod párás leheleteddel megmelengetni
összefagyott kezeidet, de amikor úgy érzed, már a nyelved is vékony jéghártya borítja, inkább abbahagyod a dolgot (-1
életerõ). [10 pontot használtál fel, van még 23.]
e 13 | élelemszerzés 13 pontért
|
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad
(-1 életerõ). [13 pontot használtál fel, van még 10.]
[7,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Csodálatos, ugyanakkor félelmetes látványt kelt, ahogyan egy hóhurrikán
végighalad a biztonságos távolban, felkavarva a sík hófelület magányosságát. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd,
a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-1 életerõ). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel,
van még 0.]
kf 3 2 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe
|
A bal kezedbe veszed a vizestömlõt. Így nem fogják tudni ellopni tõled. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lestrapálva a nap eseményeitõl, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal
elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) (ld. enc.) HOPPÁ!
Ismét lehet extra fordulót lépni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 114 pontot. A következõ körben tehát 114 pontot költhetsz el.
VIZESTÖMLÕ (3. TÁRGY)
A vizestömlõben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belõle.
Nagyapád szerint vizestömlõt evaporõr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni...
|
BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerûbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerû: erdõben vagy
bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésû ütõfegyver, hanem kiváló
alapanyag lehet késõbb jobb fegyverek készítéséhez.
|
NYOMKÖVETÉS
Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezõn található
különbözõ fajoktól származó nyomokat. Ettõl függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár
egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához.
Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy
ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyûjtesz, akkor még jobban
odafigyelsz rájuk.
|
JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a
legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni
az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére
lakmározhasson belõle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való
találkozás, csupán egy kis szieszta elõtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és
ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bõrének ezt a remek tulajdonságát.
|
HAMUPÓK (40. SZÖRNY)
A kiégett földeken, a porban kutat élelem után ez az aránylag "apró" pók. Nem szereti, ha megzavarják, ezért könnyen
megtámadja a még nála jóval nagyobb ellenfeleket is. Csípése szerencsére nem mérgezõ.
|
GYÓGYÍTÁS
Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettõl függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen
módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen
növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a
gyógyításra, és mennyi az egészséged.
|
RÁT-FA
A rát-fa majdnem 5 méter magas, aránylag sima törzsû fafajta, sík vidéken található. Ágai, levelei csak a legtetején vannak.
Itt szinte mindig fészkel egy csomó szárnyas hernyó. Ez a lény a természet egyik csodája: olyan lárva, amely repülni tud, de
sohasem kel ki. A táplálékot a levegõbõl nyerik, apró élõlények formájában. Ha szárnyas hernyót akarsz szedni, ehhez
bizony fel kell másznod valahogyan a rát-fára, ehhez pedig a sima kéreg miatt valamilyen eszközre lenne szükség... Ha
sikerül ilyet készítened, akkor már csak a KT 69 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, ahhoz, hogy felmásszál és szárnyas
hernyót tudjál fogni. Egy fordulóban maximálisan öt szárnyas hernyó gyûjthetõ egy rát-fáról.
|
DÉMONTETÛ (15. SZÖRNY)
Ezek a jól megtermett élõsködõk rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak
megenni. Ennek köszönhetõen, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad
valamilyen éles fegyver). Fõként bozótos terepen fordul elõ.
|
HOMOKVARÁNY (16. SZÖRNY)
Ha a homokból nagy, üveges szemek gúvadnak rád, akkor az azt jelenti, hogy majdnem ráléptél egy homokvarányra. Ezek a
lapos, terepszínû lények agresszív harcosok, de egy magadfajta kalandozónak nem jelenthetnek gondot.
|
REJTÕZKÖDÉS
A rejtõzködés inkább a bölcsek, mint az erõsek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltûnni a nálad
erõsebb ellenfelek elõl. Minél magasabb a rejtõzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervû ellenfelek elõl
bújhatsz el.
|
KAJA (2. TÁRGY)
Az ennivaló (talán nem meglepõ módon) alapvetõ fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (É
parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidbõl.
|
VADÁSZAT
A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevõ
megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz
különbözõ állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehetõ gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a
tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétõl, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is
elõfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz...
|
SARKI RÓKA (636. SZÖRNY)
Ez a gyorsmozgású ragadozó akkor van a leginkább elemében, amikor az idõjárás a legcudarabb: hófehér bõrén csak itt-ott
látszanak sötétebb foltok, elég ritkán ahhoz, hogy ne árulja el közeledtét a préda számára, amikor vadászni indul. Nagy
ritkán nálánál nagyobb testû lényeknek is nekitámad, akár kalandozóknak is, hiszen nincs lelkében félelem, ami
elriaszthatná. Egy alaposan kiképzett kalandozónak azonban nem okozhat gondot egy sarki rókát miszlikbe aprítani.
|
EXTRA FORDULÓ
Sokan lassúnak találják a 7 napos játékhetet. Mivel sok helyre még ennyi idõ alatt is nehezen jut el a posta, sajnos ezt nem
rövidíthetjük le - azonban egy egészen picit megpróbálunk segíteni azokon, akik bírnák a rövidebb játékhetet. Ez a
megoldás az extra forduló. A lehetõség kihasználásához semmi mást nem kell tenned, mint beírni a SPEC. KÓDOK
rovatba azt, hogy EXT. Ennek hatására a számítógép az indulási dátumot visszaírja 7 nappal. Ez úgy fog kinézni, mintha 1
héttel korábban kezdtél volna játszani, tehát eggyel nagyobb lesz a játékheted, így rögtön léphetsz egy plusz fordulót.
Amiért persze ugyanúgy kell fizetni, mint a rendes fordulóért. (Ha a dolog még mindig nem világos, ne kérdezz, egyszerûen
csak próbáld ki! SEMMI bajod nem fog belõle származni.) Ha új játékos vagy, és még nem használtad ki a korábbi
lehetõségeket, sebaj, most is megteheted! De egy fordulóban csak egy EXT-et adhatsz ki.
|
KARAKTERLAP |
Lord Humul, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû ember férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Ez a 0. fordulód.
Erõ: | 12 | | Szint: | 1 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 15 | | Támadás: | 0 | | Aggresszió: | 5 | | Testsúly: | 107 kg |
Ügyesség: | 14 | | Védekezés: | 0 | | Menekülés: | 50 % | | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 12 | | Életpont: | 60/22 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
|
Eddig összesen 3 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 TP-t kaptál. Jelenleg 11 TP-d van. A következõ szinthez még 19 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
| ütõfegyverek: | 1 | | | | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 1 | | 2. nyomkövetés: | 1 | | 3. gyógyítás: | 1 |
4. vadászat: | 1 | | | | | | |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | * | bot (#4) | | | | | | |
1 | * | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
|
Összsúly: 3.20 kg | Megterheltség: 9% |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | vizestömlõ (#3) | 1 | | bot (#4) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(1,1) jegesmedve (#637), hamupók (#40)
(2,1) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), démontetû (#15)
(3,2) jegesmedve (#637)
(4,3) homokvarány (#16)
(5,3) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), démontetû (#15)
(6,3) sarki róka (#636)
Remélem, az elsõ UL kitöltése nem fog problémát okozni. Próbálj minél olvashatóbban, nyomtatott betûkkel írni, hogy
minden félreértést elkerüljünk. Amikor pénzt fizetsz be, a csekk hátulján (a közlemény rovatban) MINDIG tüntesd fel, a
számlaszámodat, és ha több ember számára fizetsz, azt is, hogy hogyan osszuk el a számlák között a pénzt. Több játékosnak
nem lehet ugyanaz a számlaszáma, egy számlaszámról viszont csak egy címre tudjuk küldeni a fordulókat. Az összes
karaktered ugyanazt a számlát használja, így NEM KELL mindegyiknek külön fizetned. Ha egy barátod a játékba késõbb be
akar kapcsolódni, ezt nyugodtan megteheti akár hónapokkal késõbb is. Tehát aki nem száll be most, az még nem maradt le.
Mostantól megadhatod az e-mail címedet is, amit találkozáskor megkapnak más játékosok is (ha nem titkos a címed).
Lehetõség van arra, hogy a TF-et interneten keresztül e-mailben játszhasd. Részleteket a http://www.beholder.hu/ címen
elolvashatod, illetve tájékoztatót küldünk, ha írsz a
© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
|