Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Amyrro
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 16:37:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-19 16:38:34 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-19 16:38:41 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5498-55

Karakterszám: 5498 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 55 Játékhét: 55
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 672
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2018. feb. 24. 14h:01'
A következõ fordulód táplálható: 2018. feb. 28.

E-mail!

HIDRA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3825.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

kno 60 5 61 6 60. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 6 képességpontot a pszi energia szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi energia szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

var 128 4 133 4 128. varázslatra 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot pszi csáp varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen pszi csáp varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot pszi acéltorony varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen pszi acéltorony varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

t 4 8 4. szakértelem tanulása 8 TVP-ért
Kocogni mész a település körül. Fárasztó, de hasznos kikapcsolódás, amely alaposan megdolgoztatja a tüdõdet.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 egészség; [8 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

t 6 24 6. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
Versenyfutásra hívsz egy vadászó galetkit. Õ bólint, tetszik neki a játék. Teli erõbõl rohantok. Talán egy picivel te voltál a gyorsabb.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

h 8 4 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 14!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

ep 9 25 6 építed a 9. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a bányagépet építed. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 31 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 94 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740), epikus relikviaszilánk (#931), epikus relikviaszilánk (#931), rubin relikformázó (#740).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás. (483. kaland, összköltsége 15 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Beauceron A, egy fekete csuhás borzasztóan hideg tekintetû harcrakész férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A következõket látod nála: a regenerálódás halotti maszkja, a gyõzelem bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az ügyesség amulettje, ozin fülkarika, az óriás könnyû íja, a kalmár nyaklánca, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, a Kõ Kardja, roxati üvegszem, az elefánt vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a gólem karikaszimbóluma, a remete köpenye, a káosz égszínkék fülbevalója. Üdvözlõ mondatod: "Piszkos a körmöd!" Nem késik a válasszal: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Õ rögvest kontrázik: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Jól odamondasz neki: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Azonnal visszavág: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Beauceron A a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Sanqvesto, egy acélkék bõrû, hosszú, lángvörös hajú, sárgán izzó szemû férfi. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, szerencsekõ, a ragadozó kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, kék gömb, ozin fülkarika, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma, a tolvaj ezüst fülbevalója, a ragadozó könnyû íja, Rogan karkötõje, az élet halotti maszkja. Köszönés helyett ezt kiáltod: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Nem késik a válasszal: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." A következõvel folytatod: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Dühösen kiabálja vissza: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" A következõvel folytatod: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Dühösen kiabálja vissza: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Lehajtott fejjel elismered, Sanqvesto volt a jobb. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Utad során megpillantasz egy furcsa halmot, amelyen fehér, páfrányszerû növények nõnek. A halom teteje olyan magasan van, hogy nem látod, de esetleg érdemes lenne megpróbálni felmászni rá, hátha van odafent valami érdekes. (381. kaland, összköltsége 20 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Yorn a Rettenetes, egy magas, sötétbõrû, félelmet nem ismerõ férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, a védekezés vassisakja, a yeti könnyû pikkelyvértje, fekete csizma, fekete nadrág, a bénaság fülbevalója, a káosz szikrázó nyaklánca. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az óriáspók. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (279. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Lord of Darkness, egy ápolt megjelenésû, piromád férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: az enyészet sárgaréz nyaklánca, Behemót halotti maszkja, az energia ónix karkötõje, a szívósság csepp fülbevalója, a szakács üstje, a sav rövid tõre, a bérmágus malachit karkötõje, az elektromosság rövid tõre, az enyészet csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, ezüst nadrág, az enyészet kõamulettje, az enyészet lovagi lemezpáncélja, az enyészet csepp fülbevalója, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet malachit karkötõje, a sün könnyû íja, az elfek márványgyûrûje, a mágia smaragdja, az enyészet kék köpenye, a sebesség karikaszimbóluma, aréna cápacsont érme, az elfek nagy pajzsa, a majom fekete csizmája. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a quwarg harcos. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

k 3 13 23 kaland elvállalása
(3. kaland:) Alaposan felméred a terepet, még sötétedés elõtt. Azt azonnal elhatározod, hogy a harmadánál tovább semmiképpen nem mész fel. Nem vagy Te akrobata! Este megvárod, míg elcsendesedik a környék. Gyorsan odaosonsz az oszlophoz, és elkezdesz felmászni.
[Mászás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Sikerült kicsit túljutni a harmadán. Ennél nem is akarsz feljebb menni. Egy kisebb bûvészmutatványra készülsz. Ki kell venni a zsebedbõl az olajos üvegcsét és úgy beolajozni az oszlopot, hogy Te azért ne csússzál le.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Végrahajtottad a bravúrt, kár, hogy nem látta senki. Illetve, ha jobban belegondolsz, ez nem is olyan nagy baj... Kezedbe kapod az üvegcsét, és miközben óvatosan lecsúszol az oszlopon szépen megkened a felette levõ részt. Ez tényleg könnyû munka volt. Kíváncsi vagy, ki a tréfa áldozata. A boltos keményen kezet ráz veled, amikor beszámolsz neki az eredményrõl.
- Szép munka volt, gratulálok. Jóéjt.
- Esteleg a fáradozásomért cserébe számíthatok valamire? - kérdezed.
A boltos mosolya rögtön elmúlik.
- Itt csak egy kis tréfáról volt szó, én nem ígértem semmit sem érte! Na de, hogy ne gondolj haraggal rám, itt van 20 arany. A kezedbe nyomja a pénzt és kituszkol a boltból.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod. Arra gondolsz, hogy nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de aztán úgy döntesz, hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és vékony, nem lesz könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de kitartásra is szükség lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni, a neheze pedig csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz és a fáradságtól egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod a szád és mászol tovább. Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Sikerült, fent vagy az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni. Nekikészülsz a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres]
Igen, megvan. A lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt az idõ, mindenki drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és ne a gravitációs lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan ölel át.
- Tudtam, hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és a szalamandra kõamulettje.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(23. kaland:) Elhelyezkedsz a Pszi Iskola egyik pihenõszobájában, lehunyod szemed, és felkészülsz az asztrális utazásra.
[Tárgyhasználat: 1 drágakõ]
A drágakõ, amelyet a mellkasodra helyeztél, lassan felfénylik melletted az asztrálban. A kõ felerõsített energiáját mentális energiáid fókuszálására használod, hogy könnyebben az ocsmány teremtmény nyomába eredhess.
[Auraészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Felfedezed az asztrális szennyezés halvány, de látható nyomait. A gondolat sebességével kezdesz száguldani, az asztrált feketén szennyezõ foltok nyomában. Pillanatok múlva magad mögött hagyod a kolóniát, és máris kint vagy az asztrálban. Utazásodat egy kóbor vörös mösze támadása szakítja meg. Nem hagyod, hogy eltérítsen célodtól. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy vörös mösze (#56).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hidra Tudati méreg +4 méreg (-6)24 (-10)25 Vörös mösze Agyvihar -10 PE (-13)22 (-4)26
2. Hidra Pszi acéltorony -9 PE (-7)17 (-5)20 Vörös mösze Agyvihar -5 PE (-13)9 (-13)13
3. Hidra Pszi acéltorony -5 PE (-7)10 (+0)20 Vörös mösze Mentális robbanás kudarc (-9)0 (-9)4
4. Hidra Pszi csáp +5 PE (-3)7 (+5)25 Vörös mösze semmi semmi (+0)0 (-4)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+33% pszi támadás, +33% pszi energia.)
Újra kutatni kezdesz az asztrális nyomok után.
[Auraészlelés próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hamarosan felleled õket, és tovább suhansz. Óriási, szürke felhõtömeg magasodik elõtted. Szûk, tûhegyni járatok milliónyi szabdalják keresztül kasul. A nyomokat követve, egy ilyen járatba suhansz be. Egyszercsak egy buborékszerû térben találod magad, és valami hihetetlenül ocsmány dolgot érzékelsz. Szinte fuldoklasz az asztrális tér szennyezésétõl, ha ez itt egyáltalán lehetséges. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy lélekrabló (#143).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hidra Tudati méreg +2 méreg (-6)24 (+0)35 Lélekrabló Mentális robbanás kudarc (-7)43 (-2)43
2. Hidra Pszi acéltorony -5 PE (-7)17 (+0)35 Lélekrabló Mentális robbanás kudarc (-7)36 (-7)36
3. Hidra Pszi csáp +10 PE (-3)14 (-10)25 Lélekrabló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)22 (-12)24
4. Hidra Pszi csáp +5 PE (-3)11 (-19)6 Lélekrabló Agyvihar -24 PE (-11)11 (-7)17
5. Hidra Pszi csáp +5 PE (-3)8 (+5)11 Lélekrabló Mentális robbanás kudarc (-7)4 (-7)10
6. Hidra Pszi csáp +5 PE (-3)5 (+5)16 Lélekrabló semmi semmi (-2)2 (-7)3
7. Hidra Pszi csáp +5 PE (-3)2 (+5)21 Lélekrabló semmi semmi (-2)0 (-3)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+47% pszi támadás, +47% pszi energia.)
Hála mesteri pszionikus tudásodnak, gyõzeledelmeskedtél a lélekrabló felett! Asztrális karjaidba veszed a legyengült és kiszipolyozott lelket, és lassan, óvatosan visszavezeted a Pszi Iskolához. A novícius teste veled együtt mozdul meg, de még sok pihenésre van szüksége. Yworlitch mentát hosszasan hálálkodik, majd a jól ismert energiagömbhöz vezet. Élvezed, ahogy a tömény lélekenergia beléd áramlik, majd boldogan indulsz haza, a barlangodba. (+4 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

vee 24056 24086 1 sok-sok vásárlás
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 74 ap, tejfonál (#28) 37 ap, mézfû (#29) 74 ap, elonotichlan (#31) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 55 ap, a kalmár nyaklánca (#142) 148 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, fekete nadrág (#171) 74 ap, villámöv (#172) 74 ap, brutális pókcsatos öv (#183) 185 ap, a nyomkeresés fejpántja (#194) 74 ap, suhanó csizma (#195) 74 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 148 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, mellvért (#1045) 64 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, az erõ görbekardja (#1766) 222 ap, a gladiátor halotti maszkja (#6041) 266 ap, a hatalom könnyû íja (#7121) 281 ap, a hatalom görbekardja (#7166) 281 ap, az óriás halotti maszkja (#8741) 266 ap, az entek gyalogos lándzsája (#9882) 432 ap, a tudós pajzsa (#11410) 111 ap, a mentát kerek pajzsa (#12761) 281 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 281 ap, a sebezhetetlenség tõre (#19750) 101 ap, a ragadozó köntöse (#20050) 101 ap, a ragadozó lándzsája (#20230) 111 ap, a küzdelem karikaszimbóluma (#20561) 275 ap, a gyõzelem lovagi lemezpáncélja (#20802) 581 ap, a gyõzelem díszes pikkelyvértje (#20817) 470 ap, a tûz bõr mellvértje (#22196) 235 ap, a tûz zöld köntöse (#22301) 146 ap, a tûz kardja (#22465) 64 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég íja (#22870) 64 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 146 ap, a méreg utazóköpenye (#24086) 142 ap, a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 155 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 162 ap, a yeti kardja (#26515) 64 ap, a yeti lándzsája (#26530) 64 ap, a sav bíbor láncinge (#26682) 406 ap, a sav csatos öve (#26816) 142 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 250 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 162 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 146 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 190 ap, az angyalok nyílpuskája (#28285) 83 ap, az angyalok kardja (#28315) 64 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 162 ap, a sólyom könnyû íja (#29621) 162 ap. Megvásárolod a méreg díszes fejpántját 146 aranyért. Megvásárolod a méreg utazóköpenyét 142 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

kf 24056 24086 bekészíted a 24056. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Leveszed a díszes fejpántot. Felveszed a méreg díszes fejpántját. Leveszed a gólem utazóköpenyét. Felveszed a méreg utazóköpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

ee 8336 1106 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. - Ááá, Hidra! Remélem jobb napod volt, mint nekem. Képzeld, egy ki zöldfülû tolvaj kifogott rajtam. Egy pillanatra hátra kellett mennem a raktárba, és mire visszajöttem, már meg is pattant egy varázsgyûrûvel. A fickó elég jellegzetes külsõvel rendelkezik: egy látványos csillag alalkú sebhely van a homlokán. Azt mondták, hogy valahol a déli negyedben lakik egy nyomorúságos kis odúban. A legszívesebben magam mennék oda, de ilyen körülmények között nem merem itthagyni a boltot. Megtennéd, hogy visszahozod a gyûrûmet? (4. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) Eladod a gólem utazóköpenyét 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 díszes fejpántot 6 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

bb 1 5 7 8 több épület meglátogatása
Elhagyod a boltot.[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját.

[be 5:] Elhagyod a boltot. Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. A lidércláng felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lidércláng rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (18 ép-t sebzõdtél). Támadod a lidérclángot. Mérgezõ gázt fújsz. (19 ép-t sebeztél). A lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 19 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+58%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 70 aranyat.

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Üdvözöllek ifjú. Látom ismét nem tudsz mit kezdeni magaddal. Nem gond, találok neked elfoglaltságot. A feladat roppant egyszerû: néhány undorító zombi vert tanyát itt a palota közelében. Kérlek beszéld rá õket, hogy költözzenek kicsit arrébb! (11. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Épp csak körülnézel odabent, amikor hirtelen megremeg az épület, kövek potyognak a plafonról. Csodálkozva kérdezed a melletted elfutó Yworlitch mentátot, hogy mi történt.
- A szint elöljárója most sem engedélyezte, hogy részesedjünk a fentrõl kapott támogatásból. Azt mondja, a mi hatalmunkkal könnyedén eltarthatjuk magunkat. - sóhajt. - nem sok kell hozzá, és az épület összedõl. Bizony, megköszönnénk némi segítséget. Ha egy jelképes összeggel, mondjuk 400 arannyal és némi munkával hozzá tudsz járulni az épület felújításához, nagyon hálásak lennénk. - határozatlanul biccentesz. (24. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Nocsak, mit találtál! 1 ragálygomba ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A zöld ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kõfejû elindul a zöld ekinda felé. Megtámadod a zöld ekindát. Lecsapsz jobb csápoddal. (29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. Elkerülte. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (14 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). Kõfejû a zöld ekindát támadja. A zöld ekinda halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 14/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Szolgáidnak 20% jut. Viszed, ami mozdítható: egy ekinda haj. Uzsonnaidõ! Falni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy vörös mösze (#56).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hidra Tudati méreg +2 méreg (-6)24 (+0)35 Vörös mösze Pszi csáp kudarc (-5)30 (-2)28
2. Hidra Pszi acéltorony -5 PE (-7)17 (-17)18 Vörös mösze Mentális robbanás -17 PE (-7)23 (-7)21
3. Hidra Pszi acéltorony -5 PE (-7)10 (-10)8 Vörös mösze Mentális robbanás -10 PE (-7)16 (-7)14
4. Hidra Pszi acéltorony -5 PE (-7)3 (+0)8 Vörös mösze Mentális robbanás kudarc (-7)9 (-7)7
5. Hidra Pszi csáp +5 PE (-3)0 (+5)13 Vörös mösze Mentális robbanás kudarc (-7)2 (-7)0

Gyõzelmet arattál az asztrális térben! (+33% pszi támadás, +33% pszi energia.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (427. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A méregféreg feléd mozog. A méregféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sötét xirnox Kõfejû felé mozog. Kõfejû a sötét xirnox irányába megy. A méregféreg rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a méregférget. Rávágsz jobb csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. A méregféreg hörögve elterül. A sötét xirnox és Kõfejû egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. 9 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. Kõfejû: nem hatott rá a méregfelhõ. Támadod a sötét xirnoxot. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elõresuhintasz bal csápoddal. (25 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (18 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A sötét xirnox holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 15/10.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 27% jut.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a warnököt. Kõfejû a warnököt rohamozza. A warnök odajön hozzád. Támadod a warnököt. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral lesújtasz. (2 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (5 sebzés). Kõfejû a warnököt támadja. A warnök téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Félrehajoltál. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a warnököt. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Rávágsz bal csápoddal. (10 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyart forgatva támadsz. Nem találtál. Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). A warnök holtan terül el.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 1/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Szolgáidnak 19% jut. Harci törpe 4. szintre lépett! Kõfejû zabál. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

k 231 221 369 kaland elvállalása
(231. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fellépsz a cseppkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt!
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A 2. nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. Ezt most megúsztad. Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az 1. nekropoidot. Kõfejû elindul a 2. nekropoid felé. Megtámadod az 1. nekropoidot. Lecsapsz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (21 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (3 sebzés). Az 1. nekropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Kõfejû a 2. nekropoidot támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. 12 életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja a 2. nekropoidot (+8 ép). A 2. nekropoidot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). A 2. nekropoid holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 9/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+29%). Szolgáidnak is jut 28%. Összegyûjtöd a "kincset": 23 arany és egy hamis arany.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 23 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(221. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(369. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 358 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 284 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hidra, egy zöld bõrû, zöld szemû, kizökkenthetetlen nyugalmú, csápos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 55. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (15) / 2.90
[2] IQ: 8 / 0.75
[3] ügyesség: 7 (9) / 0.20
[4] egészség: 14 / 0.14
[5] mágia: 8 / 1.85
[6] gyorsaság: 8 / 6.27
[9] Méret/ép: 115 / 111
Min. méret: 112
Barlangméret: 115
PONTJAID
Varázspont: 80 / 80
Képességpont: 24 / 19%
Hõsi pont: 37 (4)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 12%
Galetki erõ: 415 / 245
Hírnév : 555
Jóllakottság: 119%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 338 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 304 (5)
Leölt torzszülött: 410 (7)
Pszi csaták: 11 (3)
Pszi gyõzelmek: 5 (3)
Ájulások száma: 6 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Engedj el egy szolgát az SZE paranccsal. 3.) Hozz öt elfu mohát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 9 (18) / 1.48 [15] regeneráció: 14 (16) / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 0
[18] tûzimmunitás: 2 / 0.40 [20] savimmunitás: 4 / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 4 / 0.20
[24] rezisztencia: 5 / 0 [25] bûz: 7 / 0 [35] inimícia: 0 (5) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 4.55 [47] zárnyitás: 5 / 1.17 [48] mászás: 5 / 0.98
[50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 2.10 [52] auraészlelés: 2 / 1.66 [53] ékszerészet: 1 / 0.05
[54] kereskedelem: 3 (6) / 2.47 [55] szívósság: 8 / 0 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.45
[57] gyógynövények: 4 / 1.93 [58] nyomkeresés: 5 / 3.32 [59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.10
[60] pszi támadás: 6 / 1.87 [61] pszi energia: 7 / 1.87 [63] éberség: 2 / 0
[64] átokszórás: 7 (9) / 3.10 [65] álcázás: 5 / 1.98 [66] lopakodás: 5 / 0.25
[67] régészet: 5 / 3.32 [69] tanulás: 8 / 1.34 [70] idézés: 1 / 0
[71] javítás: 5 / 1.40 [72] építés: 4 / 2.01    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 10 (11) / 0 [101] szakért.: 11 (12) / 4.38 [102] energiaszívás: 6 / 0  
bal csáp [103] méret: 10 / 0 [104] szakért.: 11 / 3.72 [105] energiaszívás: 6 / 0  
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 6 / 1.80     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 4 / 1.71 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.52 [28] óriáserõ: 4 / 0
[133] pszi acéltorony: 5 / 0.28 [128] pszi csáp: 5 / 0.52 [132] tudati méreg: 6 / 0.28


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Kõfejû, a harci törpe 42/42 190% 165% 4 / 0.45 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 8

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #75.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 25; VI erõ:150% ép:30%; PV 7 4 5 3 2 1; PSZ 69 65 58 46 47 48; HE 1; PT 2;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #11 (7. épület), #24 (8. épület), #50 (20. épület), #229 (48. forduló), #341 (43. forduló), #409 (52. forduló), #246 (40. forduló), #482 (54. forduló), #475 (48. forduló), #294 (48. forduló), #423 (49. forduló), #352 (52. forduló), #355 (45. forduló), #296 (47. forduló), #369 (52. forduló), #221 (53. forduló), #483 (55. forduló), #381 (55. forduló), #279 (55. forduló), #427 (55. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5498. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 106 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a méreg díszes fejpántja (#24056) * 1 a méreg utazóköpenye (#24086) 1 a regenerálódás köpenye (#24535)
* 2 csizma (#1120) * 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 1 a szalamandra kõamulettje (#25946)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1332 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207) 67 drágakõ (#2)
120 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143) * 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 hebrencs csapda (#582) 2 kötél (#128)
17 Krónika (#783)

Fegyverek
1 a törpék barbár lándzsája (#6731) 1 kard (#1315) 3 sziklarepesz (#13)
* 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33) 6 elonotichlan (#31)
2 fehér gyógyital (#50) 3 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
9 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52) 11 liánvirág (#24)
5 mátekel gomba (#21) 4 mézfû (#29) 8 mitulen fû (#20)
3 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26) 1 sárga gyógyital (#61)
2 sárkányvirág (#32) 5 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28)
12 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59) 6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 ekinda haj (#147) 2 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151)
11 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157) 5 molad púp (#16)
8 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
23 õsi relikvia (#17) 10 pirgamit (#152) 6 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 hamis arany (#809), 2 drágakõ (#2), 1 a szalamandra kõamulettje (#25946), 1 ragálygomba (#26), 1 hónakkupók (#30), 1 a méreg díszes fejpántja (#24056), 1 a méreg utazóköpenye (#24086), 1 gyilkos boróka (#27), 1 ekinda haj (#147).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 105 arany (#1), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 õskõ (#8), 1 a gólem utazóköpenye (#8336).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÓRIÁSPÓK (89. LÉNY)
Hatalmas, szõrös, méregtõl csöpögõ csáprágókkal: a másfél méter magas óriáspók méltán nevezhetõ a szint nagyragadozójának, hiszen minden torzszülöttet képes megölni és felfalni. Legendák szólnak arról, hogy a felsõbb szinteken még hatalmasabb, még veszedelmesebb pókok is élnek, de ebben te nem hiszel: az óriáspók maga a megelevenedett borzalom, ijesztõbb lény nem létezhet. [Táplálkozás: rovarevõk.]



QUWARG HARCOS (90. LÉNY)
A quwarg harcosok valamivel erõsebbek, mint az egyszerû quwarg katonák, és emellett igencsak veszedelmesek: harapásukkal halálos mérget képesek a sebbe fecskendezni! A legjobb, ha elkerülöd a quwarg harcosokat, vagy egy szolgádat küldöd elõre, hogy õ veszélyeztesse az életét helyetted. Rovarevõk és micinisták számára jelent a quwarg táplálékot.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.