Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A tűz létsíkja - ilyen lesz?
Küldd el képeslapként!
"Talán ha eljutunk egyszer a tűz síkjára, ez a látvány fogad majd? Őrök, akik az életünkre törnek?" - álmodozó megjegyzés egy hőssé válni akaró kalandozó szájából
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-23 10:44:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Williamette 42. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. ápr. 19. 10h:26'
EZ A 178. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
179. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1708
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 85
Extra forduló: 14

WILLIAMETTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,74] koordinátán. Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+22 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+74 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+25 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy quwarg harcos nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 211.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 273 6 1
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 206.]


fkt 29 3 felt. készítesz a 29. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

fvh 3 felt. varázslat haszn. 3
Harci varázslataidat használni fogod minden 3. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekezõ varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[99,75] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely délkeletrõl folyik északnyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[98,78] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Vasalt bunkóval megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,79] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Összefutsz Ninive. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy ritualista amulettet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku gárdista trófea, egy kérõdzõ etra trófea és egy rõtmanó berzerker trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

Találkozol Laria-ával. Tharr követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, õ is semleges. Valószínûleg ennél a kalandozónál is jobb céllövõ vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 156.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 121.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 86.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Eladsz 3 orgyilkos tõrt 24 aranyért.

Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Fairlight követõje. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy sárga erõövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy drasmólyom trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Silverina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Céltáblát pakolsz elõ, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 76.]

ve 78 megveszed a 78. tárgyat
Vásároltál 1 mászókarmot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ve 34 megveszed a 34. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy szürke rinocérosz. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz vastag bõrét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 610 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 61.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 41.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 31.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 21.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyûjtöttél 1 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Már be lett gyûjtve a lehetséges maximális 5 szárnyas hernyó ezen a mezõn. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

im 0 10 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 11.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 273 3 14
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 3 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 3 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 10.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következõ körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért fõként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelõsek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia szakértelem x 2 mezõre levõ, "lakott" tereptípusú mezõre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmezõ koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tûnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezõre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezõre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különbözõ tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetõvé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erõd fejlõdik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetõen a normálistól eltérõ mértékben TF-elõdnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.



KARAKTERLAP
Williamette, egy göndör õsz hajú, barna szemû, kecskeszakállas elf férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Sheran tanítványa vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.

 Erõ:18  Szint:14  Merészség:10/1 Magasság:153 cm 
 IQ:24  Támadás:14  Agresszió:3 Testsúly:43 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:24  Menekülés:30 % Életkor:2/2 év 
 Egészség:16 (18)  Életpont:160/130  Jellem: semleges (+7) Tul. pont:
 Szerencse:22  Varázspont:229/89  Pénz:332 arany Kép. pont:12 
 Tudatpont:14/11   Pszi pont:52/29       EFejl:20 
Eddig összesen 237 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1890 TP-t kaptál. Jelenleg 62911 TP-d van. A következõ szinthez még 12089 TP szükséges. Trófeáid: kérõdzõ etra, elit palotaõr, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/0   szúrófegyverek: 1/0   vágófegyverek: 1/0
  ütõfegyverek: 18/68 (+14%)   lõfegyverek: 18/69 (+12%)   dobófegyverek: 1/32

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -11.); vashegyû nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 3/73 (+11%)   2. nyomkövetés: 16/68 (+18%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 2/2 (+100%)   5. csapdakészítés: 4/91 (+10%)   6. csapdaészlelés: 1/18
  7. gyógyítás: 2/40   8. titkosírás: 1/0   9. felderítés: 1/0
  10. szörnyidomítás: 1/0   11. teológia: 3/93 (+21%)   12. taumaturgia: 9/11 (+33%)
  13. szerencsejáték: 1/0   14. zene: 1/0   15. szörnyismeret: 5/94 (+18%)
  16. pszi: 8/57 (+9%)   17. zárnyitás: 3/95 (-100%)   18. vadászat: 2/0
  19. bányászat: 1/29        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 3 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 3 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1   hosszú íj (#111)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 46   tüske (#22)
1 * vasalt bunkó (#181) 10   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193) $1   aranylánc ($191)
$1   borostyán függõ ($162) $1   ezüst gyûrû ($180) 1   obszidián függõ (#195)
2 * obszidián karkötõ (#229) 1   umbatari karkötõ (#278) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   deus ex machina (#1) 1   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242)
1 + zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3   álompor (#396) 1   bordacsont (#16) 1   dorony tüdõ (#212)
2   fõnixtoll (#563) 3   gyöngymangó (#135) 1   kazmár gyökér (#205)
1   lapockacsont (#33) 20   madártoll (#112) 4   mocsári penke (#148)
39   pirkit (#153) 11   sallank karom (#128) 5   szárnyas hernyó (#69)
1   vadász tatu bõr (#15)        

Összsúly: 32.31 kgMegterheltség: 70%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
226 arany (#50) 2 kaja (#2) 1 orgyilkos tõr (#225)
12 tüske (#22)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 fõnixtoll (#563) 1 mászókarom (#78)
5 szárnyas hernyó (#69) 4 ugh méreg (#166) 46 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(98,78) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(99,75) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(99,76) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, 45. jellempróba, Sheran oltár
(99,77) tetemember (#123), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Ninive (2605. kalandozó), Laria (4138.
kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131), Silverina (2081. kalandozó)
(101,79) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), mûvészi porolit
(#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szürke rinocérosz (#346)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.