Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy sárkány barlangjában
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Nem hazudtak a krónikák, ilyen hát a tipikus életkép egy kincseire vigyázó sárkány barlangjában" - sóhajtott a kalandozó, aki először lépett be a Folrang által belakott földalatti csarnokba. Csakhogy a sóhajtás túl hangosnak bizonyult, és ennek következményeként az utolsónak is hősünk életében...
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
sz*r ügy
 
Sohasem kedvelted a varázslókat, és a helyzet most sem javul. Egy sötét mágus, Phoszporenész, gyilkos tornádót zúdított a vidékre. Meg kell állítanod! A mágus tornya egy szika tetején emelkedik, kevés halandó merészkedik a közelébe. Te azonban nem riadsz vissza semmitől. Kimerítő sziklamászás után ott állsz a torony bejárata előtt. Az ajtó természetesen zárva van, és kopogni nincs kedved.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Félhomály fogad odabent, egy csigalépcső vezet fölfelé. Az emeleti szobából ajtók nyílnak. De az ajtók helyett most a varázsló famulusa köti le a figyelmedet, ami egy szilmill végzetharcos!
Te voltál a lassabb...
A szilmill végzetharcos eltalált, 37 sebzést szenvedsz el!
Nem találtál...
A szilmill végzetharcos lesújt rád. 38 ép sebzést okoz neked.
Nem találtad el.
A szilmill végzetharcos lesújt rád. 30 sebzést szenvedsz el!
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill végzetharcos apró fegyverével megsebesít. 37 pontnyit sebződtél.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill végzetharcos csak köröz körülötted.
Csapásod betalált, 88 sérülést szenvedett el.
A szilmill végzetharcos lesújt rád. 23 ép sebzést okoz neked.
Nem találtad el.
A szilmill végzetharcos rád veti magát. 36 ép-t sebez rajtad.
Csapásod betalált, 44 sebzés!
A szilmill végzetharcos támadását nem tudod hárítani. 33 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
A szilmill végzetharcos melléütött!
Ütésed célt téveszt.
A szilmill végzetharcos apró fegyverével támad. 23 sebpontot vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


Mégegy szilmill.
 
grat



Itt egy újabb:


Sokan utálják a káoszmestereket, de számodra ő is csak egy megbízó. A mágiagyűlölő teremtmény arra kér, hogy hatolj be egy sötét mágus könyvtárába, és gyújtsad fel - és mindezért busás jutalmat ígér. A sötét mágus évek óta rettegésben tartja a környék falvait, ezért örömmel vállalod a megbízást.
Természetesen nem vállalsz felesleges kockázatot. Megvárod, amíg a mágus elhagyja tornyát, akkor hatolsz be. Azaz, hatolnál - az ajtót természetesen mágikus zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent félhomály fogad. Mire a szemed hozzászokik a fényviszonyokhoz, lesújt rád a tornyot gazdája távollétében őrző rém, egy sziklaóriás!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Telitaláltat! 212 sebzést kapott.

A sziklaóriás csak köröz körülötted.

Találtál, 96 pontnyit sebződött.


492 tapasztalati pontot kaptál!

A könyvtárat nem nehéz megtalálni. Sötét, gonosz varázslatok tekercseit őrzik itt. Tüzet gyújtasz, majd iszkolsz, mielőtt a tekercsek robbanni kezdenek. A káoszmester boldogan fizet szolgálataidért. Jutalmad 163 arany!
 
Utazásaid során nem egyszer kell az Északi Szürke hegység hágóin átkelned. Az utat jól ismered, de azt is tudod - a hegyekben hemzsegő rablók és fenevadak támadását csak szerencsével tudod elkerülni. Ezúttal nincs szerencséd, küzdened kell az életedért. Ellenfeled egy bíbor anguaxin!
A te reflexeid a gyengébbek.
A bíbor anguaxin csápjával megsebesít. 16 sebpontot vesztesz.
Találtál, 26 sérülést szenvedett el.
A bíbor anguaxin csápjával áttör védelmeden, 27 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A bíbor anguaxin csápjával támad. 26 pontnyit sebződtél.
Csapásod betalált, 31 ponttal csökkent az ép-je.
A bíbor anguaxin támadását nem tudod hárítani. 16 sebzést szenvedsz el!
Nem találtál...
A bíbor anguaxin csápjával áttör védelmeden, 14 pontnyit sebződtél.
Telitaláltat! 28 sebpontot kapott.
A bíbor anguaxin lesújt rád. 28 ponttal csökken az ép-d.
Sikeresen megütötted! 29 ponttal csökkent az ép-je.
144 tapasztalati pontot kaptál!

Szerencsére, az út hátralevő részében támadás nem ér.

Eddig 4 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

1 életpontom maradt .... 7. szintű barbár
 
20
 
22. ill. 5.
és te?
 
Hanyas szinten tartasz @@?
 
Sohasem kedvelted a varázslókat, és a helyzet most sem javul. Egy sötét mágus, Phoszporenész, gyilkos tornádót zúdított a vidékre. Meg kell állítanod! A mágus tornya egy szika tetején emelkedik, kevés halandó merészkedik a közelébe. Te azonban nem riadsz vissza semmitől. Kimerítő sziklamászás után ott állsz a torony bejárata előtt. Az ajtó természetesen zárva van, és kopogni nincs kedved.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Félhomály fogad odabent, egy csigalépcső vezet fölfelé. Az emeleti szobából ajtók nyílnak. De az ajtók helyett most a varázsló famulusa köti le a figyelmedet, ami egy lélekfaló sárkányrák!

Elsőként mozdulsz.

Melléütöttél!

A lélekfaló sárkányrák támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Telitaláltat! 184 ponttal csökkent az ép-je.


492 tapasztalati pontot kaptál!

Ezek az ajtók szerencsére nincsenek bezárva. Kántálást hallasz az egyik mögül. Benyitsz. A varázsló az erkélyen áll, botját magasra tartva, a vidéket pusztító tornádót irányítja. Egy jól irányzott csapás, és hang nélkül a földre kerül. A tornádó azonnal eloszlik, a felhők eloszlanak. Elégedetten gyűjtöd össze a varázsló kincseit. Jutalmad 206 arany!



Szintén
 
Hatalmas zajt hallasz éjszaka. Ahogy kisétálsz a házadból, látod, hogy egy óriási örvény nyílt az égen, valamiféle dimenziókapu - és a pokol teremtményeit okádja magából! A szörnyekkel a mágusiskolások és a katonák vállt vállnak vetve küzdenek. Te is segítesz nekik. Ellenfeled egy nagyobb tűzelementál!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 200 ép-t vesztett.


492 tapasztalati pontot kaptál!

A csata végeztével megkérdezed, hogy mi is történt. Úgy tűnik, egy Rémúr így akart bosszút állni valamilyen sérelemért, dimenziókaput nyitott valamilyen pokoli létsíkra. Szerencsére, a varázslóknak sikerült a kaput bezárniuk.





Én is....
 
Hotnaun egy aktív vulkán, épeszű humán nem merészkedik ide. Te egyik utad során felfedeztél egy ősi, mágikus erődöt, amely dacol a tűz támadásaival, és láthatóan nincs lakója, egy-egy kóbor szörnyön kívül. Ezért gyakran visszatérsz ide, elveszett kincsek után kutatva. Sokszor, mint most is, szembe kell nézned a környéken tanyát vert ocsmányságokkal, ami egy éjtündér parancsnok!
Ellenfeled a gyorsabb!
Az éjtündér parancsnok sikeresen eltalált! 36 ép sebzést okoz neked.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 164 ép-t sebeztél.
408 tapasztalati pontot kaptál!

Mint más alkalmakkor, most is hosszasan bámulod az ősi civilizáció egyedi alkotását.


Ezzel hamar végeztem.
 
Néha van kivétel de azért engemet is szana-szét szivattak ezek a dögök. Meg az éjtündérek is. Fujj...
 
akkor ehhez mit szólsz?:

Vondasban, a közeli kisvárosban ebben a hónapban is megrendezik a szokásos szörnyvadászatot. A versenyt az nyeri, aki a leghatalmasabb, legveszedelmesebb fenevadat ejti el. A dombokon túl elterülő Fekélyerdő a legjobb vadászterület, oda indulsz a többiekkel együtt. Sajnos, nincs szerencséd, ami az utadba kerül, csak egy nyamvadt szilmill rémhírnök!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A szilmill rémhírnök kihasználja gyenge védelmed, 17 ép-t sebez rajtad.

Ütésed célt téveszt.

A szilmill rémhírnök apró fegyverével támad. 16 ép-t vesztesz.

Megütötted, 51 sérülést szenvedett el.

A szilmill rémhírnök apró fegyverével megütött, 18 ép-t vesztesz.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök sikeresen eltalált! 27 sebzést szenvedsz el!

Kritikus ütés: Lesújtasz. 105 sebzés!

A szilmill rémhírnök támadását nem tudod hárítani. 25 ép-t sebez rajtad.

Nem találtad el.

A szilmill rémhírnök lesújt rád. 30 sebpontot vesztesz.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök apró fegyverével támad. 43 életpontnyit sérülsz.

Ütésed célt téveszt.

A szilmill rémhírnök apró fegyverével áttör védelmeden, 33 ponttal csökken az ép-d.

Lesújtasz. 56 ép-t vesztett.


492 tapasztalati pontot kaptál!

Sajnos, a versenyben volt egy szerencsés versenyző, aki egy nagyobb démonlordot ejtett el. Ezzel a te teljesítményed nem ér fel. Jutalmad 203 arany!
 
Én mondtam, hogy ilyenek a szilmillek.
 
Ahogy a faluban sétálsz, egyszercsak tagjaid megmerevednek, mozgásképtelenné válsz. Néhány vállas fickó rohan oda hozzád, és elhurcolnak. Amikor hosszú szekérutazás után elérkeztek a mágustorony elé, máris megérted, mi történt. Egy varázsló elé állítanak, aki közli, hogy bűnösnek találtak a varázslótorony kirablásában. Szólni akarsz védelmedben, de persze nyelved sem moccan. Úgy ahogy vagy, ledermesztve egy tömlöcbe vetnek, még a páncélodat sem veszik el. Hosszú órák telnek el, mire a dermedtség elmúlik. Két lehetőséged van - vagy elhasználod féltve őrzött teleportitalodat, vagy kitörsz a mágikusan zárt celládból.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A börtönöket persze őrzik, meg kell küzdened az őrrel, ami egy szilmill rémhírnök!

Ellenfeled üt elsőnek.

A szilmill rémhírnök apró fegyverével megsebesít. 30 ép-t sebesülsz.

Nem találtál...

A szilmill rémhírnök apró fegyverével megütött, 43 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A szilmill rémhírnök támadását könnyen elkerülöd.

Telitaláltat! 42 életpontnyit sérült.

A szilmill rémhírnök támadását könnyen elkerülöd.

Nem találtad el.

A szilmill rémhírnök eltalált, 31 ép-t sebesülsz.

Nem találtál...

A szilmill rémhírnök apró fegyverével megsebesít. 23 ép-t vesztesz.

Nem találtál...

A szilmill rémhírnök rád veti magát. 46 ponttal csökken az ép-d.

Kritikus ütés: Eltaláltad, 104 pontnyit sebződött.

A szilmill rémhírnök kihasználja gyenge védelmed, 37 sebzést kapsz!

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök rád veti magát. 46 ép sebzést okoz neked.

Nem találtál...

A szilmill rémhírnök támadását nem tudod hárítani. 50 ép-t vesztesz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
nem nagy szám
 
Mélyen, Dúrbak romvárosának egyik pincéjében rejtette el Fotheitosz ősmágus a legendás relikviát, a káoszpiramist. Útnak indulsz, hogy felkutasd a varázstárgyat a beígért jutalom reményében. A pincében kószáló első néhány fenevad legyűrése nem okoz nehézséget. Azonban utadat váratlanul egy lezárt acélajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtón belépve, egy kör alakú terembe jutsz, amelyből számos folyosó indul minden irányba. Rövid tétovázás után a legszélesebb folyosót választod. A folyosó végén újabb ajtó, amely előtt őr posztol. Le kell győznöd, ha be akarsz jutni a relikviához! Ellenfeled egy szende mutáns!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Megütötted, 200 pontnyit sebződött.


492 tapasztalati pontot kaptál!

Igen, várakozásaidnak megfelelően odabent rábukkansz a káoszpiramisra. Rövid ideig azt fontolod, hogy megtartod. De hisz fogalmad sincs, hogyan kell használni. Zsákodba rejted, és leadod a varázslóknak, a beígért jutalomért. Jutalmad 183 arany!
 
Meg fogsz halni...
 
Azonban nem rablók, hanem kiéhezett szörnyek támadnak rátok. A te ellenfeled egy xi'ceti hatalomlátnok!

Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 310 ép-t vesztett.
A xi'ceti hatalomlátnok habozik támadni.
Kritikus ütés: Zumm! 290 sebzés!


Egyre nehezebb dolgom van
 
Kezedben a kristállyal megfordulsz, és szembetalálod magad a vámpírral. Az ő intésére rád támad egy árnytörpe parancsnok!

Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 282 pontnyit sebződött.
Az árnytörpe parancsnok melléütött!
Sikeresen megütötted! 148 ép-t sebeztél.


Teljesen lefáradtam...
 
Nem lehetett annyira nehéz bátorságpróba.
 
Mindig örömmel látogatsz el a közeli erdőbe. Lenyűgöz az erdő csendje, békéje, és a levegő is fantasztikus. Akár egy fél napot is el tudsz tölteni itt azzal, hogy sétálsz, a levelek susogását hallgatod, vagy a tisztás puha füvén fekszel. De várjunk csak, valami megriasztotta az állatokat. Ha egy szörny merészkedett az erdőbe, jaj neki, megtanítod a jó modorra. Igen, ez egy árnytörpe bányász!

Te voltál a lassabb...

Az árnytörpe bányász kalapácsával megsebesít. 26 sebzést kapsz!

Nem találtál...

Az árnytörpe bányász kalapácsával áttör védelmeden, 64 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

Az árnytörpe bányász kalapácsával megütött, 60 sebzést kapsz!

Ellenfeled félrehajolt.

Az árnytörpe bányász kalapácsával áttör védelmeden, 55 ép-t sebesülsz.

Fegyvered lesújt. 113 pontnyit sebződött.

Az árnytörpe bányász támadását nem tudod hárítani. 45 ponttal csökken az ép-d.

Nem találtad el.

Az árnytörpe bányász kalapácsával támad. 65 ép-t vesztesz.

Melléütöttél!

Az árnytörpe bányász kihasználja gyenge védelmed, 40 életpontnyit sérülsz.

Zumm! 115 ép-t vesztett.

Az árnytörpe bányász sikeresen eltalált! 28 ép-t sebez rajtad.

Lesújtasz. 107 életpontnyit sérült.


544 tapasztalati pontot kaptál!

Az erdő békéje helyreállt.
Eddig 8 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
 
Jól van csak kezdtem félni, hogy agyrázkódásodd volt.
 
Köszönöm kérdésed,jelentem az orrom egyben van!!! :-)))
 
Legalááb betörted az orrod??? (csak azért mert neki mentél a falnak.)
 
Aztán a sötétből lesújt egy rém, egy képzett boszorkánymester!

Ellenfeled a gyorsabb!

A képzett boszorkánymester lesújt rád. 33 ép-t sebesülsz.

Csapásod betalált, 48 sebzést kapott.

A képzett boszorkánymester amulettjével megsebesít. 27 ponttal csökken az ép-d.

Ellenfeled félrehajolt.

A képzett boszorkánymester csak köröz körülötted.

Nem találtál...

A képzett boszorkánymester csak köröz körülötted.

Nem találtad el.

A képzett boszorkánymester amulettjével támad. 21 ép-t sebez rajtad.

Ütésed célt téveszt.

A képzett boszorkánymester lesújt rád. 40 ép-t sebesülsz.

Nem találtál...

A képzett boszorkánymester rád veti magát. 38 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

A képzett boszorkánymester habozik támadni.

Nem találtad el.

A képzett boszorkánymester lesújt rád. 36 ép-t sebesülsz.

Telitaláltat! 51 sérülést szenvedett el.

A képzett boszorkánymester amulettjével megsebesít. 28 ép sebzést okoz neked.

Ütésed célt téveszt.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


Most megyek a falnak,kerek 37 tám.%kal!!! (13 szinten!)
 
Milyen karaktered elől futnak el ilyen keményen az ellenfelek mert ez elég baj bármelyik fajnál.
 
Fiatal korod óta vágyol rá, hogy egyszer bemerészkedhess a Tiltott Erdőbe. Most végre elérkezett a pillanat. Dobogó szívvel merészkedsz be a lüktető rengetegbe. Körülötted ősöreg fák, ágak mintha mozognának, hatalmas csápokként nyúlnának le... Nem látsz megdöbbentő csodákat, csak fenyegetést. De nicsak, nem vagy egyedül, bemerészkedett az erdőbe veled együtt egy savcsótány!

Tiéd a kezdeményezés!

Ellenfeled félrehajolt.

A savcsótány ocsmány csáprágójával áttör védelmeden, 44 sebzést kapsz!

Nem találtad el.

A savcsótány rád veti magát. 40 pontnyit sebződtél.

Ellenfeled félrehajolt.

A savcsótány ocsmány csáprágójával megütött, 35 sebpontot vesztesz.

Nem találtad el.

A savcsótány ocsmány csáprágójával áttör védelmeden, 27 ép-t sebez rajtad.

Nem találtad el.

A savcsótány támadását nem tudod hárítani. 45 életpontnyit sérülsz.

Ellenfeled félrehajolt.

A savcsótány ocsmány csáprágójával támad. 38 sebpontot vesztesz.

Melléütöttél!

A savcsótány támadását nem tudod hárítani. 28 sebpontot vesztesz.

Nem találtad el.

A savcsótány eltalált, 26 sebzést kapsz!

Telitaláltat! 45 életpontnyit sérült.

A savcsótány kihasználja gyenge védelmed, 24 ép-t sebez rajtad.

Melléütöttél!

A savcsótány lesújt rád. 16 pontnyit sebződtél.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Ugye? Majdnem sírtam is!!! :-)))
 
De szerencsétlen ez a Wolf!!!!
 
Ellenfeled a gyorsabb!

A pörölyfejű gnat melléütött!

Ütésed célt téveszt.

A pörölyfejű gnat csáprágójával megütött, 13 ép-t sebez rajtad.

Melléütöttél!

A pörölyfejű gnat csak köröz körülötted.

Nem találtad el.

A pörölyfejű gnat melléütött!

Nem találtad el.

A pörölyfejű gnat támadását könnyen elkerülöd.

Nem találtál...

A pörölyfejű gnat csáprágójával nem talált.

Ütésed célt téveszt.

A pörölyfejű gnat habozik támadni.

Ellenfeled félrehajolt.

A pörölyfejű gnat habozik támadni.

Ellenfeled félrehajolt.

A pörölyfejű gnat csáprágójával támad. 11 pontnyit sebződtél.

Nem találtad el.

A pörölyfejű gnat támadását könnyen elkerülöd.

Ellenfeled félrehajolt.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.

12.szint,+25% támadó!!! :-(((
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.