Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 21:04:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
> Mostantól, ha valakinek véletlenszerű kaland végén > varázslatot tanítanak, csakis olyan varázslatot tanulhat, > amit az adott szinten már különben is tanulhatna.

es mi tortenik ha mar minden altala megtanulhato spellt tud? erre is sikerult megoldast talalni?

> Az ellenfélválasztásról: eredetileg, ha több ellenfél > támadott egy játékost, és az ellenfelek előbb kerültek > sorra, mint a játekos, akkor a játékos arra ütött vissza, > aki először támadott rá. Ezt később megváltoztattuk: ha > több ellenfél támadott egy játékost, a játékos arra ütött > vissza, akit a HPje HEje diktált, kivéve, ha már az előző > körben is harcban álltak. Ha valaki 1 vagy több körön > át varázsolgat, és közben többen ütik, akkor a fenti > dolog nem volt érvényes, mivel már az előző körben is > harcban álltak. Ezt megváltoztattuk, a HP HE akkor is > újra kiértékelésre kerül ilyen esetben, ha a támadott > játekos az előző körben nem harcolt.

ezugyben az a kerdes ha van 2 ellenfelem, es 1 hp parancsom egyikre teljesul a feltetel a masikra nem

(orok pelda, albino quwarg es gombvillam, hp: annihillacio ha ellenfelem albino quwarg)

akkor most mar MINDIG azt az ellenfelet fogom tamadni akit a hp/prior diktal ugye? nem eshet meg hogy ezerrel annihillalgatom a gombvillamot
 
ejj nem erted. amit felirnak az nem hibajavitas hanem buszkesegre okot ado feature.

amit nem irnak fel, AZ a hibajavitas....

pedig egyertelmu

najo hat persze fogalmazhatnank ugy is hogy a rosszul vegzett munka gyenge magyarazata, de hat ijet biztos nem mondunk egy forumon especieally a behorol
 
Jo, akkor ime egy kis idezet ugyanezen holnap szoban forgo reszerol, de elotte megkerdem hogy akkor ezen 7 dologbol hany is nem hibajavitas volt? Nekem ugy tunik joval tobb mint fele hibajavitas volt. De akkor meg minek kellett oket felirni? Vagy ha fel kell akkor meg a tobbit miert nem irjak fel? Jo lenne mostmar tenyleg rendbetenni ezt a katasztrofalis kommunikaciot ami a behonal van



"2004.08.05.
Volt egy zavaró kiírási hiba, amikor megszűnt valakinek a láthatatlanság varázslata, akkor ehelyett néha a csaták elején "megszűnt a kék manaital varázslatod" és hasonló dolgokat írt ki a program, ezt javítottuk.
Mostantól már nem annihilálódnak a szolgák maguktól a csatában.
A halhatatlanok klánjának 80-as rangnál kapott képessége végre jól működik.
A nyálkafókusz már a pszi csata után kapott lélekenergiát is növeli.
Ha Harci Programból akar valaki átok varázslatot használni, akkor már nem csak az első két körben engedi ezt varázsolni a program.
Újabb, különleges torzszülötteket szerzett be az arénamester, tovább bővítve az arénában jövő szörnyek sorát.
A magas szintre felnövelt lőfegyveres szolgák már tényleg annyiszor lőnek, ahányszor kell nekik. "
 
erre nekem egyszer azt irta Talbot (vagy valaki mas JV neven) hogy az hiba javitas volt, nem irunk ki mindne apro csepro hibajavitast, szoveg elirast.
:-(
 
Kedves Jatekvezetes!

Mostmar tenyleg jo lenne tisztazni hogy mire is valo az a bizonyos Valtozasok listaja menupont!

Mert ugye jeleztuk hogy az osi immunitas habar kisebb elemi spellkent van feltuntetve nem tanulhato egy nekromanta karakter szamara.
Ezutan mar kiismerve a sumaksagotokat / lustasagotokat kov. alkalommal megint bement hatha... es lam, meg tudta tanulni a spellt. Az ilyen javitasokat nem kene oda felirni? Raadasul ha ez valtozott akkor elvileg mas is valtozott / valtozhatott.

koszonettel,
a felfedezok
 
nem veletlen van ez bennt a kedvenc forumaim kozt, irok meg egy keveset ide a problemakrol hatha sikerul kello helyeslest kicsikarni valakibol

szoval akkor sorjaban

1. szoviarena

latom en hogy ez igy volt legegyszerubb leprogramozni, de azert jogosnak ereznem hogy SPECIALIS feltetelu helyszinen SPECIALIS hp-k ervenyesulhessenek.
hogy egy peldat mondjak: ma szoviarenaban furgling jott (multkor meg repkedo poffeteg), mit mondjak rettento sok eselyem volt ugy hogy a nem celzott spelljeim (nincs sok csak lavafolyam, tuzvihar, mindenfele falak, jegvihar) amivel altalaban 1 kor alatt leszedem eppen le voltak tiltva a szolgaim meg szinten jol megneztek az uthetetlen ellenfelet majd ugy dontottek koszi :> azt hogy ha nem uthetetlen ellenfel jon akkor annihillalo jon, az mar valoban csak kellemetlenseg, meg sem emlitem :>

a hp-imat nem fogom a szoviarena miatt atirni :P kene ra spec parameter pl. amit hfben berakok

2. granitbor problema
a vedekezo spellek jo resze eleg jol hpzhato (pl elemi pajzsok) akad ami kevesbe de szerencsere csak 1-2 szorny ellen kell (targyvedelem stb) ami viszont nagyon sok lenyre kell, es megsem hp-zhato rendesen parameterezve az a granitbor

valamit ki kene talalni ne kelljen minden egyes utos lenyre kulon sor hp-t irni. amikre en eddig gondoltam hogy minden utos lenynek kene lennie (vegtagmeret/ero/vegtagszaki/vegtagspecko) abban az a gond hogy mindig tudok mondani legalabb egy ismert lenyt, ami bar sohasem utott meg, megis rendelkezik a kriteriumban megallapitott parameterekkel titkos mod. (hogy csak a legjellemzobb peldat mondjam, seittak a kaoszkigyonak akad a hata mogott egy 30+ meretu, 30+ szakiju, 90!!! es kontaktmereggel ellatott vegtagja, amit meg soha senki ellen nem hasznalt)
marpedig ezeknek a hp-knak tobbek kozt az is ertelme hogy ha mar lassan 30as az auraeszlelesem akkor olyan szornyekre is inteligensen reagaljon amiket en nem ismerek (ezzel lehet vitazni kell-e de ez a jatek hatarozottan tamogatja ezt, sot ki is van hangsulyozva rogton a legelejen)
ide is kernek ha lehet valami megoldast (utos lenyeknel egy jelzoflag ami hpzhato, vagy az osszes leny atnezese es esszerusitese)

3. 50hp problema
nem fogjatok meguszni a bovitest, most megmondom. csak azt tudnam miert kell ennyit konyorogni? ahogy egyre fejlodik a jatek, egyre tobb a szorny, egyre tobb a kivehetetetlen hp, egyre bonyolultabb szornyek ellen egyre tobb hp kell stb, ugy egyre inkabb nem fogunk elferni az 50db-ban. raadasul a bonyolult hf-parancsos hpk 2 sort foglalnak.... TFen is 3 ev volt oszt megis sikerult a bovites :PPPP

csak illusztraciokent: egy varazslonak kikre kell hpznia?

altalanos hp-k hogy egyaltalan varazsoljon valamit :> ez mondjuk inteligenciatol fuggoen 3-20hp is lehet (:

trivialisan arra a szintre ahol el (15 szorny kb)

rnd kalandok miatt az 1el alattabbi szintre, ahol azert nem ojan gyengek meg a szornyek hogy anelkul is menjen, foleg nem parosaval (ez is 10 szorny kb)

rnd kalandok miatt a lentebbi szintek par lenyere (pl targytoro vagy egyeb csunya speckos lenyek) amiket azert nem szeretne beszivni/le akarna verni (ide kapcsolodik hogy a BA parancs listaja is rovid lesz lassan :P ez is siman 10 szorny

kalandok szornyei (egyszerre mondjuk max 3 leny, de ezek altalaban bonyolultak)

lcs-k szornyei (egyszerre 1 de arra kell vagy 2-4 hp)

ha lenyenkent atlag 2 hp-t irsz, akkor lathato mar reg meghaladtuk az 50et (es akkor hf-ekrol nem is beszeltunk)

4. szornytervezesi gond?

12. szint eben morf lord

biztos jo az ha egy csak szolgak altal megsebesitheto szorny ANNIHILLAL? pontosan hogy kene ezt nekem legyoznom? elemi maguskent megszakitast huzzak? mas otletem nincs :>

es nem valasz az hogy sehogy, eddig mindig kiderult hogy igenis le kell gyozni ezeket a spec szornyeket is
 
es nem kell bevagni a targytores encet, en is elolvastam tom hogy mindig van 5% a sikerre es a kudarcra is. kar hogy ezt a hajamra kenhetem

ha lehetne vegyetek ki az 5%ot a sikerre (foleg ha mint az alanti esetben eppen -500%nal jar a szamlalo) es egye fene cserebe lemondok az 5%rol kudarcra :>
 
ma is leptem fordulot bibibi > D

kov kerdesem lenne, bar biztos szar vagyok matekbol

ha van 39es nagyobb targyvedelmem az ugye szamitasaim szerint 390% minusz az ellenfel targytoresere. a szojerek targytorese 18as

ez alapjan az esely hogy eltorjenek egy targyat 190-390%-targyertek/3%(jelen esetben ez kb 400% +karacsonyfabonusz (alapban rohejes. manapsag mutass barkit aki nem "karacsonyfa" a jatekvezetes definicioja alapjan)

ha a fenti szam pozitiv megeszem az osszes kalapom baze :>

ehhez kepest

Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbőr védelmez. (0 ép-t sebződtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja eltörni a Fairlight arany láncingét. Sikerrel járt.

tudom, pechem volt :> 416. alkalommal :>

nem gond, 37es javitas csak ;)
 
Na jah, Miklos azt mondta irc forumon hogy nem akarja hogy ilyen lassu legyen a haladas de akkor nem kellenenek ezek a vicces 4 knos meglepik.
 
Ujabb Bug, vagy olyan szintspecko ugye amirol megin baszott lenni barmilyen iras felkoltozeskor, megpedig hogy a csarnokban a megvesztegetes 4 knoba kerul.
Kovetkezmenyek:
- ha szintspecko mint a baszomdraga megvesztegetes akkor ugye 13. emeletenmar nem lesz az, mert ha ott is az akkor mar bug nem pedig szintspecko
- ha szepen tovabb es tovabb novelitek a megvesztegetesek arat azt eritek el tenyleg hogy rohatt lassu lesz a csarnokban a haladas es akkor tenyleg eleretik az 1 ev/szint haladasi sebesseget
 
Ujabb BUG!

Irom ide meg kuldom mailben is.
Penteken lepett a 8856 - 260ik forcsit. kiadtam K 80-at. Nem volt tvpm addigra szal le se futott de lathatoan a program a kiadast nezi.
Es ma 8856 - 261ben nem engedte lefuttatni.

Ez szerintem bug. Mert bele se kezdtem penteken, csak akartam, nehogymar azt tarolja le a program h 'neki akartam menni' ez igy durva lenne.

Javitasi lehetoseg, ujrataplalas meg ilyen gazos dolgokat haggyuk. Pentekig kiszamolom atlagos dobasokkal mennyi HOt buktam volna megirom, vond le a tvp-vel egyutt kezzel es kerek 1 xeno minat pluszba csere.

Udv: klinsi
 
Hi,

Koszi a sok valaszt, de lenne egy apro megjegyzesem:
eleg mocsoksag bugreportert valakinek knot adni, valakinek ingyenfordulot adni, valakinek semmit sem adni. Felreertes ne essek Klinsitol nem sajnalom a knokat csak kicsit furan nez ki amikor Miklos ingyenfordulokat dobalt felem mikor bugreportokat nyomtam neki itt meg pislogok hogy ropkodnek a knok.
 
Udv!

Ujabb bug! Ez lemaradt a 18bol.
12iken Osi immunitas kiiras szerint elemi kisebb, de nekro kari nem tudta megtanulni. Akkor most elemi nagyobb v mi?

Udv: klinsi
 
Udv!

Huh elsokorben koszi a sok valaszt. Megvarjuk a javitast.

18-as Az ellenfelvalasztasnal nem ertek 1et teljesen, ezert keresunk ki fordulo/kar szamot.

12-es detto, keresek karszam/forcsiszamot

13-at Miklos mondta irc forumon v talin. De ha nem emlexik nem gond. Akkor kerdes, h meg lehetne oldani, mert ha sokaig all vki, v atvett karakternel ezt kideriteni brutal nehez...

ESETLEG az egyszer hasznalatos italokat is kiirhatnatok ugyanide (legalabb referencia szammal ha mar megittuk...). Detto tok nehez visszakeresni.
Hm?

Ha lesz meg vmi szolunk. Koszi es udv: klinsi
 
csak ahhoz szolnek hozza amien ugy erzem biztosak az ertesuleseim:

2) Ha lecsonkoljak a vegtagod fenn marad a gyuru es a karkoto...

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. ... stb

99% hogy mar volt ez kerdes feletek. anno sokat vitaztunk a csonkolaskor meg 11.en ugye, akkor lett az is megvaltoztatva hogy a capa nem nyeli le a fegyvert :P ha ez is bug persze akkor szoljatok

10) Néhány rövid kézmozdulat után Magika Turmix a Remete létrehoz egy dermesztés varázslatot. A Mofisztor ellenállt a varázslatnak.

V: A legtobb esetben hagyjuk, hogy a galetkik azt csinálják amit akarnak. Az átoknál is javítottuk ezt a dolgot, itt is meghagynánk, ha valaki mégis dermeszteni akar, ki tudja miért, legyen rá lehetősége!

legfrissebb pelda listan erre. miert nem lohet valaki halalcsokot akkor is ha az ellenfelnek nincs vegtagja?

13) ***fél éve ígért dolgok 1:
kiirni karlapra hol tart arenaban a kari

V: nem tudom ezt ki mikor igérte, én nem tudok róla, hogy igértem volna ilyet.

akkor itt mi mindd elneztunk valamit, amugy miklos igerte ha jol emlexem talan talin? de majd mostantol diktafonnal jarok, mindent logolok es lefuzom a mailjeiteket sose nem tudhatom mikor kell ilyesmit bizonyitanom 1 evre visszamenoleg

14) ***level 12/1:
Ez egy olyan szintspecko, amiből már volt egy pár eddig is... Tipikusan olyan dolog, amit nem tudhatsz előre, az ősök szellemei ott helyben közlik veled mennyit kell nekik adnod, nem előre, amikor még ott sem jársz náluk...

1 vagy 3 csarnok: ez is szintúgy, a felfedezők dolga mindig is nehéz volt.

a. a szintspeckok eddig szerepeltek a felkoltozeskor a szabalyok kozt. amugy meg ne probald bevetetni hogy a katonak szintjen draga a megvesztegetes ez a kulonos szabaly DD azert ez nem duplansebzo spell vagy nincsenekrndcuccok kategoria

b. es ha eddig hanyagsagbol szenne szoptak magukat akkor legyen ez kotelezo ezutan is? erveket kernek nem kitero valaszokat es igen ugy gondolom kotelezo neked is megvedened a velemenyed (:

15)
***ellenfelvalasztas bug:
8856-karinal volt a 11en meg az elejen (ha kell kikeresem ha kell, csak nem volt mar kedvem)
Sub-Zero VS arnymano trio

Ezzel kapcs. sok reklamáció jön hozzánk, eddig még mindegyikről kiderült, hogy nem bug, szabályosan működött minden. Ha kikeresed, és elküldöd a szokott email cimre a részleteket, neked is segitek, hogy mit rontottál el a harci programodban.

ez kulonosen a szivem kicsiny csucske. kerlek talbot vilagositsd meg amator elmemet, anno amikor hunter az albino quwarg+gombvillam kombinacioban arra a hp-ra hogy annihillacio ha ellenfelem albino quwarg elkezdte boszen annihillalni a gombvillamot (100as rez, 99es gyorsi) pontosan mit es hol tevedtem

kernek egy gyors vazolast azugyben is TE hogy oldottad volna meg azt pl hogy elso korben annihillalja a quwargot (hogy ne idezzen masik villamot) es utana lelehelje a villamot.

koszonom

amugy igenis ugy latom van ertelme itt nyomulni. latod maris mennyi szep valaszt kaptunk

szoval magam reszerol folytatom a dolgot
 
12)-es hibát nagyrabecsült elődödnek is megírtuk, nekem spec. azt válaszolta kb., hogy:
Mert kijössz a csarnokból, bazze! nem érted? k i j ö s s z!!!

Szal nem régi a dolog, de legalább új.

15)-ös ellenfélválasztós téma már nagyon régóta lóg, és tényleg van. Sajna azt nézi a progi, hogy van-e olyan ellenfelem, akire érvényes a 100-as priorú dermesztés-HP, azt fogja nyomatni arra is, akire nem is lehet varázsolni, bár az eredeti célpont már merev mint vagyottkaka. Tudom, HP minden harci körre külön, dehát elég nekünk az 50 hp-sor, tudhassuk már a kinyilatkoztatásokból.
 
Két kérdés, ami már szvsz fel lett téve, de megoldás nincs (1 mai fordulóból)

- mikó' lesz aukció felső szinteken? vagy az elfajzottak cuccai átadhatóak?
(5 katonai rombolóíj (#420) ingyen átadnám rászorulóknak, de vmijé' hozzámtapadtak)
- Ellenfeled egy repkedő pöfeteg (#333) [aura: erő: 1.]. ez 5ből 5nél ugyanez. mikor lesz az aura-észleléses hiba javítva?
 
Sziasztok.

Válaszolok pontról pontra. Elöljáróban: a legtöbb dolgot még soha senki nem jelezte, úgy meg nehéz bármit javítani. Más dolgoknál pedig nyilván inkább egy nagyobb tömegeket érintő változtatással foglalkozunk előbb, mint egy 100 karakterből 1-nél néha előjövő kiírási hibával... előbb utóbb azonban minden sorra kerül...

1) - {ÑezJ†V¯«MH[1|Q¾ì}®×¦ (#3220) 25497 titkosak titkos

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. Most, hogy jelezted, igyekszünk kijavítani.

2) Ha lecsonkoljak a vegtagod fenn marad a gyuru es a karkoto...

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. Mivel a pozitív bugok jelentéséért jutalom is jár, ezért köszönve, hogy jelezted felénk, jutalmul kaptál +2-t a Vitalitás szakértelmedre! És most, hogy jelezted, igyekszünk kijavítani.

3) Ismét tanultál valamit: +1 bal láb szakértelem; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 330.]

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte... Mellesleg azért volt, mert előző forcsi végén 26/26-ra fejlődött a xeno harcban a forduló vége után, de ekkor (mivel a forduló vége UTÁN történt) már nem váltotta át 27-re a méretet a progi, csak a köv. forcsi elején. Nem csak a kiírás csúszott tehát el egy kicsit.

4) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a képlékeny anyorg. Bejelented kilépésedet a szövetségből. *** 9.17. *** Sub-Zero (#8856) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van. *** 9.20. *** Lóarcú Vaszil (#2375) belépését kérte a szövetségetekbe...

V: ezt már jelezted, azóta folyamatban van a javítása.

5) Nem-anyagi zsákmányt is szereztél. (+37% lélekenergia.) Különleges zsákmányhoz jutottál: +375 lélekenergia.
a lopas valamelyik IF-es agaba kerult egy % jel helyett a Shift gomb nelkuli
valtozat ami 5 :-)

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. Természetesen most felírtam és továbbítottam Miklós felé, hogy javíthassa.

6) Tolvaj klannal arrol volt szo h a hatbatamadas maxol vmi 25%-nal. Akkor most ez nem kommunikalt valtozas vagy bug?

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. Természetesen most felírtam és továbbítottam Miklós felé, hogy javíthassa.
Valószínűleg csak kiírási hiba egyébként, tehát valójában valószínűleg maxol 25%-ban.

7) Hazamész a boltból... Behó logo

V: igen, ez még tényleg nem lett javítva, hiszen csak egy kiírási hiba, nyilván fontosabbak voltak az új klánküldetések, xeno invázió, stb...

csata1: Ellenfeleid 2 méonech száműzött (#391).
2 parancs utan 2ik korben SEMMIT nem csinalt a kari

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. Nem tudom miért nem bénult le a 2. esetben 2 körre, mindenesetre utánanézünk a dolognak.

9) ***Level11/11es kuldi antimagikus aurában
Nos olyannyira anitmagikus auras h a fereg erintes es a furge hatasa jol mukodott (dupla utes es emelt kontakt) viszont pl a furge gyorsit nem adta hozza az alaphoz. Kerteik HA antimagikus akkor tenyleg legyen az

V: ez definiálva van, nem hatnak a bónuszok, csak az alap tulajdonsagok, szakertelmek. Tehat 40(60) gyorsasagbol 40-et csinal, de ettol meg varazsolni lehet...

10) Néhány rövid kézmozdulat után Magika Turmix a Remete létrehoz egy dermesztés varázslatot. A Mofisztor ellenállt a varázslatnak.

V: A legtobb esetben hagyjuk, hogy a galetkik azt csinálják amit akarnak. Az átoknál is javítottuk ezt a dolgot, itt is meghagynánk, ha valaki mégis dermeszteni akar, ki tudja miért, legyen rá lehetősége!

11)
1: lyukfelvitel: közröhej így de mind1, úgyse lesz változtatás

V: Ez direkt van így, sokaknak nem tetszene, ha tömődne a lyuk, nem érné meg felköltözni, mi pedig azt szeretnénk, ha felköltöznének az emberek amikor tehetik, és élveznék a játékot.
Szerepjátékos magyarázat: Amikor felköltözöl, és kinézel magadnak egy barlangot, a barlang, amit elfoglalsz, olyan, hogy már van lyuk az oldalában.

2: lyuk kell a küldihez, igen ám de a 60 tvp-s lyuknál már ha csak 1 óriás petém is van akkor 6* dob még a gép és megjelennek 7en forcsi végén... ez azért kicsit el lett méretezve sztem... javasolnám h 20 tvpénként dobjon, még az sem egyszerű de nem is impossible mission (kivéve Hunter Killer)

V: ezzel kapcs. viszont nem lesz változás, a lyukból jövő xenók úgy jönnek, ahogy eddig. Ha nem tetszik, tömd be a barlangod, erre van a barlangbetömés parancs.

12)***Csarnok mozgás:
Van 5 tvp-m. Lépek, szörny, leölöm, gyógyítok (minuszba).
Miért gyógyítok, főleg miért mínuszba? Vége a forcsinak. Ezt is javítani kéne.

V: Ezt a problémát eddig soha, senki nem jelezte, ezért is nem tudtuk javítani. Logikus, hogy ilyenkor már ne gyógyítson. Azért mint mindig egy karakterszám-fordulószám párost kérnék a dolog mellé...

13) ***fél éve ígért dolgok 1:
kiirni karlapra hol tart arenaban a kari

V: nem tudom ezt ki mikor igérte, én nem tudok róla, hogy igértem volna ilyet.

***fél éve ígért dolgok 2:
az ismerj 400 targyat/szornyet klankuldinek szamlalo

V: ez még tényleg nem lett megcsinálva, de folyamatban van. Mellesleg a játékosok nagyon kis hányadát érinti, és nem bugjavítás, hanem egy új fejlesztés lenne, nem tudom hogy jött ide...

14) ***level 12/1:
SZK-ban szerepel h mennyi a csarivesztegetes. 12on nem annyi. akkor vagy nem kommunikalt valtozas vagy ez is bug. irjatok le lecci hivatalosan valahova ezt is (valtozasok rovat pl).

Ez egy olyan szintspecko, amiből már volt egy pár eddig is... Tipikusan olyan dolog, amit nem tudhatsz előre, az ősök szellemei ott helyben közlik veled mennyit kell nekik adnod, nem előre, amikor még ott sem jársz náluk...

1 vagy 3 csarnok: ez is szintúgy, a felfedezők dolga mindig is nehéz volt.

15)
***ellenfelvalasztas bug:
8856-karinal volt a 11en meg az elejen (ha kell kikeresem ha kell, csak nem volt mar kedvem)
Sub-Zero VS arnymano trio

Ezzel kapcs. sok reklamáció jön hozzánk, eddig még mindegyikről kiderült, hogy nem bug, szabályosan működött minden. Ha kikeresed, és elküldöd a szokott email cimre a részleteket, neked is segitek, hogy mit rontottál el a harci programodban.

Udvozlettel: A jatekvezeto
 
Aha, es az borzaszto ertelmes lenne, ha 5.5 szintenkent kerulnenek be egyel magasabb szintu targyak...
Foleg ha igy haladunk akkor 8. szintu targyak soha nem lesznek.
 
ha 45.en 13as, akor az kb 3.7 lakoszintenkent 1 targyszint, ha jol szamolom.
akkor a 12.en jelenne meg a 4es szintu cucc, a 8.on lepne be a 3as szintu cucc.
de mivel mar most is van 6os szintu, innen ha egyenletes lesz (mondjuk a 13on mar lesz 7es szintu)
akkor utana ugy 5.5 szintenkent lesz uj targy ;) (13=7, 18=8, 23=9, 29=10, 34=11, 40=12, 45=13)

hajra fiuk! :O)
 
ul iras kozben akad mindenfelere idom

az eddig ismert kalandokbol szemezgetve:

eddig ugye 12 felderitett es 3 reszben/nagyreszt felderitett kalandunk van. ez ha jol szamolom a szint kalandjainak durvan harmada

namost a problema kopipeszttel osszefoglalva

Szerencse próba 17-es küszöbre
Szerencse próba 12-es küszöbre
Szerencse próba 10-es küszöbre
Szerencse próba 13-as küszöbre
Szerencse próba 13-as küszöbre

ez ha jol szamolom egy akarmekkora tulajdonsagokkal es skillekkel rendelkezo jatekosnak potom 35-60 HO

ez mar onmagaban is igen durva (gondoljon mindenki bele, hogy ugye 11en le kellett nullazni a hoidat gyak, szoval minimalis lehet azok szama akik mondjuk 70-80-nal tobb hoval koltoznek fel) es akkor meg ott van a 2szer ennyi felderitetlen kaland (tegyuk fel pechunk volt, es az atlagnal ketszer tobb szerencseprobat talaltunk :P akkor a szinthez 70-120 HO kell CSAK a szerencseprobakhoz!!!), valamint a 20-35os bekeskillprobakat se fogja az ember HO nelkul megdobalni tippre .) jo a sokszoros szakiolimpiagyoztesek elonyben :P

ugyanezen kuldiszam alatt a kuldikben jutalomkent 35HO jart :P ha mindenhol 6ost dobsz, a szerencseprobak mar fedezve is vannak....

ehhez kepest a hosi enek korlatozva van, egyeb forrasbol szerezheto HO-k szamat meg elegge korlatozza hogy az rnd kalandok orosz rulett jelleguek mar 11en is, hat meg egy meg nem leoptimalizalt szinten, ezenkivul maradnak az olyan mindenki altal elerheto lehetosegek ugye, mint a zene (0.2/fordulo), epites (3?/fordulo 75tvpert HA van dicsosegfalad, ami kis szoviknek majd egyszer :P), vadaszat (ha katona vagy, max 3/fordulo)

latom elore siman fognak az emberek 0ho-val rohangalni itt hegyben

na ez a baj a kalandokkal pl .)
 
felporogni??? mifele felporgesrol beszeltem en?

eppen arrol van szo hogy a jatek elso 8 szintjen eljutottunk az 5. szinut rnd targyakig. a 9-12 szinten meg mindig a 6. szintu rnd targy szamit a ritkanak stb, mikozben sok szempontbol taposabb cuccokat osztanak

azert nem ertem a dolgot mert a GYAKORLATBAN ha mondjuk hirtelen minden sarokbol 6-7. szintu rnd cuccok kezdenenek esni akkor az galetkinkent jelentene MAXIMUM 10-20 osszbonuszt, ami eleg jelentektelen (a mostani 5. szintu slotjain kapna +1-2t)

a nagy szivfajdalmam ebben hogy en szerettem targyakat cserelni, ami jelenleg teljesen artifactokra korlatozodik. mivel 3+ szint ota (2+ ev) ugyanazok a holmik esnek, egyszeruen telitodott a piac...
 
Nem tudom jó ötlet lenne-e gyorsan felpörögnének a randomtárgyak szintjei. (?) Valszeg nem. Inkább új slotokat kellene a játékba illeszteni, mert mostanában elég "szinesen" kell öltözködni mindenkinek. Főleg aki ütős, és másodlagos támadásnak a leheletet választotta.

Éjfény
 
nekem a jatekban meg mindig az a kedvencem, hogy a jatekban jelenleg a lehetseges 14 targyszintbol ugye effektive 6 van berakva MAX de a gyakorlatban az is inkabb 5 (50 szintbol 12.en jarunk) ekozben a szornyek a 255os maxertekek mellett 200-230as ertekekkel rohangalnak (ugyanezen a szinten)

a jatekvezeto szerint a 13. szintu cucc a jatek 45. szintjen lesz elerheto :PPPP muhahah :PPP

ha jol emlexem es latom kb 8-9. szinttol ugyanaz a targytalalasi algoritmus maximuma (6. szintu targyak) csak kozben mar lehet artifactot is talalni.....

nemtom ezt ki talalta ki de kell hozza 10 ev jatektervezesi gyakorlat ;) logikus ;)
 
1 dologgal nem ertek egzet nagyon az a 3 csarnok. nekem teccett. ha valaki vegig akarja jarni hamar, nem kell megallni minden kerdojelnel ijesmi, de mindenesetre az valoban a te dontesed.

mondjuk 12.en sok a megallito monster (eben morf, szojerek) ehhez kapcsolodva szeretnek kerni advanced kontakt az osokkelt a kov formaban:

v xxx szornyszam koordinata koordinata koordinata koordinata ami megmondja ha az adott mezokon akad az adott szornybol, es ha igen akkor hol

koszi!
 
Jah es megvmi, szeretnem HA nem csak az lenne rohamleptekkel modositva ami a jatekosoknak jo volt (pozitiv bug) hanem a kiiras hibak es a begativ bugok is.

Es legyszives ha illetekes olvassa ezt akkor ha kompetes a temaban es reagalni akar akkor kerjuk tegye azt EGYENKENT, minden egyes (osszesen 1 esetben, szal ne ugorjunk at 1 dolgot sem.

koszi. udvozlettel: klinsi
 
Az igert bugok. Ide irom mert a posta ugyis elhagyja a mailt legalabb dokumentalva lesz. Most hirtelen ennyi, ezek a bugok es egyeb nem bug de zavaro tenyezok.

Elnezest azoktol akik ezek kozul nehanyat hasznaltak ilyesmi, de legyunk korrektek, es most kiderul mikor es h lesznek javitva ezek :-)

***6369 - szamlaszam (klinsi-e, enyim :-)
Lecci nezzetek meg milyen OV karijaim vannak aztan Ti is nevessetek 1 jot es javitsatok lecci :-D
Azer bevagom ide is:

Sub-Zero (#8856) 260 titkosak titkos
Moonrain (#796 24 titkosak titkos
- {ÑezJ†V¯«MH[1|Q¾ì}®×¦ (#3220) 25497 titkosak titkos

***8856 - 259
Ha lecsonkoljak a vegtagod fenn marad a gyuru es a karkoto... Meglepo es mulatsagos...
Lhiszem h nem bug de ne is kezd el szerepjatekosan megmagyarazni akkor se lecci... folos.
Potyos a forumon jol leirta. Ez nem 1 szerepjatek, nem kell ilyen jellegu magyarazat ;-)

***2208 - 256B
Ismét tanultál valamit: +1 bal láb szakértelem; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 330.]

Bulban SEMMItol nott a szaki. Ezt hogy? En is akarok, jeghlehit plz :-)

***2208 - 252
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a képlékeny anyorg. Bejelented kilépésedet a szövetségből. *** 9.17. *** Sub-Zero (#8856) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van. *** 9.20. *** Lóarcú Vaszil (#2375) belépését kérte a szövetségetekbe...

Van 1 fölösleges karaktersorozat. Kitaláljátok, h melyik? :-)

***7922 - 259
> Nem-anyagi zsákmányt is szereztél. (+37% lélekenergia.)
> Különleges zsákmányhoz jutottál: +375 lélekenergia.
a lopas valamelyik IF-es agaba kerult egy % jel helyett a Shift gomb nelkuli
valtozat ami 5 :-)

***7922- 259
Tolvaj klannal arrol volt szo h a hatbatamadas maxol vmi 25%-nal. Akkor most ez nem kommunikalt valtozas vagy bug?

***9389 - 250
Hazamész a boltból
...
Behó logo
...

Ez 1 osregi hiba es eleg igenytelenul nez ki, ne legyen mar ilyen, mer igy szanalmas.

***9871 - 255
csata1: Ellenfeleid 2 méonech száműzött (#391).
2 parancs utan 2ik korben SEMMIT nem csinalt a kari
csata2: Ellenfeleid 2 méonech száműzött (#391).
2 parancs utan 2ik korben tamadott a kari.

Höö?!?

***Level11/11es kuldi antimagikus aurában
Nos olyannyira anitmagikus auras h a fereg erintes es a furge hatasa jol mukodott (dupla utes es emelt kontakt) viszont pl a furge gyorsit nem adta hozza az alaphoz. Kerteik HA antimagikus akkor tenyleg legyen az. Ne mukodjon semmi.
Amugy lathatoan vannak olyan harci skillek amiken szamit a bonusz ezen kuldiben is ;-)

Vagy esetleg definialni kene h ebben a jatekban ez az aura mit is jelent.

***LCS kerdes:
> Néhány rövid kézmozdulat után Magika Turmix a Remete létrehoz egy dermesztés varázslatot. A Mofisztor ellenállt a varázslatnak.

Ha Cheetahnak nem engedte a program az atkot loni 3ik kortol mert szerinte nem jo, akkor az ertelmetlen, LCS lenyre nem hato spellnel mer nem segit?

Az lenne a korrekt ha mindenhol _ertelmesen_ segitene vagy sehol se, de a koztes megoldasok sehogysenem jok.

***Xenó invázió:
1: lyukfelvitel: közröhej így de mind1, úgyse lesz változtatás
2: lyuk kell a küldihez, igen ám de a 60 tvp-s lyuknál már ha csak 1 óriás petém is van akkor 6* dob még a gép és megjelennek 7en forcsi végén... ez azért kicsit el lett méretezve sztem... javasolnám h 20 tvpénként dobjon, még az sem egyszerű de nem is impossible mission (kivéve Hunter Killer)

***Csarnok mozgás:
Van 5 tvp-m. Lépek, szörny, leölöm, gyógyítok (minuszba).
Miért gyógyítok, főleg miért mínuszba? Vége a forcsinak. Ezt is javítani kéne.

***fél éve ígért dolgok 1:
kiirni karlapra hol tart arenaban a kari

***fél éve ígért dolgok 2:
az ismerj 400 targyat/szornyet klankuldinek szamlalo

***a xirnox cuccok ok hogy a jatek eleje ota gazimmet adtak nem pedig savimmet. Miklos elismerte h nem jo igy akkor miert erv az h nem valtozik mert a jatek eleje ota igy van... akkor miert valtozott a LEkeplet, az is a jatek kezdete ota igy volt... :-)

***level 12/1:
SZK-ban szerepel h mennyi a csarivesztegetes. 12on nem annyi. akkor vagy nem kommunikalt valtozas vagy ez is bug. irjatok le lecci hivatalosan valahova ezt is (valtozasok rovat pl).

***level 12/2:
csarnok. azzal h nem tudjuk h 3 v 1 van csak a felderitok szivnak. midnenki mas mar tudni fogja. ez semmi mas igy csak kicseszes 4-5-6-7 emberrel akik nem tudjak a dimakaput mennyi csarira szamoljak.
keretik az ilyet mellozni, az infot a megfelelo rovatban feltuntetni.
mellesleg Miklos sajnalatosnak nevezte az irc forumon h ennyit voltunk a 11en es azt mondta ezt nem szabad megegyszer eljatszani, viszont a 3 csarnok az = 1+ ev megint, tutira...

***ellenfelvalasztas bug:
8856-karinal volt a 11en meg az elejen (ha kell kikeresem ha kell, csak nem volt mar kedvem)

Sub-Zero VS arnymano trio
Megesett az hogy 2 elenfelem volt hatra. 1ik kophetetlen (ot varazslassal akartam megolni), masik meg asszem varazsolhatatlan (ot kopni akartam), azonban a kari a jo HPk ellenere (X-et lehelni es Y-t varazsolni) kivalasztotta a kophetetlen ellenfelet, feltette a forrast meg a megtorest, aztan megerkezett a masik (lehelheto) ellenfel, ekkor NEM valtott ellenfelet, mert erzekelte h az elso ellenfel meg el.
Viszont marha okosan a Lehelheto ellenfel magasabb prioru HPja miatt KOPTE a kophetetlen lenyt.

Szal ezt azert igy nem kene.
A legnagyobb baja ennek a rendszernek megint az, hogy vagy lehessen BARMIT beHPzni (lasd fentebb meg vagy segitsen a program MINDEN ilyen helyzetben INTELLIGENSEN.

Amugy sztem a legjobb lenne ha nem kene megolni 1 ellenfelet ahhoz h lehessen ellenfelet valtani.

------------------
Sok sikert: klinsi (ha torolni akarjatok a szamlaszamom az elso bekezdesben van ;-)
 
Ősök Vásosa - Játék Levélben NEM pedig Szerepjáték Levélben ;)

ha egy játéktechnikai kiírásban az van, hogy az kisebb vari és én megtanulhatom, iskolától függetlenül is aztán mégsem, akkor valami rossz, hibás.
vagy a kiírás vagy a vari beállítása az adatbázisban.
Szarok mindeféle hülye varázslóra, mert ez NEM a varázslók tévedése, hanem a progamozóé, itt nem ül egy mesélő, akit lazán elküdnék a francban ha ilyet művelne, vagy verném pofán a varázslót a harcosommal, ha szerepjáték lenne (itt ugye ezt sem tudom, a öreg varázsló elhajt, de esélyem sincs hogy megrakjam vagy elmondjam a véleményem, de ez lényegtelen is, hisz nem élő szerpjéták, csak egy játék levélben, szerep nélkül egy programozási hibával)
Ezt tehá BUG (hiba) amit javítani kell vagy így vagy úgy.
köze nincs a szerepjátszáshoz.
 
nem a megverodessel hanem a 3 het kiesessel lenne a bajom, ha eltunne a luk koltozeskor ;)
szerencsere eddig nem tunt el, ezert gondolom mar ez utan sem fog. (Az nem lenne fair)
 
A "lyuk problemat" egyszeruen meg lehetett(ne) volna oldani. Felkoltozeskor 1 olyan barlangba koltozol, ahol mar lakott valaki es hat az oreg pecotulaj is talalkozott a xeno baratainkkal... Csak 1 kis kiegeszites kell, szerintem nem egy nagy munka. Ezen keresztul a xeno paranojat is tovabb lehetne fokozni...
 
  ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.