Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bömbölő arénarém
Küldd el képeslapként!
"Micsoda eltorzult fenevad ez? Miféle ocsmány szörnyszülött? Melyik szintről szabadult ide? Az biztos, hogy egykörös ellenfél a főmágusok szintjén, de például a vadászszinten, ha az ÖSSZES galetki összefog, meg tudják vajon ölni? Hat méter magas, bömbölő borzadály ez, hat vaskos lábon álló, csápos, agyaras, habzó szájú rém." - pozitív gondolatok az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 09:12:44 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nézet:
mibol derul ki, ohgy mar nem tesztelheti? melyik forumot olvassam meg?
 
Izeke, ha mar minden k80-nak hetente egyszer lehet nekimenni, akkor nem volt kicsit geciseg par embert megallasra kesztetni a jatekvezetestol? Itt pl. a 12. emeletre koltozesre varokra gondolok. Persze tudom lephettek volna ok is hetente 1x k 80 ism 30 p fordulokat. Ezekutan ha a legvegen az esemenynek megin lesz olyan hogy az elso X valami nagyobb tapot kap mint a tobbiek akkor az szemetseg lesz. Azt tudjuk mindenki vegigcsinalhatja majd, de ugye az elso X ember mast kap-e mint a kesobbiek nem szolt eleddig a fama. Jo lenne ha erre reagalna valaki a behotol.

Es ha mar irtam lusta vagyok meg1 topicba beleirni.. szoval Talbot mit csinalt hogy mostmar nem tesztelheti az OVt? Nem koszont egyik reggel Miklosnak? :P
 
Tom, de tok mind1, amugy is fixen jon szazalek.
 
jah jol jonne de sajna annak a vegen kapod DD
 
Az a gyuru jol fog jonni 11.-en hokolto kuldiben
 
akinek nincs tobb kuldije hatra akademian, de bement xeno miatt, az K80 mellett kapott olyan kiirast, hogy itt csak akkor kapsz uj kuldit, ha bizonyos feltetelt teljesitesz?
Vagy ez xeno miatt van?
Vagy uj akademias kuldi van 10.-en?
 
hősiesség gyűrűje a ludas
 
kimaradtam valamibol?
mi az hogy, HO koltesre LE-t kapsz?

[Mászás próba 20-as küszöbre: 4 hősiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia)
 
Itt van akkor a K80, ha valaki meg nem latta volna.
Nem nagy szam.

(80. kaland Ezúttal már rutinosan ereszkedsz alá a vájatban.
[Mászás próba 20-as küszöbre: 4 hősiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia)
A járatot sajnos a legutóbbi alkalom óta is bővítették, ha lehet, még bűzösebb, még párásabb, még organikusabb az egész! Vajon mikor fogja ez a trutyi a barlangodat is ellepni? Talán tényle ideje lenne a nyílást eltömni, és másokra hagyni ezt az egészet!
A lejutás közben egy dologra nem vagy még képes - hogy elrejtőzz a járatban közlekedő xenók elől. Ellenfeled egy fiatal xenomorph (#422) [aura: 19-es méretű 24-es szintű jobb karom.].

*** 1. KÖR *** A fiatal xenomorph elmond egy savcsapás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A fiatal xenomorph irányába mozogsz. Megtámadod a fiatal xenomorphot. Lecsapsz bal karmoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). A bőrén levő tüskék felsértenek (-6 ép) Roncsoltál. Rávágsz farkaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Acsarogva harapni próbálsz. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (67 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a fiatal xenomorphot. Odacsapsz bal karmoddal. (88 ép-t sebeztél). Vastag bőrét szaggatod. Ostorként csattantasz farkaddal. (110 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Harapásra nyitod szádat. (107 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (82 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Rúgsz jobb lábaddal. Nem találtál. A fiatal xenomorph halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 430 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+123%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Végül eléred a nagy barlangtermet. A boly láthatóan nagyobb lett, megnövekedett. Igyekeznie kell a tudósoknak, ha valamit tenni akarnak, mert a végén még késő lesz! Bekened magad mátekel gombával.
[Tárgyhasználat: 1 mátekel gomba]
Lássuk csak, ezúttal honnan szerezz mintát? Talán megelégedhetsz a központi félgömb körül elszórt, levedlett bőrdarabkákkal? Vagy szerezz mintát a keltetőben rejtőző egyik tojásból? Esetleg ejts el egy kifejlett példányt? Óvatosan közelebb lopakszol az építményhez.
[Lopakodás próba 19-es küszöbre: 6 hősiesség pont árán sikeres] (+11% lélekenergia)
Árnyként suhansz, de közben a félelem verítéke borítja be testedet. Csak remélheted, hogy elég lesz a mátekel gomba, amit magadra kentél. Hozzálátsz a minta begyűjtéséhez. Sajnos, ilyen közel a bolyhoz, szinte reménytelen, hogy ne fedezzenek fel! És kishitűséged magát igazolja - egy árnyék magasodik feléd. Magabiztosan fordulsz vele szembe. Ekkor a másik irányból egy újabb sziszegő hangot hallasz. Páni félelem fog el - ha itt legyőznek, nem lesznek galetkik, akik elűzzék a torzszülötteket? Vagy mégis? A stressz galetkifeletti érzékkel ruház fel, itt is, ott is lapuló galetkik auráját véled felfedezni. Szóval nem csak te vagy az egyedüli mintagyűjtő! Ellenfeleid 2 fiatal xenomorph (#422) [aura: auraészlelés: 10.].

*** 1. KÖR *** Az 1. fiatal xenomorph elmormol egy savcsapás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. fiatal xenomorph létrehoz egy savcsapás varázslatot. Nem hat rád. Az 1. fiatal xenomorph irányába mozogsz. Az 1. fiatal xenomorphot próbálod megsebezni. Rávágsz bal karmoddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). A tüskés bőr megsebez (-6 ép) Roncsoltál. Lecsapsz farkaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Előrehajolva harapni próbálsz. Elhibáztad. Előrerúgsz bal lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. fiatal xenomorphot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. (89 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Villámgyorsan előrevágsz farkaddal. (104 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (117 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (80 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Előrerúgsz jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Az 1. fiatal xenomorph holtan terül el. A 2. fiatal xenomorph rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (50 ép-t sebződtél). Regenerálsz (+15 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. fiatal xenomorphot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Elkerülte. Lecsapsz farkaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). A bőrén levő tüskék felsértenek (-6 ép) Teljesen lebénul. Harapni próbálsz. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). A tüskés bőr megsebez (-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+9%). Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bőre (-3 ép) Lélekenergiát szívsz el (+9%). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. Gránitbőr védi. (0 ép-t sebeztél). Tüskés a bőre (-3 ép) Lélekenergiát szívsz el (+9%). Regenerálsz (+15 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. fiatal xenomorphot. Előre szúrsz bal karmoddal. (80 ép-t sebeztél). A tüskés bőr megsebez (-6 ép) Roncsoltál. Lesújtasz farkaddal. (96 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (101 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (73 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (63 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+9%). A 2. fiatal xenomorph hörögve elterül. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 849 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+150%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 11 drágakő és 80 arany.
Most már tényleg igyekezned kell! Nem vagy képes többé rejtve maradni, végezned kell tehát a mintagyűjtéssel. [ld. enc.]
Nagy megkönnyebbülés visszatérni a barlangodba! Számba veszed, mennyi mintát sikerült már összegyűjtened, vajon felkeresheted már az akadémiát? Nem szeretnéd, ha más mintagyűjtők megelőznének, és elhappolnák előled a dicsőséget! Sajnos nem rendelkezel megfelelő mennyiségűvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
 
a 2. BE 4:

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az akadémián tudósok komor csoportja fogad.
- Nos, a helyzet komolyabb, mint hittük... - kezdi Kurzux. - egyre több jelentést kapunk a földmélyi kolóniáról. Több adatra van szükségünk! Kérlek, gyűjts számunkra mintákat a kolóniából, hogy eldönthessük, mi a leghelyesebb teendő, és a helytartó elé terjeszthessük.
- Hát... izé? Nem az lenne a leghelyesebb, ha felégetnék az egész kolóniát?
- Gyermekem! A döntéshez te még túl éretlen vagy! Fel kell mérnünk a xenók erejét, fajunk számára tragédia lenne még egy goblin háború. Meg kell ismernünk gyengéiket, sebezhető pontjaikat. Gyűjts számunkra legalább 4 különböző féle mintát!
- Miféle mintákra gondolnak?
- Szövetminták, csontok, testnedvek... Amit szerezni tudsz a boly közvetlen közeléből! Próbálj mintát hozni a tojásokból, az építésre használt organikus anyagból! Előre is köszönjük segítségedet, és ígérjük, a Hegy nem lesz hálátlan segítségedért! [A mintagyűjtéshez a K 80 parancsot add ki. Hetente egyszer próbálkozhatsz a paranccsal.]

a K80-ban maszas meg xeno dog jott, de beajultam, nem tudom tovabb a kuldit.
 
es hogy jutottal hozza?
csak ugy adtak a 2. BE 4-re? ;-)
 
XENÓ MINTA (491. TÁRGY)
Furcsa hobbi az undorítóbbnál undorítóbb xenó származékokat gyűjteni, de mindenkinek megvan a maga különcsége. A mágikusan edzett acélnál is keményebb csontok, különleges tartókban tárult hihetetlenül maró savak, bőrdarabkák, hártyák, bűzös szövetdarabok... Remélhetőleg hamarosan megszabadulsz a barlangodban tárolt xenó mintáktól! A xenó minta nem átadható.
 
aktiv kuldim nem volt, de kaptam kuldit. szerintem aktiv kuldivel is megy a rizsa ugyan ugy.
 
az akadémián mint láthatod nem volt aktív küldim, amúgy a templomban még van (lusta voltam megcsinálni) a többi helyen nem volt....
 
Rauko: volt aktiv kuldid az akademian? Barhol mashol?
thx
Branca
 
Ha az enyémmel tovább jutsz Pötyös, akkor már megérte kitenni a dolgokat...

Itt van hát a folytatása a dolognak... bár még nem sok.... bementem minden épületbe de csak az akadémián foglalkoznak xenós kalanddal, tehát csak oda érdemes egyenlőre benézni....

be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklődsz az igénybe vehető új szolgáltatások felől. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függően 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol.
Ahogy az akadémián téblábolsz, meghallod, hogy néhány tudós a xenomorphokról vitázik.
- Kétségtelen, hogy valami történik, ami a Sötét Eszköz megjelenésével hozható összefüggésbe. A xenópeték növekedni keztek, úgy hallottam némelyik már ki is kelt!
- Bah! Mendemonda, Kurzux! Te is tudod, hogy a petékből mindig is keltek ki néha-néha xenófattyak, de ez igen ritka esemény, és egy képzett galetki könnyedén elbánik ezekkel a torzszülöttekkel!
- Vaxoloth, a saját szűklátókörűséged rettenetes korlátot emel eléd! Ha nem cselekszünk azonnal, valami gonosz dolog fog történni!
Hamar megérted, hogy a tudósoknak sejtelmük sincs a mélyben rejtőző kolóniáról! Szólnod kell róla!
- Bocsássanak meg, uraim... - lépsz elő félénken - de attól tartok, meg kell erősítenem, hogy a xenók nemcsak, hogy szaporodásnak indultak, de már óriási kolóniát építettek valahol a csatornaszint alatt!
A tudósok döbbenten fordulnak feléd, de a sokkot, amit a tiszteletlenséged miatt éreznek, hamar feledteti kíváncsiságuk.
- Mit beszélsz, te poronty?
- Mit fantáziálsz, lárva fiam?
Esnek neked. A szavak ömleni kezdenek belőled. A tudósok először komoly arccal hallgatnak, majd szájuk mosolyra húzódik, és végül hahotázni kezdenek.
- Neked aztán jó fantáziád van, ifjú, remélem, a bárd klán tagja vagy! - mondja a Voxoloth nevű, még mindig kacagva. Ekkor előhúzod a xenó esszenciát, és megmutatod nekik.
- Akkor ehhez mit szólnak?
A tudósok szava eláll. Faggatni kezdenek, hogy hol szerezted, meg hasonlók, de látszik rajtuk, hogy ennél jobb bizonyítékkal nem szolgálhattál volna beszámolód alátámasztására.
- Nos, fiam... Úgy látszik mégis van valami valóságalapja annak, amit mondtál! Nyilván félelmeid felnagyították képzeletedben az aprócska fészket, de meg kell vizsgálnunk minden bejelentést. Kérlek, térj vissza hozzánk hamarosan, és közöljük veled a döntésünket! - azzal elcsomagolja a xenó petét. [Egy hét elteltével ismét látogass el az akadémiára!] {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
 
Es a xenok is random jonnek, kiveve a 2.ban a dolgozo. Nekem legalabbis a 10.en mas jott 2. nekifutasra az elso kalandabn (elsore buktam, nem birtam a savcsapasokat, 2. ra meg nem savcsapos jott.)
Hajra Rauko! En szurkolok es nagyon orulok, hgy van mas is aki ugy gondolja, hogy ez kozos ugy kellene legyen!
En sajna le vagyok maradva par nappal mogotted, igy segitei nem tudlak, max, ha elakadsz egyik kalandban es en a Te segitsegeddel tovabbjutok.
 
ja és szolgát nem vihetsz magaddal a kalandban...
 
Itt a második kaland....
persze van aki már régen túljutott ezen és már másik küldisorozatot csinál, de persze nem írja ki, me milyen jó is az, ha szivatjuk a népet...

(80. kaland Most, hogy már jártál odalent, egy kicsit több bátorsággal vágsz neki az útnak. A félelemtől azonban, amely a nyálkás, és halálosan idegen folyosón elfog, sohasem fogsz tudni megszabadulni.
[Mászás próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Lassan, óvatosan ereszkedsz lefelé. Most már tudod, mire számíthatsz, felkészültél rá, hogy a harcot nem tudod elkerülni. Ennek köszönhető, hogy a falhoz tapadva lapító xenó nem tud meglepni. Ellenfeled egy xenomorph csecsemő (#419) [aura: 12-es méretű 15-ös szintű bal karom.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-5 vp.) Összegyűjtve a benned rejlő mágikus energiákat, elvarázsolsz egy titánok szelét. Végtagjaid megerősödnek (+2 méretükre). (-11 vp.) A xenomorph csecsemő feléd mozog. A xenomorph csecsemő rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (19 ép-t sebződtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Odacsap neked bal karmával. (18 ép-t sebződtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorph csecsemő téged támad. Feléd döf jobb karmával. (22 ép-t sebződtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Előre szúr bal karmával. (21 ép-t sebződtél). Lélekenergiát szív el (-12%). A xenomorph csecsemőt próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lesújtasz farkaddal. (21 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Trollagyarral támadsz. (2 ép-t sebeztél). Bűzöd zavarja (24 sebzés). A xenomorph csecsemő hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 80 sebzést kaptál.] Győztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+74%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 50 arany.
A gyilkos idegeneknek még a kicsöppenő vére is olyan maró anyag, amely pillanatok alatt képes lenne szétmarni a testedet, ezért vigyázva, nagy ívben kerülöd el a tetemet. A múltkori alkalomról már emlékszel a hálócsapdákra is - igyekszel ezeket is elkerülni.
[Csapdaészlelés próba 15-ös küszöbre: 1 hősiesség pont árán sikeres]
A csapdákat ügyesen elkerülöd. A folyosón most már nem kell összehúznod magad - a járat láthatóan kitágult, mióta utoljára erre jártál. Amikor a galetkit próbáló túra végén elérsz a központi barlanghoz, ismét elámulsz a látványon. Aztán gondolkodni kezdesz. Hogyan tudnád észrevétlenül megközelíteni a bolyt? A legtöbb xenón nem láttál szemet, inkább úgy tűnt, hogy szaglásznak, és nem kétséges, hogy a hallásuk is kifinomult. Körülnézel. A kaptár fala nedvességtől csillog, ennek köszönhetően mindenhol növekedésnek indultak a gombák.
[Gyógynövények próba 12-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére eszedbe jut, hogy a mátekel gombának igen erős szaga van! Ha bekennéd magad vele, akkor a xenók szaglását szinte bizonyosan meg tudnád téveszteni.
[Tárgyhasználat: 1 mátekel gomba]
Elkezdesz a testedet bedörzsölni. Őszintén reméled, hogy a dolgot szakszerűen csinálod!
[Álcázás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Mikor végeztél, csendben elkezdesz a központi burjánzó telep felé osonni. Egy óriási, búraszerű hatalmas organikus kinövést látsz, melynek peremén oszlopszerű kinövések vannak. Az oszlopok tetején hártyával borított gömbök vannak, amelyeken törékeny testű xenók mászkálnak ki-be, tojásokat cipelve. A búra peremén, és magán a búrán és ijesztő kinézetű, csupa fog és karom xenó harcosok járőröznek. Az egyik gömbszerű növekmény felé veszed az irányt.
[Lopakodás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Hangtalanul közelíted meg az organikus építményt. Így, közelről még félelmetesebb az egész. E mellett az életforma mellett a galetkiket egy életképtelen, kipusztulásra ítélt fajnak látod. Nem csoda, hogy őseitek, akik sokkal hatalmasabbak voltak, esélyt sem kaptak a xenók nagyhatalmú urai ellen! És most mi legyen? Az óriási búrába behatolni öngyilkosság lenne, de az egyik keltetőgömbben talán körülnézhetnél... Ha össze is futsz odabent egy dolgozóval, nos, vele talán elbírsz... Megpróbálsz felmászni a ruganyos nyúlványon.
[Mászás próba 18-as küszöbre: 3 hősiesség pont árán sikeres]
Felkúszol a ragacsos-nyálkás oszlopon. Az oszlop tetején ülő, hártyás gömb lentről jóval kisebbnek tűnt. Oldalán szakadások vannak, az egyik ilyen szakadáson be tudsz nyomakodni. Odabent fojtó, párás bűz fogad. Mindenhol hatalmas tojásokat látsz. Egy xenó dolgozó fordul feléd. Szem nélküli feje egyenesen rád "néz". Nem vitás, észrevett! Az ellenkező irányba indul, nyilván riasztani akarja az őrszemeket. Akkor te innét élve nem jutsz ki. El kell kapnod! Ellenfeled egy xenomorph dolgozó (#425) [aura: 6-os méretű 18-as szintű bal karom.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenomorph dolgozót. A xenomorph dolgozó máris előtted terem! A xenomorph dolgozót próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Odaütsz bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Trollagyart forgatva támadsz. (10 ép-t sebeztél). Bűzöd kellemetlen számára (24 sebzés). A xenomorph dolgozó halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elteszed a zsákmányt, ami egy xenó esszencia. [ld. enc.]
Most már nagyon erős mehetnéked van. Elég jól körülnéztél, most már nincs értelme tovább kockáztatni az életedet. Miközben távolodsz a barlangteremtől, azon töprengesz, hogy láthatóan ez az ügy már túlnőtt rajtad, nem tudod egyedül megoldani, konzultálnod kell valakivel, hogy hogyan tovább, miként lehetne ezt a fenyegetést megállítani. (+7 képességpont.)
(+4 hősiesség pont.)
 
Mégsem olyan rossz ez a xenóinvázió(nekem). 4. szinten van egy petém(igaz, kb 15 vd után), és nem nőtt óriásira.
 
Mivel látom, senki nem akarja ide betenni a kalandját, ezért íme az én K 80-am.... úgy nézzétek, hogy be voltam nyálkázva.....


(80. kaland Sosem voltál egy gyáva típus, de azért lemerészkedni a barlangod hátuljából nyíló, xenók vájta járaton - nos, ez azért jelentős mennyiségű bátorságot kíván. A járat meredek is, és síkos is a xenók nyálkájától.
[Mászás próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kitartóan mászol előre, a nehézségek ellenére. Egyszercsak sziszegést hallasz magad előtt - egy xenó! Ellenfeled egy xenomorph csecsemő (#419).

*** 1. KÖR *** A xenomorph csecsemő közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a xenomorph csecsemőt. A xenomorph csecsemő rád támad. Feléd döf jobb karmával. (17 ép-t sebződtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Előre szúr bal karmával. (17 ép-t sebződtél). Lélekenergiát szív el (-12%). A xenomorph csecsemőt próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Vastag bőrét szaggatod. Lesújtasz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lecsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Trollagyarral lesújtasz. (11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (19 sebzés). A xenomorph csecsemő hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Győztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+63%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy mágiaellenállás, 45 arany és a puhányság köve. Használod a csodás tárgyat, amely a birtokodba került: Leveszed az örökös hősi jelvényt. Felveszed a puhányság kövét.
Nem volt túl egyszerű a szűk járatban harcolni! Mászol tovább, lefelé. Az alagút itt különösen szűk, össze kell húznod magadat.
[Rugalmasság próba 14-es küszöbre: 2 hősiesség pont árán sikeres]
Átstruktúrálod testedet, csontjaidat lehetetlen módon meghajlítod, és küzdesz tovább előre. Végül a barlang újra kiszélesedik. A falat itt már teljesen befedi a xenók idegen kaptárszellemének építészete. Pikkelyes borítást kapott a fal, amelyről mindenhonnét nyálkás, pókhálószerű foszlányok csüngenek.
[Csapdaészlelés próba 16-os küszöbre: 5 hősiesség pont árán sikeres]
A xenók ravasz csapdákat állítottak itt! Óvatosan kikerülöd a ragacsos hálókhoz tartozó vékony szálakat, amelyek át- meg átfonják a folyosót. Ekkor megmoccan valami a fal mentén. Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204).

*** 1. KÖR *** A xenomorph bébi odajön hozzád. Megindulsz a xenomorph bébi felé. Már ott is vagy! A xenomorph bébi téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (24 ép-t sebződtél). Bőröd roncsolódik. ( -6 vastag bőr.) Kimeresztve, előre suhint bal karmával. (20 ép-t sebződtél). Roncsoló sebzés! ( -2 vastag bőr.) Előrehajolva harapni próbál fogával. (33 ép-t sebződtél). Megpróbálja eltörni a titán fekete csizmáját. Sikerrel járt. Támadod a xenomorph bébit. Odakensz neki jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Vastag bőrét szaggatod. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Előresuhintasz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (7 ép-t sebeztél). A xenomorph bébi halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál.] Győzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+93%). Elegendő lélekenergiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 42 arany.
Már nagyon mélyen jársz, őszintén reméled, visszajutni is képes leszel! Ekkor a járat kiszélesedik egy hatalmas barlangba - épp, hogy sikerül megkapaszkodnod, és elkerülni, hogy lezuhanj a magasból. És a látvány, ami eléd tárul, egyszerre rettenetes és lenyűgöző. Az óriási termet valamilyen ismeretlen fényforrás világítja meg halványan, de a legtöbb része így is homályban marad. Mégis, amit látsz, megrémít. Egy óriási, a barlang nagyobbik részét betöltő, pulzáló, lüktető massza fekszik előtted. Ébenfekete felszínén nedvesség csillog, olyan, mintha az egész valami élő anyag lenne. Kisebb-nagyobb gubók tucatjai veszik körbe, és mindenhol xenók mozognak. Egészen eltérű méretűek és formájúak, az apróbb xenó férgektől egészen a hatalmas xenomporh ragadozókig, óriási, fogakkal teli állkapoccsal és gigantikus végtagokkal. Ennek fele se tréfa! Majdnem összecsináltad magad, úgy félsz, mégis tudod, vissza kell jönnöd - ez egy olyan fenyegetés fajod számára, amit minél előbb fel kell számolnotok és meg kell semmisítenetek. De most visszatérsz a barlangodba, ki kell magad pihenni, mielőtt újabb expedícióra indulnál. [A következő kalandhoz is a K 80 parancsot add ki, de várnod kell legalább egy hetet.] (+5 képességpont.)
(+2 hősiesség pont.)
 
No szoval kis homalyoszlatas :P

3. bukta utan ugye megkapjuk a k 80 lehetoseget(ha 3x nyersz szoptal, nem kapsz kuldit, erdekes hogy szopni kell ahhoz hogy kuldizhess...)

Valaki emlitette hogy tomni kell a lyukakat befele mert... ize? Probalta mar valaki betomni? :PPP
Csak mert ugye az hogy mi es mennyi jon rohattul nem fugg am a lyuk meretetol, legalabbis 30+ forcsi alapjan csak az orias petek szamatol fugg(illetve mar a duzzadtaketol is mert azok is megnonek...) es a randomtol mennyi kel ki. En jelenleg annyit csinalok mindig eldobom 1 kivetelevel az osszes oriasi petem igy kor vegen begyujtom a 2 knot a csataert kiveve ha nem felejtem el a D parancsot :P

A K 80rol meg annyit hogy egy HO 0-as karit lattam(klankuldi rules es 22es maszasprobarol csattant.

Es a xenok != alienek, legalabbis ezektol a padlo csuszos lesz. Az alieneknel meg ugy remlett ha kaptam kis vert miegymas magamra akkor nem sikamlosabb lettem hanem.. szoval ize :P

pussz,
Zolika
 
Hali!

Valaki tud-e infót a kalandról? Csinálta már meg valaki? Érdemes a kalandot megcsinálni?
 
Addig pedig csatlakozhat valami a kikelt petekhez, a jaraton keresztul. Azaz kikel egy kifejlett xenomorf egy petebol, es a jaraton at csatlakozik hozza megegy arny, mondjuk egy xeno eloskodo.
 
Van, ha harmadszorra is lyukat fúrnak, az akkora lesz, hogy te magad is leereszkedhetsz rajta (azaz kapsz egy új kalandot).

Üdv,
Aaron Boone
 
Van valami egyeb is a xenokkal kapcsolatban azon kivul, hogy a forcsi vegen kikelnek? Van barmilyen hatasa a lyuknak, amit csinalnak?
 
Képzelheted mi lett volna, ha Battletechet olvasnak sokat. Nehéz-mech invázió?
 
Csak én érzem úgy, hogy a behosok túl sok Alien könyvet olvastak vagy más is gyanakszik erre?
 
Hatodik..
 
melyik szinten?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.