Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenõfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hadizsákmány
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
"Éles, értékes és ragyog minden cucc... de vajon megérte-e a sok öldöklés mindezért?" - a győztes csapat túlélőjének töprengése a múlt egyik véres csatája után
Nézz szét a galériában!
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
VAlami BUG lehet (565)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Aranytigris
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
hehee akkor pláne nem szabad eladni a tárgyakat, csak ha nagyon szorul
 
Nagyon egyszerű a gép azt nézi mennyi volt az eddig összegyüjtött legtöbb pénzed és abból számol a képlettel. Nem foglalkozik azzal,hogy már régen nincs 2-3000 aranynál több a karakternél.
 
váó!
ilyet hogy lehet csinálni? :-)
van még valami infód a "jövőről"?
 
ehhez azért azt hozzá kell tenni, hogy 1 karakter rendes játék közben bátorságpróbán ment csődbe, a másik 3-ból meg 1 kibírta hogy 300 CSP-t nyomtam le vele egyben, a másik 2 meg nem. Itt a válasz Miklósnak hogy mi van ha valaki hetente vagy ritkábban játszik
 
szerintem is írja ki! meg a maxépét, meg a CSP-ig hátralevő időt, stbstb...
 
bátorságpróbához szerintem ideális a tombolás akár 1-es szinten is. szintlépés elejétől már csinálni kell, tuti a siker tombolva, sebződés is kevés lesz... igaz, napi 1 próbát tudsz így garantáltan megcsinálni de lassan úgyis kb 10 nap egy szintlépés.
 
hogy a francba ennyi... én 14. szinten is csak 200-250-et fizetek, pedig elég gyakran bemegyek és az életerőm is majdnem 300. szerintem ha a képlet jó, akkor te bizony igen sokat templomoztál eddig
 
Ja igen, szerintem a tomboláson kívül még 2 ilyen aktiválós skill lesz. Legalábbis az URL-ben a mode=10 áthekkelésével további 2 számot találtam (11, 12) ahol kiírta hogy a képesség nem aktív )
 
ja, ezzel egyetértek, bár szerintem VAN pénz a tapasztalatkőre, legalábbis nem a láma alkut kell nyomni hanem a kincskeresést szerintem
én sikeresen vettem tapikövet, és tán meg egyre futná a pénzem, pedig volt hogy kb 300 CSP-t egyben játszottam le, no az elvitt néhány aranyat a sok templom miatt! valóban itt a gyenge pont, hogy aki naponta többször játszik az rengeteg pénzt takarít meg a természetes regeneráció kihasználásával. A másik véglet meg a többi 3 karakterem aki mind csődbe ment mert eltemplomoztam velük a lóvét
 
erre ott van az NWN, vagy mondjuk a Morowind PC-s játék. De a Sárkányölő nem erről szól, és ráadásul ingyenes. Ha ingyen csinálsz ennél jobbat, akkor igérem hogy átszokok arra......
 
milyen újítás a topic címe....hmmm...hát jobban átlátható oldal design-t,nagyobb, szebb képeket,
hosszú és érdekes kalandokat,mintha egy komplett
kalandot vinnék végig rpg-ben...sok-sok mindent,
ami kifejezetten érdekessé tenné....
 
Az engem is zavar, hogy mindenhol ezzel az "ingyenes" dologgal jönnek, de ha jobban belegondolunk, ez a játék sok lóvét hoz a Beholdernek....nézzétek csak meg a látogatottságát az oldalnak! Még Sri Lankáról is járt vki ezen az oldalon))
 
Látván (és érezvén) a további pénzügyi problémákat, megint szeretnék hivatkozni a 210-es hozzászólásomra. Miklós, még egyszer átgondolhatnád (persze csak akkor, ha nem lesz magasabb szinten valami már eleve megírt DRASZTIKUS megoldás erre a problémára), pl Ledon 247-ese miatt is akár, ami szintén nem az ő egyedi problémája.

A kiegyensúlyozottságról tett korábbi kijelentésem (egyenlőre) megváltozott, dehát ugye az életben sem biztosítja senki a teljes esélyegyenlőséget. Hamár ilyen komolyan vesszük a játékot, akkor ebbe asszem bele is törődhetünk.

Úgy néz ki, hogy többen is azt látják, hogy elszámították magukat, nem a legjobb stratégiát alkalmazták. Hát valóban, ez a ciki abban, hogy még a játék harmadát sem láttuk, de már előre tervezünk.

Ezekután én kifejezetten örülnék annak, ha az 50. szint végén a karakter elhalálozna, aztán lehetne újrakezdeni (sokkal okosabban, és felkészültebben). Ebben az esetben több esetben is csak magát okolhatná az ember, ha valamit elcseszne :-) Lehetne például aktuális stat, és örökranglista.

Na megyek vissza, pénzt gyűjteni...
 
6 bátorságpróba+3-4 kaland tapasztalatkovel/ mind sikeres / Tp csik nem nővekszik. lehet,hogy bugos a tapasztalatkő?
 
Hi mindenkinek!
A játék tűrhető, mongyuk arra jó, hogy elfoglald vele magad napi 10 percre, ha unatkozol!
Abban gondolom egyetértünk, hogy sokkal jobb ingyenes szerepjáték, és stratégia-játék van a neten kishazánkban... de mondom mégeccer: nem ez a lényeg!
Azt meg elég gyenge indoknak tartom, hogy ez meg ez meg amaz, azért nincs benne a játékban, mert az egyszerűségre törekedtünk... nem annyira hülyék a kedves felhasználók, mint ám sokan hiszik.
Igenis elférne még egy-két adat, ami csak jól jönne (segítene)!
Az meg sajna erősen a Beholder pénzorientáltságát mutatja, hogy majdnemhogy elzárkóznak mindenfajta fejlesztéstől, mint a GYIK-ban is olvasható, mert hogy ez egy "INGYENES JÁTÉK"!
Ott a TF, ÖV, KV... azok hozzák a pénzt!
Ha már csinálunk valamit, akkor igenis vegyük figyelembe a játékosok tanácsait!
Ha mondjuk 3-4szer összetettebb lenne a játék, akkor még azt is el tudnám képzelni, hogy fizetek érte, de jelenleg a kalandozás gombra kattintok folyamatosan, aztán várom, hogy mikor ér már a csík a végéig, hogy szintet lépjek!
1-2 nap múlva ugyanet fogom csinálni, csak néha bátorságpróbázok majd, gondolom!
(most kezdtem tegnap, utttyhogy még csak ketteske szintű vagyokD)
Na mindegy, szóval gratula a játékhoz, egy ideig biztos nyomom majd vele....
 
Ezt az egesz penzugyi kerdest ujra at kellene gondolni... Templom is rossz a jelenlegi allapotaban. Raadasul 14-es szinten 10+ csata utan tapasztalatkovel meg mindig csak egy pixelnyi a tp csikom, pedig ket batorsagprobat is csinaltam. Es szaznal van a szintlepes... Szoval szerintem itt is van vmi bug.
 
ilyet még nem tesz lehetővé a játék.
Egyébként Kocos ezt nagyon jól összefoglaltad, egyetértek mindenképpen.
 
Lehet az egyik kalandoromtól átadni egy fegyvert (vagy ezközt) ? És ha lehet hogyan???????
 
Nem feltetlenul tartom jo fejlesztesi iranynak a nagy erteku cuccosokat. Igy aki napi 5szor gep ele tud ulni 4-4 ora elteresekkel, az nagy elonybe kerulet. Ugyanis eddig az, ha sok aranya volt, csak biztonsagerzetet adott. Most viszont egyre komolyabb elonyre lehet valtani.
Ugye a foldanya is mar 2,5 EP-t ad /szint, azaz durvabb mint a paratlan szinten levo batorsagproba jutalma, de a +5% TP az mar 4 cselekves/szint elony lehet.
Van egy koncepciokarim, akivel heti 1-szer jatszom atlagosan. Eddig pont annyira volt eleg a penze (3-as alkuval, es 2es kincskerrel kb.) hogy a templomot fizesse, nem is volt vele gondom. Csatakat nem bukta lenyegesen nagyobb aranyban mint a 4es kritikus/4es szivossagu karik, jol el lehetett vele hulyulni. (Raadasul a koncepcio is revbe ert, sikerult eltorzitani a toplistat :P.)
Viszont arra eselye sincs, annak ellenere, hogy kincskerre es alkura nyomulok vele, hogy 5000-ert tapasztalatkovet vegyen.
Itt jegyzem meg, hogy a 4 fokarimmal ilyen gondjaim (nem tudok naponta korlatlanszor bejelentkezni) egyelore meg bizonyos mertekig vannak (a szomszedban netezek, es mondjuk esoben ejjel 2-kor mar nem jovok at), de ez egy honapon belul megszunik, mert akkor lesz otthon is netem, es persze munkahelyen is van.
Egy szo mint szaz, en pont ugy mint DG valoszinuleg profitalni tudnek ebbol, csak eppen kettesben versengeni nem tul nagy kihivas, jo lenne ha picivel egyenlobbek lennenek az eselyek. Legalabb azoknak kaik napi egyszer ra tudnak nezni a jatekra egy 15-20 perc erejeig.
Uff.
 
Szörnynek érzed magad? Mert én azokról írtam. Megnézném azt az állandó 50-es sebzést egy szilmill tolvajmesterrel szemben.
 
Apropó!
Felvettem a "főkarimmal" a szívósságot 1-esre, de jól meg is sz**vtam wele. A mai eszemmel megtartottam volna a pontot kincskeresésre (hátha az többet ér alapon). Most a legfelkapottabb skill kétség kívül a kincskeresés, de most a mellékkarimmal úgy nyomom, hogy az első szintű kritikuson kívül nem költök másra. Ezzel a csaták nehezednek, de maj én nevetek (remélem), ha mondjuk 20-as szinten elérek valami táp képzettséget, amit -szintemhez képest- egyből maxra feltuningolhatok.
Persze így viszont a 20-asig kell vért izzadnom hogy eljussak :-/
Ahogy utánnaszámoltam már az is tökéletes lenne, ha a szívósság szintenként 3%-ot negálna a sebzésből. Ez mondjuk egy 500-as sebzésből 15-öt levesz. Mire ilyen sebzésű lények ellen megyünk, addigra feltehetjük kb 10-esre a szívósságot, így egy ilyen sebzésbő 30% (!!!) lejön. Az annyi mint 150! Így már lenne értelme a jártasságnak. (Persze egyet értek a teszterekkel, hogy nem így csinálták, hisz mondjuk 90. szinten a 30-as szívósság 90%-ot venne le, így felborul a játékegyensúly - de spec erre ki lehetne dolgozni, hogy minden jártasságnak legyen egy maximális szintje, ami fölé nem fejleszthető, és már meg is wan újra az egyensúly).
Mellesleg támogatom az ötletet, hogy cs.p.-ből lehessen gyógyíttatni (ledolgozza a költséget a kari), mondjuk a játékegyensúly érdekében mondjuk akkor, ha több a cs.p.-je, mint az aranya (csőd szélére kerülőknek kedvezne ez a megoldás).

Mellesleg magam részéről örülnék ha a szörnyeknek is lenne valami képességük (nem, nem zárnyitás ;-) ), hanem pl kritikus, vagy vmi más (pl olyan csapás ami feleannyit sebez, mint egyébként, de sokkal nagyobb az esélye hogy betalál). Persze a kritikus és társaival csínnyán kell bánni, mert ugye alapból is igen random sebeznek a szörnyek.. Minden esetre vmi spec képesség télleg izgalmassabbá tenné a játékot.

Asszem zárom is a soraim, csak még egy dolog.
Hogy a templommal kapcsolatban is írjak vmit, a mellékkarim előbb tankolt nagyjából 70 ép-t a templomból 5 aranyért (a szintje 4, neve: Wogan)
Már nem emléxem h anno a főkarimmal mennyi volt ilyentájt, de asszem ennél több. Titka: asszem ma mutattam meg neki életében harmadszor a templomot )

Jó játékot: Lord Raptor
 
-Igen, pl én kritikussal nemtok 50 alatt sebezni (nélküle is sebzek néha annyit) :ÐÐÐ
 
Ez eladot cuccok mellett,mert lemaradásban vagyok /monitor halál/. Nincs mit pluszban számítania. De küldtek más tündérekkel is ilyet, szerintem fajfüggő és ez szemét dolog. A szívosság meg gyenge akármit is mondanak. 30.szint -10-es sebződés amikor 200-250-et sebeznek ütésenként. Már most volt olyan ami 50 felett sebzett.
 
Kellene vámpirizáló fegyver. Mondjuk, meglepne, ha lenne.
 
Szinte biztos, hogy bugos jelenleg a templom. a 750-780 teljesen irrealis osszeg.
Esetleg azt tudom elkepzelni, hogy az el nem adott cuccosok erteket is szamolja, de akkor meg soknak erzem a 10%-ot.
 
2-5 csatából összejön 1 gyogyitásra való pénz=== 12.szinten 4000 aranyam van gyógyitás 750-780 arany pedig nem voltam sokat. Szed már össze 5 csatábol ahol 70-80 aranyat kapsz!!!!!!!
 
De tre.
 
A mostani faji listak indulasi ido fuggetlenek.
 
Miert, a mostani faji listak mit irnak ki?
 
Ja és azt meg lehetne tenni, hogy fajonként is legyen szelektálva a velem egy koruak lista?
Egy törpének nem mond sokat, ha látja milyen erősek a barbárok. Egy hasonló törpével összeméretni magamat az már jelent valamit.

Ez még jobb is lenne,mint a plusz, minusz 3 nap.
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.