Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 15:10:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Akkor tessék: Hajrá párbaj!
Nekem kell ez a skill, a RENDES fordulómba, az olimpia nemnagyon érdekel. Ha nem működne az olimpián az se érdekelne. Eddig nem lehetett normálisan védekezni galetkik ellen, mostmár végre lehet.
 
Ami még lemaradt az előző végéről.

Az, hogy Miklós megpróbálja szinesebbé, változatosabbá tenni a játékot, elismerésre méltó. Abban viszont csatlakoznék egy-két előttem szólóhoz, hogy lehetne ez a fórum az újjítások előkészítésének, elővéleményezésének, módosítási javaslatoknak a színhelye, amit a játékvezetés aktivan felhasznál.

Az új képességgel kapcsolatban azok a félelmeim, hogy lesz egy-két olyan "őrült" (én is poénkodtam ezzel korábban), aki ezerrel rágyúr és "sanyargatni, terrorizálni" fogja a szintjének lakóit.

Én az alább közzétett javaslatok mellett kardoskodtam volna az új képességgel szemben. Az immunhoz, vastagbőrhöz nem nagyon tudok hozzászólni.

Esetleg galtekik ellen a köv képpen hatna (csak az alap):
1-15: 1-el
15-30:1,5-tel
30-45: 2-vel nőne a hatása.
stb.

Aki alappból felviszi őket igy az megérdemelné ezeket a bónuszokat.

Köszönöm figyelmeteket és bocs az előző csonka hozzászólásokért. Nem tudom miért mindig csak az eleje látzsott?!
 
Más, de talán témába vagó: A játék egyik (szerintem) nagy problémája az, hogy minden képességet - ellen képességet ki lehet maxolni. Pl. A nagy sláger a rezisztencia. Ez az én szóhasználatomban "irányított játékhoz" vezet. Azaz mindig vannak dolgok amiket kötelező érényűen ezerrel kell fejleszteni (lásd az új szakértelmet, vagy a rezi.), ha nem akarsz hátrányba kerülni. A harcra tekintettel a fentiekből kifolyólag mindenki arra törekszik, hogy 1 kör alatt kinyirja a másikat, illetve megpróbálja ezt kivédeni. Ennek egyenes következmény, hogy a csatákból hiányzik a véletlen, a meglepetés, ami a valóságban sokszor döntő szerepet játszik. (Elég kellemetlen lehet egy varászló számára, hogy hiába van kigyúrva a kedvenc varija, mégsincs esélye arra, hogy bevigye. Ugyanez fennállhat a kontaktot használóra is. És a lényeg: ez forditottan is igaz. Kell hogy legyen esély a vari,kontakt kivédésre, de semmiféleképpen sem 100%). Egy két péda, hogyan lehetne megoldani:

rezisztenica-áttörés páros, kontakt-kontakt ellen. páros:

Lássuk egy ütős és a varázsló szemben állását:
a varászló elnyom egy savcsapást

ütős:22-as rez=44%
dob a gép:28% hopp (lehet, hogy)lerezisztálta

erre a varászló minden akaratát összeszedve megpróbája áttörni a rezisztenciát
varázsló:8-as áttörés

egy képlet(szerintem a támadás védekezésből ismerős):

áttörés/(rez+áttörés)*100=8/(8+22)*100=27% esély, hogy mégiscsak átnyomja a varázslatot

nyers számokkal
rez:22 átt.:8 esély, hogy a megdobott rezt törje:27%
rez:10 átt.:10 esély, hogy a megdobott rezt törje:50%
rez:8 átt.:22 esély, hogy a megdobott rezt törje:73%

ugyanez a képlet kontaktra:
ellenállás/(kontakt+ellenállás)*100

És ezzel megjelent, a szerencse, véletlen szimulációja!!!

Bár ez nem változtat azon, hogy ne legyenek kötelező érvényü bizonyos dolgok fejlesztése, de véleményem szerint csak jobban hagzik az, hogy van esély a rezre-áttörésre, kontaktra-kont.ellenre, minthogy abszolút nincs!
 
feladom
 
Egy fenét. Én mint aki kontaktot használok (bár nem túl magas, mivel nem szeretem a csak "egyre gyúrók, de arra brutálból" játékot) és általában erre alapozom a csata vég kimenetelét,nem örülnék neki, ha példaképpen:

20-as kontaktellenállás=190 KNO
20-as párbajozás=190 KNO Szum:380KNO

40-es Kontakt:780KNo

Konzekvencia: 380KNO
 
folyt...

Konzekvencia: 380KNO
 
lemaradt a levelem 80%-a?!!
 
Egy fenét. Én mint aki kontaktot használok (bár nem túl magas, mivel nem szeretem a csak "egyre gyúrók, de arra brutálból" játékot) és általában erre alapozom a csata vég kimenetelét,nem örülnék neki, ha példaképpen:

20-as kontaktellenállás=190 KNO
20-as párbajozás=190 KNO Szum:380KNO

40-es Kontakt:780KNo

Konzekvencia: 380KNO
 
Ez azért nem teljesen igy müködik. Először is, a 20-as párbaj csak 10 ktkméreg immunt ad. Másodszor is, a ktkméreg elég, ha egyszer bejön, és már nyertél. Márpedig ha több végtagra rakod, a csatát nem egy kör alatt nyered, és féreg érintést is használsz akkor azt a mentődobást elég sokszor meg kell dobni.

Soma - a hozzászólásodat nézve, azt hiszem, a játékosok hálásak lehetnek, hogy a játékot nem te csinálod, és nem is a te útmutatásaid alapján készül
 
Soma tömören és frappánsan fogalmazta meg a véleményemet:

"inkabb eddig volt nagy taktikazas, hisz meg kellett osztani a knokat/slotokat a vedekezo kepessegek kozt, de szerencsere ezutan nincs gond, az olimpiaba szant knokat egysegesen beleontjuk a parbajozasba, az minden ellen ved .)"

Ez nem tetszik.

A párbajozás bevezetése szerintem hasonló, mint a kártyás gyüjtögető játékoknál: azért vedd meg az új kiegészítőt, mert abban olcsóbb vp költségű, erősebb lapok vannak, nem pedig azért, mert valaki kitalálta, hogy ua. kártyalapokkal hogyan lehetne újabb, élvezetesebb játékot játszani.

PL. francia kártyához nem jelent meg egy kiegészítő sem, mégis folyamatos élmény, lehet vele kanasztázni, pókerezni, römizni...

Elnézést, ha a példám nem elég találó, de talán érthető, mire gondolok, ha nem, valaki legyen szíves 1 tőmondtban, frappánsan megfogalmazni! Köszi! :-)
 
Ebből is látszik, hogy mindenkinek más a jó. Megállapodás úgy sem lesz.

De fogjuk fel úgy, hogy ettől is színesebb lett a játék kicsit. Aki eddig az olimpiára hajtott ezután is fog tudni, aki nem az akár most elkezdhet. De ha továbbra se akar, akkor nem muszáj, annyival előrébb lesz másoknál normál körülmények között.
A karkaterharc ugyanez. Aki eddig sem erőltette, annak tökmindegy, akinek meg a karakterharc okoz örömöt, had élvezkedjen.
Biztos le fogotok szólni többen, de én nem látom, hogy ettől most milyen rossz lett az egész játék. Egyszerűen csak újra kell számolni dolgokat.

Az viszont nekem nem egyértelmű, hogy most pl. kapnak-e vastag bőr bónuszt a párbajozásból azok akiknek eddig se volt?
És ha nem, miért nem, ha meg igen, akkor miért?
 
Hi!

Az a kontaktméreg immun igy már nem tetszik.
190 knobol 3-4 szintet tudok nyomni a kontaktmérgemen, addig más kinyom egy 20as parbajozas szakit, es 20as kontaktimmun, meg meg a tobbit is megkapja.
Hol itt az egyensuly?

Nekem 20 szintet nyomni 1200 kno nyomni, neki meg 190, es mindenre kap bonuszt.
Az, hogy en is nyomhatom, a tobbi kontaktmerges ellen, nem vigasztal.
Egy kicsit tobb eselyem lesz Rhemedyl, meg Morq ellen, mindenki mas meg lealaz ezzel a skillel.
Ha betalalok, sem biztos, hogy bejön a 80%om.
50(60)as kontakttal egy 20as ktktimmunis ellen.

Jo volt eddig, ahogy volt.(Szaki nelkul)
 
Hali,

Ezt szerintem Soma nagyon eltalálta, jó lenne, ha tényleg ilyesmi lenne...

szint/2 VB (most szint*1)
szint/2 rez (most szint/2)
szint*1 kontaktmeregimmun (most szint/2)
szint*2 elemi immunok (most szint*1)
 
egy kicsit elszalltal a fene nagy szerepjatektol .) en ugy gondolom a nagy _szerepjatekosoknak_ ziher mindegy ez a skill (sot! hajra feny apostolok ugye mig az optimalizalok mondhatni egy galetkikent morognak a tali ota.

bar persze biztos jobb azt mondani hogy azert nem nyertem olimpian mert a szemet unszerepjatekosok csalnak a parbajjal. nehezebb azt mondani, hogy ok kisse tobb energiat oltek az olimpiai ul-jukbe mint mas egy fel evi jatekba siman
 
A párbajozástól ugyan nem tudjátok a szörnyeket megölni, de több taktikázásra nyilik lehetőség az olimpián.

nyilvan eddig erre nem volt lehetoseg. en marha meg 1.5 hetig nyaggattam 2-3 ember fejet mire Hunter Killer hp-it megirtuk. mi lett volna ha van taktikazasi esely?

A párbajozás egy általános védekező képesség, a karakterek sebzése gyorsabban nőtt, mint az életpontjuk, a párbajozás egy kicsit egyensúlyoz ezen.


hat nem tudom. ez szerintem jelenleg mar csak abban a helyzetben igaz, ha az ellenfel nem is vedekezik (lasd van-e taktikaja vagy csak izombol megy)

mire gondolok?

jon egy lofegyveres. en rajtam akad vastag bor valamennyi, szelpajzs, granitbor ital es ugyelek hogy 1nel tobbszor ne tudjon ram loni. gyak nem is sebez.

es raadasul ellene es az utosok ellen is hat a magas vedelem (eropajzs, vakito feny stb) ami utan csak boklasznak de sebezni nem fognak.

varazslok ellen rez van rajtam, iszom italt, huzok szferat. maris kirohogtem oket.

lehelok voltak eddig a leghuzosabbak, de myaval (osszetett es pankracioban is 4. lett egy elrontott hp miatt szoval annyira csak nem bena .) pl mar erosen gondolkoznom kellett hisz a gyorsi/vb/rez stb miatt alig maradt slot sebzesre oltozni. most ha ez ellen valaki elemi pajzsokat huz, vagy elemi vedelmet, konnyen lehet hogy csak a buz fogja sebezni ezutan.

lathato fent, hogy inkabb eddig volt nagy taktikazas, hisz meg kellett osztani a knokat/slotokat a vedekezo kepessegek kozt, de szerencsere ezutan nincs gond, az olimpiaba szant knokat egysegesen beleontjuk a parbajozasba, az minden ellen ved .)

en mar tenyleg csak arra lennek kivancsi hogy ki akarta a parbajozast. akinek nem lett volna hasznos az nem akarta, akinek hasznos lett volna (morq, en) az se akarta. gondolom a szomszed neni akarta, de o nem fizet nektek zsetont meg ijesmit.

ha mar kedveskedni akartok nekunk (especially nyeremeny mint ez) akkor maskor szerintem hasznosabb lenne elfogadni a velemenyet a jatekosok jelentos reszenek (tenyleg nem talalkoztam sehol senkivel aki szerint hajra parbaj) es olyan plusszt adni amit ok szeretnenek (ez nem merul ki termeszetesen a plussz 100 knoban, en teljesen elegedett lettem volna egy uj jateklehetoseg leprogramozasanak is, mittomen megis lesz girokinetika vagy hasonlo

De megértem az igényt, hogy most már utólag ezt nem akarjátok, talán az lenne a legjobb, ha ezt lecsökkentenénk a lehető legminimálisabbra, 5%-a.

nem csak utolag, atlalaban nem akarunk hasonlot. ez a jatek egy strategiai, taktikai, szamolgatos, optimalzacios jatek. biztos jo lenne ha nem lenne az, de (a ti szempontotokbol) sajnos igy sikerult. normal szerepjatekban elfogadhato hogy egy szorny megdobta a mentot mer tapos, vagy hogy azer haltal meg mert a DM igy latta jonak, de itt illik megindokolni. ha en 500asra megnoveltem a spellemet (komoly befektetessel) akkor nem szeretem latni hogy nincs hatasa, meg hogy sajnos most a szornyek akkorsem halnak meg. legyenek tapos szornyek, magas ertekes szornyek, egye fene legyenek immunis szornyek, de ne legyen a jatek orosz rulett. az nem elvezet, kulonosen nem azoknak akik szamolgatni szeretnek, marpedig el kell fogadni szerintem nektek is hogy itt nem azok jatszanak akik asztali rpgt szeretnenek (legalabbis azt nem itt jatszanak) itt azok jatszanak nagyreszt akik kiszamoljak hanyas spell kell egy adott szorny ellen, meg figyelnek a nyomorult kis szamokra is a karlapon.



A különböző támadásformák között amúgy sincs egyensúly, az egyik ilyen helyzetben jobb, a másik olyan helyzetben, ezeket a párbajozás nem egyensúlyozta most ki, de nem is rontotta el őket, mindenki kapott valamit.

ebben az a hibas okfelytes, hogy eddig aranylag lehetett vedekezni az utosok, a lofegyveresek ellen, nehezebben a varazslok ellen es alig alig a kontaktmergesek es a lehelosok ellen. ez alapjan a parbaj valahogy igy kene kinezzen:

szint/2 VB (most szint*1)
szint/2 rez (most szint/2)
szint*1 kontaktmeregimmun (most szint/2)
szint*2 elemi immunok (most szint*1)

_ekkor_ valoban balanszolt volna. a mostani formajaban csak elhuznak a lehelosok (kivedekezhetoseg szempontjabol) stagnalnak/kicsit szivnak a varazslok (talan a kontatkmergesek is), az utosok lemaradnak, a lofegyvereseknek meg byebye olimpia.

Ha jól számoltátok itt össze akkor 3 ilyen apróság volt az elmúlt 6 hónapban és mindegyik pár napon belül javitva lett amikor szólt valaki szóval a világ nem dőlt össze...

az a baj amikor korabban szoltunk hasonlo hibakert kiderult siman valtoznak _kozlemeny_ nelkul a szornyek. igy az elso par valtozast mindenki normalisnak tekintette (moderalt szivas kategoria) szolni csak akkor szoltunk amikor egy karakter belebotlott egy alaposan felturbozott monszterbe a 11.en amin csodalkoztunk, eddig se volt epp gyenge. ekkor derult ki mindegyik.

a vilag nem dolt ossze, csak eppen szamotokra a havi 5000 fordulobol 1 bugos volt, nem nagy ugy. a karakter gazdajanak (tortenetesen egy baratom viszi, de gondolom masnal is igy lenne) ez legenyhebben szolva is 1 elbaszott fordulot jelentett, aminek 1 hetig nem orult ha ragondolt. amiota Talbot a Jv annyit mar fejlodott a dolog, hogy valoban az utolso tvp-ig visszakapja az ember a bugok miatt elveszetteket, de ez nem segit azon hogy 30 mezovel kevesebbet mentem a csarnokban, vagy hogy 1 hetet csuszik a tk/lcs vagy kaland.... ezek olyan jarulekos vesztesegek, amiket en megertek nehez karpotolni, de igen jelentosek (sokszor jelentosebbek mint a 25tvp,meretvesztes es hasonlok). ha ti is 2 hetig keszultok egy kalandra, nem ojan epuletes elmeny hogy szori, most bugos volt, de majd 1 het mulva probaljatok ujra
 
Üdvözlök mindenkit. Hát, mit mondjak, gratulálok, ismét egy jellegtelen, de remek "tápalap" szakértelem, amelytől a játék nem lesz jobb, érdekesebb időtöltés, de néhányaknak biztosan földöntúli élvezetet fog okozni ahogyan látják karakterlapjukon növekedni a szintjét jelző számlálót, előre dörzsölve a tenyerüket hogyan fogják "lealázni" a jónépet a köv. olimpián. Csak hát a két olimpia között fél évet JÁTÉKKAL kéne tölteni...tudom, ez egy reménytelen szentimentalizmus, csak éppen volt időm két opus között az ügyeletben. Kellemes játékot mindenkinek, Hószakáll
 
Ezért mondom: irány a 100-as párbajozás. Nagyon jó taktikázni igy. Főleg az olimpián
 
Sziasztok,

A párbajozásról. Nem értek egyet azzal a véleménnyel, hogy minden fejlesztésnek a karakterek erősségét kell tápolniuk (azaz a játékot könnyiteniük). A párbajozástól ugyan nem tudjátok a szörnyeket megölni, de több taktikázásra nyilik lehetőség az olimpián. A párbajozás egy általános védekező képesség, a karakterek sebzése gyorsabban nőtt, mint az életpontjuk, a párbajozás egy kicsit egyensúlyoz ezen. A különböző támadásformák között amúgy sincs egyensúly, az egyik ilyen helyzetben jobb, a másik olyan helyzetben, ezeket a párbajozás nem egyensúlyozta most ki, de nem is rontotta el őket, mindenki kapott valamit.

A 10% minimális mentőről - ez már nagyon nagyon régóta bent van a játékban, csak a leirt hiba miatt nem müködött. Hogy erre annak idején mi szükség volt, feltételezem, hogy ugyanaz, mint a maximális támadás és hasonlók, hogy legyen egy kis szerencse is a játékban. De megértem az igényt, hogy most már utólag ezt nem akarjátok, talán az lenne a legjobb, ha ezt lecsökkentenénk a lehető legminimálisabbra, 5%-a.

Egy korábbi hozzászólással kapcsolatban, hogy az esetleges szörny változások miért nem kerülnek fel az oldalra. Nos, a válasz egyszerü, én sem tudtam róla, hiba miatt került be. Ha jól számoltátok itt össze akkor 3 ilyen apróság volt az elmúlt 6 hónapban és mindegyik pár napon belül javitva lett amikor szólt valaki szóval a világ nem dőlt össze...
 
Nekem "tetszik"

Ha úgy veszem, hogy összetalálkozok egy 20-as párbajozás szakértelemmel rendelkező galetkivel, akkor elmondhatom, hogy a féreg érintésbe, a kontaktba, a vámpirizációba (20 helyet 0 ép szívás)ölt kno-im értéke rendkivül leamortizálódott. Arról nem is beszélve, hogy a 3-as áttörésem sem fog segiteni abban, hogy bevigyem a halál szavát!

Az ütősök 4 végtagra nézve 80-as kevesebb sebzést érnek el és nem is biztos, hogy minden végtag betalál.

Ezzel szemben a lehelős, aki lehelésre van beöltözve, mint állat, az "rendkívül beszivta" -a fenti 20-as példára tekintettel -, hogy 30-as kevesebbet sebez.

Bár a löfegyverseknek is rosszul esik a képesség, de azért nem féltem őket. Általában úgy is kétszer annyi életpontot sebeznek rajtam, mint amim van, legfeljebb igy épp, hogy lelőnek. De azért lelőnek!

Lehet, hogy agyonspezializált (cél a 100-as párbajozás) párpajozó leszek és csupa portyázásból fog állni a fordulóm?! Jó muri lenne, nem?

Haszna mindenféleképpen van: még egy dolog amibe szinte kötelező érvényűen kell KNO-t tolni, ha nem akarja a galetki, hogy minden "párbajból" véres fejjel kullogjon el.

Hajrá!(:
 
Roviden szolva ez az uj kepesseg: badarsag
 
Hello,

az en velemenyem is hasonlo. Mar a talalkozon elolvastam a kiirast, es messzirol latszik rajta, hogy ez nagyreszt az olimpiai rabszolga karaktereknek jo.
Biztos, hogy ezt akarjatok? Eddig jopar emberrel beszeltem errol a skillrol, es 80%-ban azt mondtak, hogy nem kellene az olimpiai rabszolgakat erositeni. A maradeknak a fele pedig azt, hogy "ez nekem tok jo, mert az olimpiara gyuro karim erosebb lesz" ....

Talan erdemes lenne kihasznalni a forum/hp adta lehetosegeket, es szavazast kiirni egy ilyen jellegu kepesseg tervezet leprogramozasa _elott_ ...

Tudom, hogy ez most megint ugy hangzik, hogy dolgozunk, nektek meg nem tetszik, de ez tenyleg nem volt atgondolva szerintem...

Udv,
Cheetah
 
Én nagyon örülök annak, hogy ennyi fejlesztés van mostanában ŐV-n, de ez a párbaj hogy mire volt jó???
lnézést, de én csak kritizálni tudom ezt.

Ha új szakértelem kerül be a játékba, az valami újat adjon, ne a már meglévő tulajdonságokat/szakikat növelje. (Szerintem a manaformázás is eléggé idióta megoldás a magas reziszt szivatására, de még az is 1000-szer jobb ötlet volt ennél)

Nagyon fantáziadús lenne pl. a testépítés szakértelem bevezetése: ahányas, annyi plusz erőt kapok, és annyi plusz méretet, és feleannyi egészséget, és feleannyit minden végtagméretre... mire jó ez? Olcsóbban kno-zhatom az erőmet/egészségemet/(végtag)méretemet... Ez fejlesztés?

Lőfegyverest és mágust teljesen beszivatja ez a remek újítás az olimpián.
Lőfegyverest karakterharcban hova gyengítitek még? Indokolatlanul magas a harci ereje, és ha véletlenül győz, akkor is kitörölheti a hátsóját a +19% lélekenergiával, a portyázás beállításnál a program nem veszi figyelembe, hogy egy-egy elleni párbajhoz érzem csak elégnek magam, és simán kiállok egy szolgahadsereg ellen egyszál magam, a torzakból meg alig szerzek kno-t, szintén a magas HE miatt...

Elemi mágusommal én reziszt áttörésre gyúrtam, és el nem tudom képzelni, egy nem-elemi varázsló hogy sebez meg ezek után egy átlagnál ellenállóbb karaktert.

De hogy jót is mondjak, az előző patch halmaz, király volt, annak télleg örülök. Ez viszont nem tetszik, sőt.
 
Kit érdekel az olimpia... :P
Én inkább azon gondolkodom most, hogy át lehetne-e állni ennek a szakértelemnek a segítségével átokszórásról sebzõdés nélküli galetkiverésre vagy sem?
 
nezzuk a mostani valtozast, a parbajozas szakertelmet.

eloszor is. hol hasznalhato a jatekban. olimpian leginkabb, ez egyertelmu, masra eddig senkinek se volt otlete, szerintem esetleg tolvaj karakternek megerheti kozepesre felnyomni, o aranylag sokat csatazik galetkikkel.

ergo nezhetjuk hogy hat a skill az olimpiara, merthogy mashol igen igen marginalis a szerepe

mit is ad a skill? szintenkent 1 immun,VB es szin/2 rez, kontaktimmun

kit szivat ez olimpian?

VB: utosoket, lofegyvereseket szetszivatja, eddig se voltak valami hajde (lofisek csak az utolso 1-2 olimpian gyengultek persze) de mostmar vegtagspecko nelkul lehetetlen barmit elerni olimpian ahogy nezem majd. lofegyveresek akar el se menjenek (mondjuk vegyunk egy nagyon moderalt karit 30as VB 20as parbaj granitbor ital, 17es szelpajzs. ebbe egy gigamegatop 150lofi/10loveses lofis lo 200at. tobb loveshez ugysem jut ugye. es ez azer nem nagy kno befektetes)

immun: eddig a lehelosok letojtak az immunt, senkinek se volt olimpian 15nel nagyobb immunja, ami jelentektelen. most normal kari kihozhat mondjuk 35os immunt, ami mar -50 sebzodes/kor, de ezt sem latom komoly elonynek, max annyi hogy ezentul szamolni kell vele a sebzesnel. szerintem a lehelosok siman olnek mint eddig. elemi varazslokat se igazan hatja ez meg, bar teny hogy pl a falazoknak .)))) bekavarhat.

rez: ez /2es, szoval normal ember ebbol nem kap 10-15nel tobb rezt. persze kielezett esetben (ami olimpian gyakori) ez is 20-30% plussz esely, eleg jelentos. a varazsloknak eddig is neccesebb volt rezt bontani mint masnak rezt novelni/oltozni/italozni/spellegni, ez meginkabb fokozodik. nehez dolguk lesz az biztos (elemi maguskent akinek talan a legkonyebb rezt bontani akkor tudnek 140 rezt leszedni, ha az elemek uralmam/forras erintesem is 50 lenne kb, es ehhez kell az _osszeharacsolt_ 35/19 spellszintem is cuccokbol)

kontaktimmun: 10-15 plussz kontaktimmun megint csak nem az igazi szerintem, bar ezt majd rhem megmondja, o tudja mi a realis ebben. elso ranezesre komoly akadalyt nem kepez egy kontaktos utos elott az olimpiai gyozelem fele (atlagban mindenkinek alap 10-20 kozti immunja van, erre 15 az optimistan szamolva 35, ez ellen jon a kontaktos 60+ kontaktmerge, netan fereg erintese. ami kerdes hogy klozeljut-e illetve hogy talal-e


a fentieket 20-26 parbajozassal szamoltam. ennel tobb normal karinak _szerintem_ csak 2 modon lehet.

1. lennmaradt kari, 100 fordulot toltott a szinten. ekkor mindegy mivel nyer, gyak fordulo/kno elonnyel teszi barmilyen format valaszt, akar 50es parbajt is

2. olimpiai rabszolga karakter, akinek keves masra kell gyurnia

az elso bar szamomra nem tul szimpatikus, ugy gondolom sok figyelmet nem erdemel, a masodik esetnel kerdeses hogy mennyire jellemzo (15 nyertesbol 1 rabszolga nem gond, 6 mar gond szerintem) hiszen itt ugyanugy dolgozni kell, nem pedig kis forduloszamuakat verunk hisshuss mer az jo (lasd elso eset .)

vegszokent a fentiek alapjan ugy gondolom hogy az olimpian az eddigi igen jo helyukrol meg nagyobb eselyesekke leptek elo a lehelosok, especially a szellemi magusok (hajra morq! hajra mya! a varazsloknak igencsak izmozniuk kell ezentul ha barmit akarnak (eddig is kellett de most megjobban, meg makosabban.) mig az utosok max paralizacio vagy kontaktmereg isteneben bizhatnak, a lofegyveresek, sima utosok pedig akar el se menjenek olimpiazni

a kov balanszolast itt latnam szuksegesnek elkovetni .) vilagos hogy az utosok/lofegyveresek kisse taposabbak voltak regebben, de mostanaban igencsak rajuk jar a rud es ez 12. szinten se tunik egyelore javulo tendenciajunak. (legalabbis utos szempontbol)
 
hi

Azthiszem Riamon mindent leírt előttem ennek a patch-nek a hátulütőjéről, de mégis hozzászólnék a saját szemszögemből.
Szellemiként a 10. szint óta nagyon rá lettem kényszerítve a szolgázásra. Persze magam miatt ;-), mert nem voltam hajlandó vastag bőrt, tüskés bőrt, forrás érintését, vitalitást stb venni. Eddigi "számításaim" jók voltak, semmi hátulütőjét nem találtam a szolgáknak.

Az elmúlt idők két patche viszont megváltoztatott mindent. A támadás képlet miatt a szolgáim majdhogynem csak bűzzel sebeznek, mert nem találják el az ellenfelet, gazdájuknak (azaz nekem :-)) pedig jött a "10%-os random". Szellemkalapács tényleg nem egy táp varázslat, amire ráfért volna egy korlát. A szörnyek EP-je már olyan sok, hogy nagyon ki kell tolni a csatát ahhoz, hogy csak a kalapáccsal győzni tudjak. Magasabb szinten gondolom még rosszabb lesz a helyzet.

Szellemi mágusoknak csak egyetlen egy tömegsebző varázslatuk van amit - valljuk be - nem a sebzése miatt szeretünk. Szolga segítő varázslat egy sem, egy célpontra ható pedig 1 értelmes (volt eddig).

Régóta bajom, hogy egyes szörnyekbe nem tudok eleget sebezni. Megfékezni meg tudom őket (?), tehát nem ölnek meg, viszont én sem tudom besebezni a kellő EP-t. Ezzel az új patchel pedig esélyem sem lesz győzni ellenük...

Ha sorra veszem akkor a támadás miatt szolgáim (és ütős karim), 10%-os fos miatt a karim, az átoktárgyak furfangos visszakerülése pedig engem bosszant...
Kérhetném azt, hogy írjanak vissza a 9. szintre? :-)

Éjfény
 
Azt kell mondjam, hogy teljesen egyet értek Somával.

A szellemi mágusok eddig sem voltak táposak, akinek volt egy kis esze, azonnal elment nekrózni magasabb szinteken, néhányan maradtunk. De ezzel a változással teljesen random lett a kalandozás. Nem mindegy, hogy egy 1-es IQ-ju lény ellen nem jön be fixen egy 190-es szellemkalapács. Akkor már mér nincs olyan, hogy valaki mellélehel vagy mindjárt saját magát köpi le véletlenül?

Nem értem minek kellett a változás, jó lenne ha megvilágosítanátok, hogy mi volt az az elszállt dolog, amit ezzel szerettetek volna balanszírozni.... az normális, hogy a bugot javítani kell és a lényeknek nem fixen rontania kell a mentődobásokat, de megdobni sem... ha ilyen baj van, nyomjátok fel az adott tulajdonságokat magasabbra - vagy adott túl erős spellek ellen legyen max esély, hogy bejöhet-e. De a szellemkalapács ugyebár végképp nem ilyen...


Kis elemzés:

Szellemi:
- át kell törni a reziszten, nincs alternatív megoldás
- minden támadó spell ellen van mentő
- egyáltalán nincs szolgatápoló segítőspell
- ezzel a patch-el szerintem életképtelen

Nekró:
- át kell törni a reziszten, van alternatív megoldás
- nem minden fontos spell ellen van mentő
- tömeges szolga vagy saját magát tápoló spell - se mentő, se rezisztet nem kell legyőzni hozzá
- tipustól függően mérsékelten hatja meg a patch


Elemi:
- ki lehet kerülni a rezisztet: földelem, sárkénylehi
- reziszt ellen elemek uralma is segíti
- nincs mentődobás a sebző varázslatai ellen egyáltalán
- nem hat rá a patch


Ha jól emlékszem minden ütős sírt, amikor 90%-ra esett a max találati esély - lett is patch azonnal. Pedig egy ütősnek 5 próbálkozása van találni és azért valamilyen sebzést bevinni, egy szellemkalapács meg vagy sebez X-et vagy egyáltalán nem...

Nem szeretnék egyenlehelősként unatkozni!

Köszi,

Ádám (Alfred nevében)

ui: most mér jó az, hogy kéne irnom egy halom HP-t, hogy egy már szinte kivégzett ellenfelet ne kalapáljak, mert hátha nem jön be, hanem inkább leheljek, mert az biztosan bejön??? Egy fordulóban csak 2 olyan csatát buktam emiatt a patch miatt, amit eddig fixen hoztam
 
amit nem értek az új patchben:

ezentúl ha jól értem minden szörnynek van 10% esélye spellt lementeni? (egyik karakteremnek iziben le is mentett egy szörny egy spellt ami normál esetben 0% esélyű)

elképzelhető e mögött olyan gondolat van amiről nem tudok, de akkor kérlek világosítsatok meg.

eddig egész jól működött az a rendszer, hogy volt 0-5% esély mentésre (ellentmondók az információk) és folyamatosan nőtt a szörnyek tulajdonsága/rezisztje amit a karakterek ellensúlyoztak a spellek növelésével.

mi történt ezzel ami tarthatatlanná vált?

később majd a 14. szinttől megnő ez 20%ra is?

miért jó ha a játékosok egy számolgatós játékban nem tudnak számolgatni?

szerintetek kihívás olyasmin szívni ami ellen nem tehetsz semmit? a kihívás az ami ellen tehetsz nem?

Soma
 
ilyemsire 1x mar volt is pelda, tehat nem megoldhatatlan, csak akaras kerdese.
 
Kérdezem, hogy ha ez igy van, mint lentebb olvashato, akkor arrol miert nem lehet olvasni itt, ezen a siteon, ami azert jott letre, hogy minden valtozast kozzetegyen?

Ez ugy volt, hogy eredetileg ugye volt 30-as, es sebzett szint+4-et a
nagyobb eletszivas.
Ezek utan egyik patchnel tortent vele valami veletlenul, es a spell mar
szint+12-t sebzett.
Amikor megirtuk nekik (persze itt sem elsore ert oda Mikloshoz az
uzenet...), akkor mondtak, hogy javitjak, es ez lett a javitas:
Tovabbra is szint+12-t sebez, de a spell szintjet levittek annyira, hogy ez
34 legyen.
 
Tisztelt Miklós!

Lenne 1 kérdésem / kérésem. Engem is nagyon zavar az, hogy időnként szörnyek kapnak új képességeket, megnövekszik, lecsökken ez-az náluk.
Érthető, hogy mindenről nem akartok kiírást tenni. Játékélményt is ront, ha pontosan látunk mindent ;-)

De nem lehetne valamiféle kompromisszumot kötni? Mondjuk annyit írjatok ki, hogy az xy lény mutálódott, mindenki vigyázzon vele... így aki ez ellen a lény ellen készül akkor legalább tudja, hogy valami váratlanra kell számítania.
Esetleg annyi, hogy a változott képességeket megadni (ha nem is számszerűen azt h mennyit változik). Pl: xy lény mutálódott, áttörése változott.

Hm?

klinsi
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.