Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 09:03:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Sziasztok,

Az elmúlt napokban egyetlen dologra koncentráltam, a tárgyhelybővitésre. Ne tudjátok meg, mennyi macera volt vele... Sajnos az adatrekordokat nem lehetett egyszerűen megnövelni, mert akkor az LCSben és más többszemélyes parancsokban csökkent volna a maximális résztvevők száma. Ezért az egész adatstruktúrát újra kellett csinálni, minden utilityt és editort újraforditani átirni.

De remélem, hogy ez elég jelentős segitség a játékosoknak, hogy megérte a fáradozást, az eddigi 190 helyett 290 tárgynak lesz hely a következő patchtól, a barlangbővités parancson keresztül lehet az új tárgyhelyekhez hozzáférni.
 
miklos a valtozasok rovat olyan kihalt mostanaban (: mar csak ha a TFel hasonlitom ossze akkor is

plzplzplz (:
 
Hali!

Hogy egy kicsit eltérjek a támadás-védekezés
problémától - bár engem is érint - kábé egy éve
volt egy olyan ígéret a fejlesztés részéről, hogy
a kontakt. ősökkel vari kétparaméteres lesz. Ez
azóta sem valósult meg, pedig a labcsik egyre na-
gyobbak a 11-en meg különösen hasznos lenne.
Ráadásul - feltevésem szerint - nem is jelentene
olyan nagy munkát.

Köszi,
Lolita
 
Sziasztok,

A képlet még nem végleges, a katonák 2.5x szorzóját azért raktuk be, hogy azonnal legyen valami megoldás, ezzel a találati esélyük jelentősen megnőtt a többiekéhez képest. Az, hogy a bónuszt az osztás után adjuk hozzá, nem lett volna jó, mert igy a katonáknak továbbra is biztos találati esélyük maradt volna.

Az alábbi képlet, amely a korábbi lineárist logaritmikusra csökkenti, egész jónak tűnik, átgondolom, ez jó megoldás lenne a katonáknak is.
 
Gondolkoztam gyokeresen mas kepleten, mert ezzel a mostanival eleve az a problema, hogy mig a tamadast, vedelmet ugy tudjuk novelni, hogy hozzaadunk, es nem tudjuk szorozni pl masfellel, vagy ilyesmi, addig a kepletben nem a tamadas es vedelem kulonbsege, hanem a hanyadosa jatszik szerepet. Ebbol fakadnak a torz, aranytalan eselyek, amik tulsagosan is az 50% korul mozognak.
Ehelyett ime a kovetkezo javaslat:
A tamadas es a vedelem kulonbseget tekintsuk X-nek.
Ha X=50, akkor 50% esely van talalni.
Ha X ennel nagyobb, akkor minden 2 novekedes ad +1% talalati eselyt egesz X=100-ig (az igy 75%), utana 150-ig minden 4 novekedes er majd 1%-ot, aztan 50-esevel tovabb felezodik.
Vedelem eseten ez kicsit erosnek tunt, ezert ha X kisebb, mint 50, ott inkabb 40-esevel lehetne csinalni ugyanezt.
Ez igy persze elsore kicsit atlathatatlan, bar ugyanazon az elven mukodik, ahogy a nyomker esely novekedese, de ime nehany konkret szam az erthetoseg kedveert, hogy mekkora eselyhez mekkora kulonbseg kell (elso ertek a tamadas-vedelem kulonbseg, masodik a talalati esely):

-150; 11,25%
-110; 12,5%
-70; 15%
-30; 20%
-10; 25%
10 ; 30%
20 ; 35%
30 ; 40%
40 ; 45%
50; 50%
60 ; 55%
70 ; 60%
80 ; 65%
90 ; 70%
100; 75%
120; 80%
140; 85%
170; 90%
220; 95%
336; 99%

A katonabonusznak ez esetben tokeletesen megfelelne szerintem ez a mostani 2,5-es szorzo, valamint a max 95 helyett a max 99% esely.
A minimalis talalati esely, azaz a vedelem biztonsaga igy sose erheti el a 10%-ot, es realisan max 15-20%-ot lehet kihozni belole (es ez is tobb befektetest igyenyelne, mint amennyire korabban szukseg volt hozza).
Talalati eselynel viszont joval nehezebben ugyan, de tovabbra is elerheto lenne a korabbi 95 (katonaknak 99%) esely a kis vedelmu lenyek ellen.

Szerintem ez kb mindenkinek megfelelne, legalabbis azok kozul akiket megkerdeztem mielott felirtam volna ide, de ha megis valakinek nem tetszik benne valami
 
Ugy globalisan a 11. szinten bevezetett modositasok, uj kepessegek a torzaknak egyre inkabb abba az iranyba tereli a jatekot, hogy minel kiszamithatatlanabb legyen, minel tobbet szamitson a szerencse. Tamadas-vedelem valtozas, manaformazas, meregelnyeles.
Nyilvanvaloan erintett vagyok karakterileg is, hiszen egyik karakterem vedelemre es rezisztre epitett, ezenkivul egy darab kontaktmerges vegtagja van, igy minden teren egyre inkabb a randomra lesz bizva, hogy milyen lesz a fordulom.
De ez a tendencia ugy globalisan nem tesz jot a jateknak szerintem, ugyanis azzal, hogy no a veletlen szerepe, egyre kevesbe eri meg alaposan megtervezni a fordulot, hiszen ha nem foglalkozom vele, akkor is lehet tapos, valamint ha tokeletessegig optimalizalom, akkor is bukhatok mindent. Persze nem azonnal ilyen tragikus a helyzet, es meg nem is volt alkalmam szemelyesen megtapasztalni a dolgokat, csak jelzem, hogy szerintem nem ez a kovetendo ut, mert ez csokkenti azoknak a jatekkedvet, akik szeretik jol atgondolni a fordulojukat.
Termeszetesen az se jo megoldas, ha tokeletesen biztosra meg lehet mindent tervezni, egy kis veletlen kell bele. Viszont a legirritalobb az, amikor a jatekos nem is tud adott dolog ellen tenni semmit. Ilyen pl a manaformazas az attores helyett, es a meregelnyeles a kontaktimmun helyett.
Ezeket nagyon nem ertem, hogy miert kellett bevezetni...
 
Ez a keplet alapvetoen jol hangzik, de a regi (rang/2-es) tamadasbonusszal kellene szamolni szerintem.
Ahogy megneztem par 11. szintes csatat, a talalati eselyek alapjan es a keplet ismereteben az jott ki, hogy kb 50% vedelme kell legyen a torzaknak.
Aki utanaszamol, atlagban szinte nincs is kulonbseg a mostani 2,5-es szorzo, illetve e kozott, annyival megis hasznalhatobb, hogy a kis vedelem ellen nagyobb esellyel talal, nagyobb vedelem ellen viszont kevesebbet szamit. A 2,5-es bonusszal irrealisan nagy lenne a kulonbseg a katona es nem katona karakterek kozott.

Egyebkent ennel a kepletnel ujra kell gondolni az olyan dolgokat, hogy nem egyenerteku mondjuk a vedelemnoveles illetve az ellenfel tamdasanak csokkentese, az utobbi jelentosen hatekonyabb tud lenni. Nyilvan hasonlokepp mukodik a tamadasnoveles es vedelemcsokkentes is.

Lenne egy javaslatom, hogy valami mindenki altal hasznalhato varazslat/kepesseg (pl a sziklaero) mukodjon ugy, hogy ne a tamadasomat novelje, hanem az ellenfelek vedelmet csokkentse.
Ez a legtobb karinak elhanyagolhato elonyt biztositana, de megis meg lenne a lehetoseg ra, hogy a kis vedelmu lenyeket tenyleg szinte biztosan el tudja talalni, aki belefektet sok KNO-t.

Esetleg a katonabonusz is mukodhetne igy az eredeti rang/2-vel, az tovabbi erositest jelentene nyilvanvaloan.
Majd a jatekvezetes szamoljon utana, es dontson, hogy szerintuk melyik fajta megoldas lenne a legmegfelelobb, ez nem a mi feladatunk, mi legfeljebb javaslatokat tehetunk, es otleteket adhatunk.
 
Igen szal kozben megbeszeltuk ircen, szoval lehet jobb ez a verzio
De hogy igy nem jo, abban megegyeznek a velemenyek.

Udv: Misi
 
ja aki szamara esetleg nem vilagos a keplet amivel szamoltam:

valos talalati esely= (tamadas+katonabonusz)/(vedekezes+tamadas+katonabonusz)

illetve az altalam javasolt keplet

valos talalati esely= (tamadas+katonabonusz)/(tamadas+vedekezes)
 
elso hozzaszolas. katona klan

csinaltam egy tablazatot a tamadas-vedekezesrol normal karinal es katona karinal az uj keplettel, es a katona klanbonusz 2.5szeresre emelesevel

a tamadast 250%nak vettem, mivel fenix atlag tamadas fordulo kozben 248.3%, a katona klanbonusz pedig 69es rangnal szamoltam ugyanezen okbol (35*2.5%=87.5%) de persze tobbi szamra is megvan a tablazat ha epp erdekel

a kovetkezot kaptam:

vedekezes valos talalati esely katona talalati esely
50 0,833333333 0,870967742
100 0,714285714 0,771428571
150 0,625 0,692307692
200 0,555555556 0,627906977
250 0,5 0,574468085
300 0,454545455 0,529411765

lathato hogy a klan a kari szamara a valosagban 7% plussz talalati eselyt ad majd 70es rangnal

modositasi javaslat: a bonusz valoban bonusz legyen, ne adjuk hozza a kepletben csak a szamlalohoz, nevezohoz ne, igz a kov tablazatot kapnank

vedekezes talalat katonak eddig javasolt talalat

50 0,833 0,870 1,125=> 1
100 0,714 0,771 0,964
150 0,625 0,692 0,843
200 0,555 0,627 0,75
250 0,5 0,574 0,675
300 0,454 0,529 0,613

ez meg mindig kozel sincs az eddigi 95%okhoz de azert erezheto bonusz a tobbi utoshoz kepest (25-16%)

remelem megtetszik a dolog es jogosnak talaljatok, jelenleg a katona klannak meg mindig a harmadlagos bonusza a legerosebb ami eleg nevetseges bar mar javult az teny
 
A 11. lakószinttől megváltozott támadás / védekezés képlet kicsit meggyengítette a katona klán bónuszát, ezért az a 11. szinttől 2,5x szorzóval számít támadáskor.

Talin Miklos nem igazan ezt igerte nekunk.
Arrol volt szo, katonak a keplet kiszamolasa utan kapjak meg a bonuszt, ami igy kisse durva lenne. Igy viszont semmit nem er. Kiszamolva kb 6-7% tmadast jelent pluszban, viszont ezzel sem tudunk 70% fole menni. Pedig a klannak ez lenne a lenyege.
Mondjuk ugy lenne ertelmes, hogy keplet kiszamolasa, majd ezutan a katona bonusz/2 hozzaadasa.
Pl: 70-es rangu katona 35% bonusz ugyebar.
tamadasa 300%, ellenfel vedelme 200%.

Sima utos: 300/500= 60%

Mostani bonusszal katona: 352/552= 64%

A masik variacio: 300/200= 60% + bonusz/2=17% azaz osszesen 77% meg igy is csak 4-bol 3, mikor regi kepletben ezt 99%-al talaltuk el.

Remelem ehhez hasonlo valtozast sikerul megkapnunk, mert ezzel semmit nem ertunk vegulis.
 
"1) Olyan csatákban, ahol egynél több játékos vesz részt, nem alkalmazzuk a 8. lakószint varázslat módosító hatását."

Ez tetszik.
 
Sziasztok.

Mától hozzá is lehet szólni a témához.

Talbot
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.