Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Valaki figyel téged
(Könyv életkép)
Küldd el képeslapként!
Sohasem lehetsz biztos abban, hogy valóban egyedül vagy. Lehetséges, hogy miközben egy nyüzsgő város piacterén próbálsz haszonra szert tenni, vagy titokzatos romvár gyilokjáróján lopódzol, valahonnan a távolból fürkésző szemek figyelik minden mozdulatodat - és bizony az sem mindegy, hogy baráti vagy ellenséges szemek... Döntsd el te, mivel szolgáltál rá eme megkülönböztetett figyelemre!
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Szerintem még több "kaland" kéne! (Mármint ezek a mini-történetek, meg a hozzátartozó képek)
 
szerintem inkább a beholder e-mail fiókját kéne ilyenekkel "bombázni", mert fejlesztő igen-igen ritkán bukkan fel errefelé....
a mágia télleg színesítene, de szerintem előbb az alapvető fontosságú dolgokat kéne javítani, legfőképp a templomos gyógyítást.

szerintem ehhez a játékhoz kéne egy külön fejlesztőgárda...és valamiért úgy érzem, hogy lenne aki ingyen is vállalná ezt egy bizonyos ideig, mert programozni nem olyan ördöngősség, és kevés időt igényelne a játék átdolgozása.....az ötletek ugyanis már megvannak......(speciel nekem is van jó pár)
 
Tisztelt mindenki.
Végig olvastam az összes fejlesztési javaslatot. Nagyon jó ötletek merültek fel, de szerintem medő ötletek. Nézétek meg a gyógyítást, Miklós eldöntötte,hogy ez így jó és ezen változtatni soha nem fog. Az 50. szintig "kész" a program, nem fog radikális változtatásokat eszközölni mivel meggyözödése szerintem, hogy tévedhetetlen. Az egyik legjobb ötlet a mágia. Ebben egy nagyon egyszerűen kivitelezhető ötletet olvastam Ledontól, 184-es hozzászólás/ mindenkinek ajánlom/. Szerintem ezek soha nem válnak tetté. Írtam Ledonak akinek ez mellett rengeteg ötlete volt,amit megosztott Miklóssal. Azt írta többet nem foglalkozik fejlesztéssel mivel semmi nem kerül bele a játékba / szerintem sok jó ötlett volt benne /. Ne hagyuk,hogy a játék elsülyedjen. Küzdjünk a fejlesztésekért. Bombázuk a forumot új és újabb fejlesztésekkel és kérjünk választ is !!!!
 
Én is osztom ezt a nézetet!!!!!
De szerintem olyan is lehetne, hogy a hősünk
(pl. barbár) harmodorokat is gyakorolhasson,
pl. ha van 1 zonthi párbajtőre, akkor a tőr forgatásának mesterévé váljon.
Így teszem azt, általában pl. 22-t sebez, ha tökéletesen elsajátította az adott fegyver forgatását, akkor 33-t!!!
Úgy lehessen megtanulni, mint pl. a kritikus ütést!
na ByeZ!!!
 
Én nem sokat értek ehhez a feljesztgetéshez(mert csupán 14 éves múltam) de annyit azért vágok hogy kéne bele vmilyen faji módosítés amit az előttem szólok is mondanak.
A másik pedig a papság. Ha jól tudom a papok nem pénzéhes kereskedők. Vagyis sztem ugyanannyiért kellene hogy megyógyítson egy 1000 arannyal rendelkezőt mint egy 10000 arannyal rendelkezőt
 
Háát, sztem ezt inkább úgy kéne hogy kaszt, vagy valami.Szal hogy a fajon belűl melyik tul. ra gyúrjon rá a karakter.Így lehetne mondjuk egész durva dolgokat csinálni
Azt pl. ilyenkor szintenként a másik tul. ra is kap pontot, ill. amikor vált, akkor arra a tul. ra kap 1 szint/2 es bónuszt.Mondjuk ezt úgy 25. szint után
 
Végre nem csak én vallom ezt...ez a legjobb ötlet
 
Nem tudom, hogy mások írták e, de később egy bizonyos szint után másféle fajra lehetne váltani. Mondjuk az elfből nightelf vagy ilyenek.
 
Kedves fejlesztők: profin megcsinált a játék, gratulálok. Az egy bajom vele, hogy túl egyszerű (persze, tudom, hogy ez is volt az egyik célotok, de azért egy fokkal lehetne összetettebb, mert ez így unalmas). Biztosan sokan javasoltak már ilyesmit (most nincs kedvem végigolvasni az összes hozzászólást), de ennél több választási szabadságot kellene belerakni a játékba. Pédául azt szerintem könnyen meg lehetne csinálni (persze ez csak feltételezés), hogy többféle kalandozás menüpont legyen: az egyiknél nagyon erős ellenfelek jöjjenek (hogy meg is lehessen halni vagy ilyesmi), de sok tapasztalatot adjon és sok kincset, a másiknál csak kis veszély legyen, de ennek függvényében kis tapasztalat + kincs. Persze, biztos, hogy sok más módon is be lehetne tenné még változatosságot (úgy, hogy ne kelljen sokat dolgoznotok rajta).
 
Sztem az lenne jó, ha a szívósság szakértelemnél minden egyes pont nem 1el, hanem szintem/3 al csökkentené a sebzést.Az úgy már talán reális lenne, mert így gyak. csak minden 20adik ütésnél érzem azt hogy jól tettem hogy raktam rá 2 pontot.
 
Végre valahára..bevezettek egy uj szolgáltatást a templomnál..1 csv ért a épd felét visszagyogyithatod,2 csv pontért az összes épdet gyogyfüvek segitségével meggyogyithatod!!
Végre eltudom igy majd használni az időközben több mint 500 felnemhasznált csv met.

Tisztelt szerkesztő brigád!
Ez most egy nagyon jó huzás volt!
 
Nekem is regiszrálva van a tesom de ez velem még nem történt meg.
 
cicid nőtt DG? D
 
Ez milyen bicskanyitogató szöveg:

"Sajnos, jelenleg nincs ennyi pénzed ezért nem is akarod rabolni a papok drága idejét. Majd otthon pihensz, sebeid majd csak meggyógyulnak maguktól is!"

A fejüket verném be inkább, nem az idejüket rabolnám... Két hónapja még üveges szemmel, tejbetöki vigyorral nyáladzottak, mikor egy gyógyításért 7 egész aranyat adtam, és még távozás közben is áldották a nevem. Most meg 417 arany, "diszkréten" mikor nincs is annyi

Ez az egész gyógyítgatás halálosan túl van bonyolítva, mondjuk, nem ez az első

Az ilyen 417 aranyas akció főleg akkor jó, mikor 14 kalandozásból van összesen 3, amiben pénz is jön, továbbá 5-ös kincskereséssel az egész idő alatt találok egy db zafír entgyűrűt.

Béna képletek és a legendás beholder-random, that's the way a-ha, a-ha I like it...

Krule rulez, a papok meg csesszék meg
 
félted a töködet mi skaven?
 
Ize, tudtam, hogy vmi nem stimmel, mikozben irogattam a hozzaszolast. Hat persze, hogy tesom regisztraciojaval sirok... )
 
Jo lenne, ha a templom x szintenkent (mondjuk 5 vagy 10 szintenkent) ujranezne azt, hogy mennyi penze van az adott karinak es ujragondolna a fizetendo osszeget. 16-os szintre fellepve es bevasarolva mar reg nincs a karijaimnal 10-15k arany, megis ebbol szeretne a papsag, hogy fizessek. Pedig nem egy olyan kari volt az elenjarok kozul, akinek kapasbol nem is volt annyi kezpenze, hogy megvegye a cuccokat, es el kellett kezdenie felelni a targy-tartalekot. Kicsit ugy erzem, hogy par szinten belul el fognak lehetetlenulni a jelenlegi elkarik (akik a jatekkal egyidosek gyk.) Arrol nem is beszelve, hogy jo dolog felfedezni, de persze most mar mast tanulnek az akademian, vmint jo lett volna tudni azt is kapasbol, hogy hogyan mukodik a templom.
Szoval az tenyleg sokat segitene, ha ujragondolna a templomi papsag a mukodesi elveit.
 
jó elképzelés
 
Ha feltetelezzuk, hogy az atlag jatekos napi egyszer ul le jatszani fix idopontban, akkor konnyen lathatjuk, hogy a tombolas/sebezhetetlenseg hamar (par nap alatt) kicsuszik ebbol a jatekzonabol. Egyreszt mert a 10 perc nem a 24 orabol szamolodik, masreszt, meg mert nyilvan lesz olyan amikor csak 10 perccel kesob tud leulni.
Viszont aztan amikor 10 perccel hamarabb ulne le jatszani, es varnia kell 10-20 percet tombolasig, az mar kellemetlen, kotottseget okoz, es valoszinu, hogy ki is marad egy teljes nap.
Mindezek fenyeben javasolnam azt a mas jatekokban kivaloan bevalt modszert, hogy a napi egyszer vegezheto esemenyeknek ne 24 ora, hanem 20-23 ora kozott legyen a regeneracios ciklusa. Sztem mar a 23 ora is sokat segit, de nagy elonyre az "allandoan_gep_elott_ulok" meg a 20 oraval sem tesznek szert.
 
Az egyik jatekos oldalt Eldavel viszi (ha meg viszi) a masikat senki.
 
ma meg tegnap én is alig találtam valamit 4-es kincskereséssel
 
Bocs nem ide, hanem a nyálcsorgatóba íróm a szörnyekat.
 
Tévedés, nem én fejlesztem az oldalt én a szörnyeket ide írom szintenként. A többihez semmi közöm, tárgyakat a friss infóba találsz.
 
A fórum egész jó, mármint, ha azt nézzük, hogy hogyan van megholdva!
Egész sokmindent lehet tudni, csak a Sárkányölő fórum nem túl, öhm, látogatott...
Azzal meg senki sem tud mit sokat javítani!
Mármint, a szerkesztők nem igen...
 
Szia Főnix!

Ha jól tudom, most Ledon az illetékes a játékos oldallal kapcsolatban, de mint azt írtad, gondolom nem mindig van ideje fejleszteni! Én biztos vagyok benne, ha szólsz Neki szivesen átadja, vagy megosztja Veled!
Ami a kalandozást illeti, nos nem tudhatom, de szerintem Miklósék biztosan örülnének, ha van fantáziád, és elég időd újakat írni elküldenéd Nekik!
Ami a fórumot illetni, nos nem értem milyen fejlesztésre vágysz, szerintem tökéletesen megfelel minden követelménynek, már ami a szerkezetét illeti!

Üdv:Celeborn
 
Hmmmmmmm, szerintem fejleszteni kéne az 1. Játékos oldal Szörnyek részlegét! Ja, meg a szinteket is.
Csak tízig van szintezve, és nem egy 15-ös szintű karakter van!Akkor asszam jogosan kérdem: MIÉRT?
Aztán meg, miért ismétlődik annyit egy kalandozás?
Volt, hogy egyszerre háromszor kalandoztam ugyan ott!
Öhm, és a fórumot is tessék javítani!
Azám!
Jean
 
igen
az előfordulások átlaga egyenlő
 
Sziasztok, vélelten az, hogy a kalandozások során megritkultak a pénz ill. tárgyjutalmak előfordulásai?
 
Sziasztok!

Nem lehetne egy csiribiriházat kreálni a bolt mellé, ahol több kisebb kvalitású tárgyat lehetne egy nagyobbra váltani(pl: réz manógyűrűket bronzra)
VAgy egyéb más észereket, tárgyakat egy nagyon táposra! pl:rúnakard+rúnapajzs=rúnavért és sorolhatnám még

Üdv:Celeborn
 
Egy új fejlesztés, ami a játékba került:

Ha bemész a templomba, és legfeljebb 20 darab tárgyad van (a kulcsokat nem beszámitva), akkor lehetőséged van cselekvésből is gyógyitani arany helyett. 1 cselekvésért a max. ép-d 50%-kát nyered vissza.
 
  ... | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.