Williamette 42. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. ápr. 19. 10h:26'
EZ A 178. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
179. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1708
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 85
Extra forduló: 14 |
|
WILLIAMETTE KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,74] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott
mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is
megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted,
és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma
tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a
körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+22 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+74 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+25 pszi pont.)
A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy quwarg harcos nyomára vezet. A hosszas kutatás,
amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 211.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak
meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]
* 2. KP: | t. energia kisütése: 273 6 1
| Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden
taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még
206.]
fkt 29 3 | felt. készítesz a 29. tárgyat (3 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
fvh 3 | felt. varázslat haszn. 3
| Harci varázslataidat használni fogod minden 3. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
| Védekezõ varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre
| [99,75] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs
képében. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [99,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy
tiszta vizû patakot, amely délkeletrõl folyik északnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.
Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan
könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni
akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [99,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te
is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet
más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz,
sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 176.]
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre
| [98,78] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé
összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján.
Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés
varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a
ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád.
Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra
rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 42 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny
belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Vasalt bunkóval megütöd a ragyás burástya
hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya jobb csápját. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan
lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt,
szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt
táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid
telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera
nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek
délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf
nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek
délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [99,79] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat
kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl
oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem
alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot
alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel
ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 24 életpontot
sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az
orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással
15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti
is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele
ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig
önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra
bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini
kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár,
pénzügyminiszter. " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad
valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A
benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod:
egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz Ninive. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak
páncélt, egy lánckesztyût, egy ritualista amulettet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág
szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku gárdista trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy rõtmanó berzerker trófea teszi
egyedivé. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Valószínûleg
ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, mint
két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Laria-ával. Tharr követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea színesíti.
Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve
máris tudod, õ is semleges. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd
zárkózzon a szentem! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok
egymástól. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr.
13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 156.]
vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van
még 121.]
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését
követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még
rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A
varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel,
van még 86.]
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével
elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van
még 86.]
[100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van
ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Áldod az elõrelátásodat, hogy
annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál:
" Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a
veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás
nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeledre izomernyesztés
varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked
átjárja az orgyilkos fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt
bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal
megcsapod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott
megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A
következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 3 orgyilkos tõrt 24 aranyért.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Fairlight követõje. Egy arany papi
karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy
sárga erõövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy drasmólyom trófea színesíti. Jobb kezében
egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az
õ neve Silverina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Céltáblát pakolsz elõ, aztán
mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Áldod az elõrelátásodat, hogy
annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál:
" A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van
még 76.]
ve 78 | megveszed a 78. tárgyat
| Vásároltál 1 mászókarmot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
ve 34 | megveszed a 34. tárgyat
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
[101,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt
pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy
barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen
kegyelemért könyörög egy bávatag golombár elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy
mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz,
egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz
1 álomport. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy szürke rinocérosz.
Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre
lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra
fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal
oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül
megütöd a szürke rinocérosz vastag bõrét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke
rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól
6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot
kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek
északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [15
pontot használtál fel, van még 61.]
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat
| Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot
használtál fel, van még 51.]
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat
| Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál
fel, van még 41.]
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat
| Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot
használtál fel, van még 31.]
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat
| Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál
fel, van még 21.]
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat
| Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót.
Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 11.]
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat
| Már be lett gyûjtve a lehetséges maximális 5 szárnyas hernyó ezen a mezõn. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
szk 201 | keresed a 201. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még
11.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 11.]
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 10.]
* 3. BP: | t. energia kisütése: 273 3 14
| Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 3 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden
taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 3 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van
még 10.]
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] [0 pontot
használtál fel, van még 10.]
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a
tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap
eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést jelentenek
az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következõ körben
tehát 190 pontot költhetsz el.
VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért fõként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelõsek.
Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért
törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a
varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia szakértelem x 2 mezõre levõ, "lakott" tereptípusú mezõre fog
teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása
a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmezõ
koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tûnik el a varázslat létrejöttekor. A
varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezõre lép, amely nem
"lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezõre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a
visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az
odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt
minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport
érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.
|
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különbözõ tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetõvé teszi,
hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod
(beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél.
Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erõd fejlõdik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és
anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy
tárgynak köszönhetõen a normálistól eltérõ mértékben TF-elõdnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz,
amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.
|
KARAKTERLAP |
Williamette, egy göndör õsz hajú, barna szemû, kecskeszakállas elf férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Sheran tanítványa vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.
Erõ: | 18 | | Szint: | 14 | | Merészség: | 10/1 | | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 22 | | Védekezés: | 24 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 16 (18) | | Életpont: | 160/130 | | Jellem: | semleges (+7) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 | | Varázspont: | 229/89 | | Pénz: | 332 arany | | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 14/11 | | Pszi pont: | 52/29 | | | | | EFejl: | 20 |
|
Eddig összesen 237 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1890 TP-t kaptál. Jelenleg 62911 TP-d van. A következõ szinthez még 12089 TP szükséges. Trófeáid: kérõdzõ etra, elit palotaõr, quwarg harcos.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1/0 | | szúrófegyverek: | 1/0 | | vágófegyverek: | 1/0 |
ütõfegyverek: | 18/68 (+14%) | | lõfegyverek: | 18/69 (+12%) | | dobófegyverek: | 1/32 |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -11.); vashegyû nyíl (#176) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 3/73 (+11%) | | 2. nyomkövetés: | 16/68 (+18%) | | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/2 (+100%) | | 5. csapdakészítés: | 4/91 (+10%) | | 6. csapdaészlelés: | 1/18 |
7. gyógyítás: | 2/40 | | 8. titkosírás: | 1/0 | | 9. felderítés: | 1/0 |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | | 11. teológia: | 3/93 (+21%) | | 12. taumaturgia: | 9/11 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | | 14. zene: | 1/0 | | 15. szörnyismeret: | 5/94 (+18%) |
16. pszi: | 8/57 (+9%) | | 17. zárnyitás: | 3/95 (-100%) | | 18. vadászat: | 2/0 |
19. bányászat: | 1/29 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot , csak egyszer) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 3 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 3 költség alatt; |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
3. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy erdei tündér. |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.] |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | hosszú íj (#111) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 46 | | tüske (#22) |
1 | * | vasalt bunkó (#181) | 10 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | $1 | | aranygyûrû ($193) | $1 | | aranylánc ($191) |
$1 | | borostyán függõ ($162) | $1 | | ezüst gyûrû ($180) | 1 | | obszidián függõ (#195) |
2 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | | umbatari karkötõ (#278) | 1 | * | virág szimbólum (#143) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | deus ex machina (#1) | 1 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) |
1 | | smaragd kulcs (#241) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) |
1 | + | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
3 | | álompor (#396) | 1 | | bordacsont (#16) | 1 | | dorony tüdõ (#212) |
2 | | fõnixtoll (#563) | 3 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | lapockacsont (#33) | 20 | | madártoll (#112) | 4 | | mocsári penke (#148) |
39 | | pirkit (#153) | 11 | | sallank karom (#128) | 5 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | vadász tatu bõr (#15) | | | | | | |
|
Összsúly: 32.31 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
226 | | arany (#50) | 2 | | kaja (#2) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
12 | | tüske (#22) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | mászókarom (#78) |
5 | | szárnyas hernyó (#69) | 4 | | ugh méreg (#166) | 46 | | víz (#27) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(98,78) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(99,75) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(99,76) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, 45. jellempróba, Sheran oltár
(99,77) tetemember (#123), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Ninive (2605. kalandozó), Laria (4138.
kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131), Silverina (2081. kalandozó)
(101,79) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), mûvészi porolit
(#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szürke rinocérosz (#346)
|