Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Nézet:
jól tartod magad öreg
de nagy hatalom kell ahoz is hogy ezt fel tudják magukon tartani
 
Nem örökéletűek, csak vigyáznak az életükre

Elegendő hatalmuk van ahhoz, hogy életbenmaradjanak elegendő sokáig; és gondolj bele ennyi idő alatt mennyi tudásra tehetsz szert.
 
Egyenlőre nem szeretném elmesélni az aquírral való talákozásomt; aminek nincs igazából semmi jelentősége a mostani feladatunkkal kapcsolatban; inkább egy kereszt amit régóta viselek.

Most múltam 237 éves; mégha ez nem is látszik rajtam; ugyanis úgy öregszem mint egy törpe, tehát ha teljesen egészséges lenék, akkor még 6-700 évem is lehetne hátra.

Azt hogy ki mennyire bízik bennem, mindenkinek az egyéni joga, hogy eldöntse.

Egyébkeént meg köszönjük a halakat.
 
-Hogy lehet egy aquír több ezer éves?Örök életűek?
 
-Szép kilátások...ezek az esélyeink??? kérdi Rex csak amúgy félválról.
-Ja és Moosenraht TE milyen idős vagy illetve honan jöttél mert nem nagyon ismerünk és így vakon bízunk de mivan ha...
közben hatalmas adag halat dob a fedélzetre és elkiáltja magát:
-A NŐI nem tagjai jöhetnek halat pucolni_!!!!
 
ok köszi ez megnyugtató volt
egyébként..ö már én is talákoztam eggyel...nem tudom hogy éltem túl de mázlim volt
de akkor az jó ha lelehet őket is győzni
 
Körülbelül 4 ezer éve keringenek legendák arról, hogyan győzött le xy egy aquírt, ám ezek nagy része mese; másik és ez az elenyésző százalék hihetetlen nagy szerencse; hadd mondjam el mégis miként lehetne egy aquírt, persze nem azt amelyiket mi most követünk, hanem egy átlagosat legyőzni:

Az aquírok senkit sem szeretnek, főleg nem Egymást, és ez igen lényeges, mert ha egymást támadják akkor bizony elhasználják a varázserejüket, és ugyan visszatöltődnek, de nem túl gyorsan; és ha az embernek szerencséje van akkor egy ilyen pillanatban fut össze egy aquírral persze ennek igen kicsi az esélye, mivel ők is tudják hogy ilyenkor a legsebezhettőbbek, és mivel már a legfiatalabb is néhány ezer éves, ezért biztosan tudja azt, hogyan tudja magát megvédeni az ilyen esetekben, és hogy hogyan rejtse el magát.

Bár én is túléltem egy találkozást egy aquírral, mégha 70 éve hordozom is a súlyát magamon; megölnöm vagy csak érdemben megsebesítenem sem sikerült.

Úgy hogy remélem, nincs igazam és nem aquírt üldözünk; mégha minden jel erre utal is. És azt hogy hogyan győzhetnénk le, arról elképzelésem sincs; és igazából senkinek sem. Vannak egyes "praktikák" amik "védenek" az aquír varázslatoktól, de ezek nem elég "hatásfokúak", főleg nem ahhoz képest amit tenni kell értük.

Szóval most nagy szükség lesz minden emberi fortélyra és ötletre, amicsak megfordulhat egy kalandozó életében.
 
Jó ötlet,bár elég nagy szerencse kell ahoz,hogy pont akkor találjunk rá amikor alszik.Ami azt jeleni,hogy nagy valószínüséggel ki kell várnunk.Méghozzá úgy,hogy ne vegyen észre.S ha sikerül is közel jutni hozzá,akkor se szabad fölébreszteni.Egy csapással kell majd harcképtelenné tenni,külömben nem sok előnyünk lesz a meglepetésből.
 
Rexnek érderkes dolog jut eszbe, eldobja a horgász felszerelését és inkább néhány mondat után és egy kis tánc után a kezében arany szinű háló jelenik meg,ami manahálónak titulálható, és ezt bedobja a tengerbe és így nagyobb lesz a kapás és mivel "sáros" is tud ilyet meg vagyunk mentve az éhaláltól...
-Tényleg Moosenraht te mit tervezel mit kéne tennünk illetve mit csinálunk???
 
és akkor álmában csapunk le rá? nem tul lovagias de nem arról vok híres
 
Egy aquír is szokott aludni... Állítólag; bár én még csak ébren találkoztam velük.
 
most nagyon megnyugtatál, csak egy. mennyi esélyünk van tul élésre? csak ugy kiváncsiskodom
 
Huh...Ezek szerint akár egyetlen egy is hazavághatja az egész csapatot.-Firefreeze aggódik,de nincs egyedül-Közeledünk a varázslóhoz.Sikerült megtudnom,hogy kész van egy varázsital ami segíthet.Többet nem mondott.
 
Nem aquírok közé megyünk, hanem egy után, és azért megyünk hajóval, hogy a többit elkerülhessük!
 
nem értem hogy minek megyünk aqvirok közé amikor nincs semi esélyünk ha csak nincs pár haverod köztük
 
Denisa (két rókázás közt) vadul agyal azon, mit is keres itt - hiszen a mágiához nem konyít semmit, karddal meg semmire sem megy az aquirok ellen, hiába forgatja őket mégoly művészien. Eme töprengés közepette támad egy ötlete. Egyből hagyja a horgászatba merülő párost, és a kapitányhoz iszkol. jobban mondva vánszorog. Annak engedélyével - és néhány bágyadt matróz segítségével - hamar összebütykölnek egy egyszerű kis szerkezetet, amivel a sós tengervízből ivóvizet lehet készíteni. Segédei roppant büszkék művükre, amivel - ha mást nem is - de legalább tiszta vizet kaphat a legénység.
 
Ó-jeddzi meg Rex -lehet ,hogy nem kellet volna megkérdeznem...mosolyogja az elf-driád. *közben figeyel a horgász botjára de valami lehúzta. húzza az elf húzza de nem jön föl megkérdi segíteni Moosenrahtot neki sikerül kihúzni de csak egy tapogató rája volt...
 
Mivel úgy sem tudok kitalálni semmi jobbat, talán hasznára válik a csapatnak, ha egy kicsit hall az Aquírokról, Krán szülötteiről.

Először is szerintem a legfontosabb a mágiájuk: a szokásos varázslók a manájukat az úgynevezett manahálóból nyerik; amely az egész földet behálózza hol sűrübben, hol kevésbé; no Krán az a hely ahol a legsűrübb a manaháló, ezért is vannak itt az Aquírok. Ám ők merőben más mágiát használnak, mint az emberek. Az ő manájuk bennük, azaz saját magukban termelődik, és ha esetleg el is használnák az a manahálótól függetlenül újratermelődik. Ez önmagában nem lenne baj, de ha például akárcsak egyetlen Hatalomszót használnak, az azt jelenti, hogy a többi varázsló amely normális formában használja föl a manát, az ekkor képtelen bármit is varázsolni, sőt ha mégis megpróbálná, akkor jobb esetben nem jönne létre a varázslat, rosszabb esetben valami teljesen más kiszámíthatatlan dolog történne, mint amit a varázsló szeretett volna. Ráadásul gyorsabb sem lehetsz egy Aquírnál varázslatban, mert míg egy varázslónak varázsszavak sokaságát, rítikus kézmozdulatokat kell alkalmaznia, addig az Aquíroknál minden varázslat egyetlen szó. Sőt ezek ellen védekezni sem lehet, mert a mágiaellenállás, pszi-védelem stb, a normális manafölhasználásai ellen védenek, így ezek ellen mitsem érnek. A konkrét varázslataikról pedig legyen elég annyi, hogy egyetlen szóval ölnek.


És azok a dolgok amiket itt leírtam minden Aquírra vonatkozik, tehát a Kránban fel-alá sétáló senkikre is; azt hogy hogyan harcolhat egy olyan kráni akit a hazája egy igen fontos küldetéssel bízott meg 2-300 évnyi kiképzés után, azt hadd ne kelljen elmesélnem; az itt leírtak után mindenki el tudja képzelni. Hiszen a legtöbbünk itt alig 30-40 éves, még az elfek és a törpök is alig multak 200 évesek, az az aquír(ok) pedig aki előttünk jár legalább 300 éve semmi mást nem tesz, mint egyik kiképzést a másik után, a már említett született képességek mellett.
 
-Na akkor Moos mesélsz a krániaiakról???kérdi Rex bágyadtan.*közben azon kondolkodik mi lehet ez a betegség...??? gyógyítani csak sebet tudok mást nem és a mágiáim se működnek itt...nem tudok szelet varázsolni...de támad egy ötlete, elő vesz egy fadarabot rákötöz egy kis damilt és kér Magnustól egy golyót amit elferdít és kihegyez. Voálá és lelül horgászni...
 
Néhány nap alatt elérünk a gályák tengerére; itt hajótbérlünk a továbbhaladáshoz, kicsit nehézkesen ugyan de beszerezzük a szükséges utifelszerelést; és elindulunk.


A tenger nyugodt, már-már túl nyugodt hetek óta; csak a gályázóknak, avagy evezősöknek köszönhetően haladunk előre kínzó lassusággal; félő hogy így elveszítjük a kehely nyomát, de tehetetlenek vagyunk a szélcsend ellen; néhányan a csapatból nehezen viselik a tengert, és a lovak közül szinte egyiksem barátkozott meg az utazás kényelmetlenségeivel.

A kapitány szerint nem is baj, hogy nem fúj a szél, mert egy erősebb vihart nem biztos, hogy kibírna a hajó.

Hetek óta tétlenül nézzük hogyan vánszorog előre a kis hajónk. Úgy a 7. héten viszont felüti a fejét a matrózok között valami betegség, ami szinte mindenkit megtámadott közülük, és a nálunk lévő gyógyfüvek hatástalannak bizonyultak a kór ellen, félő hogy mi is megfertőződünk, és a legénység gyengesége miatt még lasabban haladunk előre. Kilátástalanság és bizonytalanság lesz úrrá mindenkin, és félő hogy matrózlázadás fog kitörni, amiután nem igen tudnánk továbbhaladni. Moosenraht tehetetlennek érzi magát akárcsak a többi csapattag, ráadásul az élelem is kezd elfogyni és a vízünk is lassan ihatatlanná válik.
 
Gwyddone a fejét csóválja.
Krán.
Hallott már a krániakról, és nagyon nem szeretne összeütközésbe kerülni velük. De ez esetben muszáj lesz, bármennyire is kerülné a dolgot.
Érdekes mód senkit nem érdekel Meweron eltűnése. Először meglepődik ezen, de aztán rálel a kézenfekvő okra; sötételf.
Pfuj. Ennyire még ő sem fajgyűlőlő, noha jócskán antiszociális....
Eljut a tudatáig, amit Moosenraht mondott.
Hajó?!
Gyűlöli a hajókat! Eddig csak kétszer utazott, egyszer sem élvezte.
Mi a francért kellett szót fogadnia?!
 
Wolio nem nagyon örül a dolognak hogy Krániakkal kell talákoznia mert már volt velük bakszerencséje de akkor meg uszta és reméli ezuttal is ő szó nékül követi a többieket.
 
-Kösz Moosenraht!-akkor majd a hajón!mondja Rex kis mosollyal
De akkor induljunk!
 
Krániak...Firefreeze nem sokat tud róluk csak annyit,hogy nem túl barátságosak.
-Veletek tartok!-Három éve hallotam egy igen nagy gnóm mágusról,aki azt mondta,hogy ismeri a aquírok gyene pontját.Többet nem árult el.Talán segíthet.Megpróbálok kapcsolatba lépni vele.-Segít vagy nem én veletek megyek!
 
Bocs,hogy nem tudtam jönni,hardware gondjaim voltak.
 
Boldog ember vagy ha nem ismered őket, és hidd el nem is akarod megismerni őket. Később ha majd a hajón leszünk mesélek róluk egy kicsit bővebben, de most vágtázzunk, hogy minél előbb biztonságban tudhasuk magunkat; ugyanis ha az obszidián elfek tényleg átlépték krán határát, akkor nem sok jót jósolok magunknak.
 
-Már ne haragudj Moosenraht de kik azok a Krániaiak???-Nem ismerem őket!-Talán valami mágia használó nép??-És az istenükről se tudok semmit...mondja Rex szégyelve csekély tudását erről a népről.
 
-Ahh-mondja tisztelettel fefce-egy kráni fejvadász?akkor bajban vagyunk.De ha legyőzzük,akkor értékes trófea lesz.Igaz szerintem nem lesz majd érdemes nagyon dicsekedni vele,Krán keze messzire elér...megyek veletek.
 
én is csatlakozom!mondja a sötételf lány határozottan,és megsimogatja csődörét,közben pedig elgondolkozik a hallottakon.
 
-Én is veletek tartok fő mágusommal és még 5 derék harcosommal a többit itt hagyom az asszonyok védelmére!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.