Karakterszám: |
5498 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
55 |
Játékhét: |
55 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
672 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 24. 14h:01' |
A következõ
fordulód táplálható: 2018. feb. 28. |
|
E-mail!
HIDRA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3825.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
kno 60 5 61 6 |
60. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 6. szintre nõtt.
Elköltesz 6 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
var 128 4 133 4 |
128. varázslatra 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot pszi csáp varázslatod erejének növelésére. A
gyakorlásnak köszönhetõen pszi csáp varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
Elköltesz 4 képességpontot pszi acéltorony varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen pszi acéltorony varázslatod ereje 5. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]
t 4 8 |
4. szakértelem tanulása 8 TVP-ért |
Kocogni mész a település körül. Fárasztó, de hasznos kikapcsolódás, amely
alaposan megdolgoztatja a tüdõdet.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 egészség; [8 TVP-t használtál
fel, maradt még 269.]
t 6 24 |
6. szakértelem tanulása 24 TVP-ért |
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék.
Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
h 8 4 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 14!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
ep 9 25 6 |
építed a 9. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
a bányagépet építed.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! Az építés 31 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 94 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban
gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó
(#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus
relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk
(#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy nyílást
pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de
aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak
építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(483.
kaland, összköltsége 15 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó
barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Beauceron A, egy fekete csuhás borzasztóan hideg
tekintetû harcrakész férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja.
A következõket látod nála: a regenerálódás halotti maszkja, a gyõzelem
bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az ügyesség amulettje,
ozin fülkarika, az óriás könnyû íja, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a tárgyalás
gyûrûje, a Kõ Kardja, roxati üvegszem, az elefánt vándorcsizmája, Rogan
karkötõje, a gólem karikaszimbóluma, a remete köpenye, a káosz égszínkék
fülbevalója. Üdvözlõ mondatod: "Piszkos a körmöd!" Nem késik a válasszal:
"Hogy esnél mindjárt seggre!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Nem is tudom,
hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Õ rögvest kontrázik:
"Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet."
Jól odamondasz neki: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet
eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Azonnal visszavág: "Azt a kénköves
mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Csak hápogsz
a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Beauceron A a gyõztes!
Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nini, ez a
barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok
magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Sanqvesto, egy acélkék bõrû, hosszú, lángvörös
hajú, sárgán izzó szemû férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú
tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly
gyûrûje, szerencsekõ, a ragadozó kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, ében
láncing, kék gömb, ozin fülkarika, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma,
a tolvaj ezüst fülbevalója, a ragadozó könnyû íja, Rogan karkötõje, az
élet halotti maszkja. Köszönés helyett ezt kiáltod: "De egy ronda egy baromnak
születtél!" Nem késik a válasszal: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz
az ajtón." A következõvel folytatod: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl
is félsz." Dühösen kiabálja vissza: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te
arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" A következõvel folytatod: "A polipfej
gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Dühösen kiabálja vissza:
"Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled."
A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered,
Sanqvesto volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén,
és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Utad során megpillantasz egy furcsa
halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan
magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni
rá, hátha van odafent valami érdekes.
(381. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a
lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Yorn a Rettenetes, egy magas, sötétbõrû, félelmet nem ismerõ
férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A következõket
látod nála: bronzmedál, a védekezés vassisakja, a yeti könnyû pikkelyvértje,
fekete csizma, fekete nadrág, a bénaság fülbevalója, a káosz szikrázó nyaklánca.
Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr
ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott
ételbõl. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit.
Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl.
Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+9%
jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az óriáspók.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Büszkén
lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban.
Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz,
hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott
kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz
odabent?
(279. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során
követõt szerezhetsz!] [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell
nézned.] Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Lord of Darkness, egy ápolt megjelenésû, piromád
férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Viselt tárgyai:
az enyészet sárgaréz nyaklánca, Behemót halotti maszkja, az energia ónix
karkötõje, a szívósság csepp fülbevalója, a szakács üstje, a sav rövid
tõre, a bérmágus malachit karkötõje, az elektromosság rövid tõre, az enyészet
csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, ezüst nadrág, az enyészet
kõamulettje, az enyészet lovagi lemezpáncélja, az enyészet csepp fülbevalója,
az enyészet márványgyûrûje, az enyészet malachit karkötõje, a sün könnyû
íja, az elfek márványgyûrûje, a mágia smaragdja, az enyészet kék köpenye,
a sebesség karikaszimbóluma, aréna cápacsont érme, az elfek nagy pajzsa,
a majom fekete csizmája. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös
üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához.
Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba
tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek
legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel
találkoztatok. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és
hazaindulsz. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az
a quwarg harcos.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
k 3 13 23 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) Alaposan felméred a terepet, még sötétedés elõtt. Azt azonnal
elhatározod, hogy a harmadánál tovább semmiképpen nem mész fel. Nem vagy
Te akrobata! Este megvárod, míg elcsendesedik a környék. Gyorsan odaosonsz
az oszlophoz, és elkezdesz felmászni.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült kicsit túljutni a harmadán. Ennél nem is akarsz feljebb menni.
Egy kisebb bûvészmutatványra készülsz. Ki kell venni a zsebedbõl az olajos
üvegcsét és úgy beolajozni az oszlopot, hogy Te azért ne csússzál le.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Végrahajtottad a bravúrt, kár, hogy nem látta senki. Illetve, ha jobban
belegondolsz, ez nem is olyan nagy baj... Kezedbe kapod az üvegcsét, és
miközben óvatosan lecsúszol az oszlopon szépen megkened a felette levõ
részt. Ez tényleg könnyû munka volt. Kíváncsi vagy, ki a tréfa áldozata.
A boltos keményen kezet ráz veled, amikor beszámolsz neki az eredményrõl.
- Szép munka volt, gratulálok. Jóéjt.
- Esteleg a fáradozásomért cserébe
számíthatok valamire? - kérdezed.
A boltos mosolya rögtön elmúlik.
-
Itt csak egy kis tréfáról volt szó, én nem ígértem semmit sem érte! Na
de, hogy ne gondolj haraggal rám, itt van 20 arany. A kezedbe nyomja a
pénzt és kituszkol a boltból.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod. Arra gondolsz, hogy
nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de aztán úgy döntesz,
hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és vékony, nem lesz
könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de kitartásra is szükség
lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni, a neheze pedig
csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz és a fáradságtól
egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod a szád és mászol tovább.
Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Sikerült, fent vagy az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni.
Nekikészülsz a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Igen, megvan. A lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt
az idõ, mindenki drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és
ne a gravitációs lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan
ölel át.
- Tudtam, hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és
a szalamandra kõamulettje.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(23. kaland:) Elhelyezkedsz a Pszi Iskola egyik pihenõszobájában, lehunyod
szemed, és felkészülsz az asztrális utazásra.
[Tárgyhasználat: 1 drágakõ]
A drágakõ, amelyet a mellkasodra helyeztél, lassan felfénylik melletted
az asztrálban. A kõ felerõsített energiáját mentális energiáid fókuszálására
használod, hogy könnyebben az ocsmány teremtmény nyomába eredhess.
[Auraészlelés
próba 7-es küszöbre: sikeres]
Felfedezed az asztrális szennyezés halvány, de látható nyomait. A gondolat
sebességével kezdesz száguldani, az asztrált feketén szennyezõ foltok nyomában.
Pillanatok múlva magad mögött hagyod a kolóniát, és máris kint vagy az
asztrálban. Utazásodat egy kóbor vörös mösze támadása szakítja meg. Nem
hagyod, hogy eltérítsen célodtól. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet
érzékelsz! Ellenfeled egy vörös mösze (#56).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hidra |
Tudati méreg |
+4 méreg |
(-6)24 |
(-10)25 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
-10
PE |
(-13)22 |
(-4)26 |
2. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-9 PE |
(-7)17 |
(-5)20 |
Vörös mösze |
Agyvihar |
-5
PE |
(-13)9 |
(-13)13 |
3. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)10 |
(+0)20 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-9)0 |
(-9)4 |
4. |
Hidra |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)7 |
(+5)25 |
Vörös mösze |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-4)0 |
Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+33% pszi támadás,
+33% pszi energia.)
Újra kutatni kezdesz az asztrális nyomok után.
[Auraészlelés próba 7-es
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hamarosan felleled õket, és tovább suhansz. Óriási, szürke felhõtömeg magasodik
elõtted. Szûk, tûhegyni járatok milliónyi szabdalják keresztül kasul. A
nyomokat követve, egy ilyen járatba suhansz be. Egyszercsak egy buborékszerû
térben találod magad, és valami hihetetlenül ocsmány dolgot érzékelsz.
Szinte fuldoklasz az asztrális tér szennyezésétõl, ha ez itt egyáltalán
lehetséges. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy lélekrabló
(#143).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hidra |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)24 |
(+0)35 |
Lélekrabló |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-7)43 |
(-2)43 |
2. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)17 |
(+0)35 |
Lélekrabló |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-7)36 |
(-7)36 |
3. |
Hidra |
Pszi csáp |
+10 PE |
(-3)14 |
(-10)25 |
Lélekrabló |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-14)22 |
(-12)24 |
4. |
Hidra |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)11 |
(-19)6 |
Lélekrabló |
Agyvihar |
-24
PE |
(-11)11 |
(-7)17 |
5. |
Hidra |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)8 |
(+5)11 |
Lélekrabló |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-7)4 |
(-7)10 |
6. |
Hidra |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)5 |
(+5)16 |
Lélekrabló |
semmi |
semmi |
(-2)2 |
(-7)3 |
7. |
Hidra |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)2 |
(+5)21 |
Lélekrabló |
semmi |
semmi |
(-2)0 |
(-3)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+47% pszi támadás, +47% pszi
energia.)
Hála mesteri pszionikus tudásodnak, gyõzeledelmeskedtél a lélekrabló felett!
Asztrális karjaidba veszed a legyengült és kiszipolyozott lelket, és lassan,
óvatosan visszavezeted a Pszi Iskolához. A novícius teste veled együtt
mozdul meg, de még sok pihenésre van szüksége. Yworlitch mentát hosszasan
hálálkodik, majd a jól ismert energiagömbhöz vezet. Élvezed, ahogy a tömény
lélekenergia beléd áramlik, majd boldogan indulsz haza, a barlangodba.
(+4 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
vee 24056 24086 1 |
sok-sok vásárlás |
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3
ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci
fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor
szárny (#15) 9 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 74 ap, tejfonál (#28)
37 ap, mézfû (#29) 74 ap, elonotichlan (#31) 74 ap, kötél (#128) 18 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska
(#133) 55 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, a kalmár
nyaklánca (#142) 148 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, fekete nadrág (#171)
74 ap, villámöv (#172) 74 ap, brutális pókcsatos öv (#183) 185 ap, a nyomkeresés
fejpántja (#194) 74 ap, suhanó csizma (#195) 74 ap, az egyensúly gyûrûje
(#213) 148 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92
ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, mellvért
(#1045) 64 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs
(#1062) 88 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak
(#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk
(#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, csizma
(#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap,
köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133
ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû
íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9
ap, csonttõr (#1301) 26 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap,
hosszúkard (#1317) 88 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331)
42 ap, az erõ görbekardja (#1766) 222 ap, a gladiátor halotti maszkja (#6041)
266 ap, a hatalom könnyû íja (#7121) 281 ap, a hatalom görbekardja (#7166)
281 ap, az óriás halotti maszkja (#8741) 266 ap, az entek gyalogos lándzsája
(#9882) 432 ap, a tudós pajzsa (#11410) 111 ap, a mentát kerek pajzsa (#12761)
281 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 281 ap, a sebezhetetlenség tõre
(#19750) 101 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 101 ap, a ragadozó lándzsája
(#20230) 111 ap, a küzdelem karikaszimbóluma (#20561) 275 ap, a gyõzelem
lovagi lemezpáncélja (#20802) 581 ap, a gyõzelem díszes pikkelyvértje (#20817)
470 ap, a tûz bõr mellvértje (#22196) 235 ap, a tûz zöld köntöse (#22301)
146 ap, a tûz kardja (#22465) 64 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122
ap, a jég íja (#22870) 64 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 146 ap,
a méreg utazóköpenye (#24086) 142 ap, a szalamandra karikaszimbóluma (#25961)
155 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 162 ap, a yeti kardja (#26515) 64
ap, a yeti lándzsája (#26530) 64 ap, a sav bíbor láncinge (#26682) 406
ap, a sav csatos öve (#26816) 142 ap, az elektromosság könnyû láncinge
(#27131) 250 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 162 ap, a légzés
zöld köntöse (#27701) 146 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190
ap, az angyalok nyílpuskája (#28285) 83 ap, az angyalok kardja (#28315)
64 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, a sólyom könnyû íja (#29621)
162 ap. Megvásárolod a méreg díszes fejpántját 146 aranyért. Megvásárolod
a méreg utazóköpenyét 142 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
kf 24056 24086 |
bekészíted a 24056. tárgyat |
Visszamész a barlangodba. Leveszed a díszes fejpántot. Felveszed a méreg
díszes fejpántját. Leveszed a gólem utazóköpenyét. Felveszed a méreg
utazóköpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
ee 8336 1106 |
sok-sok eladás |
Felkeresed a szint vegyesboltját. - Ááá, Hidra! Remélem jobb napod volt,
mint nekem. Képzeld, egy ki zöldfülû tolvaj kifogott rajtam. Egy pillanatra
hátra kellett mennem a raktárba, és mire visszajöttem, már meg is pattant
egy varázsgyûrûvel. A fickó elég jellegzetes külsõvel rendelkezik: egy
látványos csillag alalkú sebhely van a homlokán. Azt mondták, hogy valahol
a déli negyedben lakik egy nyomorúságos kis odúban. A legszívesebben magam
mennék oda, de ilyen körülmények között nem merem itthagyni a boltot. Megtennéd,
hogy visszahozod a gyûrûmet?
(4. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) Eladod
a gólem utazóköpenyét 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany
lapul!
Eladsz 1 díszes fejpántot 6 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
bb 1 5 7 8 |
több épület meglátogatása |
Elhagyod a boltot.
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját.
[be 5:] Elhagyod a boltot. Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig
mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és
megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna
legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 xenomorf bébi (#204).
És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. A lidércláng
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lidércláng rád támad. Kitátja száját,
és villámokat küld feléd torkából.
(18 ép-t sebzõdtél). Támadod a lidérclángot.
Mérgezõ gázt fújsz.
(19 ép-t sebeztél). A lidércláng halálos sebet kapva
a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva.
Az arénamester átadja a jutalmat, 70 aranyat.
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag
a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Üdvözöllek ifjú.
Látom ismét nem tudsz mit kezdeni magaddal. Nem gond, találok neked elfoglaltságot.
A feladat roppant egyszerû: néhány undorító zombi vert tanyát itt a palota
közelében. Kérlek beszéld rá õket, hogy költözzenek kicsit arrébb!
(11.
kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík
cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba
jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Épp csak körülnézel
odabent, amikor hirtelen megremeg az épület, kövek potyognak a plafonról.
Csodálkozva kérdezed a melletted elfutó Yworlitch mentátot, hogy mi történt.
- A szint elöljárója most sem engedélyezte, hogy részesedjünk a fentrõl
kapott támogatásból. Azt mondja, a mi hatalmunkkal könnyedén eltarthatjuk
magunkat. - sóhajt. - nem sok kell hozzá, és az épület összedõl. Bizony,
megköszönnénk némi segítséget. Ha egy jelképes összeggel, mondjuk 400 arannyal
és némi munkával hozzá tudsz járulni az épület felújításához, nagyon hálásak
lennénk. - határozatlanul biccentesz.
(24. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy fémlétrán,
egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik
vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei
lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt
már úgy sem találsz vadat. Nocsak, mit találtál! 1
ragálygomba ! Óvatosan
begyûjtöd. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét.
Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy zöld
ekinda (#74).
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
óriáserõ! A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás.
A zöld ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kõfejû elindul a zöld ekinda
felé. Megtámadod a zöld ekindát. Lecsapsz jobb csápoddal.
(29 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal.
Elkerülte. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(14 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(5 sebzés). Kõfejû a zöld ekindát támadja. A
zöld ekinda halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 14/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+20%). Szolgáidnak 20% jut. Viszed, ami mozdítható: egy
ekinda haj. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való
kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Észreveszel
1
hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. A messzeségbõl vadászok kiáltását
hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod,
hogy mit üldöztek. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled
egy vörös mösze (#56).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Hidra |
Tudati méreg |
+2 méreg |
(-6)24 |
(+0)35 |
Vörös mösze |
Pszi csáp |
kudarc |
(-5)30 |
(-2)28 |
2. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)17 |
(-17)18 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
-17
PE |
(-7)23 |
(-7)21 |
3. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)10 |
(-10)8 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
-10
PE |
(-7)16 |
(-7)14 |
4. |
Hidra |
Pszi acéltorony |
-5 PE |
(-7)3 |
(+0)8 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-7)9 |
(-7)7 |
5. |
Hidra |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)0 |
(+5)13 |
Vörös mösze |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-7)2 |
(-7)0 |
Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+33% pszi támadás, +33% pszi
energia.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik
járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy hatalmas
cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek
letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák.
Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz.
Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót
bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni.
(427.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
gyilkos borókát. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas
torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy méregféreg (#79)
és egy sötét xirnox (#78).
*** 1. KÖR *** A méregféreg feléd mozog. A méregféreg felé mozogsz, hogy
megtámadhasd. A sötét xirnox Kõfejû felé mozog. Kõfejû a sötét xirnox
irányába megy. A méregféreg rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra
készül fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg gyengít.
Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a méregférget. Rávágsz jobb csápoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz
bal csápoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve
a Trollagyart, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. A méregféreg hörögve elterül.
A sötét xirnox és Kõfejû egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot.
9 életpontnyit
sebzõdsz a méregfelhõtõl. A sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra.
Kõfejû: nem hatott rá a méregfelhõ. Támadod a sötét xirnoxot. Tekergetve
suhintasz jobb csápoddal.
(28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-2 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal.
(25 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz.
(18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(2 sebzés). A sötét xirnox holtan terül
el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 15/10.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%).
Szolgáidnak 27% jut.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy észak-dél
irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. A messzeségbõl
vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban
már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy warnök (#73).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a warnököt. Kõfejû a warnököt rohamozza. A
warnök odajön hozzád. Támadod a warnököt. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz
bal csápoddal.
(14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral
lesújtasz.
(2 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(5 sebzés).
Kõfejû a warnököt támadja. A warnök téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
Félrehajoltál. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a warnököt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Rávágsz bal csápoddal.
(10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva
támadsz. Nem találtál. Szagod látható benyomással van rá
(3 sebzés). A
warnök holtan terül el.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 1/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+19%). Szolgáidnak 19% jut. Harci törpe
4. szintre lépett! Kõfejû zabál.
(+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]
k 231 221 369 |
kaland elvállalása |
(231. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van
a tetején! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Fellépsz a cseppkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt!
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).
*** 1. KÖR *** A 2. nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. Ezt most
megúsztad. Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy sorvasztást.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az 1. nekropoidot.
Kõfejû elindul a 2. nekropoid felé. Megtámadod az 1. nekropoidot. Lecsapsz
jobb csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe
forgatva ütsz bal csápoddal.
(21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz
el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(9 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(3 sebzés). Az 1. nekropoid halálos sebet kapva a földre
zuhan. Kõfejû a 2. nekropoidot támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot.
12 életpontnyit
sebzõdsz. Gyógyítja a 2. nekropoidot (+8 ép). A 2. nekropoidot próbálod
megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal.
(16 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(3 sebzés). A 2. nekropoid
holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 9/0.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%).
Szolgáidnak is jut 28%. Összegyûjtöd a "kincset": 23 arany és egy hamis
arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 23 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(221. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(369. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 358 sebzést okoztál,
és 47 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12
képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi
gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal
együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
284 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú,
csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
rovarevõ. Ez az 55. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (15) / 2.90 |
[2] IQ: |
8 / 0.75 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 0.20 |
[4] egészség: |
14 / 0.14 |
[5] mágia: |
8 / 1.85 |
[6] gyorsaság: |
8 / 6.27 |
[9] Méret/ép: |
115 / 111 |
Min. méret: |
112 |
Barlangméret: |
115 |
|
|
Varázspont: |
80 / 80 |
Képességpont: |
24 / 19% |
Hõsi pont: |
37 (4) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
12% |
Galetki erõ: |
415 / 245 |
Hírnév : |
555 |
Jóllakottság: |
119% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
10 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
338 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
304 (5) |
Leölt torzszülött: |
410 (7) |
Pszi csaták: |
11 (3) |
Pszi gyõzelmek: |
5
(3) |
Ájulások száma: |
6 (0) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Engedj
el egy szolgát az SZE paranccsal. 3.) Hozz öt elfu mohát. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
9 (18) / 1.48 |
[15] regeneráció: |
14 (16) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
4 / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
5 / 0 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 4.55 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.17 |
[48] mászás: |
5 / 0.98 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 (5) / 2.10 |
[52] auraészlelés: |
2 / 1.66 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 2.47 |
[55] szívósság: |
8 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.45 |
[57] gyógynövények: |
4 / 1.93 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 3.32 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.87 |
[61] pszi energia: |
7 / 1.87 |
[63] éberség: |
2 / 0 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 3.10 |
[65] álcázás: |
5 / 1.98 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.25 |
[67] régészet: |
5 / 3.32 |
[69] tanulás: |
8 / 1.34 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
5 / 1.40 |
[72] építés: |
4 / 2.01 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
10 (11) / 0 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 4.38 |
[102] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
bal csáp |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 3.72 |
[105] energiaszívás: |
6
/ 0 |
|
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 1.80 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
4 / 1.71 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.52 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
5 / 0.28 |
[128] pszi csáp: |
5 / 0.52 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.28 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Kõfejû, a harci törpe |
42/42 |
190% |
165% |
4 / 0.45 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #75. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 25;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 7 4 5 3 2
1;
PSZ 69 65 58 46 47 48;
HE 1;
PT 2;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#4 (1. épület), #11 (7. épület), #24 (8. épület), #50 (20. épület),
#229 (48. forduló), #341 (43. forduló), #409 (52. forduló), #246 (40.
forduló), #482 (54. forduló), #475 (48. forduló), #294 (48. forduló),
#423 (49. forduló), #352 (52. forduló), #355 (45. forduló), #296 (47.
forduló), #369 (52. forduló), #221 (53. forduló), #483 (55. forduló),
#381 (55. forduló), #279 (55. forduló), #427 (55. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 5498. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol,
eddig 106 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a méreg díszes fejpántja (#24056) |
* |
1 a méreg utazóköpenye (#24086)
|
|
1 a regenerálódás köpenye (#24535) |
* |
2 csizma (#1120) |
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206)
|
|
1 a szalamandra kõamulettje (#25946) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1332 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
67 drágakõ (#2)
|
|
120 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145)
|
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 hebrencs csapda (#582) |
|
2 kötél (#128)
|
|
17 Krónika (#783) |
Fegyverek |
|
1 a törpék barbár lándzsája (#6731) |
|
1 kard (#1315) |
|
3 sziklarepesz
(#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
8 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50) |
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala
(#58) |
|
9 hónakkupók (#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
11 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
4 mézfû (#29) |
|
8 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26) |
|
1 sárga gyógyital
(#61) |
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
4 tejfonál (#28) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
6 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
5 ekinda haj (#147) |
|
2 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
11 lemúr hártya (#161) |
|
18 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
8 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
6 nordkristály (#146)
|
|
23 õsi relikvia (#17) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
6 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 hamis arany (#809), 2 drágakõ
(#2), 1 a szalamandra kõamulettje (#25946), 1 ragálygomba (#26), 1 hónakkupók
(#30), 1 a méreg díszes fejpántja (#24056), 1 a méreg utazóköpenye (#24086),
1 gyilkos boróka (#27), 1 ekinda haj (#147).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 105 arany (#1), 1 díszes fejpánt
(#1106), 1 õskõ (#8), 1 a gólem utazóköpenye (#8336).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁSPÓK (89. LÉNY) Hatalmas, szõrös, méregtõl csöpögõ csáprágókkal:
a másfél méter magas óriáspók méltán nevezhetõ a szint nagyragadozójának,
hiszen minden torzszülöttet képes megölni és felfalni. Legendák szólnak
arról, hogy a felsõbb szinteken még hatalmasabb, még veszedelmesebb pókok
is élnek, de ebben te nem hiszel: az óriáspók maga a megelevenedett borzalom,
ijesztõbb lény nem létezhet. [Táplálkozás: rovarevõk.]
QUWARG HARCOS (90. LÉNY) A quwarg harcosok valamivel erõsebbek, mint
az egyszerû quwarg katonák, és emellett igencsak veszedelmesek: harapásukkal
halálos mérget képesek a sebbe fecskendezni! A legjobb, ha elkerülöd a
quwarg harcosokat, vagy egy szolgádat küldöd elõre, hogy õ veszélyeztesse
az életét helyetted. Rovarevõk és micinisták számára jelent a quwarg táplálékot.