Karakterszám: |
7880 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
32 |
Játékhét: |
109 |
E
forduló ára: |
10 zs. |
Maradék zseton: |
400 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. okt. 6. 9h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. okt. 7. |
|
E-mail!
SYMUR NEVETHAR KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû,
sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1895.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
kno 55 13 53 3 |
55. képességre 13 képességpont |
Elköltesz 13 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz
3 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
h 8 55 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a szívósság szakértelmed 9. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
kf 142 207 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Leveszed a bronzmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 311.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3
ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor
szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 72 ap, mitulen fû (#20) 36 ap, mátekel
gomba (#21) 36 ap, winropu moha (#22) 36 ap, sötét mák (#23) 36 ap, liánvirág
(#24) 36 ap, csótányláb (#25) 36 ap, ragálygomba (#26) 36 ap, gyilkos boróka
(#27) 36 ap, tejfonál (#28) 36 ap, mézfû (#29) 72 ap, hónakkupók (#30)
72 ap, elonotichlan (#31) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131)
10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében láncing (#134) 72 ap, khaldoran
öv (#137) 54 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, Rogan karkötõje (#145) 216
ap, yeti csont (#160) 19 ap, villámöv (#172) 72 ap, lelakatolt ládikó (#310)
540 ap, lemezpáncél (#1000) 90 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, lovagi
lemezpáncél (#1002) 231 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 123 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, mellvért (#1045) 63 ap,
bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177 ap, pajzs (#1060)
18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076)
41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk
(#1091) 25 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, csizma
(#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap,
köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap,
köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152)
69 ap, íj (#1270) 18 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 25 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard
(#1317) 86 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 86 ap, a tolvaj átlátszó köntöse (#9252) 403 ap, a merénylõ
köpenye (#11035) 95 ap, a merénylõ kõamulettje (#11096) 259 ap, a harcmûvész
díszes fejpántja (#13706) 259 ap, a majom halotti maszkja (#14141) 259
ap, a természet csatos öve (#16916) 254 ap, a bölcsesség vas lemezpáncélja
(#17651) 388 ap, a ragadozó nyílpuskája (#20185) 126 ap, a ragadozó harci
nyílpuskája (#20188) 682 ap, a küzdelem márványgyûrûje (#20576) 259 ap,
a túlélés zöld köntöse (#21401) 259 ap, a tûz bõr mellvértje (#22196) 228
ap, a tûz csonttõre (#22451) 142 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 142
ap, a méreg gyalogos lándzsája (#24282) 287 ap, a regenerálódás köpenye
(#24535) 50 ap, a regenerálódás öve (#24565) 50 ap, a sün bõr mellvértje
(#24896) 228 ap, a yeti pajzsa (#26260) 63 ap, a yeti nyílpuskája (#26485)
81 ap, a sav lemezpáncélja (#26650) 135 ap, a sav fülbevalója (#26905)
50 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 157 ap, az angyalok vassisakja (#28076)
157 ap, az ellenállás nyílpuskája (#28735) 81 ap, a sólyom vassisakja (#29426)
157 ap, a sólyom utazóköpenye (#29486) 138 ap. Eladsz 20 drágakövet 435
aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
Veszel 1 mandolint 72 aranyért.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
kf 207 142 |
bekészíted a 207. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a bronzmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
kf 214 100 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a görbekardot. A mancsodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]
k 16 2 |
kaland elvállalása |
(16. kaland:) Jelentkezel Purbah mesternél, mondván, hogy készen állsz a
próbára. A mester elõször is a 30 aranyat kéri.
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Miután kifizeted a pénzt, a mester egy színes, csillogó ajtó elé vezet.
Az ajtót csak akkor tudod kinyitni, ha megfejted a színes kockák logikáját.
Intelligenciapróba? - nézel döbbenten. "Hja, kérlek, az akadémián vagyunk!"
árulja el Purbah mester arckifejezése.
[IQ próba 10-es küszöbre: sikeres]
Rövid gondolkodás után megfelelõ sorrendben megnyomod az ajtón levõ színes
kockákat, és az ajtó rögvest feltárul. Az ajtó mögül morgást hallasz.
- Íme, egy torzszülött - hallod Purbah mester kommentárját - amellyel a
lehelni nem tudok képtelenek megbirkózni, neked viszont nem fog komoly
kihívást jelenteni! - Ellenfeled egy kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a kõzúzó felé. Már ott is vagy! A kõzúzó feléd
mozog. Megtámadod a kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(23 ép-t sebeztél). A kõzúzó rád támad. Tekergetve suhint nyelvével.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül
véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a kõzúzót. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). A kõzúzó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+38%). Összefut a nyál a szádban. Tömni kezded magadba a finomságokat.
(+15% jóllakottság.)
- Ez valóban könnyû feladat volt - jegyzed meg. - Mi jöhet még? - Purbah
mester szája ravasz mosolyra húzódik.
- Tényleg könnyûnek találtad a
próbát? Akkor következzék valami nehezebb! Két lény, amelyek ellen pont
hogy nehezen boldogul egy lehelõ galetki - persze csak akkor, ha eddig
félvállról mûvelte a lehelést! A szakértõnek nem fog igazi gondot jelenteni...
Ellenfeleid egy protolisk lárva (#19) és egy élõ cseppkõ (#48).
*** 1. KÖR *** Megiszol 1 jéglehelet italát. ( +15 jéglehelet.) Az élõ cseppkõ
céloz, és lõ rád.
(16 ép-t sebzett.) A protolisk lárva máris elõtted terem!
A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az élõ cseppkõ odajön hozzád. A protolisk lárvát próbálod
megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(45 ép-t sebeztél).
A protolisk lárva kileheli lelkét. Az élõ cseppkõ rád veti magát. Kitátja
száját, és mérges gázt lehel rád.
(12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4
ép)
*** 3. KÖR *** Az élõ cseppkõ téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt
fúj feléd.
(11 ép-t sebzõdtél). Az élõ cseppkövet próbálod megsebezni.
Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(36 ép-t sebeztél). Az
élõ cseppkõ holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy sziklarepesz. A gyomrod korog egyet. Szádba
tömöd az ízletes falatokat. (+13% jóllakottság.)
- Nos látom, tényleg igazán rátermett vagy - mondja kissé bánatosan Purbah
mester. - De talán a következõ próba után... - ezzel egy újabb barlang
felé toszigál, amelyben még több torzszülött nyüzsög.
- Álljon meg a
menet! - kiáltod, és gallérjánál fogva megragadod a mestert. - Látom már,
mire megy ki a játék! A próba teljesíthetetlen, és csak szeded a pénzt
a hiszékeny galetkihez! Most azonnal megyünk az elöljáróhoz, és õ majd
elmondja, mi a véleménye az akadémia szélhámos oktatójáról!
Purbah szemében
elõször haragot, majd riadtságot látsz. Úgy látszik, érzékeny pontra tapintottál!
Az oktató szabadkozni kezd.
- Khm... Jól van, sikeresen kiálltad az utolsó
próbát, a talpraesettség és a meggyõzõkészség próbáját! Legyen tiéd ez
a kincs - és ezzel elõhúz egy díszes övet a zsákjából, és a kezedbe nyomja.
Megvizsgálod.
[Ékszerészet próba 3-as küszöbre: sikeres]
- Hiszen ez egy hamisítvány! - kiáltasz fel. Már újra nyúlsz a mester gallérja
után nyúlnál, amikor felemeli a kezét.
- Bizony, ez is csak egy próba
volt, de te sikeresen kiálltad! Íme, a jutalmad: egy a Tél aranylánca!
- Alaposan megvizsgálod, és fel is próbálod. Bizony, ez mûködik! Boldogan
távozol.
[ld. enc.]
(+2 hõsiesség pont.)
(2. kaland:) Visszatérsz a boltoshoz, és azt mondod neki, elvállalod a feladatot.
A kereskedõ elmosolyodik, és elmagyarázza, ki lenne az áldozat. Hatalmad
tudatában, fölényesen keresed fel a barlangot.
[Csapdaészlelés próba
7-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Hohó, egy vékony zsinór van a bejáratnál keresztbe feszítve! Óvatosan átléped.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Óvatosan beljebb osonsz. Csendben eléred a belsõ barlangot. Ahogy belépsz,
egy rémült galetki pattan eléd.
- Az adósságért jöttem - recseged színtelen
hangon. A galetki szemei kitágulnak, tudja, hogy az életéért kell harcolnia,
hiszen törleszteni nem tud. Elõre lódulsz. Ellenfeled egy adós (#109).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az adós téged céloz, amikor a parittyával lõ. Nem talált.
Az adós felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az adóst próbálod megsebezni.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(22 ép-t sebeztél). Regenerálsz
(+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az adós téged támad. Feléd üt jobb karmával. Elhibázta.
Meglóbálva zúz bal csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
Támadod az adóst. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(21 ép-t sebeztél).
Az adós kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+50%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy parittya.
[ld. enc.]
Nos, ezzel megvolnánk! A galetki trófeáját magaddal viszed, hogy bizonyíthasd
a kereskedõnek, a feladatot végrehajtottad. A kereskedõ vállon vereget,
aztán eléd borít egy tucat drágakövet. - Itt a fizetséged, kedves orgyilkosom!
- mondja biztatóan. Most aztán kétszer is meggondolja magát, aki esetleg
nem akar fizetni nekem.
(+1 képességpont.)
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
mak 3 4 |
3. makró definiálása/hívása |
3. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
v 154 |
154. varázslat elmondása |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot.
(+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]
[Parancs 3. makróba tárolva.] Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz
az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán
találsz valami érdekeset! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
elonotichlan
! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti
feltáráshoz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a húsevõ növényt. A húsevõ növény odajön hozzád.
A húsevõ növényt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges
leheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(4 sebzés). A húsevõ
növény rád támad. Rád vág jobb csápjával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Harapni próbál fogával.
(9 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr.) Regenerálsz (+4
ép)
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés
bõr.) A húsevõ növény hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+44%).
Viszed, ami mozdítható: egy húsevõ bibe, 14 arany és egy hamis arany.
[ld. enc.] Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nocsak, egy írás! Minden
tudásodat felhasználva, kiböngészed: 1. "A Dornodon által okozott világégést
talán sohasem fogjuk kiheverni. Mindenesetre, ez a borzalmas tragédia egy
új korszak és idõszámítás kezdetét jelentette, amelyet harmadkornak hívunk.
A kronológiában Harmadkor 1. éve helyett egyszerûen csak 1. szerepel."
- Treem. Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
(Feltételes gyógyítás:)
fehér gyógyitalt használsz gyógyításra. Gyógyulsz 40 életpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz
rajta. A felcsendülõ melódia szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú
galetkik sorsáról szól. A szokásosnál lassabban adod elõ, hogy biztosan
ne rontsd el. Hirtelen zajra leszel figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör
be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet. Ellenfeleid egy árnymanó
suhanc (#18) és egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a förtelemférget. Az árnymanó suhanc feléd rohan.
A förtelemféreg odajön hozzád. Támadod a förtelemférget. Nagy levegõt veszel,
és dermesztõ hideget köpsz rá.
(18 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc téged
támad. Fogazott tõrrel próbál megsebezni. Nem talált. A förtelemféreg rád
veti magát. Tekergetve suhint farkával. Elkerülted. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A förtelemféreg
11 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-5
vp.) A förtelemféreg kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban!
13 ép-t sebzõdtél. Az árnymanó suhanc
sebzõdik 7 ép-t. Az árnymanó suhanc
téged támad. Fegyverével, egy fogazott tõrrel keresi a gyenge pontodat.
El sem talált, haha. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az árnymanó suhancot. Csonttá fagyasztod jéghideg
leheleteddel.
(20 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(5 sebzés). Az árnymanó
suhanc kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%).
Elteszed a zsákmányt, ami egy fogazott tõr.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 225.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
[Parancs 3. makróba tárolva.] Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél
vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek
ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú
fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez
még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 1 aranydukátot
kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
bb 1 11 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Odasomfordál hozzád a boltos.
- Pont egy ilyen sötét alakra van szükségem, mint amilyen te vagy! -
kissé megütközve nézel vissza a boltosra, de õ zavartalanul folytatja.
- Nemrégiben elloptak tõlem egy mágikus drágakõérték-becslõ szerkezetet,
és törvényes úton nem tudom visszaszerezni. Vissza kellene valakinek lopnia!
- arckifejezésedet látva még hozzáteszi: - mondok egy árat, és te eldöntöd
majd, hogy megteszed-e, vagy sem!
- Korrekt ajánlatnak tûnik - bólintasz.
A kereskedõ összedörzsöli a kezét, és azt mondja, hogy 100 arany. - Majd
meglátom, ingatod fejedet. - a tarifa felugrik 120-ra, majd 150-re. - Talán
ez már elfogadható... - morfondírozol. A boltos ezután elmagyarázza, hogy
a szint egyik zugékszerésze lopatta el a szerkentyût. Megtudakolod a barlang
helyét.
(1. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.
[be 11:] Hazamész a boltból. Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Olvass
el egy õsi falfeliratot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 2.) Nyilván mostanra már rengeteg õsi relikviát
találtál. Ha egy tucatnyit rendünknek ajándékoznál, akkor ezzel méltón
jeleznéd a közös kutatás iránti elkötelezettségedet.
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Az egyik pap odalép hozzád, és megszólít:
- Látom, jól fejlett, harcrakész galetki vagy. Lenne egy megbízásunk
számodra, ha nem veted meg a munkát! - határozottan biccentesz, mire a
pap folytatja. - A templom pincéjében mostanában rettenetesen elszaporodtak
a csótányok. Persze teljesen kiirtani õket nem lehet, de legalább valaki
megtisztíthatná a pincét úgy nagyjából! Az még csak hagyján, hogy iszonyú
büdös van odalent, de mostanában több papot is megettek a csótányok, márpedig
ez tûrhetetlen! Ha segítesz, a munka után vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra,
és útravalóul is kapsz némi gyógyitalt. (14. kaland, összesen 40 TVP-t
igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
m 8 4 8189 3434 4141 4343 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 8 189) A legközelebbi feladat megoldásánál 189 lesz a válaszod.
(M 8,5) Déli irányba mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik
meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a
síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Ha 4 szárnyas
bolhedor 7 hét alatt 196 kiló bogarat fal fel, akkor 9 szárnyas bolhedor
3 hét alatt hány kiló bogarat eszik meg?
Némi habozás után válaszolsz.
[189] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,5) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 7,6) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Szerencsés vagy: ebben
a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,5) Tovább északra! A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne
semmi érdekes.
(M 6,5) Nyugat felé mész az útvesztõben. Amikor belépsz a barlangterembe,
ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát.
A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy mahomohi (#43).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a mahomohit. A mahomohi feléd mozog. A mahomohit
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(13 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(3 sebzés). A mahomohi rád
veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(9 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohit próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(4 sebzés).
A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(10 ép-t
sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A mahomohi
sebzõdik
11 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elteszed
a zsákmányt, ami 12 arany és egy hamis arany.
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Kavarogni kezd
a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi szellem!
Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû feladatot,
ha tovább akarsz menni:
Ha 4 womath 10 hét alatt 320 kiló gombát fal
fel, akkor 5 womath 9 hét alatt hány kiló gombát eszik meg?
No, ez így
kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
kf 195 |
bekészíted a 195. tárgyat |
Leveszed a kígyó csizmáját. Felveszed a suhanó csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(1. kaland:) Elindulsz a "zugékszerész" barlangjához.
A zugékszerész a bimbódzó konkurrencia: drágaköveket vesz és ad el, néha
jobb áron, mint a kereskedõ, néha rosszabbon. Sajnos nem értesz még eléggé
a drágakövekhez, és attól tartasz, a zugékszerésznél nagyobb az esély,
hogy átejtenek, ezért nem is próbálkoztál nála eddig. Nos, ide bejutni
nem lesz túlzottan könnyû! Hosszasan bámészkodsz a környéken, végül megpróbálsz
besurrani egy alkalmas pillanatban.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre:
sikeres]
Hosszú ideig vársz, míg végül a testõrök figyelmét eltereli egy kurtizán,
és villámgyorsan sikerül besuhanni észrevétlenül. Odabent az ékszerész
épp alkudozik valakivel. Most vagy soha!
[Lopás próba 8-as küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hason csúszva közelíted meg az asztalt, amelyre a mágikus szerkezetet állították.
Lassan emeled fel kezed, és veszed el a szerkentyût. Kezed nagyon picit
remeg, de végül sikerül mindkét kézzel megmarkolni a zsákmányt. Most jön
a nehezebbik rész: ki is kell jutnod észrevétlenül!
[Lopakodás próba
9-es küszöbre: sikeres]
Már épp elkezdenél kikúszni, amikor távoli lépéseket hallasz. Az egyik õr
jelenik meg kisvártatva az ajtóban, benéz, hogy minden rendben van-e, aztán
távozik. Huh, nem vett észre! Óvatosan kilopakodsz, és épp idejében: az
üzlet, úgy tûnik, megköttetett! A bejáraton suhansz ki, amikor az ékszerész
ordítását hallod, nyilván most fedezte fel a kárt. De már elég messze vagy,
és senki sem látott bemenni! Hmmm... Most pedig nézzük a szerkezetet! Talán
te is tudnád használni! Egyszercsak eléd toppan egy alak: a boltos.
-
Láttam, amikor kijöttél. Ügyes voltál! Itt a pénzed. - ezzel a kezedbe
nyom egy erszényt. Lebiggyeszted az ajkad: nem lett volna rossz megtartani
ezt a mágikus izét! De aztán a pénz csörgése felderít.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
kf 19120 |
bekészíted a 19120. tárgyat |
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a kígyó csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
k 14 271 248 390 |
kaland elvállalása |
(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot
a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn
valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáscsótány
feléd rohan. Támadod az óriáscsótányt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%).
Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél
körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid
3 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. óriáscsótány felé. Már ott is vagy! A 2.
óriáscsótány feléd mozog. A 3. óriáscsótány feléd rohan. Az 1. óriáscsótány
közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az 1. óriáscsótányt. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(22 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány
holtan terül el. A 2. óriáscsótány rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
El sem talált, haha. A 3. óriáscsótány téged támad. Csáprágójával mar.
Elkerülted.
*** 2. KÖR *** A 2. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel.
(26 ép-t sebeztél). A 2. óriáscsótány kileheli lelkét.
A 3. óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
Nem talált.
*** 3. KÖR *** Támadod a 3. óriáscsótányt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(24 ép-t sebeztél). A 3. óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 72 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+36%).
No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón.
A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid
4 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. óriáscsótányt. A 2. óriáscsótány közelebb
jön, hogy támadhasson. A 3. óriáscsótány feléd rohan. Az 1. óriáscsótány
feléd rohan. A 4. óriáscsótány máris elõtted terem! Az 1. óriáscsótányt
próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(24 ép-t sebeztél). Az 1. óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 2. óriáscsótány téged támad. Marni próbál. Félrehajoltál. A 3. óriáscsótány
téged támad. Megpróbál megmarni. Elkerülted. A 4. óriáscsótány rád veti
magát. Csáprágójával agresszívan harap. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. óriáscsótányt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(20 ép-t sebeztél). A 2. óriáscsótány kileheli lelkét.
A 4. óriáscsótány téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 3. óriáscsótány rád veti magát.
Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Ez mellément. Regenerálsz (+4
ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A 4. óriáscsótány
sebzõdik
11 ép-t. 7 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 4. óriáscsótány kileheli
lelkét. A 3. óriáscsótány rád veti magát. Harapni próbál. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** A 3. óriáscsótányt próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod
jéghideg leheleteddel.
(23 ép-t sebeztél). A 3. óriáscsótány halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik,
végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle
kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót,
és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ
(#128) és egy óriáscsótány (#7).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A csótánykirálynõ közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáscsótány
irányába mozogsz. Az óriáscsótány máris elõtted terem! A csótánykirálynõ
rád támad. Elõrehajolva marni próbál.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Támadod az óriáscsótányt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz
rá.
(23 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz (+4
ép)
*** 2. KÖR *** A csótánykirálynõ rád veti magát. Csáprágójával agresszívan
harap. Mellé! A csótánykirálynõt próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és
beborítod jeges leheleteddel.
(17 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ
sebzõdik 11 ép-t. 5 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A csótánykirálynõ
holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+50%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 21 arany és egy hamis arany.
Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett
egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken,
kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást.
Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni
kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod
a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két
fehér gyógyitalt.
(+2 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(271. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Három
út vezet innét tovább. Az elsõ járat felett nagy sárkányfogak vannak, a
második fölött hegyes cseppkövek, a harmadik felett semmi.
[Csapdaészlelés
próba 7-es küszöbre: sikeres] Közelebbrõl megvizsgálod a járatokat, és
azt látod, hogy egyedül a sárkányfogast nem védi csapda, tehát ezen mész
tovább.
Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó! Sajnos zárva van. Elõszórod a
kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az
ajtót, és belépsz rajta.
Körültekintõen haladsz elõre.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: sikeres]
Hopp, majdnem ráléptél! Egy billenõ kõlap van elõtted, amely kétségtelenül
valamilyen csapdát aktivál. Kikerülöd.
Hurrá, kincset találtál, ami egy nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(248. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Egy kacskaringós
folyosón vezet utad tovább.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség
pont árán sikeres] Egyszercsak megtorpansz, és felnézel. A plafonon egy
szépen összecsomagolt hálót látsz! Nagy lendülettel vetõdsz elõre! A háló
villámgyorsan lecsapódik, de már mögötted.
Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortyogó savtó tenyészik.
Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre
kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod,
hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt
nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb
kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Szerszámokat veszel
elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 6-os
küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul.
Belépsz rajta.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen
ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres] Felemeled a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy
nagyon halvány vonalat a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz,
ami az igazi csapdát beindítja! Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz
a lépés helyett.
Hurrá, kincset találtál, ami 9 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(390. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Erõdben, ügyességedben
bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Megizzadtál,
de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 20 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[85 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
mézfû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
[ld. enc.] Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján,
a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Charma di Angelo, egy vékony, hosszú hajú, dögszagú, elbûvölõ
galetki férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Viselt tárgyai:
csontmaszk, bõrpáncél, fekete nadrág, az egyensúly gyûrûje, szivárvány
karkötõ, kék köpeny, khaldoran öv, vándorcsizma. Máris otthonosan érzed
magad vendéglátód barlangjában. Charma di Angelo mosolyogva hellyel kínál,
majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve!
Máris falatozni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után
a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz,
mit csinálhatnak most a szüleid. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit
a Charma di Angelo által meséltekbõl, megtudod, mi az a quwarg katona.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Odabent fogad
Ogre a renegát harcos, egy hosszú, vöröses hajzatú, izzó tekintetû,
szúrós szemû mezitlábas férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja.
A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a szakács
üstje, a mágus szimbóluma, Örökkévalóság Gyémántja, a bérmágus sárgaréz
nyaklánca, a kígyó fülbevalója, org.lázadás emlékérme, a gyorsaság malachit
karkötõje, az elfek fülbevalója, arany lárvaköpeny, a tökéletesség díszes
karkötõje, a lich vándorcsizmája, a tûz márványgyûrûje, Xantin ezüstöve,
a káosz hercegi amulettje, az óriás rövid tõre, a tûz ezüst fejpántja,
az energia könnyû pikkelyvértje, a gepárd íja. Ogre a renegát harcos mosolyogva
tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes
meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Ogre a renegát harcos
finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok.
A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi
kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok.
Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól.
(+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a vörös mösze.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Kirándulásod
során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Megközelíted
az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A barlang lakója
Tov Ravis, egy magas, zöld pikkelyes bõrû, sötét ködbe
burkolódzó, vörös szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú
tagja. A következõket látod nála: ezüst nyaklánc, kristályamulett, pikkelyvért,
a teknõs vándorcsizmája, a Tél ezüstlánca, a káosz futárainak köpenye,
az egyensúly gyûrûje, Trollagyar, a tökéletesség halotti maszkja. A kölcsönös
üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok
az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem
kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek
harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi
a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy
másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
búcsút intesz vendéglátódnak. (+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a
körben +5 galetki erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen 565
sebzést okoztál, és 138 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 57 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
289 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral
bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 32. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (8) / 0 |
[2] IQ: |
10 (12) / 3.03 |
[3] ügyesség: |
6 (10) / 1 |
[4] egészség: |
7 / 3.55 |
[5] mágia: |
7 (10) / 2.77 |
[6] gyorsaság: |
7 (10) / 1.34 |
[9] Méret/ép: |
73 / 73 |
Min. méret: |
73 |
Barlangméret: |
73 |
|
|
Varázspont: |
93 / 67 |
Képességpont: |
20 / 91% |
Hõsi pont: |
50 (12) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
31% |
Galetki erõ: |
273 / 198 |
Hírnév : |
405 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
3 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
190 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
185 (10) |
Leölt torzszülött: |
230 (18) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (8)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +8% varázstárgy találására; 40%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz nyolc molad púpot! 2.) Hozz 12 õsi relikviát. 3.) Látogass
meg barátságosan hat galetkit. [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 / 0 |
[11] jéglehelet: |
11 (15) / 4.35 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (6) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (6) / 0.40 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.95 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.55 |
[48] mászás: |
6 / 2.60 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.05 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.25 |
[54] kereskedelem: |
4 / 2.42 |
[55] szívósság: |
9 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (5) / 1 |
[57] gyógynövények: |
3 (5) / 2.24 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1.83 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.05 |
[62] lopás: |
5 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 2.10 |
[66] lopakodás: |
5 / 1.22 |
[67] régészet: |
5 / 2.67 |
[68] zene: |
4 / 0.45 |
[69] tanulás: |
2 / 0.95 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
5 / 0.88 |
|
|
Trollagyar |
farok |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 0.85 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
7 / 1.60 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.22 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 0.88 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 4 8 |
ism 3 |
p |
|
|
3. Makró |
v 154 |
x 10 |
z 19 10 |
ad 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életsz t.var. ha ellenfeled #34. Prioritás: 80. |
2: életsz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 80. |
3: jégpajzs v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 80. |
6: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #48. Prioritás: 50. |
4: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van, Prioritás: 30,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
ELLENFÉL LISTÁK 1901: jégmedúza (#22).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 0 50;
VI erõ:150% ép:35%;
PV 5 8;
PSZ
48 58 66 67 47 54;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#5 (3. épület), #8 (7. épület), #50 (20. épület), #211 (31. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bérmágus vassisakja (#17276) |
* |
1 a kígyó csizmája (#19120) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a ragadozó köntöse (#20050) |
|
1 a Tél aranylánca (#175) |
* |
1 a Tél
ezüstlánca (#170) |
* |
1 az elektromosság zöld köntöse (#27251) |
|
1 díszes fejék (#135) |
*
|
1 ében láncing (#134) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 törpe pikkelyvért
(#4) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a jég márványgyûrûje (#22826) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1
a majom sárgaréz nyaklánca (#14231) |
|
1 a sav nyaklánca (#26830) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 a szalamandra
csepp fülbevalója (#26006) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
568 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 az erõ amulettje (#1645) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
13 drágakõ (#2)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
35 hamis arany (#809) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
3 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
12 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
2 kés (#5) |
|
1 parittya (#10) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
6 gyilkos boróka (#27)
|
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
4 ragálygomba (#26)
|
|
7 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
14 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
1 elektronit (#141) |
|
1 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
6 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
1 xenópete (#278) |
|
1 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 559 arany (#1), 3 hamis arany
(#809), 1 mandolin (#19), 1 fehér gyógyital (#50), 1 aranydukát (#437),
1 elonotichlan (#31), 1 sziklarepesz (#13), 1 a Tél aranylánca (#175),
1 parittya (#10), 1 húsevõ bibe (#151), 1 fogazott tõr (#6), 1 nyaklánc
(#1180), 1 mézfû (#29), 2 óriási xenópete (#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 8 drágakõ (#2), 2 duzzadt xenópete
(#479), 1 õskõ (#8), 1 jéglehelet itala (#54).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MANDOLIN (19. TÁRGY) Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb
zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani,
és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19
(TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel.
Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont
árán.
A TÉL ARANYLÁNCA (175. TÁRGY) A Tél aranylánca az anyagát kivéve szinte
tökéletes hasonmása az Tél ezüstláncának. Az aranyszemek talán egy kicsit
nagyobbak, és a csatton levõ üveggömb csiszolása is ügyesebb munkának tûnik.
A nemesebb anyag természetesen nagyobb hatalmû mágiát rejt magában. Amíg
az övet a derekadon viseled, hárommal megnõ a jéglehelet képességed.
ADÓS (109. LÉNY) Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és
most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit
csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy
Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon,
nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog!
És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk
csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez
egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!
PARITTYA (10. TÁRGY) Némelyik torzszülött bámulatos ügyességgel használja
ezeket a primitív távolsági fegyvereket. A parittyával köveket tud nagy
sebességgel kilõni, amelyek bámulatos fájdalmat tudnak okozni, ha a megfelelõ
helyen találják el az ellenfelet. A parittya 2D4 sebzést okoz, és lõfegyvernek
kell tekinteni. Te még mindig inkább maradj a varázslatoknál...
HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY) A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi
komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen
torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy
többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához,
ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!
CSÓTÁNYKIRÁLYNÕ (128. LÉNY) Amikor elõször megláttad az óriáscsótányokat,
azonnal eldöntötted, hogy ezeknél undorítóbb, visszataszítóbb, ocsmányabb
rovarok nem léteznek. Persze a csatornarendszerben való kalandozásaid során
hamar ráébredtél, hogy ez nem igaz, de azért a csótánykirálynõ látványára
semmilyen korábbi tapasztalat nem volt képes felkészíteni. Az óriási, méregtõl
csöpögõ mandubilákról a szemed rögtön a vastag kitinpáncélra ugrik, és
az izmos ízelt lábakra, amelyeknek köszönhetõen a királynõ egy pillanat
alatt elõtted tud teremni. Ja, és persze a csótánykirálynõ körül mindig
megtalálhatók gyermekei, az óriáscsótányok.
MÉZFÛ (29. TÁRGY) Elnevezését onnan kapta, hogy állítólag a gyilkos méhek
a mézfû virágából készítik a legfinomabb mézet. Ezt a legendát már igen
nehéz lenne ellenõrizni, mert a mézfû a mostoha körülményeknek köszönhetõen
jórészt kipusztult, a gyûjtõk a természet igazi csodájának tartják, ha
valaki talál 1-1 példányt. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]
QUWARG KATONA (69. LÉNY) A quwarg egy õsi rovarfajta, amely a hangyához
hasonlóan, bolyokban él. Riasztó mesék szólnak arról, hogy a hegy gyomrában,
ismeretlen járatok mélyén vannak barlangok, amelyek több ezernyi quwargnak
adnak otthont. A quwarg dolgozókkal ugyan nem fogsz találkozni, de a méteresre
nõtt quwarg harcosokkal annál inkább! Rovarevõk és micinisták számára jelenthet
a quwarg táplálékot.
VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY) A möszék fajai benépesítik az asztrális
teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ
lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt
századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban
élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb,
legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
ÓRIÁSI XENÓPETE (480. TÁRGY) Hoppá! A xenópetéd még tovább növekedett!
Most már hatalmasra nõtt. Nem kétséges többé, hogy VALAMI növekszik odabent.
A pete gyakran lüktet, és néha látod, hogy valamiféle sötét árny mozdul
odabent. Talán a legjobb lenne sürgõsen megszabadulni tõle, mielõtt még
kikel!