Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 13:48:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7880-152

Karakterszám: 7880 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 152 Játékhét: 231
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1886
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 7. 12h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2018. feb. 8.

E-mail!

SYMUR NEVETHAR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. Szövetségetek már elég érettnek érzi magát arra, hogy legendás fenevadat hívjon ki. Miután elegendõen összegyûltök, hosszas utazásba kezdtek, hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét. Mindenki rettenetesen izgatott, hiszen lehet, hogy Stizzhar túl kemény dió lesz a számotokra! Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer ellenõrzitek, hogy mindenki itt van-e: Mázli, Jószerencse, Lady Lucitania.
Ellenfeletek egy Stizzhar (#775) [aura: 130-as teljes gyógyítás.]. 1 [ld. enc.]
Lady Lucitania burjánzani kezd.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Mázli elmormol egy halál csókját. A Stizzhar ellenállt a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után Jószerencse létrehoz egy sötét halál varázslatot. A Stizzhar megúszta! Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A Stizzhar 9 sebzést kap. (-4 vp.) Lady Lucitania a Stizzhart rohamozza. A Stizzhar Lady Lucitania felé mozog. Lady Lucitania és a Stizzhar egymással harcolnak. Lady Lucitania ledermed.
*** 2. KÖR *** Lady Lucitania elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. Lady Lucitania felhörpint valamilyen italt. Mázli elõhív egy halál csókja varázslatot. A Stizzhar ellenállt a varázslatnak. Jószerencse a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötét halál! A Stizzhar elkerülte a varázslatot. Elmondasz egy életszívás varázslatot. A Stizzhar 10 sebzést kap. (-4 vp.) A Stizzhar Lady Lucitaniát támadja. Lady Lucitania ledermed.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Lady Lucitania elmormol egy átkot. A Stizzhar meg lett átkozva. Mázli rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy halál csókja. A Stizzhar sebzõdik 1167 ép-t. Jószerencse varázshatalma segítségével elmond egy sötét halált. A Stizzhar sebzõdik 361 ép-t. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. A Stizzhar sebzõdik 10 ép-t. (-4 vp.) A Stizzhar Lady Lucitaniát támadja. Lady Lucitania paralizálódott.
*** 4. KÖR *** A Stizzhar elmond egy fürgülés varázslatot. A Stizzhar öregedett 1 évet. A Stizzhar elmond egy azonnali gyógyítás varázslatot. A Stizzhar visszanyer 498 életpontot. Mázli elõhív egy halál csókja varázslatot. A Stizzhar sebzõdik 1167 ép-t. A Stizzhar hörögve elterül.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Lady Lucitania: 691/2203, Mázli: 2166/0, Jószerencse: 361/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%).
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: smaragd relikformázó, epikus relikviaszilánk és smaragd relikformázó. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kara Sloan 2 legenda pont árán megvásárolta a smaragd relikformázót a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kicsi Cheetah, a huncut 1 legenda pont árán megvásárolta az epikus relikviaszilánkot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Symur Nevethar 1 legenda pont árán megvásárolta a smaragd relikformázót a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11684.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jan. 29.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Stizzhar felett! *jan. 31.* Jószerencseét kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *feb. 2.* Mázlit kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *feb. 4.* A Protolisk Hercegek szövetség fényes gyõzelmet aratott Stizzhar felett! *feb. 4.* Mázlit kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

kf 15252 100 10768 106 bekészíted a 15252. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a szellemek rövid tõrét. Elrakod az elfek rövid tõrét. A csápodba veszed az elfek fogazott kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

az 1479 12099 6941 17336 18444 18684 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A káosz rút pikkelyvértje: értéke 197 arany. Hatása a képességeidre: +12% védekezés, +3 tüskés bõr, +6 méret, +1 elkt.immunitás, -2 gyorsaság. A káosz varázslatos nyílpuskája: értéke 293 arany, a sebzése 2D7+2. A következõ képességeket azonosítod: +5 egészség, +3 gyorsaság. A hatalom halotti maszkja: értéke 120 arany. A következõ képességeket azonosítod: +4% védekezés, +2 erõ, +2 mágia. A bérmágus utazóköpenye: értéke 118 arany. A következõ képességeket azonosítod: +2% védekezés, +2 mágia, +2 gyorsaság. A káosz fejedelmének lándzsája: értéke 173 arany, a sebzése 3D6+2. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: -3% támadás ezzel a fegyverrel, +8 méret, +1 bûz, -1 gyorsaság. A káosz mágusának csizmája: értéke 199 arany. A következõ képességeket azonosítod: +4% védekezés, +3 jéglehelet, +2 regeneráció, +2 elektr.lehelet.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

v 159 2393 3 159. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Symur Nevethar vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

kf 257 100 bekészíted a 257. tárgyat
Elrakod a szellemek rövid tõrét. A mancsodba veszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]

vv 154 176 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+15% védekezés.) (-7 vp.)
[V 176 0 0:] Elmormolsz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

kf 142 13347 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed a sebesség csontamulettjét. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

kf 15252 100 bekészíted a 15252. tárgyat
Elrakod a Yssuf tõrét. A mancsodba veszed a szellemek rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: smaragd relikformázó (#739), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), smaragd relikformázó (#739), epikus relikviaszilánk (#931), smaragd relikformázó (#739), smaragd relikformázó (#739), epikus relikviaszilánk (#931), smaragd relikformázó (#739).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 292.]

ee 1301 1331 9837 20891 23262 24116 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, mandolin (#19) 56 ap, kötél (#128) 14 ap, ében tündekard (#132) 28 ap, ében nyílpuska (#133) 42 ap, ében láncing (#134) 56 ap, pikkelypáncél (#223) 42 ap, törpe balta (#224) 5 ap, szinaptikus korbács (#266) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 157 ap, könnyû láncing (#1031) 99 ap, bíbor láncing (#1032) 151 ap, kerek pajzs (#1061) 31 ap, nagy pajzs (#1062) 67 ap, vassisak (#1076) 31 ap, szarvas sisak (#1078) 124 ap, halotti maszk (#1091) 20 ap, csontmaszk (#1092) 53 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, csillogó fejpánt (#1108) 107 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 53 ap, utazóköpeny (#1136) 16 ap, kék köpeny (#1137) 48 ap, zöld köntös (#1151) 20 ap, könnyû íj (#1271) 31 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 53 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 95 ap, rövid tõr (#1302) 53 ap, hosszúkard (#1317) 67 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, hosszú lándzsa (#1333) 124 ap, az erõ csillogó fejpántja (#1558) 418 ap, az erõ barbár lándzsája (#1781) 168 ap, a tudás csatos öve (#2066) 152 ap, a tudás csepp fülbevalója (#2156) 152 ap, a tudás nehéz nyílpuskája (#2187) 304 ap, az egészség átlátszó köntöse (#2952) 262 ap, az egészség ezüst fülbevalója (#3057) 257 ap, a gyorsaság vas lemezpáncélja (#3701) 257 ap, a gyorsaság díszes fejpántja (#3806) 156 ap, a védekezés gyalogos lándzsája (#4932) 275 ap, az élet csontamulettje (#5247) 262 ap, az élet díszes karkötõje (#5292) 262 ap, a titán díszes karkötõje (#5742) 314 ap, a titán barbár lándzsája (#5831) 213 ap, a törpék díszes karkötõje (#6642) 314 ap, a törpék csonttõre (#6701) 201 ap, a törpék rövid tõre (#6702) 314 ap, a harcos hosszúkardja (#8067) 327 ap, a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) 235 ap, a gólem rövid tõre (#8502) 314 ap, a tolvaj ezüst fejpántja (#9207) 314 ap, a tolvaj nehéz nyílpuskája (#9387) 356 ap, a tolvaj görbekardja (#9416) 213 ap, az entek halotti maszkja (#9641) 201 ap, a tudós kék köpenye (#11487) 309 ap, a lich görbekardja (#12116) 213 ap, a remete szöges öve (#12418) 473 ap, a mentát görbekardja (#13016) 213 ap, a harcmûvész ezüst fejpántja (#13707) 314 ap, a szívósság kék köpenye (#14637) 309 ap, a szívósság malachit karkötõje (#14741) 201 ap, a sas karikaszimbóluma (#16061) 208 ap, a természet halotti maszkja (#16841) 201 ap, a torony sárgaréz nyaklánca (#18281) 208 ap, a tûz sárga öve (#22317) 204 ap, a tûz malachit karkötõje (#22391) 110 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 92 ap, az enyészet kõamulettje (#23246) 110 ap, az enyészet ónixgyûrûje (#23278) 356 ap, a villám könnyû pikkelyvértje (#23516) 144 ap, a méreg hosszúkardja (#24267) 223 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 122 ap, a regenerálódás nehéz nyílpuskája (#24687) 252 ap, a regenerálódás csonttõre (#24701) 110 ap, a sün csatos öve (#25016) 107 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 144 ap, a szalamandra vándorcsizmája (#25871) 110 ap, a szalamandra díszes karkötõje (#25992) 210 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 117 ap, a yeti könnyû nyílpuskája (#26486) 144 ap, a yeti görbekardja (#26516) 122 ap, a sav bronz mellvértje (#26697) 294 ap, a sav sárga öve (#26817) 204 ap, a sav könnyû nyílpuskája (#26936) 144 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 122 ap, a légzés bõr mellvértje (#27596) 178 ap, a légzés csepp fülbevalója (#27806) 107 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 55 ap, az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) 336 ap, az ellenállás vassisakja (#28526) 122 ap, az ellenállás rövid tõre (#28752) 210 ap, a bûz bõr mellvértje (#28946) 178 ap, a bûz ezüst fejpántja (#29007) 210 ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 107 ap, a bûz gyalogos lándzsája (#29232) 223 ap, a sólyom könnyû íja (#29621) 122 ap, a sólyom könnyû nyílpuskája (#29636) 144 ap, a sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 223 ap. Eladsz 1 csonttõrt 9 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 barbár lándzsát 15 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod az entek nehéz nyílpuskáját 173 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 9 hamis arany lapul!
Eladod a gyõzelem halotti maszkját 98 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladod az enyészet háromszögszimbólumát 106 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladod a méreg csatos övét 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

ee 24282 24926 23696 3999 8934 31284 sok-sok eladás
Eladod a méreg gyalogos lándzsáját 109 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladod a sün vassisakját 59 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a villám kõamulettjét 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a káosz égszínkék nyílpuskáját 149 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a káosz szolgájának íját 165 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladod a káosz istennõjének csizmáját 154 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

ee 25389 28991 22766 7452 24536 13 sok-sok eladás
Eladod a káosz rettenetes sisakját 175 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 9 hamis arany lapul!
Eladod a bûz halotti maszkját 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladod a jég csatos övét 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a kobra átlátszó köntösét 153 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 8 hamis arany lapul!
Eladod a regenerálódás utazóköpenyét 52 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 6 sziklarepeszt 12 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

ep 39 30 6 építed a 39. épületet 30 TVPért
Visszamész a barlangodba. [Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a javítómûhely építését. Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%).
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

mak 4 6 4. makró definiálása/hívása
4. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
kf 13347 142 bekészíted a 13347. tárgyat
[Parancs 4. makróba tárolva.] Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a sebesség csontamulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

vv 261 268 több varázslat elmondása
[Parancs 4. makróba tárolva.] [V 261 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy szörnyismeretet. (-28 vp.)
[V 268 0 0:] Elmondasz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+79 arany.) (-19 vp.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

t 71 15 71. szakértelem tanulása 15 TVP-ért
[Parancs 4. makróba tárolva.] Barkácsolsz, javítgatod a ház körüli elromlott szerszámokat, tárgyakat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
[Parancs 4. makróba tárolva.] Elrakod a szellemek rövid tõrét. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

ep 49 75 6 építed a 49. épületet 75 TVPért
[Parancs 4. makróba tárolva.] [Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj a kert megépítésében. Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+128%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[64 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

kf 15252 100 bekészíted a 15252. tárgyat
[Parancs 4. makróba tárolva.] Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a szellemek rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

k 495 375 377 kaland elvállalása
(495. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: tûzimmunitás: 10.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savhurrikánt. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ 25 ép-t sebzõdik. A 2. õsöreg élõ cseppkõ sebzõdik 33 ép-t. (-14 vp.) Az 1. õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. Mellé! Sziklarepesszel meglõ téged a 2. õsöreg élõ cseppkõ. Nem talált. Néhány rövid kézmozdulat után Magiszter létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ sebzõdik 28 ép-t. A 2. õsöreg élõ cseppkõ 26 sebzést kap. A lidércláng a 2. õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A quwarg harcos az 1. õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A lidércláng a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. A quwarg harcos az 1. õsöreg élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ 65 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Magiszter mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy energiafolyamot. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ megtántorodik. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ sebzõdik 30 ép-t. A 2. õsöreg élõ cseppkõ megtántorodik. A 2. õsöreg élõ cseppkõ 27 ép-t sebzõdik. Az 1. õsöreg élõ cseppkõ hörögve elterül. A lidércláng és a 2. õsöreg élõ cseppkõ egymással harcolnak. A quwarg harcos a 2. õsöreg élõ cseppkövet támadja. a 2. õsöreg élõ cseppkõ kontaktmérget kapott. A 2. õsöreg élõ cseppkõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 111/0, a lidércláng: 26/14, a quwarg harcos: 39/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak is jut 26%. Elteszed a zsákmányt, ami egy kék köpeny, 4 drágakõ, 6 sziklarepesz, 53 arany és 3 hamis arany. A küzdelemben megéheztél. Falni kezdesz. (+32% jóllakottság.)
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája és a tökéletesség nehéz nyílpuskája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(375. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 tarajos khadzar (#202) [aura: 8-as méretû 17-es szintû nyelv.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tárgyvédelem! (-3 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Magiszter varázshatalma segítségével elmond egy halál csókját. Az 1. tarajos khadzar megúszta! A 2. tarajos khadzar megúszta! A lidércláng és az 1. tarajos khadzar egymással harcolnak. A quwarg harcos és a 2. tarajos khadzar egymással harcolnak. a 2. tarajos khadzar kontaktmérget kapott. A 2. tarajos khadzar kileheli lelkét. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 26 ép-t. Magiszter 34 ép-t sebzõdik. A lidércláng 38 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos sebzõdik 35 ép-t. Az 1. tarajos khadzar 31 sebzést kap. A lidércláng holtan terül el. Az 1. tarajos khadzar nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tarajos khadzar sebzõdik 81 ép-t. (-8 vp.) Magiszter a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Az 1. tarajos khadzar megtántorodik. Az 1. tarajos khadzar sebzõdik 26 ép-t. Az 1. tarajos khadzar halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! 31 ép-t sebzõdtél. Magiszter sebzõdik 27 ép-t. A quwarg harcos 39 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 26/61, a lidércláng: 29/38, a quwarg harcos: 33/94.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 22% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 3 khazdar taréj, 100 arany és 5 hamis arany. Magiszter táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Egy óriási, döglött féreg teteme hever elõtted. Se megkerülni nem tudod, sem átmászni rajta. Odébb kell tolnod!
[Erõ próba 12-es küszöbre: sikeres] Nekiveselkedsz, és lassan megmozdul az óriásféreg. Huh, ez nehéz volt, de most már szabad az út!
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a bûz jádegyûrûje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az Akadémiai nyaklánc teljesen meggyógyította káoszmágust!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(377. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tárgyvédelmet. (-3 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Magában motyogva, Magiszter létrehoz egy halál csókját. A tarajos khadzar 41 sebzést kap. A lidércláng és a tarajos khadzar egymással harcolnak. A quwarg harcos a tarajos khadzart támadja. a tarajos khadzar kontaktméreg áldozata lett. A tarajos khadzar kileheli lelkét. A következõ pillanatban felrobban! 28 ép-t sebzõdtél. Magiszter 30 ép-t sebzõdik. A lidércláng 26 sebzést kap. A quwarg harcos 38 sebzést kap. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 41/30, a lidércláng: 30/26, a quwarg harcos: 33/58.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 14%. Viszed, ami mozdítható: egy khazdar taréj. Magiszter eszik. (+25% jóllakottság.)
Nocsak, itt van valami: 81 arany és az angyalok díszes fejpántja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 szint savhurrikán varázslat; [70 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

x 20 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 3 liánvirágot. Folytatod a régészkedést. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: elkt.immunitás: 6.].

*** 1. KÖR *** Magiszter elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Az orgling melák 28 sebzést kap. Megközelíted az orgling melákot. A lidércláng az orgling melák felé mozog. A quwarg harcos az orgling melákot rohamozza. Az orgling melák odajön hozzád. Támadod az orgling melákot. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (80 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A lidércláng az orgling melákot támadja. A quwarg harcos az orgling melákot támadja. az orgling melák kontaktmérget kapott. Az orgling melák kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 28/0, a lidércláng: 19/0, a quwarg harcos: 30/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 13% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 41 arany és 2 hamis arany. A quwarg harcos táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 76. Egy qvilli tudós gnóm, Verkeplix Umor gazdag õsi moa leletekre bukkan. Tudományos tény lesz belõle, hogy több ezer évvel ezelõtt egy sokkal fejlettebb, mágiától mentes civilizáció már létezett a bolygón, amely ismeretlen okból tûnt el. A leleteket (amelyek legtöbbjének mûködését, funkcióját nem sikerül megfejteni) A qvilli múzeumban állítják ki.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt. (278. kaland, összköltsége 20 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy topázcsáp (#165) [aura: pszi támadás: 17.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Symur Nevethar Sz.áll.roncsolása -30 PE (-13)47 (-42)43 Topázcsáp Mentális robbanás -42 PE (-5)80 (-30)50
2. Symur Nevethar Agyvihar -22 PE (-9)38 (-20)23 Topázcsáp Agyvihar -20 PE (-9)71 (-22)28
3. Symur Nevethar Agyvihar kudarc (-9)29 (-11)12 Topázcsáp Mentális robbanás -11 PE (-5)66 (+0)28
4. Symur Nevethar Pszi csáp +13 PE (-3)26 (+13)25 Topázcsáp Mentális robbanás kudarc (-5)61 (-13)15
5. Symur Nevethar Pszi csáp +13 PE (-3)23 (+7)32 Topázcsáp Pszi csáp +6 PE (-3)58 (-7)8
6. Symur Nevethar Agyvihar -33 PE (-9)14 (-6)26 Topázcsáp Pszi csáp +6 PE (-3)55 (-8)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Útközben észreveszel egy waarkint. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeleid egy zafír kaletrich (#177) [aura: egészség: 8.] és 2 nyálkacsiga (#199) [aura: 1-es idézés.].

*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich elõhív egy dermesztés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Magiszter a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! A zafír kaletrich ellenáll a varázslatnak. Az 1. nyálkacsiga sebzõdik 36 ép-t. A 2. nyálkacsiga 36 ép-t sebzõdik. A zafír kaletrich felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lidércláng megközelíti a 2. nyálkacsigát. A quwarg harcos elindul az 1. nyálkacsiga felé. A 2. nyálkacsiga a lidércláng irányába megy. Az 1. nyálkacsiga a quwarg harcos felé mozog. Támadod a zafír kaletrichet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (93 ép-t sebeztél). A zafír kaletrich hörögve elterül. A lidércláng és a 2. nyálkacsiga egymással harcolnak. A 2. nyálkacsiga halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg harcos és az 1. nyálkacsiga egymással harcolnak. az 1. nyálkacsiga testébe kontaktméreg hatol. Az 1. nyálkacsiga kileheli lelkét. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 72/0, a lidércláng: 29/0, a quwarg harcos: 33/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak is jut 24%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a túlélés könnyû pikkelyvértje, 14 drágakõ, egy xenópete, 41 arany és 2 hamis arany. A lidércláng zabál. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy lávaelementál (#178) és 2 szélfivér (#179) [aura: imm. méregre: 30.].

*** 1. KÖR *** Felemelve a légzés hosszú íját, az 1. szélfivér rád lõ. Mellé! A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér. Nem talált. Magiszter elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A lávaelementál ellenállt a varázslatnak. Az 1. szélfivér 41 sebzést kap. A 2. szélfivér 35 sebzést kap. Megközelíted a lávaelementált. A lidércláng elindul a 2. szélfivér felé. A quwarg harcos elindul az 1. szélfivér felé. A lávaelementál közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a lávaelementált. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (84 ép-t sebeztél). A lidércláng a 2. szélfivért támadja. A quwarg harcos az 1. szélfivért támadja. A lávaelementál rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Magiszter létrehoz egy energiafolyam varázslatot. Az 1. szélfivért védi rezisztanciája. A 2. szélfivér megtántorodik. A 2. szélfivér sebzõdik 23 ép-t. A lávaelementált próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (82 ép-t sebeztél). A lávaelementál hörögve elterül. A 2. szélfivér és a lidércláng egymással harcolnak. A lidércláng kileheli lelkét. Az 1. szélfivér és a quwarg harcos egymással harcolnak. Az 1. szélfivér halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. szélfivér téged céloz, amikor a légzés hosszú íjával lõ. Nem talált. Magiszter elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A quwarg harcos sebzõdik 35 ép-t. A 2. szélfivér 40 ép-t sebzõdik. A quwarg harcos kileheli lelkét. A 2. szélfivér hörögve elterül. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 174/0, a lidércláng: 28/5, a quwarg harcos: 82/39.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Szolgáidnak 34% jut. Elrakod a zsákmányt, ami a küzdelem hosszú íja, a szalamandra könnyû íja, 2 a légzés hosszú íja, 115 arany és 7 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: egészség: 20.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A mutáns szójer sebzõdik 43 ép-t. (-9 vp.) Magiszter rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A mutáns szójer 34 sebzést kap. A mutáns szójer elindul a lidércláng felé. A quwarg harcos elindul a mutáns szójer felé. A lidércláng megközelíti a mutáns szójert. A mutáns szójer és a lidércláng egymással harcolnak. A lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg harcos és a mutáns szójer egymással harcolnak. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A mutáns szójer sebzõdik 91 ép-t. (-8 vp.) A mutáns szójer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 34/0, a lidércláng: 0/39, a quwarg harcos: 44/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 16% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, 39 arany és 2 hamis arany. A quwarg harcos zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, lidércláng újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 4 waarkint. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a régészkedést. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy zombi nagymester (#171) [aura: 15-ös animáció.] és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû 6-os szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A zombi nagymester 75 sebzést kap. (-8 vp.) Magiszter mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. A zombi nagymester 34 ép-t sebzõdik. A zombi sebzõdik 42 ép-t. A zombi hörögve elterül. A zombi nagymester megidézi a zombi herceget. A lidércláng a zombi nagymester irányába megy. A quwarg harcos megközelíti a zombi herceget. A lidércláng a zombi nagymestert támadja. A quwarg harcos és a zombi herceg egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A zombi nagymester 94 sebzést kap. (-8 vp.) A zombi nagymester hörögve elterül. Magiszter rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. A zombi herceg megtántorodik. A zombi herceg 29 sebzést kap. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. A lidércláng és a zombi mester egymással harcolnak. A quwarg harcos a zombi herceget támadja. A zombi herceg halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A zombi mester 61 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 230 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 105/0, a lidércláng: 54/0, a quwarg harcos: 76/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 28% jut. Káoszmágus 10. szintre lépett! Elrakod a zsákmányt, ami 51 arany és 2 hamis arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+4 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Hamarosan belefeledkezel a zenébe, szinte öntudatlanul követed a dallamot. Nem számít, hogy néha hibázol, egyre tökéletesebben megy a dolog.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
cs 15 csapdaállítás 15 TVP-ért
Hozzálátsz, hogy csapdát állíts. Amikor végül elkészülsz, elmosolyodsz magadban: brutális csapdát készítettél! Csapdád (42 TVP-s) rejtettsége: 4, sebzése: 5-13.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy bolhedor szárny. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418) [aura: rezisztencia: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magiszter elõhív egy energiafolyam varázslatot. A xenó féreg megtántorodik. A xenó féreg 29 sebzést kap. A xenó férget próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (72 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). A lidércláng a xenó férget támadja. A xenó féreg halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 86 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Magiszter: 29/0, a lidércláng: 27/0, a quwarg harcos: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Szolgáidnak is jut 13%. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 8 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 3 véletlen kalandot teljesítettél, így +10% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.61).
Ebben a körben +2 galetki erõt és +37 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1032 sebzést okoztál, és 105 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 19 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 354 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: felderítõ (2.61). Ez a 152. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (12) / 3.71
[2] IQ: 22 (40) / 3.04
[3] ügyesség: 12 (20) / 1.92
[4] egészség: 17 (29) / 0.52
[5] mágia: 11 (30) / 1.99
[6] gyorsaság: 23 (37) / 5.55
[9] Méret/ép: 141 (254) / 254
Min. méret: 154
Barlangméret: 156
PONTJAID
Varázspont: 397 / 149
Képességpont: 286 / 28%
Hõsi pont: 119 (40)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 95%
Galetki erõ: 915 / 550
Hírnév : 1938
Jóllakottság: 146%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 969 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 918 (10)
Leölt torzszülött: 1528 (19)
Pszi csaták: 48 (1)
Pszi gyõzelmek: 40 (1)
Ájulások száma: 8 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (41)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +41% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. 3.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 (36) / 2.87 [11] jéglehelet: 22 (54) / 10.49 [12] savlehelet: 1 (30) / 0.48
[13] elektr.lehelet: 1 (30) / 0 [14] mérg. lehelet: 1 (30) / 0 [15] regeneráció: 11 (25) / 0
[17] vastag bõr: 16 (11) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 (9) / 1.40 [19] hidegimmunitás: 5 (10) / 0.40
[20] savimmunitás: 4 (19) / 2 [21] elkt.immunitás: 5 (10) / 1.20 [22] imm.mérg.gázra: 1 (6) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 1 (7) / 0 [24] rezisztencia: 11 (19) / 0.20 [25] bûz: 13 (23) / 0.45
[26] lõfegyver: 1 (6) / 0 [31] áttörés: 0 (4) / 0 [35] inimícia: 1 (6) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.50 [46] csapdaészlelés: 9 / 2.61 [47] zárnyitás: 10 / 6.35
[48] mászás: 9 / 8.06 [49] rugalmasság: 7 / 0.75 [50] meggyõzõkészség: 10 / 2.08
[51] transzformáció: 6 / 4.95 [52] auraészlelés: 10 (11) / 4.88 [53] ékszerészet: 7 / 1.75
[54] kereskedelem: 12 / 5.43 [55] szívósság: 14 (25) / 0.71 [56] varázsitalfõzés: 5 (11) / 0.57
[57] gyógynövények: 8 (15) / 6.22 [58] nyomkeresés: 12 (22) / 2.28 [59] vezetõkészség: 8 (16) / 1.80
[60] pszi támadás: 12 / 8.28 [61] pszi energia: 17 / 4.33 [62] lopás: 8 / 0.30
[63] éberség: 9 / 0.90 [64] átokszórás: 7 / 2.90 [65] álcázás: 5 / 0.41
[66] lopakodás: 8 / 1.40 [67] régészet: 21 (22) / 8.14 [68] zene: 7 / 6.59
[69] tanulás: 10 (12) / 8.85 [70] idézés: 8 / 2.01 [71] javítás: 8 / 4.30
[72] építés: 11 / 4.46 [73] felderítés: 6 / 2.21    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.20     a szellemek rövid tõre
farok [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.13      
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.16     az elfek fogazott kardja
jobb karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 2 / 0.18     a tökéletesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 10 (12) / 0.48 [130] agyvihar: 11 / 1.06 [147] alkímia: 1 (5) / 0.72
[268] aranyesõ: 5 (9) / 2.24 [42] csendvarázs: 4 (6) / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 (10) / 0.06
[49] elemi védelem: 10 (14) / 1.60 [48] ellenáll.megtörése: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 17 (19) / 7.81
[264] fantomharc: 1 (3) / 0.40 [152] felejtés: 5 (7) / 0.72 [172] gázpajzs: 5 (7) / 0.06
[40] gigaököl: 1 (5) / 0 [17] gránitbõr: 10 (12) / 5.14 [13] jégcsóva: 4 (8) / 0.06
[15] jégpajzs: 5 (9) / 0.22 [163] kineport: 1 (7) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 7 (9) / 5.16
[27] kisebb gyógyítás: 1 (3) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 (10) / 7.04 [158] láth. észlelése: 6 (8) / 0.06
[157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.12 [165] manafókuszálás: 5 (9) / 0.24 [129] mentális robbanás: 9 / 0.34
[128] pszi csáp: 13 / 0.72 [179] savhurrikán: 11 (15) / 0.07 [151] sárkánylehelet: 7 (11) / 1.43
[131] sz.áll.roncsolása: 6 / 0.72 [159] szellemidézés: 10 (12) / 0.88 [176] szélpajzs: 5 (7) / 2
[261] szörnyismeret: 5 (7) / 0.08 [150] tárgyvédelem: 5 (9) / 4.24 [167] tombolás: 10 (12) / 0.48
[265] torzszülött észlelése: 10 (12) / 0.96 [256] tudattágítás: 8 (10) / 1.20 [12] tûzgolyó: 16 (20) / 15.52
[16] tûzpajzs: 3 (7) / 0.08 [20] tûzvihar: 6 (10) / 0.06 [14] vakító fény: 5 (9) / 2.04
[22] villámsújtás: 22 (26) / 1.42        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Magiszter, a káoszmágus 83/83 195% 200% 10 / 0.11 harcol
[2] lidércláng 29/29 195% 170% 8 / 2.38 harcol
[3] quwarg harcos 85/85 195% 165% 9 / 1.96 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
h 14 22 33
h 14 23 30
h 14 29 30 31
h 14 31 33
2. Makró
pv 5 8
ism 3
p
3. Makró
x 10
z 19 10
ftk 1
cs 15
4. Makró
kf 13347 142
vv 261 268
t 71 15
kf 250 100
ep 49 75 6
kf 15252 100
5. Makró
kf 257 100
vv 154 176
ad 10
kf 142 13347
kf 15252 100
bsz

HARCI PROGRAMOD
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
4: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 100.
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 125.
6: jéglehelet használata ha ellenfeled #1907. Prioritás: 130.
9: tombolás v.var. ha ellenfeled #1911. Prioritás: 150.
14: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1913. Prioritás: 150.
17: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 190.
18: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 200.
19: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
20: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki.
21: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled galetki.
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #163. Prioritás: 200.
23: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #207. Prioritás: 200.
24: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #207. Prioritás: 190.
25: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200.
26: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 175.
27: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 150.
28: életszívás t.var. ha ellenfeled #775. Prioritás: 240.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 21 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
7: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #1901.
10: tûzgolyó t.var. ha ellf. 18. képessége 10 v. kevesebb, Prioritás: 90, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha a harc 1. köre van.
12: villámsújtás t.var. ha ellf. 21. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 70, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.
15: savhurrikán t.var. ha ellf. 20. képessége 15 v. kevesebb, Prioritás: 100, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, és ha a harc 1. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), kék ekinda (#95), pusztító szójer (#154), tarajos khadzar (#202).
1901: móleg (#182), triklopsz (#187), latrinaféreg (#220), tarajos khadzar (#202), xenomorf csecsemõ (#419).
1903: móleg (#182), triklopsz (#187), latrinaféreg (#220).
1905: quwarg harcos (#90), fekete özvegy (#144), kígyópók (#160), káoszmágus (#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80), boltos (#138), csontváz harcos (#68), pusztító szójer (#154), galetki tolvaj (#167), nedonkutya (#76), halál sekrestyése (#156), csontmester (#186).
1907: Yarmaitor (#181), orgling melák (#157), sziklaóriás (#164), sziklaóriás sámán (#189), Yarmbaur (#192), maug entitás (#185), szárazföldi uborka (#97), orgling varázsló (#197), Vusix Naotmi (#205), Vusix Naotmi bíra (#206), harci mutáns (#115), zafír kaletrich (#177), galetki katona (#170).
1909: zombi mester (#80).
1911: omrif élõsködõ (#212).
1913: pokolpatkány (#195), lélektáncos (#227), tûztáncos (#251), piromancer (#214), öngyilkos szilmill (#246).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 0 50 61; VI erõ:150% ép:25%; PV 5 8; PSZ 48 58 66 67 47 54; BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031 16; HE 1; PTA 131 130 130 128 128; PTB 130 128 130 128 128; I 50 2 50 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 42 szint: 4 sebzés: 5-13

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #23 (8. épület), #50 (20. épület), #244 (140. forduló), #278 (152. forduló), #481 (151. forduló), #312 (151. forduló), #284 (135. forduló), #315 (127. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7880. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Gommarion. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 1 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus utazóköpenye (#17336) * 1 a bérmágus vassisakja (#17276) 1 a bölcsesség vándorcsizmája (#17771)
1 a bûz nagy pajzsa (#28962) 1 a gepárd szárnyas sisakja (#15477) 1 a hatalom halotti maszkja (#6941)
* 1 a káosz hercegi pajzsa (#24024) 1 a káosz mágusának csizmája (#18684) 1 a káosz rút pikkelyvértje (#1479)
* 1 a káosz szürke öve (#4329) 1 a káosz urának mellvértje (#16809) 1 a kígyó zöld köntöse (#19151)
1 a kobra kék köpenye (#7437) 1 a kobra könnyû láncinge (#7331) 1 a mágia díszes pikkelyvértje (#3267)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó bársony köpenye (#20040) * 1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522)
1 a regenerálódás kék köpenye (#24537) 2 a sebesség díszes fejpántja (#13256) 1 a sebesség nagy pajzsa (#13212)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a sólyom fekete csizmája (#29472) 1 a sólyom kék köpenye (#29487)
1 a sólyom vas lemezpáncélja (#29351) 1 a sólyom vassisakja (#29426) 1 a szellemek csatos öve (#15116)
1 a szellemek vándorcsizmája (#15071) 2 a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 1 a Tél aranylánca (#175)
1 a Tél ezüstlánca (#170) 1 a tökéletesség elit lemezpáncélja (#21703) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836)
1 a túlélés könnyû pikkelyvértje (#21266) 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 1 az angyalok díszes fejpántja (#28106)
1 az angyalok vándorcsizmája (#28121) 1 az angyalok vas lemezpáncélja (#28001) 1 az elektromosság szürke maszkja (#27193)
1 az elfek kék köpenye (#10587) 1 az energia ezüst fejpántja (#18657) 1 díszes fejék (#135)
1 Fairlight sipkája (#265) 1 jégöv (#180) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 kék köpeny (#1137) * 1 lemúr köpeny (#805) 1 nagyobb jégöv (#185)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) * 1 woorgard vért (#808)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bérmágus kõamulettje (#17396) 1 a bölcsesség malachitgyûrûje (#17877) 1 a bûz jádegyûrûje (#29129)
1 a gepárd csepp fülbevalója (#15656) 1 a hatalom márványgyûrûje (#7076) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a káosz nagyúri fülbevalója (#20169) 1 a káosz papjának fülbevalója (#19269) 1 a kobra díszes karkötõje (#7542)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a puhányság köve (#198) * 1 a ragadozó malachitgyûrûje (#20127)
1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 1 a regenerálódás malachitgyûrûje (#24627) * 1 a sebesség csontamulettje (#13347)
* 1 a sebesség díszes karkötõje (#13392) 1 a sebesség malachit karkötõje (#13391) 1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377)
* 1 a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója (#19708) 1 a sebezhetetlenség ezüst fülbevalója (#19707) 1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532)
1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) 1 a tökéletesség csontamulettje (#21897) 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912)
1 a tökéletesség kõamulettje (#21896) 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 1 a torony háromszögszimbóluma (#18312)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 a védekezés ezüst fülbevalója (#4857) * 1 a Világtalan Szem (#719)
1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) 1 a yeti ezüst nyaklánca (#26382) * 1 Akadémiai nyaklánc (#321)
24436 arany (#1) 1 arany orgling fétis (#296) 2 arénamesteri tekercs (#460)
1 az angyalok ezüst fülbevalója (#28257) 1 az angyalok kõamulettje (#28196) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronzmedál (#207) 3 császári dekrétum (#254)
407 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208) * 1 Fairlight obszidiángyûrûje (#38130)
1 görényfarok (#189) 2705 hamis arany (#809) 7 orgling fétis (#269)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 Sárkánytûz (#574) * 1 szerencsekõ (#197)
1 szivárvány karkötõ (#139) 6 üvegszimbólum (#138) * 1 xenóbõr karkötõ (#497)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
101 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 faragott idol (#282) 4 fekete dukát (#218)
1 Fortuna kiskorsója (#521) 2 garling kristály (#209) 2 idõkristály (#219)
2 kincskeresõ kisködmön (#519) 12 Krónika (#783) 1 Kronosz kristálya (#703)
1 lelakatolt ládikó (#310) 5 mágustóken (#672) 1 mandolin (#19)
1 márvány tárgyformázó (#721) 1 mithril tárgyformázó (#726) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 smaragd relikformázó (#739) 2 teleporter (#789)
2 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bölcsesség csonttõre (#17951) 1 a gepárd hosszú lándzsája (#15733) 1 a káosz fejedelmének lándzsája (#18444)
1 a káosz irtózatos íja (#26034) 1 a káosz szent nyílpuskája (#30099) 1 a káosz varázslatos nyílpuskája (#12099)
1 a küzdelem hosszú íja (#20622) 2 a légzés hosszú íja (#27822) 2 a majom rövid tõre (#14352)
1 a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736) 1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 1 a szalamandra könnyû íja (#26021)
* 1 a szellemek rövid tõre (#15252) 1 a teknõs hosszúkardja (#25617) * 1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
* 1 a tökéletesség harci nyílpuskája (#21988) 1 a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) 1 a yeti gyalogos lándzsája (#26532)
1 az angyalok hosszú íja (#28272) 1 az angyalok rövid tõre (#28302) 1 az elefánt csonttõre (#16601)
1 az elektromosság rövid tõre (#27402) * 1 az elfek fogazott kardja (#10768) 1 az elfek rövid tõre (#10752)
1 az óriás könnyû íja (#8921) 1 az ügyesség görbekardja (#2666) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 rubin mágusbot (#261) 6 sziklarepesz (#13) 1 Trollagyar (#214)
1 Yarmbaur koponyája (#264) 1 Yssuf tõre (#257) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 42 csótányláb (#25)
7 elfu moha (#33) 24 elonotichlan (#31) 46 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30) 6 hõsiesség itala (#52)
4 immunitás itala (#71) 2 javítás itala (#108) 1 jéglehelet itala (#54)
7 kalmárok itala (#66) 2 kék manaital (#75) 9 kihívás itala (#68)
4 kincskeresés itala (#64) 25 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76)
51 mátekel gomba (#21) 7 méregellenállás itala (#51) 21 mézfû (#29)
67 mitulen fû (#20) 7 muskil (#37) 1 óriásnövés itala (#60)
3 õsmágus szájvize (#69) 1 pontosság itala (#72) 34 ragálygomba (#26)
27 rémcserje (#34) 4 sárga gyógyital (#61) 34 sárkányvirág (#32)
27 sötét mák (#23) 28 szemani gomba (#36) 31 tejfonál (#28)
4226 üvegcse (#14) 5 védelem itala (#59) 41 velparaj (#35)
13 waarkin (#38) 15 winropu moha (#22) 7 xita uborka (#39)
3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 22 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
1 duzzadt xenópete (#479) 29 ekinda haj (#147) 11 elektronit (#141)
10 húsevõ bibe (#151) 8 káoszkígyó pikkely (#230) 19 khazdar taréj (#268)
7 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161) 17 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 4 nordkristály (#146)
2 óriási xenópete (#480) 72 õsi relikvia (#17) 11 patkányfog (#270)
8 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236) 18 smaragd esszencia (#229)
25 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 22 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés zöld köntöse #21401 (9), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a majom sárgaréz nyaklánca #14231 (9), a ragadozó nagy pajzsa #19962 (11), a tudós könnyû íja #11621 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 107 hamis arany (#809), 1914 arany (#1), 2 aranydukát (#437), 3 ragálygomba (#26), 1 kék köpeny (#1137), 1 szójer csáprágó (#231), 18 drágakõ (#2), 4 õsi relikvia (#17), 1 a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája (#19736), 4 khazdar taréj (#268), 1 a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987), 3 liánvirág (#24), 1 a bûz jádegyûrûje (#29129), 1 az angyalok díszes fejpántja (#28106), 1 a túlélés könnyû pikkelyvértje (#21266), 1 a küzdelem hosszú íja (#20622), 7 waarkin (#38), 1 a szalamandra könnyû íja (#26021), 1 xenópete (#278), 2 a légzés hosszú íja (#27822), 1 bolhedor szárny (#15), 2 óriási xenópete (#480).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 duzzadt xenópete (#479), 1 a kobra átlátszó köntöse (#7452), 1 az entek nehéz nyílpuskája (#9837), 1 a bûz halotti maszkja (#28991), 1 a káosz istennõjének csizmája (#31284), 1 a gyõzelem halotti maszkja (#20891), 1 a káosz szolgájának íja (#8934), 1 csonttõr (#1301), 1 a villám kõamulettje (#23696), 1 a méreg csatos öve (#24116), 1 a sün vassisakja (#24926), 1 a méreg gyalogos lándzsája (#24282), 1 a regenerálódás utazóköpenye (#24536), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 az enyészet háromszögszimbóluma (#23262), 1 a káosz rettenetes sisakja (#25389), 1 a jég csatos öve (#22766), 1 a káosz égszínkék nyílpuskája (#3999).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



STIZZHAR (775. LÉNY)
Az Ellenség fertõzése számos, egykor nemes és nagyhatalmú lényt ért utol. Ha nem is pusztult bele, Stizzhar, az ezeréves bölcs iszonyú szörnyeteggé vált a fertõzés révén. A vele való harc kiváló gyakorlási lehetõség a Felszínre lépés elõtt, igaz tesztje az inimíciában való jártasságotoknak.



INIMÍCIA SZAKÉRTELEM
Az Ellenség egy tökéletesen idegen életforma, ezért az ellene való harc is tökéletesen új taktikát igényel. A hagyományos harcmodorok hatástalanok vele szemben. Ki kell tanulnod, hogyan tudod megsebezni õket. Az Ellenség sebezhetetlenségét annak köszönheti, hogy egyszerre létezik ezen a létsíkon és egy másik, idegen világon. Képes elõre látni az idõben, és megérezni, hogy mikor fogja támadás érni, és szükség szerint molekuláinak egy részét teljes mértékben átmozgatja egy másik létsíkra. Ha legalább egy alkalommal szembe kerülsz az Ellenség teremtményével, és alapszinten már ismered az inimíciát, vagyis az Ellenség ismeretének mûvészetét, megfigyelheted, hogyan is alkalmazza képességét, és felkészítheted magad arra, hogy ezt a tudást kihasználd. Ha ilyen lénnyel harcolsz, minden tulajdonságot, szakértelmed és varázslatod maximum annyinak számít, ahányas az inimícia szakértelmed, ha egy ilyen képességgel közvetve vagy közvetlenül akarsz a lényre hatni. Akár a leadott lövedékek száma szempontjából vesszük figyelembe a gyorsaságod, akár ütéskor a végtag méreted vagy erõd, akár egy varázslatot alkalmazol, mint pl. a forrás érintése, ha ez a képességed magasabb, mint az inimícia, csak akkorának fog számítani, mint az inimícia. Kivétel a lehelet, amely az inimícia másfélszereséig mehet.
Szerencsére, ez a képesség tudatosan fejleszthetõ, bár jóval nehezebben, mint a többi. Az inimícia KNO-zása háromszor annyi KNO-ba kerül, mint egy normál képességé, és õskõvel sajnos nem növelhetõ.



SMARAGD RELIKFORMÁZÓ (739. TÁRGY)
Ezt a különlegesen összetett, és különlegesen értékes, képlékeny tárgyformázó mintát a Hegy leghatalmasabb mágusai készítették. Ha kezedbe veszed, és gyúrni kezded, és közben egy varázstárgyra gondolsz, akkor megformálhatod belõle a véletlenszerû varázstárgyat, amelyre vágysz! Ehhez a H 739 {varázstárgy} parancsot kell kiadnod, 10 TVP árán. Persze, vannak korlátozások. Ezzel a tárgyformázó mintával legfeljebb 11. szintû varázstárgyat készíthetsz el, és nem készíthetsz vele káosztárgyat. Ha áttörést adó tárgyat vagy relikviát formázol, akkor annak szintje legfeljebb kilenc lehet. Mi a tárgy szintje? A +1 erõt, +1 gyorsaságot stb. adó tárgyak pl. egyes szintûek, a +2-t adók kettes szintûek stb. Azoknál a tárgyaknál, amelyek többféle tulajdonságot adnak, a tulajdonságok kicsit lassabban nõnek. Nyugodtan kísérletezz a tárgyformázóval, ha egy adott tárgyat nem lehet elkészíteni, akkor nem vész el a minta és a TVP sem. Nem átadható.



EPIKUS RELIKVIASZILµNK (931. TÁRGY)
Vannak olyan relikviák a Hegy mélyén elrejtve, amelyek feltárásától még az õsök is óva intenek. A biztonság kedvéért ezeket 10 epikus relikviaszilánkra törték. Annak az esélye, hogy ezeket bárki összegyûjti és összerakja az eredeti relikviát a H 931 paranccsal, valljuk be, igen csekély...




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.