Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 10:27:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
9911-65

Karakterszám: 9911 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 65 Játékhét: 160
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1063
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2015. júl. 21. 9h:06'
A következõ fordulód táplálható: 2015. júl. 22.

E-mail!

PÚPOS PEPPINO KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Naryel, egy Elveszett lány kinek varazsereje egyre jobban nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: zöld mutációs gyûrû, a mágia szimbóluma, ezüstmedál, Végzetpenge, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a nyomkeresés fejpántja, kék gömb, ében láncing, a káosz helytartójának fülbevalója, a tökéletesség görbekardja, az óriás könnyû nyílpuskája, a mágia smaragdja, a méreg átlátszó köntöse. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Naryel Pszi csáp kudarc (-4)36 (-1)34 Púpos Peppino Tudati méreg +1 méreg (-6)14 (+0)25
2. Naryel Agyvihar -18 PE (-12)24 (-3)31 Púpos Peppino Tudati méreg +2 méreg (-6)8 (-18)7
3. Naryel Agyvihar -27 PE (-12)12 (-10)21 Púpos Peppino Pszi csáp +7 PE (-3)5 (-7)0

Ez bizony siralmas vereség volt. (-33 életpont.)
** 1. NAP ** Beldaron eladásra kínál neked 2 barna manakövet (#149). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8931 149 2 parancsot.
** 1. NAP ** Beldaron eladásra kínál neked 1 a sas zöld köntösét (#16001). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8931 16001 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32698.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*júl. 20.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Illuminatit.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 3.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *júl. 3.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust. *júl. 6.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust. *júl. 7.* Ursus Maritimus pszionikus párviadalban legyõzte Miss Missinget. *júl. 7.* Mammuthot majdnem felfalta egy astacuidius. *júl. 7.* Miss Missing pszionikus párviadalban legyõzte Ursus Maritimust. *júl. 8.* Torda Táltos és Erhij Mergen pszi párbajt vívtak. Torda Táltos került ki gyõztesen. *júl. 8.* Ursus Maritimus és Miss Missing pszi párbajt vívtak. Ursus Maritimus került ki gyõztesen. *júl. 9.* Erhij Mergen rangja a Tudósok Klánjában "végtelen bölcsességû gondolkodó" lett. *júl. 9.* Erhij Mergent legyõzte harcban egy nadroq manaformázó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

ep 12 75 1 építed a 12. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a nagyobb barlang felhúzását. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 90 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 45 TVP-nyit kell dolgoznod.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 építés; [75 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

kno 48 10 4 5 52 2 48. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a mászás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mászás szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 10! Elköltesz 2 képességpontot az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az auraészlelés szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

kno 66 2 66. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

vg 8931 149 2 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 2 db barna manakövet. Te 56 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

vg 8931 16001 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a sas zöld köntösét. Te 252 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

kf 16001 194 bekészíted a 16001. tárgyat
Leveszed a gladiátor köpenyét. Felveszed a sas zöld köntösét. Leveszed az elefánt díszes fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]

m 16 3 8189 4444 3444 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,3) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 189) A legközelebbi feladat megoldásánál 189 lesz a válaszod.
(M 15,3) A négy égtáj közül nyugatot választod. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Ha 2 vámpírdenevér 6 hét alatt 108 kiló rovart fal fel, akkor 7 vámpírdenevér 3 hét alatt hány kiló rovart eszik meg?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [189] A szellem biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+25% lélekenergia.)
(M 14,3) Nyugat felé mész. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka feléd mozog. Megtámadod a szárazföldi uborkát. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Beversz egyet bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Harapásra nyitod szádat. (21 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) A szárazföldi uborka rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Lecsapsz farkaddal. (8 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Lecsapsz bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) A fogaiddal támadsz. (16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) A szárazföldi uborka rád veti magát. Harapni próbál fogával. Mellé! A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Tekergetve suhintasz farkaddal. (13 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Lecsapsz bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Pofádat nagyra tátva harapsz. Mellétrafáltál. A szárazföldi uborka rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a szárazföldi uborkát. Meglóbálva zúzol farkaddal. (7 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Paralizáltad! Odaütsz bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Megpróbálod megmarni. (14 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) A szárazföldi uborka hörögve elterül.
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+72%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 13,3) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 12,3) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 12,4) A folyosó délre tart. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,4) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid 2 manapoid (#92) [aura: hidegimmunitás: 8.].

*** 1. KÖR *** Az 1. manapoid elmond egy megszakítás varázslatot. A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! Megindulsz az 1. manapoid felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. manapoidot. Odacsapsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. Ez mellément. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád. Támadod az 1. manapoidot. Odacsapsz farkaddal. (20 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Mellé!
*** 3. KÖR *** A 2. manapoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad. Magában motyogva, az 1. manapoid létrehoz egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod az 1. manapoidot. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (11 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Ez mellément. Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 2. manapoid elõhív egy szellemkalapács varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod a 2. manapoidot. Lecsapsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Nem találtál.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Ostorként csattantasz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odaütsz bal mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (14 ép-t sebeztél). A 2. manapoid holtan terül el.
[A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+155%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 barna manakõ.
(M 10,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 9,4) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Majdnem megbotlasz egy nehéz faládában. Nocsak, mi lehet benne? A fenébe, zárva van! Megpróbálod kinyitni a zárnyitó készleteddel.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikertelen] Ha egy kicsit ügyetlen is vagy, az erõd bizonyosan elég lesz. Széttöröd a ládát. Az ütögetések érdekes eredményt hoznak: a láda felrobban! A tartalma megsemmisült. (-19 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+27 életpont.)
(M 8,4) A folyosó nyugatra visz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 16, 33, 61, 112, 210... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

t 1 8 1. szakértelem tanulása 8 TVP-ért
Összegyûjtesz pár nagyobb követ, amit még épp meg tudsz emelni, aztán kezdõdhet a gyakorlás! Hosszú ideig súlyzózol, izmaidat építed.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

k 366 327 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (366. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikertelen] Rájössz, hogy a zár túl bonyolult a te tudásszintedhez.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(327. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid egy gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94) [aura: egészség: 12.].

*** 1. KÖR *** A gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Nem hat rád. A vérfarkas máris elõtted terem! A vérfarkas felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vérfarkas rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megtámadod a vérfarkast. Elõresuhintasz farkaddal. (17 ép-t sebeztél). Benyomsz neki bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (26 ép-t sebeztél). A vérfarkas kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A gonosz banya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a gonosz banyát. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (30 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A gonosz banya varázshatalma segítségével elmond egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A gonosz banyát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (25 ép-t sebeztél). A gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 10 ép-t.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+165%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+21% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+28 életpont.)
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok klánjának elcsenõ rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett, a védekezés átlátszó köntöse, a regenerálódás malachit karkötõje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, roxati üvegszem, ezüst nadrág, ében láncing, a sebezhetetlenség fülbevalója, görényfarok, khaldoran öv, az enyészet vaspajzsa, Rogan karkötõje, a sav díszes fejpántja, a sav csepp fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Érdekes feladatot találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó fogadótermébe? Csendben, hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az õrt kell kikerülnöd, majd az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen a belsõ szobáig eljutni. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Beldaron ennyire csendben tud mozogni!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 lopakodás; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl N'aesyer a vámpír lord, egy az álmaiból felébredõ, méltatlanul elfelejtett õs, kinek hatalma egyre inkabb nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az ügyesség csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, az energia karikaszimbóluma, a mágia malachitgyûrûje, szivárvány karkötõ, gyalogos lándzsa, hosszúkard, a mágia sárgaréz nyaklánca, a hatalom csepp fülbevalója, a füvész köpenye, ezüst nadrág, a mágus vassisakja, a sebesség csizmája, a mágia smaragdja, a mágia szimbóluma, görényfarok, az ellenállás sárga öve. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a görényteknõc. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (239. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Meithan Morgonor, egy csupasz, éjkék bõrû, tar koponyájú, izzó, sárga szemû férfi. [aura: csapdaészlelés: 5.] A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. Tárgyai: a teknõs karikaszimbóluma, szivárvány karkötõ, a tökéletesség csepp fülbevalója, a kobra zöld köntöse, a tudás amulettje, a kalmár nyaklánca, a tolvaj bíbor pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a majom sárga öve, a regenerálódás márványgyûrûje, ozin fülkarika, a regenerálódás halotti maszkja, a küzdelem vaspajzsa, a törpék zangrozi csizmája, zsugorító gyûrû. Meithan Morgonor mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Meithan Morgonor finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a ratifikátor. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** A káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. Sebzõdsz 15 ép-t. A káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a káoszmágust. Rávágsz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet bal mancsoddal. Ez mellément. Harapásra nyitod szádat. (21 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás). 15 ép-t sebzõdtél. Támadod a káoszmágust. Meglóbálva zúzol farkaddal. Elkerülte. Beversz egyet bal mancsoddal. El sem találtad. Harapásra nyitod szádat. (31 ép-t sebeztél). A káoszmágus holtan terül el.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+94%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 28 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+28 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (276. kaland, összköltsége 30 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az agglomerátor közelebb jön, hogy támadhasson. Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (22 ép-t sebeztél). Az agglomerátor téged támad. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

vd 41 vadászat
[Agglomerátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Az agglomerátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az agglomerátor feléd rohan. Megtámadod az agglomerátort. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor rád támad. Beléd próbál marni fogával. Mellétrafált a balfácán. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** Támadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (24 ép-t sebeztél). Az agglomerátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 1 elonotichlant. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod a régészkedést. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a xenó férget. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) Benyomsz neki bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Kitátod szádat, harapni próbálsz. (22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-5 ép) A xenó féreg téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (22 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-12 ép.)
*** 2. KÖR *** A xenó féreg rád támad. A xenó féreg mérgezõ gázt fúj rád. (20 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-14 ép.) Támadod a xenó férget. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (19 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Lecsapsz bal mancsoddal. Elkerülte. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 757 sebzést okoztál, és 224 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 265 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Púpos Peppino, egy apró termetû, érdes hanggal megáldott, olasz informátor férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 65. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (14) / 8.42
[2] IQ: 7 (9) / 2.50
[3] ügyesség: 6 (9) / 0.75
[4] egészség: 10 (12) / 1.08
[5] mágia: 8 / 4.15
[6] gyorsaság: 8 (10) / 0.48
[9] Méret/ép: 104 (105) / 1
Min. méret: 103
Barlangméret: 118
PONTJAID
Varázspont: 99 / 0
Képességpont: 21 / 27%
Hõsi pont: 3 (0)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 23%
Galetki erõ: 461 / 208
Hírnév : 262
Jóllakottság: 135%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 393 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 309 (6)
Leölt torzszülött: 481 (8)
Pszi csaták: 39 (1)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 50 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (19)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 29%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt agglomerátort, csak lehelettel! [számláló: 4] 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 15 (18) / 5.36 [16] tüskés bõr: 16 (18) / 0 [17] vastag bõr: 5 / 0.60
[18] tûzimmunitás: 6 (7) / 0.40 [19] hidegimmunitás: 5 (6) / 0.40 [20] savimmunitás: 3 (4) / 1.20
[22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.20 [24] rezisztencia: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 5 / 1 [47] zárnyitás: 5 / 0.55
[48] mászás: 7 / 0.95 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 2.75
[51] transzformáció: 9 / 3.60 [52] auraészlelés: 4 / 0.43 [53] ékszerészet: 2 / 0.62
[54] kereskedelem: 5 (8) / 2.83 [55] szívósság: 10 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.20
[57] gyógynövények: 4 / 2.60 [58] nyomkeresés: 5 (7) / 0.77 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.70
[60] pszi támadás: 4 / 0 [61] pszi energia: 5 / 0 [64] átokszórás: 4 (6) / 1.35
[65] álcázás: 16 / 0.33 [66] lopakodás: 5 / 0.15 [67] régészet: 6 / 1.79
[68] zene: 5 / 0.25 [69] tanulás: 2 / 0.28 [71] javítás: 4 / 1.60
[72] építés: 6 / 0.82        

VÉGTAGOK
farok [100] méret: 7 (8) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 2.54 [102] paraliz.méreg: 7 / 0  
bal mancs [103] méret: 9 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.96      
fog [106] méret: 10 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.28      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [160] esszenciaelnyelés: 4 / 1.75
[29] életszívás: 5 / 1.60 [152] felejtés: 4 / 0.40 [31] féreg érintése: 6 / 0.24
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 2 / 1.64 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.86
[128] pszi csáp: 7 / 0.48 [161] sebezhetetlenség: 13 / 3.21 [167] tombolás: 9 / 1.16
[132] tudati méreg: 3 / 0.34        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
p
ext
2. Makró
h 521 204
h 521 201
h 521 200
3. Makró
pv 7 8
pta 128 132 132 132 132
p 8931
p 8931
be 9 5
va 278

HARCI PROGRAMOD
1: jéglehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 200.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #86. Prioritás: 200.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 150.
2: jéglehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #41.


ELLENFÉL LISTÁK
1901: nekropoid (#70), árnyékmester (#71), kék-vörös atya (#86), káoszmágus (#91), manapoid (#92), elektromancer (#98), 153.

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 0 20 50 61; VI erõ:250% ép:10%; PV 3 5 7 8; PSZ 66; HE 1; PTA 132 132 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8045 151 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület), #13 (4. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület), #427 (61. forduló), #391 (61. forduló), #279 (63. forduló), #366 (62. forduló), #239 (65. forduló), #276 (65. forduló), #310 (59. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 255 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gladiátor csizmája (#6070) 1 a gladiátor köpenye (#6085) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a sas zöld köntöse (#16001) * 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 az elefánt díszes fejpántja (#16406) 1 díszes fejpánt (#1106) * 6 ében láncing (#134)
1 khaldoran öv (#137) 1 suhanó csizma (#195)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a sün csepp fülbevalója (#25106) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a titán sárgaréz nyaklánca (#5681) 458 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elektromosság kõamulettje (#27296) * 1 bronzmedál (#207) 2 drágakõ (#2)
139 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143) 1 kék mutációs gyûrû (#190)
1 kristályamulett (#130) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
5 aranydukát (#437) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 17 Krónika (#783)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301) 1 görbekard (#1316)
1 könnyû íj (#1271) 1 nyílpuska (#1285) 1 parittya (#10)
1 tõr (#1300) 1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33) 5 elonotichlan (#31)
4 gyilkos boróka (#27) 9 hónakkupók (#30) 1 jéglehelet itala (#54)
2 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 3 liánvirág (#24)
8 mátekel gomba (#21) 11 mézfû (#29) 2 mitulen fû (#20)
10 ragálygomba (#26) 2 sárkányvirág (#32) 1 sötét mák (#23)
7 tejfonál (#28) 4 velparaj (#35) 7 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
6 barna manakõ (#149) 14 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
8 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161) 10 mandibula (#157)
3 molad púp (#16) 4 nordkristály (#146) 19 õsi relikvia (#17)
8 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a jég könnyû láncinge #22631 (8), a törpék sárgaréz nyaklánca #6581 (9), a gólem márványgyûrûje #8426 (9), a sebezhetetlenség díszes karkötõje #19692 (11), a titán sárgaréz nyaklánca #5681 (9), a káosz lordjának karkötõje #17454 (7).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hamis arany (#809), 1 winropu moha (#22), 1 elonotichlan (#31), 1 a sas zöld köntöse (#16001), 1 tejfonál (#28), 4 barna manakõ (#149), 1 mézfû (#29).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 280 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GÖRÉNYTEKNÕC (134. LÉNY)
Förtelmes bûzû, nagybundájú, páncélozott lények a görényteknõcök. Vérben forgó szemük állandóan táplálékot keres. Márpedig könnyen jutnak hozzá, hiszen a legtöbb lény már förtelmes bûzüktõl azonnal összeesik. Szerencsére a görényteknõcöknek nincs semmilyen immunitása, így ha kibírod néhány körig, akkor utána már nyert ügyed van, könnyedén legyõzheted ezt a szörnyeteget. Tejivók és puhányok számára jelent táplálékot, persze az ételgyûjtés közben még inkább fenyegetõ a borzalmas bûz, ami a görényteknõcbõl árad.



RATIFIKÁTOR (151. LÉNY)
A ratifikátorok lebegõ, fémszerû gömbök, testükön hatalmas tüskékkel. Támadáskor elektromos kisülést okoznak, a szó szoros értelmében szétégetve áldozatukat. Sokak szerint a ratifikátorok egy õsi civilizáció maradványai, amelyek a mélyben folytatott ásatások során kerültek napvilágra és keltek életre. Mások szerint a ratifikátor egyáltalán nem élõlény, bár ezt cáfolni látszik az a tény, hogy szöveti és ásványi anyagokat tartalmaz a teste, amelyet a piromádok és kõevkõk jó étvággyal fogyasztanak el. A ratifikátor a mágiával szemben nem, de az elektromossággal szemben tökéletesen ellenálló, és más elemi támadások is kevesebb sérülést okoznak neki, mint egy átlagos élõlénynek.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.