Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Utcai mágus
Küldd el képeslapként!
Leggyakrabban az utcai mágusok adnak mágikus támogatást az árnyvadászatok során.
Nézz szét a galériában!
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)
Árnyvadászat (293)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Árnyak között - AK 5.

Csak az jöjjön, aki bírja
Aki tudja, hogy végigcsinálja
Csak az jöjjön, csak az jöjjön
-LGT: Fiú

A történet nagy vonalakban
Időpont: 2055. április 30. péntek.
Helyszín: Magyarország. Minden évben május első hétvégéjén rendezik meg a Nagy Derby-t a Sztrádán, a Bécs-Budapest-Asteropolis (Szeged) autópályán. A versenyen bárki indulhat, a szabályok sem a többi versenyző akadályozását, sem a fegyverhasználatot nem tiltják. A megbízás igen egyszerű: az árnyvadász csapatnak arról kell gondoskodnia, hogy az egyik (nem túl esélyes, így magas odds-szal jegyzett) versenyző biztonságban célba érkezzen - az első helyen. A megbízó, Mr. Johnson nagy összegben fogadott erre az esélytelen versenyzőre, így hatalmas pénzt kaszál majd a verseny végén. A játékosok feladata, hogy nyomozzák ki, mi áll a megbízás hátterében, még a verseny előtt "kiiktassanak a forgalomból" két esélyes versenyzőt (ehhez nem feltétlenül kell bántani a versenyzőket, hiszen a versenyszabályzat a versenyre benevezett járműt tartja fontosnak, nem a pilótát), a verseny első szakaszában megvédjék Mr. Johnson kedvencét, majd miután a fickó mégis "balesetet szenved", maguk ugorjanak be a helyére a verseny finisében.

A TALÁLKOZÓ (Olvasd fel nekik)
"Bizonyára Önök is tudják, hogy a jövő héten hétfőn startol az idei Nagy Derby. Én elég nagy összegben fogadtam egy bizonyos Igor Szerencsuk nevű versenyzőre, így igen örülnék neki, ha ő futna be az első helyen. Ehhez azonban bizonyos előkészületekre van szükség. Az Önök feladata többrétű: egyrészt gondoskodniuk kell róla, hogy az egyik nagy rivális, Johnny Rottenweiberger autója garantáltan csődöt mondjon a verseny második szakaszában, másrészt el kell érniük, hogy a másik nagy rivális, Walter Sřvdekĺmm el se induljon a versenyen. Sajnos, az ő autóját nehéz lenne szabotálni, és ő a világ legjobb sztrádaversenyzője, így a verseny közbeni legyőzése nem lenne túl optimális megoldás. Ezt a két feladatot - hangsúlyozom - még a verseny elindulása előtt kell elvégezniük. A verseny startjától kezdve pedig arra kell ügyelniük, hogy Igor Szerencsuk autójának ne essen bántódása, és elsőként haladjon át a célvonalon. Ez természetesen úgy kívánatos, hogy maga Szerencsuk üljön az autóban a győzelem pillanatában, de ha őt esetleg valami baj érné verseny közben, akkor elvárom Önöktől, hogy üljenek be a helyére, és fejezzék be győztesen a versenyt."

A színfalak mögött
Mr. Johnson 135 000 Ľ-t fizet a munkáért, és kihangsúlyozza, hogy a játékos karaktereknek mindent titokban kell tartaniuk. Ha a játékos karakterek is fogadni próbálnak Szerencsukra, vagy akárki másnak elkottyantják, hogy Mr. Johnson bundázik, a megbízó aránylag gyorsan az egész csapatot eliminálja (még aznap). Ez elől nincs menekvés. A találkozó hangulata legyen olyan, hogy ne kerüljön sor összetűzésre. Ha mégis, a játékosok járjanak pórul. A megbeszélés után egy ideig még lehet kérdezősködni, de Mr. Johnson már szeretne távozni. Ha a két versenyző kiiktatásának mikéntjéről kérdeznek, olvasd fel nekik az Első áldozat és a Második áldozat című fejezet Olvasd fel nekik című részét (lásd alább). Ha a játékosok utánajárnak a megbízónak, megtudják, hogy ezúttal "jó lóra tettek". A játékmester hasson oda, hogy a játékosok csak annyi infót tudjanak meg Mr. Johnsonról, amennyi még semmire sem használható fel, csak arra jó, hogy megnyugtassa az árnyvadászokat a megbízás tisztaságát illetően. Ha utánanéznek annak, hogyan rendezik a versenyt, elmondhatod nekik az alábbiakat:
A verseny négy szakaszból áll, Bécstől Győrig, Győrtől Esztergomig, Esztergomtól Dabasig, és Dabastól Szegedig. Minden nap reggel 8-kor startolnak a versenyzők, félórás időközönként. Minden nap közvetlenül az indulás előtt, sorsolással döntik el az indulási sorrendet, és a nap végén pihenőtáborokban szállásolják el a versenyzőket. Az idei Nagy Derby nevezési feltételeit 8 versenyző teljesítette. A rendezőség védelmi erőfeszítései javarészt a pihenőtáborok őrzésére korlátozódnak. A Sztrádán a versenyzők magukra vigyáznak. A pihenőtáborokat elektromos kerítés veszi körül, valamint ötpercenként őrjárat sétál körbe (az őrjáratban mágus is van). A megvesztegetés általában mindenhol működik.
A versenyzők igen keményen őrzik a saját barakkjukat. Ami a biztonsági intézkedéseket illeti, kideríthető, hogy Budapesttől délre, a mocsaras szakaszon senki sem őrzi a versenyzőket, az amolyan "szabad a vásár" zóna. Arrafelé egyedül a Lobogó Sztrádaőrség biztosít védelmet, de a Lobogó motorosokat elég könnyen le lehet fizetni. Arrafelé azért nincsen őrség, mert állítólag nagyon szennyezett a vidék. A versenyző járművek szinte mindegyikének van műholdas csatlakozása, hogy verseny közben folyamatosan lehessen Mátrix-felügyeletet biztosítani a számukra.

Hibaelhárítás
Ebben a részben nincs különösebb hibalehetőség. A játékmester intézze el, hogy a játékosok megkapják a melót, de ezt lehetőleg ne úgy, hogy egyszerűen több pénzt ajánl.

AZ ELSŐ ÁLDOZAT (Olvasd fel nekik)
"Az első, akit mindenképpen ki kell vonniuk a forgalomból, Johnny Rottenweiberger. Sajnos ő a legjobb rigó, akiről valaha bárki is hallott. Mivel a szabályok szerint a nevezett járműnek kell célba érnie, ezért azt tartanám a legcélszerűbbnek, ha valahogy a kocsiját tennék tönkre. Rottenweiberger sajnos nem használ semmiféle Mátrixhoz kapcsolt irányítórendszert, ezért a hálón keresztül nem elérhető. A technikusai nagyon jól értik a munkájukat, fel vannak készülve a szabotázsra. Vigyázzanak, semmiféle hagyományos szerkezettel nem érhetnek célt nála. Ezen felül a kocsinak a verseny közben kell tönkremennie, különben Rottenweiberger egyszerűen egy másik kocsival indul. A legfőbb gond, hogy a technikusok egyértelműen valamiféle időzítő berendezést fognak keresni, ezért ilyesmivel ne is próbálkozzanak. Önökre bízom, hogy milyen megoldást találnak."

A színfalak mögött
Egyetlen lehetőség van olyan szabotázsra, amit nem észlelnek Rottenweiberger technikusai: ki kell használni a Sztráda adottságait. Ha a csapat dekása utánanéz a Sztrádának, megkapja a róla szóló fájlt (megtalálható a néhány hónapon belül megjelenő, Árnyékmagyarország című kiegészítőben). Ha egy kicsit körbekérdezősködnek a kapcsolataik között, megtudhatják, hogy a Sztráda bizony jobban sugároz, mint kékesi adótorony, és egészen máshogy is. Ez már elegendő lehet ahhoz, hogy megoldják az időzítést. Törp technikus kapcsolatuk minden további nélkül (20 000 Ľ-ért) barkácsol nekik egy kis szerkezetet, ami a megfelelő sugárdózis hatására lép működésbe. Persze a kis ketyerét be kell szerelniük a kocsi motorjába. Ezt két úton érhetik el:
  • 1. Keresnek egy lefizethető pasit Rottenweiberger technikusai között (Utcai etikett). Ilyet találhatnak is, aki 5000 Ľ-es dotáció ellenében berakja a szerkezetet a kellő helyre.
  • 2. Maguk látogatnak el a céghez. A telep helyét és alaprajzát és a szolgálatot teljesítő őrök számát (40 sorkatona, tíz altiszt) megtalálhatják a Mátrixban (Dekázás), vagy a helyet Mr. Johnsontól is megtudhatják. Az egyetlen dolog, amire itt figyelniük kell, hogy zaj nélkül jussanak be a garázsba. Ha komolyabb zajt ütnek, a központi épületből előront harmincöt céges biztonsági őr és tíz céglegény. A kocsit pedig másnap ismeretlen helyre szállítják, amit sehogy sem tudhatnak meg. Ha hang nélkül jutnak el a garázsba, már berakhatják a szerkezetet (Szárazföldi jármű építés/javítás).
  • Fontos, hogy a ketyerét még a verseny előtt beépítsék Rottenweiberger kocsijába, mert ha nem, verseny közben már nem lesz rá lehetőség (Rottenweiberger barakkját túl jól őrzik).

    Hibaelhárítás
    A legfőbb hiba az lehet, ha fingjuk sincs arról, miféle berendezést készítessenek. Ebben az esetben a következő akciókkal próbáld őket a helyes irányba lökdösni (a számozás a "beetetés" sorrendjét van hivatva jelképezni):
  • 1. Haverjaik mondogatják, hogy a Sztráda az nem akármilyen hely ám.
  • 2. Kedvenc kocsmájukban találkoznak egy régi haverral, Száguldó Tibivel. Bal karját kibernetikusra cserélték. Ha megkérdezik miért, elmondja, hogy rákosodni kezdett. Az utóbbi időben Tibi a Sztrádán dolgozott a Lobogóknál.
  • 3. Technikus haverjuk kérdezi, hogy nem megy-e majd át a szabotálandó kocsi valami különleges helyen, amire be lehetne állítani a szerkezetet.
  • 4. A trideóban látnak egy tudósítást arról, hogyan roncsolja a számítógépek chipjeit a háttérsugárzás a németországi erőműrobbanások helyén.
  • 5. A technikus ajánlja fel, hogy ilyen legyen a szerkó.

  • A második áldozat (Olvasd fel nekik)
    "A másik, akit mindenképpen ki kell iktatniuk, Walter Sřvdekĺmm. Gondolom, már maguk is hallottak róla, elég jó sajtója van. Egy apró gondocska van az ő esetében: az FBH szponzorálja az indulását. Mivel a kocsit ennek következtében a budaörsi FBH telephelyen őrzik, nem várom el önöktől, hogy megpróbáljanak behatolni. Természetesen megpróbálhatják, de ebben az esetben nem vagyok hajlandó előleget fizetni. Azt javaslom, Sřvdekĺmmot próbálják meg valahogyan másképpen kiiktatni. A lényeg, hogy ne induljon el a versenyen."

    A színfalak mögött
    Egy kis utánajárással (Utcai etikett Céges etikett vagy Dekázás) megtudhatják, hogy a pilótát majdnem olyan jól védik, mint a kocsit (egy kisebb FBH telepen van elszállásolva). Ha kiteszi a lábát onnan, akkor is jobban vigyáznak rá, mint a szemük fényére. Gyilkosság tehát kizárva. A Mátrixban azonban a következő érdekes dokumentumok találhatók Sřvdekĺmmról:
  • 1 - Az év románca 2052: Walter Sřvdekĺmm összeköltözött Monica Hooverrel (2052 03 21, Kiskegyed)
  • 2 - Sřvdekĺmm a Federated Boeinghez szerződött, véget ér az SKCS győzelmi szériája? (2052 12 06, SportNet)
  • 3 - Sřvdekĺmm nyerte a 2053-as Sztráda Derbyt (2053 05 07, SportNet)
  • 4 - A nagy szerelem véget ért, Monica elköltözött (2053 07 30, Metanők Lapja)
  • 5 - Sřvdekĺmm nem indul az '54-es Derbyin, mi áll a háttérben? (2054 03 19, SportNet)
  • 6 - "A művelt embereket szeretem": interjú Monica Hooverrel (2054 04 02, Válogatás)
  • 7 - Kisteréz Katalin: Monica és Walter, az igaz történet ( 81 Mp, Beholder kiadó, 2054 09 09)
  • 8 - Újra együtt az álompár (2055 02 01, Hírvilág)
  • 9 - Sřvdekĺmm bejelentette, hogy indul az idei Derbyn (2055 04 12, SportNet)
  • Sřvdekĺmm az egyik legjobb cross-rigó a világon. Barátnője a híres műérzet csillag, Monica Hoover volt. Miután a lány otthagyta, Sřvdekĺmm a JMÉ-k és a pia felé fordult. Ezért indulni sem tudott a 2054-es versenyen. A lány azért hagyta ott, mert túl butának tartotta. Most azonban visszatért hozzá, és Sřvdekĺmm indul is a versenyen. Az egyetlen megoldás, ha a nőt valahogy lecsapják Sřvdekĺmm kezéről. Erre jó alkalom lehet a nemsokára rendezendő sajtófogadás. Könnyedén feliratkozhatnak a meghívottak közé (Dekázás). A partin extrém biztonsági intézkedések vannak érvényben. Ha a csábító játékos egy kicsit is próbálkozik Sřvdekĺmmnál okosabbnak feltűnni, sikerrel fog járni. (Sřvdekĺmm a vezetési tudásáról híres, reakciója nagyszerű, intelligenciája már más kérdés.) Ha Monica elhagyja Waltert, ő megint visszacsúszik az alkohol és a JMÉ-k világába, indulni persze nem tud.

    Hibaelhárítás
    Eléggé egyértelművé tettük a játékosok előtt, mi a dolguk. Ha nem értenek belőle, az az ő bajuk. Ha nem hajlandók rendesen kijátszani a csábítást, az önmagában nem baj, de kevesebb pontot kapnak.

    A verseny elindul
    A színfalak mögött
    Igor Szerencsuk nem engedi meg, hogy beszálljanak a furgonjába, ezért a játékosoknak maguknak kell gondoskodniuk arról, hogy végigkövessék védencüket az első versenyszakaszon. Az első nap eseménytelen, mindenki időben és épségben végigért az első szakaszon. Az izgalmak a pihenőtáborban kezdődnek majd. Mr. Johnson a befektetett pénze nagy részét illegális fogadóirodáknál fizette be, mert azok nagyobb nyereményt fizetnek. Ezek a fogadóirodák azonban a Tong kezében vannak, akik azt szeretnék, ha minél kevesebb pénzt kellene kifizetniük nyereményként. Mr. Johnson okos volt, és nem egy összegben fogadott a választott versenyzőre, de a Tongnak felkeltette a gyanúját, hogy milyen sok pénz folyt be egy viszonylag esélytelen versenyző nevére. Nekiláttak hát lenyomozni a pénzek útját. Mr. Johnson kilétét sajnos sehogy sem tudták megállapítani, ezért úgy döntöttek, hogy inkább az általa favorizált versenyzőt "iktatják ki" a versenyből.

    Az első merényletkísérlet
    Két orgyilkos behatol a versenyző barakkjába, és hangtalanul végez a fickóval. Ha a játékosok látható ellenintézkedéseket tettek (pl. őrt állnak az ajtónál), akkor az orgyilkosok ésszerűen más megoldást választanak. Az orgyilkosok paramétereinek meghatározásához használd a Zsoldos archetípust (célzószemüveg és KnyGPu nélkül, viszont 4-es szintű mágneszár-nyitóval és 2-es szintű kódtörővel), professzionalizmus szintjük 3-as legyen. Csakis a feladatukra koncentrálnak, felesleges harcba nem bocsátkoznak, csak akkor hagynak fel a versenyző meggyilkolására tett próbálkozással, ha a sikerre nyilvánvalóan semmi esélyt sem látnak.

    A második merényletkísérlet
    Ha az első merélyletkísérletnél kiderült, hogy a Tong van az akció hátterében (az elfogott merénylők köptek), akkor a játékosok utánanézhetnek egy kicsit a dolgoknak. Megtudható, hogy a Tong üzemelteti azokat a fogadóirodákat, ahol Mr. Johnson "feltehetőleg" elhelyezte a pénzét. A verseny második napja után rút csapda vár Szerencsukra. A Tong ugyanis "előkészítette" a barakkot: ha a versenyző kimegy a fürdőszobába, a zuhanyból nem csak víz, de halálos hatású baktériumtenyészet is folyik. Akire ráfolyik a fertőzött víz, az 12 órán belül feltűnés nélkül, fájdalommentesen meghal. Ha valamelyik varázsló asztrálisan körbekukkant a barakkban, felfedezheti a zuhanyba telepített baktériumtenyészet (élő anyag!) halvány auráját. Innentől pedig már technikai kérdés, hogyan oldják meg a problémát.

    A harmadik merényletkísérlet
    A játékosok ezek után feltehetően úgy döntenek, hogy beülnek Szerencsuk mellé a kocsiba - Szerencsuk nem is nagyon tiltakozik ez ellen. A Tong a verseny harmadik napján próbálkozik újra, mégpedig úgy, hogy egy dekás kalóz segítségével "belenyúlnak" a versenyjárgány navigációs rendszerébe, és a gépet a versenyző akarata ellenére letérítik az útról - bele a mocsárba. Ez a módszer akkor is működik, ha a versenyző nem becsatlakozva, hanem csak úgy "kézzel" vezeti a kocsit. Ez a harmadik kísérlet annyira komoly és nehezen kivédhető, hogy a játékmester nyugodtan legyen szőrösszívű. Az egyetlen megoldás, hogy felbérelnek egy dekást (valamelyik közvetítő kapcsolaton keresztül), aki majd on-line őrszolgálatot tart a Mátrixban a futam ideje alatt - és azt is megmondják neki, hogy konkrétan a kocsi műholdas irányítórendszerét figyelje. Ez esetben a bérdekás még tud szólni, amikor egy idegen ikon jelenik meg, és villámgyorsan a kocsi fedélzeti számítógépe felé tart. A helyzet gyors döntést kíván: amit a játékosok először mondanak mondjuk 10 másodpercen belül (valós időben), az történik meg. Ha a kocsit nem sikerült lekapcsolni, akkor zuhanás a mocsárba. Igor Szerencsuk még az utolsó pillanatban felkiált:

    "Bozse moj! Valaki belenyúlt az irányítórendszerbe...!"

    Ezek az utolsó szavai, amiknek el KELL hangozniuk, különben a játékosok nem tudják meg, honnét babráltak ki velük ilyen szépen. A játékosoknak ezek után egyrészt ki kell szabadulniuk a gyorsan süllyedő furgonból, másrészt ki kell szedniük onnan Szerencsukot is, harmadrészt valahogyan ki kell emelniük magát a furgont. Amikor belecsobbannak a mocsárba, a Szerencsuk mellett, az első ülésen ülő karakter még láthatja, hogy az orosz mellett betörik az ablak, és valami nyúlós massza ömlik rá a szerencsétlen fickóra. A mocsárszellem dolga, hogy végezzen Szerencsukkal. Ezt meg is teszi, és felszívódik, mielőtt a játékos karakterek nekieshetnének. A kocsi kiemelésével kapcsolatban a játékmester lehet szigorúbb, de azért ügyeljen arra, hogy ne itt akadjon el a történet.

    A negyedik merényletkísérlet
    A negyedik alkalommal a Tong már "nem cicózik": amikor a harmadik nap után a versenyző megérkezik a szálláshelyére, feltűnik két Yellowjacket helikopter - természetesen medvére betárazva -, és rapityomra lövik a csapat védencét. Konyec filma. A játékos karaktereknek nem marad más választásuk, mint beszállni a ringbe a kiesett versenyző helyett.

    Száguldás a Sztrádán
    A színfalak mögött
    A Derby elérkezett a finishez. Az utolsó napon már mindenki nyílt sisakkal játszik, és hatalmas, gyilkos száguldásban igyekszik győzedelmeskedni. A végső győzelemre még négyen esélyesek: az orosz Igor Szerencsuk, a japán Isoku Tokamani, az olasz Paolo Cordenzi, és a német Johnny Rottenweiberger. Elindulás után nem sokkal a karakterek kiégett roncsot pillantanak meg az útpadkán - úgy fest, Cordenzi már nem fejezi be a versenyt. A nyomokból ítélve föld-föld rakéta végezhetett vele. Ha a karakterek az első fejezetben sikeresen szabotálták Rottenweiberger kocsiját, akkor Mr. Johnson odaszól nekik telefonon, és megköszöni az akciót. Innentől pedig az alábbi ellenfelek érkeznek szép sorban:

    Egy kisebb Lobogó osztag
    A Lobogósok a Sztráda egy nyílegyenes szakaszán törnek rá a csapatra, ott, ahol semmilyen tereptárgy sem zavar senkit - kivéve a mocsarat az autópálya alatt, mellett és körül. Egyszerű járműves harcról van szó. A Lobogósok motoron jönnek, és éppen annyian, mint ahány csapattag van. Közülük ketten szemmel láthatóan vezérek, ez a motorjukban és a felszerelésükben mutatkozik meg. A paramétereik az alábbiak:
    A 2 vezér: Harley Scorpion motor, három könnyű fegyverággyal, ezek mindegyikén egy-egy HK-227. A vezérek a Zsoldos archetípusnak felelnek meg.
    A többiek: Yamaha Rapier motor, fegyverágy nélkül. A Lobogó motorosok a Bandatag archetípusnak felelnek meg, de az önvédelmi pisztolyuk helyett inkább egy AK-48-ast hordanak, gránátvetővel.

    Néhány morcos levegőelementál
    Ha két varázsló van a csapatban akkor három elementál jön, ha csak egy, akkor kettő (ez érthető volt, nem?). Az elementálok megoszlása: vagy egy 4-es és egy 5-ös erejű, vagy két 5-ös és egy 4-es erejű. Egyszerre csak egy varázslóra támadnak - a mágus az elsődleges célpontjuk. Asztrális alakban érkeznek, és asztrális harcban küzdenek meg a varázslókkal. Ha velük végeztek, manifesztálódnak, és elintézik a többieket is.

    Egy konkurens versenyző
    A konkurens versenyző (Isoku Tokamani) és cimborái az egyik A-elemnél (Az A-elem a Sztráda útpályáját alátámasztó egyik fajta lábazat. Részletesen lásd az Árnyékmagyarország c. kiegészítőben.) várnak a csapatra. Amikor a játékosok az A-elemhez közelítenek, a játékmester mondja el nekik, hogy a japán rigó kocsija az A-elem után kétszáz méterrel, az útpadkán hever, szemmel láthatóan üzemképtelenül. Ha a játékosok gyanútlanul keresztülhajtanak az A-elemen, akkor az útra elhelyezett robbanóanyag csúnya dolgokat művel (C-12-es plasztik, 5 kg, a jármű páncélzata 2-vel kisebbnek számít alulról). Sikeres észlelés (8) próbával észre lehet venni a plasztikot - a játékmester titokban dobja a próbát. Ha a játékosok okosak, akkor onnan gyaníthatnak csapdát, hogy a konkurens versenyző kocsija látható helyen parkol, és a tüzetes távolsági vizsgálat (pl. felderítőrobottal) után kiderül, hogy sértetlen ("Hát ez a fickó mit keres itt, miért nem hajt padló-gázzal?"). Ha gyanakodnak, akkor a plasztikot sikeres észlelés (4) próbával veszik észre, és nem éri meglepetésként őket, ha az A-elemből kiugrálnak a fegyveresek. Isoku Tokamanihoz használd a Volt céglegény archetípust, bérencei pedig legyenek Zsoldosok (összesen 4-en).

    Egy rosszkor jött üzemzavar
    Az üzemzavarra csak akkor kerül sor, ha a játékos karakterek mindezidáig elmulasztották a kocsi tüzetes (!) átvizsgálását. Az átvizsgálásra bármikor sor kerülhet, mivel a készülék a kocsi egyik alkatrészébe van építve. Ha a játékosok nem vizsgálják át a kocsit egyszer sem, akkor nincs esélyük a vírus ellen. Alapos átvizsgáláskor Elektronika (8) próbát kell dobni, hogy kiderüljön, valaki babrált az elektronikával. Ha a játékosoknak van annyi eszük, hogy lenyomozzák az alkatrészek szállítóit, akkor némi utánjárás eredményeképpen egészen konkrétan megtudják, hogy a kocsi elektronikus rendszerét egy Csákváry & tsa nevű szegedi cég szállította, és a beépített vírus az utolsó napon egy megadott időpontban teljesen mozgásképtelenné teszi az autót, és az elektronikus rendszert helyrehozhatatlanul károsítja. A munkát végző - szegedi - szerelő könnyen rábírható arra, hogy elárulja, hogyan kell semlegesíteni a vírust.

    Hibaelhárítás
    A játékmester nyugodtan lehet szigorú, az itteni történéseknek kifejezetten az a céljuk, hogy a játékosok felsüljenek menet közben. Ha eddig a fejezetig eljutottak, akkor már úgyis sokat tettek, tehát nem nagy veszteség, ha a négy "összetűzés" egyike során elmennek egy kicsit ibolyát szimatolgatni.

    Igor Szerencsuk autója GAZ DZ-120 furgon
    Kezelés: 4
    Sebesség: 40/120
    Test: 5
    Páncélzat: 4 (alulról 2)
    Nyom: 4
    Robotpilóta: 3
    Felszerelés: 1 automata ágyú (csak előre, 60 fokos szögben mozgatható), 1 rakétavető (4 db föld-levegő itányított rakétával), 1 Ingram Valiant KnyGPu (ez csak hátra tud lőni, 120 fokos szögben), mindkét oldalon 2-2 lőrés (1-es szintű visszarúgás-csillapítónak számít), rigócsatlakozás.

    (A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
    (átlag: 0 szavazat alapján 0.0)

    Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Kapcsolatok - AK 4..

    Létrehozás: 2009. augusztus 28. 08:58:53Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23 Küldd el a cikket másoknak Nyomtatási forma


    Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

    © Beholder Kft., 2003 - 2020
    1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

    Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.