Karakterszám: |
9911 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
65 |
Játékhét: |
160 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1063 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2015. júl. 21. 9h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2015. júl. 22. |
|
E-mail!
PÚPOS PEPPINO KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Naryel, egy Elveszett lány kinek
varazsereje egyre jobban nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú
tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: zöld mutációs
gyûrû, a mágia szimbóluma, ezüstmedál, Végzetpenge, szivárvány karkötõ,
az egyensúly gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a nyomkeresés fejpántja, kék
gömb, ében láncing, a káosz helytartójának fülbevalója, a tökéletesség
görbekardja, az óriás könnyû nyílpuskája, a mágia smaragdja, a méreg átlátszó
köntöse. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Naryel |
Pszi csáp |
kudarc |
(-4)36 |
(-1)34 |
Púpos Peppino |
Tudati méreg |
+1
méreg |
(-6)14 |
(+0)25 |
2. |
Naryel |
Agyvihar |
-18 PE |
(-12)24 |
(-3)31 |
Púpos Peppino |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-6)8 |
(-18)7 |
3. |
Naryel |
Agyvihar |
-27 PE |
(-12)12 |
(-10)21 |
Púpos Peppino |
Pszi csáp |
+7
PE |
(-3)5 |
(-7)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-33 életpont.)
**
1. NAP ** Beldaron eladásra kínál neked 2 barna manakövet (#149). Ha
meg akarod venni, adj ki egy VG 8931 149 2 parancsot.
**
1. NAP ** Beldaron eladásra kínál neked 1 a sas zöld köntösét (#16001).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8931 16001 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32698.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*júl. 20.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Illuminatit.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 3.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus
került ki gyõztesen.
*júl. 3.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte
Ursus Maritimust.
*júl. 6.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte
Ursus Maritimust.
*júl. 7.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte
Miss Missinget.
*júl. 7.* Mammuthot majdnem felfalta egy astacuidius.
*júl. 7.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust.
*júl. 8.* Torda Táltos és Erhij Mergen pszi párbajt vívtak. Torda Táltos
került ki gyõztesen.
*júl. 8.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt
vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen.
*júl. 9.* Erhij Mergen rangja
a Tudósok Klánjában "végtelen bölcsességû gondolkodó" lett.
*júl. 9.*
Erhij Mergent legyõzte harcban egy nadroq manaformázó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
ep 12 75 1 |
építed a 12. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a nagyobb barlang felhúzását.
Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Órákon át dolgozol,
izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az
építés 90 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet
használhasd, még 45 TVP-nyit kell dolgoznod.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 építés; [75 TVP-t használtál
fel, maradt még 191.]
kno 48 10 4 5 52 2 |
48. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 5
képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az egészség tulajdonságod most már 10! Elköltesz 2 képességpontot
az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az auraészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
kno 66 2 |
66. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
vg 8931 149 2 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 2
db barna manakövet. Te 56 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
vg 8931 16001 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a sas zöld köntösét. Te 252 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
kf 16001 194 |
bekészíted a 16001. tárgyat |
Leveszed a gladiátor köpenyét. Felveszed a sas zöld köntösét. Leveszed
az elefánt díszes fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
m 16 3 8189 4444 3444 4 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 16,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 189) A legközelebbi feladat megoldásánál 189 lesz a válaszod.
(M 15,3) A négy égtáj közül nyugatot választod. Mély, zengõ hangot hallasz,
és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok
õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák
egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Ha 2 vámpírdenevér 6 hét
alatt 108 kiló rovart fal fel, akkor 7 vámpírdenevér 3 hét alatt hány kiló
rovart eszik meg?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [189] A szellem
biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+25% lélekenergia.)
(M 14,3) Nyugat felé mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek
rohannak meg. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka
feléd mozog. Megtámadod a szárazföldi uborkát. Körbe-körbe forgatva ütsz
farkaddal.
(8 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép)
Beversz egyet bal mancsoddal.
(13 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék
felsértenek
(-2 ép) Harapásra nyitod szádat.
(21 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-2 ép) A szárazföldi uborka rád veti magát. Kitátja száját, harapni
próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A szárazföldi
uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Lecsapsz farkaddal.
(8
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Lecsapsz bal mancsoddal.
(11 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) A fogaiddal
támadsz.
(16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) A szárazföldi uborka
rád veti magát. Harapni próbál fogával. Mellé! A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Tekergetve suhintasz farkaddal.
(13 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Lecsapsz bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Pofádat nagyra
tátva harapsz. Mellétrafáltál. A szárazföldi uborka rád támad. Pofáját
nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A szárazföldi
uborka regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(7 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) Paralizáltad! Odaütsz bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Megpróbálod megmarni.
(14 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) A szárazföldi
uborka hörögve elterül.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+72%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 13,3) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy óriási mancsokkal
felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy
egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki
igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz
fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal
rendelkezel - bólint a figura.
(M 12,3) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 12,4) A folyosó délre tart. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,4) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat,
ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid 2 manapoid
(#92) [aura: hidegimmunitás: 8.].
*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmond egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tudatrombolást. Elvesztetted
az összes varázspontodat! Megindulsz az 1. manapoid felé. Már ott is vagy!
Megtámadod az 1. manapoidot. Odacsapsz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél).
Odacsapsz bal mancsoddal. Ez mellément. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Összegyûjtve
mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. A varázslat
nem hatott rád. Támadod az 1. manapoidot. Odacsapsz farkaddal.
(20 ép-t
sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Fogaidat próbálod
belemélyeszteni. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad. Magában motyogva, az 1. manapoid
létrehoz egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod
az 1. manapoidot. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(11 ép-t sebeztél).
Odacsapsz bal mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
Ez mellément. Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 2. manapoid elõhív egy szellemkalapács varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a 2. manapoidot. Lecsapsz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat. Nem találtál.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol
egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. manapoidot
próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél).
Teljesen lebénul. Odaütsz bal mancsoddal.
(17 ép-t sebeztél). A fogaiddal
támadsz.
(14 ép-t sebeztél). A 2. manapoid holtan terül el.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+155%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 2 barna manakõ.
(M 10,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan
üres termébe lépsz be.
(M 9,4) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Majdnem megbotlasz
egy nehéz faládában. Nocsak, mi lehet benne? A fenébe, zárva van! Megpróbálod
kinyitni a zárnyitó készleteddel.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikertelen]
Ha egy kicsit ügyetlen is vagy, az erõd bizonyosan elég lesz. Széttöröd
a ládát. Az ütögetések érdekes eredményt hoznak: a láda felrobban! A tartalma
megsemmisült. (-19 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+27 életpont.)
(M 8,4) A folyosó nyugatra visz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító
pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká.
Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol.
A szellem megszólal:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
4, 16, 33, 61, 112, 210... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
t 1 8 |
1. szakértelem tanulása 8 TVP-ért |
Összegyûjtesz pár nagyobb követ, amit még épp meg tudsz emelni, aztán kezdõdhet
a gyakorlás! Hosszú ideig súlyzózol, izmaidat építed.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
k 366 327 |
kaland elvállalása |
Visszatérsz szállásodra.
(366. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod
a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva,
bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Egy lemezekkel borított, kékacél
ajtót pillantasz meg. Zárva van! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod
kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikertelen] Rájössz,
hogy a zár túl bonyolult a te tudásszintedhez.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(327. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban
a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj
a felszínre. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak
kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és
egy vérfarkas (#94) [aura: egészség: 12.].
*** 1. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Nem hat rád.
A vérfarkas máris elõtted terem! A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A vérfarkas rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(16 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a vérfarkast. Elõresuhintasz farkaddal.
(17 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal.
(14 ép-t sebeztél).
Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(26 ép-t sebeztél). A vérfarkas kileheli
lelkét.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. A varázslat
nem hatott rád. A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod
a gonosz banyát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(30
ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges
csípést. Megmérgezõdsz. A gonosz banyát próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(25 ép-t sebeztél). A gonosz banya
halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdsz.
Sebzõdsz 10 ép-t.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat.
(+21% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+28 életpont.)
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét
látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi.
A Tolvajok klánjának elcsenõ rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
A következõket látod nála: kristályamulett, a védekezés átlátszó köntöse,
a regenerálódás malachit karkötõje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, roxati
üvegszem, ezüst nadrág, ében láncing, a sebezhetetlenség fülbevalója, görényfarok,
khaldoran öv, az enyészet vaspajzsa, Rogan karkötõje, a sav díszes fejpántja,
a sav csepp fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat.
Érdekes feladatot találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó
fogadótermébe? Csendben, hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az
õrt kell kikerülnöd, majd az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen
a belsõ szobáig eljutni. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Beldaron ennyire
csendben tud mozogni!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 lopakodás; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 104.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval
baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
N'aesyer a vámpír lord, egy az álmaiból felébredõ,
méltatlanul elfelejtett õs, kinek hatalma egyre inkabb nõ. A Mágusok klánjának
varázsló-jelölt rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt
tárgyai: az ügyesség csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, az energia
karikaszimbóluma, a mágia malachitgyûrûje, szivárvány karkötõ, gyalogos
lándzsa, hosszúkard, a mágia sárgaréz nyaklánca, a hatalom csepp fülbevalója,
a füvész köpenye, ezüst nadrág, a mágus vassisakja, a sebesség csizmája,
a mágia smaragdja, a mágia szimbóluma, görényfarok, az ellenállás sárga
öve. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok
a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott
ételbõl. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a
másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy
annyira rokonszenves neki? Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned
kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit
- megtudod, mi az a görényteknõc.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz
egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva,
kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon,
majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat
ott?
(239. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott
léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Meithan Morgonor, egy csupasz, éjkék bõrû, tar
koponyájú, izzó, sárga szemû férfi. [aura: csapdaészlelés: 5.] A Mutánsok
klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: a teknõs karikaszimbóluma, szivárvány
karkötõ, a tökéletesség csepp fülbevalója, a kobra zöld köntöse, a tudás
amulettje, a kalmár nyaklánca, a tolvaj bíbor pikkelyvértje, a tárgyalás
gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a majom sárga öve, a regenerálódás
márványgyûrûje, ozin fülkarika, a regenerálódás halotti maszkja, a küzdelem
vaspajzsa, a törpék zangrozi csizmája, zsugorító gyûrû. Meithan Morgonor
mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen
kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Meithan Morgonor
finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok.
Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok,
az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan
szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Nocsak, hogy elrepült
az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a ratifikátor.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne
most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén,
így hát odamész. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Útközben észreveszel egy
mézfüvet. Fáradtságod
nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Már majdnem
feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes
csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
tûzgolyó.
Sebzõdsz 15 ép-t. A káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Megtámadod a káoszmágust. Rávágsz farkaddal.
(14 ép-t sebeztél). Benyomsz
egyet bal mancsoddal. Ez mellément. Harapásra nyitod szádat.
(21 ép-t
sebeztél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy
energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás).
15 ép-t sebzõdtél. Támadod a
káoszmágust. Meglóbálva zúzol farkaddal. Elkerülte. Beversz egyet bal
mancsoddal. El sem találtad. Harapásra nyitod szádat.
(31 ép-t sebeztél).
A káoszmágus holtan terül el.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+94%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 28 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+28 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve
hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Idelent csend honol,
csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy gránittömbökbõl
épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat
építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze
sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit.
(276. kaland, összköltsége 30 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
winropu mohát. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött!
Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az agglomerátor
közelebb jön, hogy támadhasson. Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kitátod
szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(22 ép-t sebeztél). Az agglomerátor
téged támad. Támad fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Csonttá fagyasztod jéghideg
leheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek
szintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek
élete még nyomorultabb legyen. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet.
Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond!
Ellenfeled egy agglomerátor (#41).
*** 1. KÖR *** Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az agglomerátor
feléd rohan. Megtámadod az agglomerátort. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Beléd próbál marni fogával.
Mellétrafált a balfácán. Támad fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe
fúródik. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
sebzik.
*** 2. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 1
elonotichlant.
Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz
a régészeti feltáráshoz. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire!
Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Nocsak, mit találtál! 1
tejfonál
! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. Bár most nem találtál semmit,
nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Benyomsz neki
bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép) Kitátod szádat,
harapni próbálsz.
(22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5
ép) A xenó féreg téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj
feléd.
(22 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-12 ép.)
*** 2. KÖR *** A xenó féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád.
(20 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-14 ép.) Támadod
a xenó férget. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(19 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-5 ép) Lecsapsz bal mancsoddal. Elkerülte. Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod
hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje
lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 757 sebzést okoztál, és
224 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
265 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Púpos Peppino, egy apró termetû, érdes hanggal megáldott,
olasz informátor férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: piromád. Ez a 65. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (14) / 8.42 |
[2] IQ: |
7 (9) / 2.50 |
[3] ügyesség: |
6 (9) / 0.75 |
[4] egészség: |
10 (12) / 1.08 |
[5] mágia: |
8 / 4.15 |
[6] gyorsaság: |
8 (10) / 0.48 |
[9] Méret/ép: |
104 (105) / 1 |
Min. méret: |
103 |
Barlangméret: |
118 |
|
|
Varázspont: |
99 / 0 |
Képességpont: |
21 / 27% |
Hõsi pont: |
3 (0) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
23% |
Galetki erõ: |
461 / 208 |
Hírnév : |
262 |
Jóllakottság: |
135% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
2 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
393 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
309 (6) |
Leölt torzszülött: |
481 (8) |
Pszi csaták: |
39 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
50 (1) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (19)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 29%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! [számláló: 4] 2.) Érj el rekordot
a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Gyõzz le
párviadalban egy tudóst! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
15 (18) / 5.36 |
[16] tüskés bõr: |
16 (18) / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.60 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (7) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
5 (6) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 1.20 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 (4) / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1 |
[47] zárnyitás: |
5 / 0.55 |
[48] mászás: |
7 / 0.95 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.25 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 2.75 |
[51] transzformáció: |
9 / 3.60 |
[52] auraészlelés: |
4 / 0.43 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.62 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 2.83 |
[55] szívósság: |
10 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
1 / 0.20 |
[57] gyógynövények: |
4 / 2.60 |
[58] nyomkeresés: |
5 (7) / 0.77 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.70 |
[60] pszi támadás: |
4 / 0 |
[61] pszi energia: |
5 / 0 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 1.35 |
[65] álcázás: |
16 / 0.33 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.15 |
[67] régészet: |
6 / 1.79 |
[68] zene: |
5 / 0.25 |
[69] tanulás: |
2 / 0.28 |
[71] javítás: |
4 / 1.60 |
[72] építés: |
6 / 0.82 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
farok |
[100] méret: |
7 (8) / 0 |
[101] szakért.: |
6 (7) / 2.54 |
[102] paraliz.méreg: |
7
/ 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
9 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 2.96 |
|
|
|
fog |
[106] méret: |
10 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 1.28 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[160] esszenciaelnyelés: |
4 / 1.75 |
[29] életszívás: |
5 / 1.60 |
[152] felejtés: |
4 / 0.40 |
[31] féreg érintése: |
6 / 0.24 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 1.64 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.86 |
[128] pszi csáp: |
7 / 0.48 |
[161] sebezhetetlenség: |
13 / 3.21 |
[167] tombolás: |
9 / 1.16 |
[132] tudati méreg: |
3 / 0.34 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
h 521 204 |
h 521 201 |
h 521 200 |
|
3. Makró |
pv 7 8 |
pta 128 132 132 132 132 |
p 8931 |
p 8931 |
be 9 5 |
va 278
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jéglehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 200. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #86. Prioritás: 200. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 150. |
2: jéglehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#41. |
ELLENFÉL LISTÁK 1901: nekropoid (#70), árnyékmester (#71), kék-vörös
atya (#86), káoszmágus (#91), manapoid (#92), elektromancer (#98), 153.
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 0 20 50 61;
VI erõ:250% ép:10%;
PV 3 5
7 8;
PSZ 66;
HE 1;
PTA 132 132 128 128 128;
PTB 128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8045 151 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület),
#13 (4. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület),
#427 (61. forduló), #391 (61. forduló), #279 (63. forduló), #366 (62.
forduló), #239 (65. forduló), #276 (65. forduló), #310 (59. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 255 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gladiátor csizmája (#6070) |
|
1 a gladiátor köpenye (#6085) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a sas zöld köntöse (#16001) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél
ezüstlánca (#170) |
|
1 az elefánt díszes fejpántja (#16406) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
*
|
6 ében láncing (#134) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a sün csepp fülbevalója (#25106) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a titán sárgaréz nyaklánca (#5681) |
|
458 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság kõamulettje (#27296) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
2
drágakõ (#2) |
|
139 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190)
|
|
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
5 aranydukát (#437) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
17 Krónika (#783)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 görbekard (#1316)
|
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 tõr (#1300) |
|
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
1 jéglehelet itala (#54)
|
|
2 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
3 liánvirág (#24)
|
|
8 mátekel gomba (#21) |
|
11 mézfû (#29) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
10 ragálygomba (#26) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
4 velparaj (#35) |
|
7 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
14 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
8 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
10 mandibula (#157)
|
|
3 molad púp (#16) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
19 õsi relikvia (#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a jég
könnyû láncinge #22631 (8), a törpék sárgaréz nyaklánca #6581 (9), a gólem
márványgyûrûje #8426 (9), a sebezhetetlenség díszes karkötõje #19692 (11),
a titán sárgaréz nyaklánca #5681 (9), a káosz lordjának karkötõje #17454
(7).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 1 winropu
moha (#22), 1 elonotichlan (#31), 1 a sas zöld köntöse (#16001), 1 tejfonál
(#28), 4 barna manakõ (#149), 1 mézfû (#29).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 280 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GÖRÉNYTEKNÕC (134. LÉNY) Förtelmes bûzû, nagybundájú, páncélozott lények
a görényteknõcök. Vérben forgó szemük állandóan táplálékot keres. Márpedig
könnyen jutnak hozzá, hiszen a legtöbb lény már förtelmes bûzüktõl azonnal
összeesik. Szerencsére a görényteknõcöknek nincs semmilyen immunitása,
így ha kibírod néhány körig, akkor utána már nyert ügyed van, könnyedén
legyõzheted ezt a szörnyeteget. Tejivók és puhányok számára jelent táplálékot,
persze az ételgyûjtés közben még inkább fenyegetõ a borzalmas bûz, ami
a görényteknõcbõl árad.
RATIFIKÁTOR (151. LÉNY) A ratifikátorok lebegõ, fémszerû gömbök, testükön
hatalmas tüskékkel. Támadáskor elektromos kisülést okoznak, a szó szoros
értelmében szétégetve áldozatukat. Sokak szerint a ratifikátorok egy õsi
civilizáció maradványai, amelyek a mélyben folytatott ásatások során kerültek
napvilágra és keltek életre. Mások szerint a ratifikátor egyáltalán nem
élõlény, bár ezt cáfolni látszik az a tény, hogy szöveti és ásványi anyagokat
tartalmaz a teste, amelyet a piromádok és kõevkõk jó étvággyal fogyasztanak
el. A ratifikátor a mágiával szemben nem, de az elektromossággal szemben
tökéletesen ellenálló, és más elemi támadások is kevesebb sérülést okoznak
neki, mint egy átlagos élõlénynek.