Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérgólem
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 23:09:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 23:10:23 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 23:10:30 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Es ugy alapbol is par dolog.
Miklos, eleve mindenkeppen legyen egy minimum forduloszam ahonnan hasznalni lehet, es igy senki nem kerul elonybe/hatranyba azzal hogy az osszes forcsijat ezzel lepi/enelkul lepte le.
Masik, a valtoztatast inkabb lehessen ritkabban, de ne keruljon ennyi tvpbe, es foleg ne szintfuggo legyen. Ne szivassuk mar egyfolytaban az elenjarokat, kerlek.
En pl azt mondanam, 350. fordulotol lehet hasznalni, 10 fordulonkent cserelhetsz, elsot ingyen veheted fel, masodiknal 1 kno, majd 2, 4, 8 stb. Igy senki nem valtoztatgatna osszevissza. VISZONT! Ez csak akkor megoldhato ha kesobb nem kerul be ujabb kepesseg, ha esetleg megis, akkor azok kozul egyre ingyen at lehetne allni, de persze az eddig koltott knok megmaradnanak, tehat ha az ujrol ismet valt, akkor ujra dupla kno koltseg.
Remelem ertheto voltam, koszonom
 
Par dologra reakcio.
Eppen azert jarna csak az egeszseges gyogyitasra, mert ugye van akinek igyis 40 spellszintja van a nagyobb gyogyitasra, igyis eppen eleg tap az. +egset ado cuccot meg kb senki nem hord, mert nem eri meg.
Vadasz. Te gondolkoztal ezen picit? Szerintem nem. Ha en pl egy korben beleutnek 500at egy eben morfba, akkor az 1%at aza durvan 5 sebzest kepes lennek bevinni koronkent. Hat ez borzaszto ertelmes, mit ne mondjak. Mondjuk eleve remelem nem lesz tobb ilyen leny, mert az egyik legundoritobb dolog a jatekban.
Boszorkany, erre csak azt mondom: Hat Persze!
 
Nah sikerult vegigolvasnom.

Elso korben nem ertem miert kell szopatni a felso szinteken lakokat? Szint*10tvp + szint*1 kno rohattul nem korrekt szerintem. 15os emeleten a fordulom harmadat elvinne ha specelek? Es gondolom kapnek cserebe jo esetben fel sor szoveget... Jelen allas szerint 0% az esely arra, hogy lespeceljek, pedig eleg sok olyan dolog van ami zavar.

De tudod mit Miklos? Tennek en is 2 engem iszonyatosan zavaro dologra javaslatot:
- ha egy kuldi 100 tvpnel nagyobb tvp koltsegu, akkor csak 100 tvpbe kerulne a kuldi(nyehehe)
- fordulonkent egy alkalommal ha pattanok egy kuldirol akkor nem vonodik le a kuldi tvpkoltsege

Talan nem meglepo, hogy mivel az eddigi otletek is tvpt akartak ugye sporolni(targytores stb), ezek is azok.
 
Elöljáróban: Jó ötlet, tetszik ( A TF-en 10+ éve akarnánk valami hasonlót )

A költség szerintem jó, mondjuk a szint*10 TVP-n azért még gondolkoznék; mert magas szinten( fordulószámnál) nem nő már a TVP. A szint*1 KNO senkit nem vág földhöz átlag karaktereknél kb ez az 1 körben szerzett KNO 1/3-a, 1/5-e.

Szerintem mindenképp min az eredeti 13 kör kellene, vagy akár 26. A specializáció legyen egy ( nem túl hossztávú) elkötelezettség. Pl az asztali RPG-nél ( AD&D Shadowrun) egyszer specializáltál, úgy maradsz.

Miklós origi ötleteihez:
- Próbamester : Müködhetne FTK-ban is
- Gyógyító : ez pedig varikra.
- Klán kedvence: Csak akkor ha legalább (pl.) 20 kör óta megvan a küldetés, így a 15 körig (ne) csinálj ezt-azt nem lehetne dobni, tényleg csak azt amit dekrétumoznék.

Pár ötlet.

Galetkiölő - galetki harcban + seb, több le, olimpián nem működik. - az én karakterkoncepciómba nem illik, de biztos van akinek jó.

Vadász - Galetki által nem sebezhető torzakba szint*X%-át ( mondjuk X=1-3) a normál sebzésének mégis le tudja adni. - ha nem szolgákkal nyomulnék, engem ez idegesítene a legjobban

Barbár (csak férfi karik) - az ellenfelek áttörése, manaformázása kevesebb

Lovag - Minden páncél, pajzs, sisak, csizma védő értéke duplán számít

Boszorkány (csak női karik) - Elbájolás. Ld a hasonló varázslat, de galetkikre (is)
 
És ha én nem akarok hátrányt akkor előnyöm se legyen? Na ne! Ennek pont az lenne a lényege, hogy egy a karakterednek nagyon nem tetsző dolgot kiküszöböljön! Nem elég hátrány a sok KNO?
 
Az ötlet jó
én kiegészíteném még egy hátrány rendszerrel is.
Minden előny/hátrány érne valamennyi pontot A kicsi hátrány/előny 1 pontot ér, a közepes 2 pontot, nagy 3 pontot ér.

Minden karakter felvehetne egyforma szintű hátrányt ill. előnyt. Max. 3 pont ért.
Új előny/hátrány felvétele
1 pontos előny/hátrány 10 forduló múlva lehetne fel venni újat. 2 pont 20 forduló, 3 pont 30 forduló
 
Hat akkor itt egy ujjabb otlet szerintem a magas szintu galetkiket a szornyek vegtag spec kepessegei zavarjak a legjobban.
Torzszulottek ismeroje- szint/2 (felfele kerekitve) minuszt ad minden torzszulott vegtagra rakott kepessegre
 
Nos jo lenne ha tenyleg lennenek bizonyos feltetelek konkretan a klan kedvencere gondolok en 80 es 100 kozotti alaprangra gondolok hogy nez ki egy 20 rangu klan kedvenckent, meg jo lenne ha tudnank hogy most hogy is van ez 13 forcsit lelepek ezzel a speccel es kapok egy leadott kuldit veletlenszeruen vagy en valaszthatom ki? Ha meg Miklos szerint 3 forcsinkent lehet valtani akkor ez igy eleg szepen fogja daralni a klan kuldiket, meg 140 TVP es 14 KNO aran is.
 
Ha jól értem, a specializáció lényege az lenne, hogy a játékosok számára legidegesítőbb, legnagyobb nehézséget okozó gondokat kiküszöbölje.
Nekem a legnagyobb gondot az éhezés okozza, szinte minden fordulóban kisül egy E 30. Ha jól vettem észre, a szörnyekből való jóllakottság a harci erő alapján megy, és lőfegyveresként elég keveset eszem. Transzformálhatnék más étrendre, de folyamatosan fejlesztem a gyorsaságomat, ezért inkább maradok rovarevő.
Nekem erre kéne valami specializáció. Van rá egy pár ötletem, nem tudom melyik lenne a legkivitelezhetőbb.
1. Zabagép: Csata után a megölt torzszülöttekből nagyobb arányú (pl. másfélszeres) jóllakottság.
2. Mindenevő: Bizonyos jóllakottság alatt (pl 100%), minden torzszülöttet megenne a galetki, fele jóllakottságért.
3. Minden jóllakottság növekedésre (lopás, baráti beszélgetés, csarnok, E 30, stb.) +20 %
 
Újabb ötlet:
Harci düh: ha aharcban életereje 60%-alá csökken, akkor elönti a harci düh, minden sebzésére annyi plussz %-ot kap, amennyivel 60%-alatt van (sebzése kiosztásakor). Ha megöli ellenfelét, de elájulna, akkor felgyógyul 1 ép-re.
 
A gyűrűk urát természetesen csak poénnak írtam, nyílván való, hogy túl nagy táp. ;)

Rovarszem: Lehetséges amit mondasz, de a lőfegyvereseket még a vastag bőr is szivatja (akárcsak majd összes ütösöket is szivató dolog), s úgy hallottam, hogy vannak már egyszerűen lőhetetlen lények is. S az is nyílvánvaló, ha ezt választja, akkor elesik a többi spec.-től. Szerintem még talán megengedhető, de te vagy a főnök.
 
Illetve módosítok:lehessen kapni,de csak extra idejü fordulóért. Vagy úgy megcsinálni,hogy a specko felvételénél meglévő küldikből válasszon,hogy mit fog kilőni. Bár még így is totál táp,pl. a három ősköves küldire.
 
Miklósnak igaza van,de kiegészíteném azzal,hogy pl. a klános specializációban is marha nagy tápok vannak. Gondoljunk csak bele,hogy valakinek még él a három ősköves küldi-fogja magát,és 80 tvp-ért kilövi (akár 100 tvp+10 kno sem sok érte). Vagy a ne vadássz 15 körig,lőjj el 20 szellemedézés,ne költs Ho-t x körig-legyen 10 alatt a Ho-d (összefoglalva lassító küldik) értelmüket vesztik így. Nem szabadna ilyen könnyen dekrétumot osztani-meg lehet nézni,mennyiért keltek el a talis liciteken,most meg kapsz egyet 1x fordulóért.
 
A költség kezd elég jól kirajzolódni, úgy tűnik a legjobb a szint x 10 TVp + szint x 1 kno lenne. Igy hogy kno-t kell érte fizetni valószinüleg nem kell annyira korlátozni, hogy milyen gyakran használja valaki, esetleg meg lehet fontolni azt is, hogy akár 3 fordulónként lehessen használni.

Köszönöm a rengeteg ötletet, nyilván nem fog mind megvalósulni de sok van ami használható. Ahogy irtam, a lényeg itt az lenne, hogy olyan dolgokat védhessenek ki a játékosok, ami rettenetesen idegesiti őket, nem pedig az, hogy bizonyos dolgok még több tápot adjanak.
Az épités pl. nem ilyen, van rá már szakértelem amivel a tvpt nagyon nagy mértékben csökkenteni lehet. Vagy az hogy az átokszórás közben LE-t kapsz.
Reagálás konkrét ötletekre.
Rovarszem. Ez iszonyatosan megerősitené a lőfegyvereseket, a közelharcról kezdő lények ezek mumusai. Ez olyan volt mintha azt mondanád hogy a lényeknek ne müködjön az elemi immunitása.
hiperaktiv: csak tápolás lenne.
gyürük ura: ez nem mókás lenne, hanem irdatlan táp. Egy magas szinten élő +5 gyürüvel óriási tápra tenne szert.
nem buksz méretet: ez valóban egy klánképesség, de ez még nem lenne gond hiszen a halhatatlanok válaszhatnak más tápot, de ez pl. a túlélő kategória, és én inkább választanék egy olyan képességet, amivel a csatát nagyobb eséllyel túlélem ill. megnyerem, minthogy ha vesztek kisebb legyen a bukás.
ereklyevadász: ez igy nem jó mert lehet hogy mellesleg segitene hogy a klánküldetést megoldd, de a fő aspektusa az lenne hogy záporoznának a tápok, ez túl erős.
 
Ja, én is úgy gondoltam hogy KNO, vagy komponens. A kettő együtt sok lenne. Így végiggondolva inkább komponens kéne szerintem, és az be is korlátozná, hogy kb. melyik szinttől lehetne használni a specializációt. (Meg egyébként is, ne csak a tápról szóljon!)
 
"Epitomester: az epites ugyis lemaxol, akik eddigre mar kimaxoltak az epitest, azok most durvan anyaznanak, ezt semmikeppen sem tartom jo otletnek."

Sztem azért olyan nagy anyázás nem lenne, mert legfeljebb másfelé specializálódnának.
 
Az ötletek között látok olyanokat, amelyek inkább egy másik fajta fejlesztés felé mutatnak, nevezetesen a "mutációk" irányába. Az összetett szem pl. tipikusan ilyen "testfejlesztés". Ezeket szerintem el kellene választani a specializációktól (nem azért, mintha ezek rosszak lennének, sőt, ez lehetne akár az ezt követő fejlesztési irány is).

Ezek nem végtag-jellegű módosítások lennének. Olyanokra gondolok, mint pl. a már említett összetett szem, vagy a módosult gyomor (kiválaszthatsz még X táplálkozást, és ezekből is tudsz fogyasztani, de az előnyeit nem kapod meg), második szív (ide tudnám elképzelni a minden parancsra -1 TVP ötletet), stb.

Tudom, ez már majdnem OFF, de fontosnak tartanám megkülönböztetni a fenti két dolgot.
 
A véleményem szerint ezt ugyanúgy kellene bevezetni, mint a szakértelmeket. Alsóbb szinteken csak néhány, egészen alapvető specializáció legyen megszerezhető (amelyek természetesen megamaradnak magasabb szinten is, csak némileg hatékonyabbá válnak). Minden további szinten bővülhetne a lista, különös tekintettel az olyan specializációkra, ami az adott szint esetleges megszorításait enyhítené (lásd pl: randomtárgyak hiánya).

Biztos vagyok benne, hogy nagyon népszerű lesz a fejlesztés, és abban is, hogy sok, érdekes specializáció terv/ötlet születik majd.
 
hopszi az ott 80 tvp akart lenni kát hogy nem lehet javtani a saját hozzászólásaimat.
 
Hát a 80+ kno ugyis elég szép költség szerintem nem kéne nagyon megfejelni mással, úgyse lesznek olyan nagyon tápos képességek. Inkább csak szinfoltok a játékban. A komponenesel még csakcsak egyetértek, de knoval nem.
 
átokszóró: miközbe mászkálsz a városba az utadba eső galetkikkel átokszórásba keverednél. Ez annyit tenne hogy 1ik épületből a másikba menet közbe, vagy parancsok végén, csarnokból menet vadászat felé. Szint v. szint*2 LEt adna, és pár hírnevet. Táp az nincs benne sok max szerezhető vele 1-2kno.
 
Az azért jó lenne ha a belépési költségek szintfüggőek lennének, hogy alacsonyabb szinten is lehessen használni.
 
Pár ötletet összegyűjtöttem. Pár db irc-s. Némelyik még kiegyensúlyozásra vár, szóval csak építő jellegű kritikával éljetek, ha kérhetném. ;)

rovarszem: összetett szemet növeszt az illető, nem lehet meglepetésből közelről kezdeni ellene a harcot.

orvgyilkos: harcot közelről kezdi a galetki, meglepetésből.

szerencsés: mentődobás bónuszokat kapna (varázslatok és egyéb hatások ellen, pl. egységesen 15-20%-ot), s valamivel nagyobb tárgytalálási esélyt.

vezető\idomár: kisebb vezetőkészséggel is kaphatna szolgát, s azok morálja kevésbé csökkenne vesztett csata ill. forduló végén.

mágikus antitálentum: bizonyos eséllyel mindig kudarcot vall a csatában ellene küldött varázslat, de drágábban ill. egyáltalán nem varázsolhatna harcban.

hiperaktív: minden parancs\cselekedet 1-el kevesebb tvp, de min 1.

legyek ura: galetki bűze minden ellenfélre sebez a mezőn, de -x szinttel. Nők nem választhatják, ill. hasonló specialitást kaphatnának illat szakértelemre (pl. illatfelhő).

gyűrűk ura: minden kéz (csáp\karom\mancs) végtagodra 2 gyűrűt húzhatsz.
Ez inkább csak poén, de jól hangzik.

fegyvermester: minden fegyveres sebzésre +lakószint\2 sebzést kap.

Üdv: Fortian
 
Epitomester: az epites ugyis lemaxol, akik eddigre mar kimaxoltak az epitest, azok most durvan anyaznanak, ezt semmikeppen sem tartom jo otletnek.

Tulelo: halhatatlan klanbonuszt nehogymar igy meglehessen szerezni. legkozelebb mar a +tvpt is kiaruljuk? na ne.

A tobbi ok
 
jöhet!
színfolt? bah! táp! ))
szintkorlát: mindeképp, mer elsőn 10 sebződésből elengedni 1-et az rohatt nagy táp! bah! mellesleg 80+ tvp, ott alig kapsz többet, szal rámenne egy egész forcsid...
egyéb költség? tvp mér nem elég? ti normálisak vagytok? kapnánk vmit és ti már előtte korlátoznátok? hát had ne mongyam...
vesztes csaták végén nincs méretvesztés: nanana ez klánképesség! ha már ugye az egyediségről volt szó...

mesterlövész: társaddal harcoló tozat is lőhecc! (ha már a fókuszálás egyik részére van tárgy, a másikra legyen speckó)
 
Én is jó ötletnek tartom a specializációt, hozzá is járulok az ötlet dömpinghez:

Harcművész: végtaggal támadáskor találatra (és sebzésre) plussz esély.

Vezéregyéniség: +% meggyőzőkézség és Vezetőkézség szakrételmere, és nagyobb esély a random kalandokban Követő találására

Zsugori: +% ékszerészet, és kereskedelem
 
No, akkor máris itt van pár ötlet, csak így, hirtelenjében...

Kirurgus: minden templomi szolgáltatás olcsóbb 20%-kal, esetleg a használat is kevesebb TVP

Építőmester: az építésre költött TVP 20%-kal hatékonyabb

Az Ősök kegyeltje: a Csarnokban az Ősök szellemeinek megvesztegetése kevesebb lélekenergiát igényel (alacsonyabb szinteken pl. 1 KNO helyett 20% LE, magasabb szinteken 3 KNO helyett 1 KNO), valamint a próbamesterek megvesztegetése is olcsóbb

A Földanya kegyeltje: a vitalitás szakértelem hatékonyabb (vagy kitolódik a 2%-os küszöb, vagy fix +% adódik a végösszeghez)

Túlélő: a vesztes csaták végén nem buksz méretet

Ereklyevadász: +20% esély ritka kincs találására (manókirály koronára 30% ;) ), ha ködmön is van nálad akkor csak 10%
 
Nekem nagyon tetszik az ötlet, de szerintem ne csak TVP-t kelljen érte fizetni, hanem valami mást is! Szerintem vagy KNO-t, vagy mindegyik spec képességnek mást! Pl.: Gyógyítós spec képességnél öt gyógyital stb...
 
Köszi, igazándiból ezt a topicot pont azért is nyitottam, hogy leirjátok, miket szeretnétek, hogy további ötleteket adjatok!
 
Miklós, azt hittem, hogy ötlet(esség) szintjén az LV felülmúlhatatlan, de ez most - legalábbis nekem - nagyon nagyot ütött! Szuper!
Egy dologgal egészítsük ki szerintem: legyen valamilyen feltételhez kötve a specializáció beállításának lehetősége (nem feltétlenül minimális lakószint, de akár az sem volna indokolatlan - egy lárva vagy egy poronty még kvázi örül, ha nem hal éhen, nem hogy még specializálja is magát valamire).
És igen, ahogy az előttem szólók is jelezték, mi is biztosan hozzá tudnánk járulni a listához pár ötlettel...

Landrina
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.