Karakterszám: |
8045 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
83 |
Játékhét: |
429 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
1093 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2015. júl. 21. 9h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2015. júl. 22. |
|
E-mail!
N'AESYER A VÁMPÍR LORD KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Naryel vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik.
Döbbenten bámulsz magad elé.
**
1. NAP ** Bejön a barlangodba
Naryel, egy Elveszett lány kinek varazsereje
egyre jobban nõ. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Rúvel
Öklei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: zöld mutációs gyûrû, a mágia
szimbóluma, ezüstmedál, Végzetpenge, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje,
a méreg ezüst fejpántja, nagyobb pókcsatos öv, kék gömb, a káosz helytartójának
fülbevalója, a tökéletesség görbekardja, az óriás könnyû nyílpuskája, az
energia sárgaréz nyaklánca, a mágia smaragdja. Az üdvözlés után pszionikus
csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Naryel |
Pszi csáp |
+6 PE |
(-3)37 |
(+0)35 |
N'aesyer a vámpír lord |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)25 |
(-6)24 |
2. |
Naryel |
Agyvihar |
-27 PE |
(-9)28 |
(-8)27 |
N'aesyer a vámpír lord |
Pszi csáp |
+8
PE |
(-3)22 |
(-19)5 |
3. |
Naryel |
Agyvihar |
-27 PE |
(-9)19 |
(-8)19 |
N'aesyer a vámpír lord |
Pszi csáp |
+8
PE |
(-3)19 |
(-5)0 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-34 életpont.)
**
1. NAP ** Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot!
Csatlakozik hozzád Naryel, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A Vérkanyon a csatorna szint egy igen furcsa szakasza. Keskeny, de nagyon
magas folyosók kusza labirintusa. Csak igen hiányos információk vannak
róla, mivel a felderítõk nagy része nem ért vissza élve. Az idõk folyamán
olyan hellyé vált, amivel az anyukák ijesztgetik a szófogadatlan gyerekeket.
Épeszû galetki ritkán teszi be ide a lábát.
E ritka alkalmak egyikeként
már a Vérkanyon földjét tapossátok. Mivel igen ritkán jár erre valaki,
nincs nehéz dolgotok, a földön könnyen felismerhetõ nyomok mutatják, hogy
nem túl régen két galetki járt erre. A nyomokat követve egyre jobban távolodtok
az eddig ismert, biztonságos világtól. A lábnyomokat egyre gyakrabban zavarja
össze más idegen lények nyoma, de eddig sikerült mindig megállapítani a
helyes irányt. Már jó ideje haladtok, amikor nem messze magatok elõtt egy
furcsa kupacot láttok a földön. Óvatosan megközelítitek: egy galetki holtteste.
A leírás alapján Twistijé, a másik galetki harcosé. Vajon hol lehet Annayoin?
Elmenekült, elhurcolták, vagy felfalták? Megpróbáljátok a nyomok alapján
megfejteni a történteket. Elhatározzátok, hogy felosztjátok a környéket
és mindnyájan megvizsgáljátok a rátok esõ részt. Együtt talán sikerül Annayoin
nyomára bukkanni.
[Nyomkeresés-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Alaposan felderítesz minden myomdarabkát és reméled, hogy a többiek is így
tesznek. Amikor végeztetek, összeültök, és mindenki elmondja, mit tapasztalt.
Az biztos, hogy három szörny támadta meg õket, és csak kettõ távozott,
persze azok is más-más irányba. A harmadik hulláját feltehetõleg egy késõbb
arrajáró dögevõ ette meg. Megvizsgáltatok több leágazást is, de Annayoin
nyomát nem sikerült meglelni. Már majdnem feladjátok, amikor valakinek
feltûnik, hogy az egyik távolodó nyom mintha mélyebbre süllyedne, mint
a másik. Közös megegyezéssel arra a következtetésre juttok, hogy ez cipelte
el Annayoin remélhetõleg még élõ testét.
A nyomok egy kisebb, és alacsonyabb
elágazás felé vezetnek. A járat hamarosan egy nagyobb terembe érkezik,
ahol gyönyörû cseppköveket találtok. Közelebb léptek hozzájuk, hogy megcsodálhassátok
õket.
Ellenfeleitek 3 óriás élõ cseppkõ (#161).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A 2. óriás élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ.
(2 találattal 37 sebzést okozott.) Sziklarepesszel meglõ téged az 1.
óriás élõ cseppkõ.
(3 találattal 59 sebzést okozott.) Sziklarepesszel meglõ
téged a 3. óriás élõ cseppkõ.
(3 találattal 61 sebzést okozott.) Összerogysz.
Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését.
Ismeretlen galetki elõhív egy tombolás varázslatot. Naryel elmond egy villámsújtás
varázslatot. Az 1. óriás élõ cseppkõ
58 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki
az 1. óriás élõ cseppkõ irányába megy. Ismeretlen galetki az 1. óriás élõ
cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** A 3. óriás élõ cseppkõ sziklarepesszel lövi Naryelt.
(2 lövéssel
41 ép-t sebzett.) A 2. óriás élõ cseppkõ sziklarepesszel lövi Naryelt.
(3 találattal 66 sebzést okozott.) Naryel a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy életszívás! Az 1. óriás élõ cseppkõ
16 sebzést kap. Gyógyítja
Naryelt (+16 ép). Az 1. óriás élõ cseppkõ kileheli lelkét. Ismeretlen galetki
a 2. óriás élõ cseppkövet rohamozza. Ismeretlen galetki a 2. óriás élõ
cseppkövet támadja. a 2. óriás élõ cseppkõ ledermed. Ismeretlen galetki
a 3. óriás élõ cseppkövet támadja.
*** 3. KÖR *** Naryel elmormol egy villámsújtás varázslatot. A 2. óriás
élõ cseppkõ
sebzõdik 51 ép-t. A 2. óriás élõ cseppkõ kileheli lelkét. Ismeretlen
galetki a 3. óriás élõ cseppkövet támadja. a 3. óriás élõ cseppkõ ledermed.
Ismeretlen galetki és a 3. óriás élõ cseppkõ egymással harcolnak. A 3.
óriás élõ cseppkõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 157 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 125/107, ismeretlen
galetki: 58/0, ismeretlen galetki: 98/0.] Gyõztél! Kár, hogy nem vagy eszméletednél
a gyõzelem pillanatában, így nem tudod kinyerni az elszökõ lélekenergiát
sem. Lassan térsz magadhoz. Naryel része a kincsbõl: 9 sziklarepesz, 56
arany és 3 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+44 életpont.)
Na igen, most már érthetõ, hogy a nyomok miért maradtak szorosan a fal mellett.
Gazdájuk nyilván tudta, hogy a "cseppkövek" kevéssé vendégszeretõk. Mivel
a terem hátsó végében láttok még néhányat, inkább ti is a falhoz lapulva
folytatjátok utatokat. Egy, a terem végében levõ kis tóhoz értek. Hamar
rájöttök, hogy újabb nyomszakértõi vizsgálatra lesz szükség.
Naryel a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Nyomkeresés próba 16-os
küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Naryel mint a csapat nyomolvasó
bajnoka felderíti a tó környékét, természetesen gondosan ügyel a cseppkövektõl
való megfelelõ távolságtartásra. A tó partján sajnos kevés nyom maradt
meg, de egy mesternek ez is elég.
- A következõ történt: ide lerakta Annayoin
testét, majd lemerült a tóba. Amikor kijött, akkor ismét felkapta Annayoin
testét, és idejött a falhoz. Ha jól megnézitek a nyomokat, akkor láthatjátok,
hogy ezen a helyen egy titkos ajtó nyílt ki, és ezen keresztül hagyták
el a termet. A fentiekbõl egyértelmû, hogy az ajtót a tó fenekén elrejtett
kapcsolóval lehet kinyitni. - hitetlenkedve nézel társadra. Vajon honnan
tudhatta mindezt?
A tó hirtelen mélyül, a feneke nem is látszik. Ha az alján van a titkos
kapcsoló, akkor igen csak nagy levegõt kell venni annak, aki meg akarja
keresni.
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Egészség
próba 20-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] A villámgyorsan megszervezett
kis versenyt ismeretlen galetki nyeri, így az õ merülhet le a tóba. ismeretlen
galetki megszabadul néhány felesleges ruhadarabtól, ami akadályozná a merülésében,
nagy levegõt vesz, majd beugrik a vízbe. Azonnal elsüllyed. Egy darabig
még látjátok az egyik kezében tartott milgand fényét, idõnként buborékok
borzolják a víz felszínét, aztán a fény elhalványodik, majd teljesen eltûnik.
Már kezdtek aggódni a barátotokért, amikor a hátatok mögött valami zajt
hallotok. A titkos ajtó nyílt ki! Pár pillanat múlva újra felbukkan a milgand
fénye a tóban, majd követi õt ismeretlen galetki is nagy vigyorral az arcán:
- Megcsináltam!
A titkos ajtó mögött egy szûk folyosó vezet tovább. Óvatosan lopakodtok,
fel vagytok készülve minden váratlan támadásra. Egy kanyar után a folyosó
kiszélesedik, és egy nagyobbacska teremben végzõdik. A földön megpillantjátok
Annayoin megkötözött testét. Nincs egyedül.
Ellenfeleitek egy elit törpe harcos (#162), 2 törpe útonálló (#149) és
2 harci törpe (#36) [aura: 2-es méretû 9-es szintû jobb mancs.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmormol egy féreg érintése varázslatot.
Ismeretlen galetki ellõ egy tombolás varázslatot. Magában motyogva, Naryel
létrehoz egy tûzfalat. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Az elit
törpe harcos odajön hozzád. Az elit törpe harcos
sebzõdik 71 ép-t a tûzfaltól.
A 2. törpe útonálló Naryel irányába megy. A 2. törpe útonálló rezisztálja.
Az 1. törpe útonálló ismeretlen galetki irányába megy. Ismeretlen galetki
az 1. törpe útonállót rohamozza. A 2. harci törpe ismeretlen galetki felé
mozog. A 2. harci törpe rezisztálja. Az 1. harci törpe odajön hozzád. Az
1. harci törpe
75 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Az 1. harci törpe hörögve
elterül. Az elit törpe harcos téged támad. Fegyverével, egy törp szekercével
keresi a gyenge pontodat.
(33 ép-t sebzõdtél). Törp szekercét forgatva
támad.
(36 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel. A 2. törpe
útonálló Naryelt támadja. Az 1. törpe útonálló és ismeretlen galetki egymással
harcolnak. A 2. harci törpe ismeretlen galetkit támadja.
Naryel rohan, ahogy a lába bírja.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 146/24, ismeretlen
galetki: 23/19, ismeretlen galetki: 0/16.] Valamivel késõbb térsz csak
magadhoz. [-5 TVP.]
**
2. NAP ** Beldaron eladásra kínál neked 1 a mágus vándorcsizmáját (#10121).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 8931 10121 1 parancsot.
**
6. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Naryel vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb,
avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek,
hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan
eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32698.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 20.* Érctorkú Agmonhefron pszionikus párviadalban legyõzte Illuminatit.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 7.* Mammuthot kis híján megölte egy astacuidius.
*júl. 7.* Mammuthot
legyõzte harcban egy astacuidius.
*júl. 7.* Ursus Maritimus pszionikus
párviadalban legyõzte Miss Missinget.
*júl. 7.* Ursus Maritimus mellé
szegõdött egy morfinder telep.
*júl. 7.* Miss Missing pszionikus párviadalban
legyõzte Ursus Maritimust.
*júl. 8.* Erhij Mergent kis híján megölte egy
torzszülött mágus.
*júl. 8.* Miss Missing és Ursus Maritimus pszi párbajt
vívtak. Miss Missing került ki gyõztesen.
*júl. 8.* Torda Táltos és Erhij
Mergen pszi párbajt vívtak. Torda Táltos került ki gyõztesen.
*júl. 9.*
Erhij Mergent kis híján megölte egy torzszülött mágus.
*júl. 9.* Torda
Táltos mellé szegõdött egy fagydémon.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
h 14 4 29 30 31 |
14. tárgy használata |
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben
az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Sikeresen legyártottál
4 kék színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez hatalom
kék itala.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
htt 7 |
harci program törlése sorszám szerint |
A következõ harci program sorokat törölted:
7: ellenáll.megtörése v.var.
ha ellf. 24. képessége 18 v. több. Prioritás: 119.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
hp 4 29 15 74 200 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellenfeled
#74. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
ell 1901 153 161 |
ellenfél lista beállítása |
1901. lista módosítása: 153 törölve. 161 törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
vv 58 5 |
több varázslat elmondása |
[V 58 5 0:] Felhajtasz 5 hatalom kék italát. (+10 minden tulajdonságodra)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a rezisztencia szakértelmed 20. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
gy 60 0 20 61 50 29 |
felt. gyógyítás 60%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 61. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha
ez sem mûködik, jöhet a 29. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad
a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
ep 30 30 5 |
építed a 30. épületet 30 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az arénát építed.
Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 30 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 270 TVP-nyit kell dolgoznod.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet
kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok,
törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat
szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot
sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod,
majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+12% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
bsz 2 4 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig.
(+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pta 129 129 129 129 129 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. mentális robbanás.
3. mentális robbanás. 4. mentális robbanás. 5. mentális robbanás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
pv 7 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
Elküldesz egy kihívást Naryel részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
Egy körben csak egy galetkinek küldhetsz kihívást!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
pv 7 4 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem
megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a
galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni
semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
pta 129 128 128 128 128 |
pszi program elsõ 5 sorának
beállítása |
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. mentális robbanás. 2. pszi csáp.
3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
h 210 34 |
210. tárgy használata |
Elnyeled a varázskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen
méregfelhõ varázslatod ereje 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]
be 3 172 |
meglátogatod a 3. épületet |
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad.
Közlöd, hogy a 172. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod
a gázpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
var 172 1 29 22 |
172. varázslatra 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot gázpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen gázpajzs varázslatod ereje 2. szintre nõtt. Elköltesz 21 képességpontot
életszívás varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
tk 52 4505 732 732 |
52. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 52. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Naryel, ismeretlen galetki, ismeretlen
galetki.
A Vérkanyon a csatorna szint egy igen furcsa szakasza. Keskeny, de nagyon
magas folyosók kusza labirintusa. Csak igen hiányos információk vannak
róla, mivel a felderítõk nagy része nem ért vissza élve. Az idõk folyamán
olyan hellyé vált, amivel az anyukák ijesztgetik a szófogadatlan gyerekeket.
Épeszû galetki ritkán teszi be ide a lábát.
E ritka alkalmak egyikeként
már a Vérkanyon földjét tapossátok. Mivel igen ritkán jár erre valaki,
nincs nehéz dolgotok, a földön könnyen felismerhetõ nyomok mutatják, hogy
nem túl régen két galetki járt erre. A nyomokat követve egyre jobban távolodtok
az eddig ismert, biztonságos világtól. A lábnyomokat egyre gyakrabban zavarja
össze más idegen lények nyoma, de eddig sikerült mindig megállapítani a
helyes irányt. Már jó ideje haladtok, amikor nem messze magatok elõtt egy
furcsa kupacot láttok a földön. Óvatosan megközelítitek: egy galetki holtteste.
A leírás alapján Twistijé, a másik galetki harcosé. Vajon hol lehet Annayoin?
Elmenekült, elhurcolták, vagy felfalták? Megpróbáljátok a nyomok alapján
megfejteni a történteket. Elhatározzátok, hogy felosztjátok a környéket
és mindnyájan megvizsgáljátok a rátok esõ részt. Együtt talán sikerül Annayoin
nyomára bukkanni.
[Nyomkeresés-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Alaposan felderítesz minden myomdarabkát és reméled, hogy a többiek is így
tesznek. Amikor végeztetek, összeültök, és mindenki elmondja, mit tapasztalt.
Az biztos, hogy három szörny támadta meg õket, és csak kettõ távozott,
persze azok is más-más irányba. A harmadik hulláját feltehetõleg egy késõbb
arrajáró dögevõ ette meg. Megvizsgáltatok több leágazást is, de Annayoin
nyomát nem sikerült meglelni. Már majdnem feladjátok, amikor valakinek
feltûnik, hogy az egyik távolodó nyom mintha mélyebbre süllyedne, mint
a másik. Közös megegyezéssel arra a következtetésre juttok, hogy ez cipelte
el Annayoin remélhetõleg még élõ testét.
A nyomok egy kisebb, és alacsonyabb
elágazás felé vezetnek. A járat hamarosan egy nagyobb terembe érkezik,
ahol gyönyörû cseppköveket találtok. Közelebb léptek hozzájuk, hogy megcsodálhassátok
õket.
Ellenfeleitek 3 óriás élõ cseppkõ (#161).
*** 1. KÖR *** Sziklarepesszel meglõ téged az 1. óriás élõ cseppkõ. Mellé!
Felemelve a sziklarepeszt, a 2. óriás élõ cseppkõ rád lõ.
(2 lövéssel 42
ép-t sebzett.) Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6
vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget.
(+26% védekezés.) ( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) Sziklarepesszel meglõ téged
a 3. óriás élõ cseppkõ. Nem talált. Ismeretlen galetki elmond egy villámsújtás
varázslatot. Az 1. óriás élõ cseppkõ
26 ép-t sebzõdik. Naryel elmond egy
villámsújtás varázslatot. Az 1. óriás élõ cseppkõ
sebzõdik 75 ép-t. Az
1. óriás élõ cseppkõ holtan terül el. Ismeretlen galetki elõhív egy pengefal
varázslatot. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy méregfelhõt.
(-10 vp.) A 2. óriás élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel
lõ.
(6 ép-t sebzett.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. óriás élõ cseppkõ.
Nem talált. Összegyûjtve mágikus energiáit, Naryel elvarázsol egy villámsújtást.
A 2. óriás élõ cseppkõ
66 sebzést kap. Ismeretlen galetki elmond egy életszívás
varázslatot. A 2. óriás élõ cseppkõ
17 ép-t sebzõdik. A 2. óriás élõ cseppkõ
hörögve elterül. Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz
egy szellemkalapács varázslatot. A 3. óriás élõ cseppkõ ellenállt a varázslatnak.
A 3. óriás élõ cseppkõ
42 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2
ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy animációt. Az 1. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan
zombiként). A 2. óriás élõ cseppkõ csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan
zombiként). (-13 vp.) Sziklarepesszel meglõ téged a 3. óriás élõ cseppkõ.
Mellé! Ismeretlen galetki elmormol egy életszívás varázslatot. A 3. óriás
élõ cseppkõ
sebzõdik 17 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után Naryel létrehoz
egy villámsújtás varázslatot. A 3. óriás élõ cseppkõ
69 sebzést kap. A
3. óriás élõ cseppkõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. óriás élõ
cseppkõ
30 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Az 1. óriás élõ cseppkõ
sebzõdik
32 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+2 ép)
Az 1. óriás élõ cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. óriás élõ
cseppkõ zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 104 sebzést
okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott
sebzés: Naryel: 210/0, ismeretlen galetki: 60/0, ismeretlen galetki: 0/0.]
Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+95%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 4 sziklarepesz és 8 arany. Naryel részesedése:
5 sziklarepesz és 6 arany.
Na igen, most már érthetõ, hogy a nyomok miért maradtak szorosan a fal mellett.
Gazdájuk nyilván tudta, hogy a "cseppkövek" kevéssé vendégszeretõk. Mivel
a terem hátsó végében láttok még néhányat, inkább ti is a falhoz lapulva
folytatjátok utatokat. Egy, a terem végében levõ kis tóhoz értek. Hamar
rájöttök, hogy újabb nyomszakértõi vizsgálatra lesz szükség.
Mindenki egyetért abban, hogy ez Naryel területe.
[Nyomkeresés próba 16-os
küszöbre: sikeres] Naryel mint a csapat nyomolvasó bajnoka felderíti a
tó környékét, természetesen gondosan ügyel a cseppkövektõl való megfelelõ
távolságtartásra. A tó partján sajnos kevés nyom maradt meg, de egy mesternek
ez is elég.
- A következõ történt: ide lerakta Annayoin testét, majd lemerült
a tóba. Amikor kijött, akkor ismét felkapta Annayoin testét, és idejött
a falhoz. Ha jól megnézitek a nyomokat, akkor láthatjátok, hogy ezen a
helyen egy titkos ajtó nyílt ki, és ezen keresztül hagyták el a termet.
A fentiekbõl egyértelmû, hogy az ajtót a tó fenekén elrejtett kapcsolóval
lehet kinyitni. - hitetlenkedve nézel társadra. Vajon honnan tudhatta mindezt?
A tó hirtelen mélyül, a feneke nem is látszik. Ha az alján van a titkos
kapcsoló, akkor igen csak nagy levegõt kell venni annak, aki meg akarja
keresni.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Egészség próba 20-as
küszöbre: sikeres] A villámgyorsan megszervezett kis versenyt Te nyered,
így az Te merülhetsz le a tóba. Megszabadulsz néhány felesleges ruhadarabtól,
ami akadályozna a merülésben, majd a vízbe veted magad. A milgandot magad
elé tartva merülsz a tó feneke felé. Gyorsan elveszíted az idõérzékedet,
a sötét vízben alig látsz valamit. Tüdõdbõl iszonyatos feszítést érzel,
legszívesebben már a vízbõl is megpróbálnál levegõhöz jutni. Hamarosan
érzed, hogy ha még tovább merülsz, akkor itt pusztulsz, ám ekkor a kezed
a tó fenekéhez ér. Mindkét kezeddel elkezded keresni a titkos ajtó nyitószerkezetét.
Szerencsédre szinte azonnal egy a tó fenekébõl kiálló karra bukkansz. Meghúzod,
majd egy hatalmas rúgással fellököd magad a felszín felé. A friss levegõnél
már csak a barátaid boldog pillantásának örülsz jobban.
A titkos ajtó mögött egy szûk folyosó vezet tovább. Óvatosan lopakodtok,
fel vagytok készülve minden váratlan támadásra. Egy kanyar után a folyosó
kiszélesedik, és egy nagyobbacska teremben végzõdik. A földön megpillantjátok
Annayoin megkötözött testét. Nincs egyedül.
Ellenfeleitek egy elit törpe harcos (#162), 2 törpe útonálló (#149) és
2 harci törpe (#36).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Ellõsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+26% védekezés.) ( +13
vastag bõr.) (-10 vp.) Magában motyogva, ismeretlen galetki létrehoz egy
villámsújtást. Az 1. harci törpe
37 ép-t sebzõdik. Magában motyogva, Naryel
létrehoz egy tûzfalat. Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy pengefal! Az elit törpe harcos máris elõtted terem! Az elit
törpe harcos ellenáll a varázslatnak. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája.
A 2. törpe útonálló Naryelt rohamozza. A 2. törpe útonálló
66 ép-t sebzõdik
a tûzfaltól. A 2. törpe útonálló ellenáll a varázslatnak. Az 1. törpe útonálló
ismeretlen galetkit rohamozza. Az 1. törpe útonálló
sebzõdik 66 ép-t a
tûzfaltól. Az 1. törpe útonálló
sebzõdik 63 ép-t a pengefaltól. Az 1. harci
törpe ismeretlen galetkit rohamozza. Az 1. harci törpe
75 ép-t sebzõdik
a tûzfaltól. Az 1. harci törpét védi rezisztanciája. A 2. harci törpe feléd
mozog. A 2. harci törpe ellenáll a varázslatnak. A 2. harci törpe ellenáll
a varázslatnak. Az 1. törpe útonálló hörögve elterül. Az 1. harci törpe
halálos sebet kapva a földre zuhan. Az elit törpe harcos rád veti magát.
Egy nevetséges törp szekercével próbál lecsapni rád.
(19 ép-t sebzõdtél).
Meglengetve egy törp szekercét, megpróbál eltalálni.
(22 ép-t sebzõdtél).
A 2. törpe útonálló Naryelt támadja. A 2. harci törpe rád veti magát. Meglengetve
egy harci fejszét, megpróbál eltalálni.
(1 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy méregfelhõt. (-10 vp.) Ismeretlen galetki elmormol egy életszívás varázslatot.
A 2. harci törpe rezisztálja. Naryel elmormol egy gránitbõr varázslatot.
Naryel elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette
ismeretlen galetki elmormol egy életszívást. A 2. törpe útonállót védi
rezisztanciája. Rezisztálod a varázslatot. Az elit törpe harcos rezisztálja.
A 2. törpe útonálló rezisztálja. Ismeretlen galetki
45 ép-t sebzõdik a
méregfelhõtõl. Naryel
sebzõdik 33 ép-t a méregfelhõtõl. A 2. harci törpe
27 sebzést kap a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki
39 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl.
Az elit törpe harcos rád veti magát. Törp szekercével támad.
(23 ép-t sebzõdtél).
Egy nevetséges törp szekercével próbál lecsapni rád.
(18 ép-t sebzõdtél).
Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. A 2. törpe útonálló Naryelt
támadja. A 2. harci törpe lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra
küldte.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol
egy életszívást. A 2. harci törpe
17 sebzést kap. Ismeretlen galetki visszanyer
17 életpontot. A 2. harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan. Naryel
ellõ egy életszívás varázslatot. A 2. törpe útonálló ellenáll a varázslatnak.
Ismeretlen galetki elmormol egy életszívás varázslatot. A 2. törpe útonálló
25 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki visszanyer 25 életpontot. A 2. törpe
útonálló kileheli lelkét. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Ismeretlen
galetki
sebzõdik 44 ép-t a méregfelhõtõl. Naryel
39 sebzést kap a méregfelhõtõl.
Ismeretlen galetki
44 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az elit törpe harcos
Naryelt támadja.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Naryel elvarázsol egy villámsújtást.
Az elit törpe harcos
76 sebzést kap. Ismeretlen galetki elõhív egy szellemkalapács
varázslatot. Az elit törpe harcost védi rezisztanciája. Az elit törpe harcos
ellenáll a varázslatnak. Naryel
33 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. Ismeretlen
galetki
sebzõdik 37 ép-t a méregfelhõtõl. Ismeretlen galetki
42 sebzést
kap a méregfelhõtõl. Naryel ájultan a földre zuhan. Ismeretlen galetki
halálhörgés közepette a földre zuhan. Ismeretlen galetki holtan terül el.
[A csatában összesen 383 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Naryel: 283/124, ismeretlen
galetki: 54/126, ismeretlen galetki: 88/125.] Mi tagadás, legyõztek. Nem
kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a
torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a
közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást
szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+88 életpont.)
[61 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
be 9 1 100 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 24 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 64 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
k 11 16 474 |
kaland elvállalása |
(11. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(16. kaland:) Érdeklõdsz, kérdezõsködsz, információt próbálsz szerezni arról,
vajon hol lelhetõ fel a mesés tycharonid.
[Meggyõzõkészség próba 10-es
küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Ügyesen, meggyõzõen kérdezõsködsz, míg végül összeáll a mozaik a nagyhatalmú
mágikus lény tartózkodási helyével kapcsolatban. Csoda, hogy egyáltalán
sikerült ennyit megtudni, hiszen minden kincsvadász magának akarja a trófeát.
Az akadémián részletes kiképzést kaptál az iszonyatos lénnyel kapcsolatban.
Tudod tehát, hogy milyen varázslatokkal kell felkészülnöd.
Elõször is,
a teremtmény halálos mérgektõl gõzölgõ kamrákkal veszi közel magát, ami
ellen csakis egy legalább 5-ös szintû gázpajzs tud bizonyos fokú védelmet
nyújtani. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gázpajzs varázslatot.
(-3 vp.)
Másodszor is, a lény általában a láthatatlanság álcájával rejti el magát
- ezen csakis egy legalább 6-os szintû láthatatlan észlelésével láthatsz
át. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láth. észlelése! (-4
vp.)
Végül, hogy a lényt meg tudd lepni, és ne menekülhessen el, saját magadon
láthatatlanságot kell elhelyezned, legalább 4. szinten. Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
Ez az, most minden készen áll! Behatolsz az ocsmány szörnyeteg barlangjába.
Áthaladsz a bûzös gázú kamrákon. Aztán megpillantod, amint a lény épp valami
undorító ocsmány szertartást végez. Lesújtasz rá, mielõtt még rájönne,
honnan érkezik a támadás. Ellenfeled egy tycharonid (#153).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést.
(-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sebezhetetlenséget. (+26% védekezés.)
( +13 vastag bõr.) (-10 vp.) A tycharonid rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy pengefal.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A tycharonid
30 ép-t
sebzõdik. (-4 vp.) A tycharonid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tudatrombolás! Ezt most megúsztad.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A tycharonid
30 ép-t
sebzõdik. (-4 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a tycharonid elvarázsol
egy szellemkalapácsot. A varázslat nem hatott rád.
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A tycharonid
30 sebzést kap. (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a tycharonid
elmormol egy szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A tycharonid
sebzõdik 30 ép-t. (-4 vp.) A tycharonid hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+172%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia.
[ld. enc.] Itt az ebédidõ!
Mohón zabálni kezdesz. (+54% jóllakottság.)
Yey! Gyõztél! Kemény küzdelem volt, de egy mágikus párviadalban nem lehet
senki sem jobb nálad. (+5 max. varázspont.) Vorphaud mosolyogva fogad,
amikor átnyújtod a smaragd esszenciát, majd a zsákba csomagolt, undorító
tetemet.
[Tárgyhasználat: 1 smaragd esszencia]
- Köszönöm, N'aesyer a vámpír lord, hogy ilyen hõsiesen helyt álltál! A
tycharonid tanulmányozásával megismerjük a lény gyenge pontjait, és így
talán a magasabb szinten, a sötét társadalmat irányító tycharonid követekkel
és nagymesterekkel is hatékonyan tudunk szembeszállni. Köszönetképpen fogadd
tõlünk ezt a varázskövet!
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
(474. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
bb 12 9 3 5 |
több épület meglátogatása |
[be 12:] Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Ölj meg öt manapoidot,
csak varázslattal!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy
képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk
bízni téged: 3.) A mágikus energiák megidézését, a távoli projekciót nem
lehet eleget gyakorolni. Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Jelenleg a 11. küldetés megoldásán
fáradozol.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40
arany. II. Fiatalítás 75 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint.
IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás
50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt
végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[be 3:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 5:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 607 sebzést okoztál, és 391 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot kapsz.
Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
287 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
N'aesyer a vámpír lord, egy az álmaiból felébredõ, méltatlanul
elfelejtett õs, kinek hatalma egyre inkabb nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 83. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (10) / 3.20 |
[2] IQ: |
12 (14) / 4.50 |
[3] ügyesség: |
5 (11) / 0.85 |
[4] egészség: |
10 / 0.59 |
[5] mágia: |
12 (28) / 1.59 |
[6] gyorsaság: |
7 / 2.10 |
[9] Méret/ép: |
109 (113) / 113 |
Min. méret: |
78 |
Barlangméret: |
110 |
|
|
Varázspont: |
320 / 192 |
Képességpont: |
21 / 43% |
Hõsi pont: |
12 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
14% |
Galetki erõ: |
554 / 151 |
Hírnév : |
463 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
6 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
532 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
401 (3) |
Leölt torzszülött: |
737 (12) |
Pszi csaták: |
53 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
19
(0) |
Ájulások száma: |
34 (3) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)!
(összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd
a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
18 (21) / 4.66 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
7 (8) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (7) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
20 (23) / 0.20 |
[25] illat: |
5 (7) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.46 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.39 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.29 |
[48] mászás: |
7 / 3.94 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.10 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 0.90 |
[51] transzformáció: |
6 / 0.60 |
[52] auraészlelés: |
4 (7) / 1.11 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.82 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.05 |
[55] szívósság: |
10 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.55 |
[57] gyógynövények: |
6 (8) / 2.30 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 0.25 |
[59] vezetõkészség: |
3 / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
6 / 0.41 |
[61] pszi energia: |
6 / 2.51 |
[62] lopás: |
3 / 0.15 |
[63] éberség: |
6 / 0.40 |
[64] átokszórás: |
7 / 0.40 |
[65] álcázás: |
22 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
8 / 0.45 |
[67] régészet: |
7 / 4.51 |
[68] zene: |
5 / 0.20 |
[69] tanulás: |
5 / 3.65 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
4 / 0.40 |
[72] építés: |
6 / 3.71 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.63 |
|
|
gyalogos
lándzsa |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.40 |
|
|
hosszúkard |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (4) / 0.24 |
[32] animáció: |
4 (7) / 0.64 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.12 |
[37] egokínzás: |
1 (4) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
5 (8) / 0.40 |
[48] ellenáll.megtörése: |
4 (7) / 2.98 |
[10] energiatüske: |
5 (8) / 1.18 |
[160] esszenciaelnyelés: |
7 (10) / 5.70 |
[29] életszívás: |
23 (26) / 22.98 |
[152] felejtés: |
3 (6) / 0.16 |
[172] gázpajzs: |
2 (5) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
5 (8) / 1.87 |
[139] gyógyító szellõ: |
2 (5) / 0 |
[33] halál csókja: |
3 (6) / 0 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.12 |
[163] kineport: |
1 (4) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (8) / 1.04 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (9) / 5.32 |
[294] kristályfókuszálás: |
1 (4) / 0 |
[158] láth. észlelése: |
3 (6) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
1 (4) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[129] mentális robbanás: |
6 / 1.06 |
[34] méregfelhõ: |
18 (21) / 3.32 |
[28] óriáserõ: |
1 (4) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
8 / 1.04 |
[161] sebezhetetlenség: |
10 (13) / 4.76 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.40 |
[16] tûzpajzs: |
1 (4) / 0 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.18 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 129 129 129 129 129 |
pv 7 8 |
p 4505 |
p 4505 |
pv 7 4 3 5 8 |
pta 129 128 128 128 128 |
|
|
3. Makró |
ad 10 |
be 9 5 |
v 154 |
bsz 2 4 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 150. |
2: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180. |
3: sebezhetetlenség v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 117. |
4: esszenciaelnyelés v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 119. |
5: animáció t.var. ha 2 vagy több hulla van (mx. rez.átlag: 0) Prioritás:
100. |
6: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 17 v. kevesebb. |
9: életszívás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 90. |
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #74. Prioritás: 200. |
7: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 110, és ha 2 vagy
több ellenfél van. |
10: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled
#1900. |
12: jégpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 118, és ha ellenfeled
#1903. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: quwarg katona (#69), tûzszalamandra (#72), tûzgyík
(#40), árnyékmester (#71).
1901: elektromancer (#98), káoszmágus (#91), kék-vörös atya (#86), manapoid
(#92), gonosz banya (#93), sötét elf harcos (#83), zöld ekinda (#74).
1902: zöld ekinda (#74).
1903: nagyobb elementál fatty (#100).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 20 61 50 29;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 7
4 3 5 8;
PSZ 45 46 47 48;
PTA 129 128 128 128 128;
I 40 3 30 63 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 9911 211 1; A 9911 145 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
Az
Orgling lázadás során
általad legyõzött orglingok száma: 4.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (9. épület), #14 (7. épület), #18 (8. épület),
#52 (20. épület), #474 (82. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 6669. karakternél van. Jelenleg az aréna építésén dolgozol,
eddig 80 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Takaidia. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a mágus vassisakja (#10076) |
|
1 a méreg
sárga öve (#24117) |
* |
1 a sebesség csizmája (#13270) |
|
1 a sólyom sisakja (#29425) |
* |
1
az ellenállás sárga öve (#28617) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
4 ében láncing (#134) |
* |
1 ezüst nadrág (#176)
|
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
3 kerek pajzs (#1061)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 vándorcsizma
(#1121) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a hatalom csepp fülbevalója (#7106) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia sárgaréz nyaklánca (#3431) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153)
|
* |
1 a mágia szimbóluma (#3460) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
669 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az energia karikaszimbóluma (#18761) |
|
1 az entek márványgyûrûje
(#9776) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256)
|
|
1 csontamulett (#1197) |
|
7 drágakõ (#2) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
224 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 ozin fülkarika (#211)
|
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
25 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 fekete dukát (#218)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
3 kötél (#128)
|
|
17 Krónika (#783) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard (#132) |
|
1 görbekard (#1316)
|
* |
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
* |
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 rozsdás kard
(#131) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
5 elfu moha (#33) |
|
9 elonotichlan (#31) |
|
18 gyilkos boróka (#27) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
3 hõsiesség itala (#52)
|
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
16 mátekel gomba (#21)
|
|
13 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
16 ragálygomba (#26) |
|
12 rémcserje (#34) |
|
16 sárkányvirág (#32) |
|
18 tejfonál (#28) |
|
37 üvegcse (#14) |
|
3 velparaj (#35) |
|
6 winropu moha (#22) |
|
3 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
6 barna manakõ (#149) |
|
18 ekinda haj (#147) |
|
7 elektronit (#141)
|
|
2 húsevõ bibe (#151) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
8 nordkristály (#146)
|
|
21 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
vassisakja #21776 (11).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437), 4 sziklarepesz
(#13).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 hónakkupók (#30), 106 arany
(#1), 4 mézfû (#29), 4 elonotichlan (#31), 4 üvegcse (#14), 1 hatalom
kék itala (#58), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS ÉLÕ CSEPPKÕ (161. LÉNY) Ha egy élõ cseppkõ elég sokáig életben
tudd maradni, és elég sok arra járót tud megtéveszteni, majd felfalni,
akkor elõbb-utóbb óriás cseppkõ lesz belõle, annak minden elõnyével együtt.
Az óriás cseppkõ természetesen sokkal életképesebb, repesze messzebb repül,
és nagyobbat sebez. Vastag külsõ rétegén keresztül nehéz megsebezni, sõt
állítólag a mágiahasználóknak is komoly gondot okozhat a legyõzése.
ELIT TÖRPE HARCOS (162. LÉNY) A törpének nevezett "értelmes" faj egyik
fejlettebb képviselõje. Kinézetre olyan mint egy harci törpe, hatalmas
szakálla felett vadul villog a szeme. Érthetetlen módon karja helyett egy
harci bárdot használ a csatában, de meg kell hagyni, hogy azt viszont jól
forgatja, ha valakit eltalál, annak komoly gondjai keletkeznek. A méreggel,
és mágiával szemben törpéhez méltóan jól védett.
TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY) A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második
tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással.
Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan
galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod
ezt a sötétlelkû csapatot!
TYCHARONID (153. LÉNY) Nagyhatalmú, õsi mágikus lények a tycharonidok.
Egyesek szerint egykori galetkik leszármazottjai, mások szerint más létsíkról
származó kreatúrák, megint mások szerint õsi lichek cseppfolyós materializációi.
Tény, hogy ezek a csupa-nyálka, két lábon járó csigaszerû lények legkevésbé
galetkire hasonlítanak. Intelligenciájuk azonban megkérdõjelezhetetlen,
néhány évvel ezelõtt elrabolták a császárszintrõl az összes smaragd esszenciát,
amelybõl a galetkik a varázskövet állították elõ, azóta megkettõzött erõvel
vadásznak rájuk, persze kevés sikerrel. A különös lény teste mágiafalóknak
és micinistáknak jelent táplálékot.