Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 12:03:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-78

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 78 Játékhét: 531
E forduló ára: 11 zs. Maradék zseton: 494
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2020. jan. 13. 16h:55'
A következõ fordulód táplálható: 2020. jan. 14.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 73 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7090.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 23.* MZ/X felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 11.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Félkarú Bandita felett. *jan. 11.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Brancaleone da Norcea felett. *jan. 11.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Brutus felett. *jan. 12.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Corvus felett. *jan. 12.* Törött Nyíl és Szikla Sziszi megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *jan. 12.* Törött Nyílt legyõzte harcban egy lebegõ drón. *jan. 12.* Törött Nyíl pszionikus küzdelemben diadalt aratott Brancaleone da Norcea felett. *jan. 12.* Törött Nyílt kis híján megölte egy xenomorf harcos. *jan. 12.* Törött Nyíl csatában legyõzte Szikla Sziszit. *jan. 13.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Brutus felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 125.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

be 3 152 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 152. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 100 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a felejtés varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

v 152 15 152. varázslat elmondása
Elmondasz egy felejtés varázslatot. A varázslatot teljesen elfelejtetted. Felejteni próbálod a jégpajzs varázslatot. Visszakapsz 0 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-10 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

kno 107 9 106 8 56 5 107. képességre 9 képességpont
Elköltesz 9 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 12. szintre. Elköltesz 8 képességpontot fog végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 9. Elköltesz 5 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

var 130 7 130. varázslatra 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot agyvihar varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen agyvihar varázslatod ereje 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

le 569 elrakod az 569. tárgyat
Leveszed az Érzés Gyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

h 14 22 33 14. tárgy használata
Profi varázsital fõzõ módjára készíted össze az alapanyagokat, majd kevered össze az elõre elkészített üvegcsében. Csodás! Az italnak lassan szép sárga színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 1 sárga gyógyitalt.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

h 14 29 32 14. tárgy használata
Sietve összekavarod az üvegben az elõre felvagdalt/összetört anyagokat, egy kis vízben oldva, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan szürke színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db bajnokok itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

h 14 31 33 14. tárgy használata
Gyakorlott mozdulatokkal kiválogatod és elõkészíted a megfelelõ anyagokat. Az üvegcsét tûz fölött melegíted, a komponenseket vízzel kevered össze. Tökéletes! Az ital lassan zöld színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db zöld manaital.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

m 9 13 1122 1144 1122 1144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 9,13) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 9,12) Az északra menõ folyosót követed. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 9,11) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy kerek, simára csiszolt oltárt veszel észre. Mellette fekete, ádáz képû szobor áll, nyilván egy fajod õsét ábrázolja. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (vesztesz 17% lélekenergiát.)
(M 9,9) Észak felé mozogsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100) [aura: méret: 69.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a nagyobb elementál fattyat. Rávágsz jobb karmoddal. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrt forgatva támadsz. (14 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A nagyobb elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 75 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+41%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,8) A folyosó északra vezet. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 9,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,6) Északi irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: bûz: 9.].

*** 1. KÖR *** Az óriáspók irányába mozogsz. Az óriáspók odajön hozzád. Az óriáspókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). Az óriáspók téged támad. Marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Bûze fojtogat. (-6 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáspókot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Az óriáspók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-10 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az óriáspókot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+39%). Viszed, ami mozdítható: 43 arany és 3 hamis arany. Hmm, talán enni kéne. A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.)
(M 9,5) Észak felé mozogsz. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (+1 képességpont.)
(M 8,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

k 1 26 438 342 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (1. kaland:) Lihegve rohansz be a boltba.
- Ugye megvan még? - A boltos fölényesen biccent.
[Tárgyhasználat: 1000 arany]
Kiborítod az aranyat a pultra, és amíg a boltos számolgatja, te alaposan megvizsgálod az õskövet: nem szeretnéd, ha átvernének! Végül elégedetten megállapítod, hogy igazi. A boltos is befejezi a számolást, és kifejezi örömét, hogy veled üzletelhetett. A nagy öröm közepette észre sem veszed, hogy a boltos a szerencsekövet pottyantotta a zsebedbe. [ld. enc.] Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Felveszed a szerencsekövet.

(26. kaland:) Felkeresed a palotát, a kapualjban Ünbekownest Athenar már vár rád.
- Elhoztad a pirgamitot? - kérdezi izgatottan.
[Tárgyhasználat: 3 pirgamit]
- Jól van, nagyon jól! - dörzsöli össze a kezét. - A pirgamit hozta és fogja létrehozni a legnagyobb tüzeket a hegymélyben! Feltéve persze, ha megfelelõen használjuk fel... - ismét odalent vagytok, a lázadó titkos kamrájában. Ezúttal egy oldalszobába vezet, ahol kémcsövek, lombikok és különbözõ porokkal, folyadékokkal teli üvegcsék sorakoznak. - Most pedig egy fantasztikus robbanó elegyet készítünk, amely segítségével kifüstölhetjük a xenókat mindörökre! Kérlek, segíts nekem elkészíteni ezt a kiváló robbanószert!
[Varázsitalfõzés próba 8-as küszöbre: sikeres]
A kotyvasztás annyira komplex, hogy nem tudod követni, pontosan milyen anyagokat is használtok fel, de szerencsére neked csak a vegyületet kell keverni, és ügyelni rá, hogy ne melegedjen túl. Végül elkészül a nagy mû, egy fiola benne barna folyadékkal. Kétkedve nézed.
- Ezzel akarja kifüstölni a királynõ fészkét?
- Ugyan, fiam! Ez az elsõ kísérlet, sajnos még nekem sem volt alkalmam próbát tenni. De te egy daliás galetki vagy, úgy érzem, képes leszel elkísérni a xenó fészek bejáratáig, hogy ott kiteszteljük!
Kétkedve csóválod a fejed, de erre mit mondhatnál? Követed Athenart úttalan utakon és folyosókon át. Végül egy nagy barlanba értek, közepén egy ismerõs, nyálkás falú üreg. Nem kétséges, xenomorphok vájták, és egyenest a xenók fészkébe vezet! Athenar int, hogy indulj elõre.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Ügyesen mászol lefelé a járatban, Athenar óvatosan követ. Egyszercsak megmozdul alattatok egy fekete árny.
- Ott! Egy xenó! - visít a tudós rémülten. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417) [aura: 11-es méretû 11-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a xenomorf embrió felé. Már ott is vagy! A xenomorf embrió rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (25 ép-t sebzõdtél). Támadod a xenomorf embriót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (36 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf embrió téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Támadod a xenomorf embriót. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (34 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorf embrió téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. El sem talált, haha. Megtámadod a xenomorf embriót. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (35 ép-t sebeztél). A xenomorf embrió holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 35 arany és egy hamis arany.
- Huh, köszönöm, fiam! - veregeti meg a válladat. - Ha nem hozlak magammal, már halott lennék!
Hamarosan leértek a járat aljába. Feltárulnak elõtted a burjánzó xenómezõk, nyálka és ocsmányság mindenhol. Már rég számûzik az utolsó xenókat is, de ide akkor sem fog senki se szívesen jönni - gondolod magadban.
- Nos, lássuk, hogy mûködik az elegy! - mondja Athenar, és kezedbe nyomja a fiolát. - Oda dobd! - mutat az organikus koncentrátumok közé. Elhajítod az üveget.
[Ügyesség próba 15-ös küszöbre: sikeres]
A barlangot irtózatos robbanás rázza meg. [64 életpontot sebzõdsz.] Minden elsötétül elõtted! Amikor magadhoz térsz, a barlangodban találod magad. Magad sem érted, hogy jutottál haza. [-5 TVP.] 1 ép-d van.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+54 életpont.)

(438. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy manapoid (#92) [aura: bûz: 3.].

*** 1. KÖR *** A manapoid varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. Nem hat rád. Megindulsz a manapoid felé. Már ott is vagy! Támadod a manapoidot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (32 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel lesújtasz. Hátraugrott a támadás elõl. Megpróbálod megmarni. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A manapoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. Sebzõdsz 35 ép-t. Megtámadod a manapoidot. Lecsapsz jobb karmoddal. (34 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz. (9 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. A manapoid kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Összegyûjtöd a "kincset": egy barna manakõ. [ld. enc.]
A termet, ahová érkezel, sistergõ-sercegõ hang tölti be. A plafonról fekete cseppek csöpögnek alá, lyukat marva a padlóba. Sav! Ha itt át akarsz jutni, igazán gyorsnak kell lenned.
[Gyorsaság próba 10-es küszöbre: sikeres] Villámgyorsan futsz, hajolgatsz, és néhány pillanat múlva már odaát vagy!
Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikertelen] Minden lépésnél megfontolod, hová teszed a lábad. Egyszercsak megmozdul a föld, és a háló a magasba ránt. Bebugyolálva, tehetetlenül csüngesz, majd megfulladsz. (-19 ép.) Kacagást hallasz kintrõl, majd mozdítanak. Némi utazás után kirepítenek a hálóból, és odakint találod magad.
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+54 életpont.)

(342. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: tûzimmunitás: 25.].

*** 1. KÖR *** A voharai szellem feléd rohan. Megrohamozod a voharai szellemet. A voharai szellem rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a voharai szellemet. Rávágsz jobb karmoddal. (36 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrt forgatva támadsz. El sem találtad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Mellé! Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A voharai szellem rád veti magát. Megpróbál megmarni fogával. (7 ép-t sebzõdtél). A voharai szellemet próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (16 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. El sem találtad. A voharai szellem holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 29 arany és egy hamis arany.
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Tökéletes sötétség vesz körül. Lábaddal kitapogatod, hogy vékony pallók vezetnek több irányba, mellettük feneketlen szakadék. Nem lehet tudni, hogy melyik palló vezet tovább, és melyik sérült, törött, zsákutca, amely a semmibe vezet. Legalább rövid idõre körül kellene nézned egy legalább 5-ös erejû vakító fénnyel! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[104 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

dk 11 dobása 11. kalandnak
Rendben, 11. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

ee 7 55 56 1138 28976 1001 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 16 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, ekinda haj (#147) 24 ap, fekete nadrág (#171) 66 ap, villámöv (#172) 66 ap, suhanó csizma (#195) 66 ap, ezüstmedál (#208) 165 ap, pikkelypáncél (#223) 49 ap, törpe balta (#224) 6 ap, szent templomi maszk (#232) 363 ap, törp szekerce (#235) 82 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, vámpírtõr (#584) 8250 ap, vas lemezpáncél (#1001) 142 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 211 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 63 ap, könnyû láncing (#1031) 116 ap, bíbor láncing (#1032) 178 ap, bõr mellvért (#1046) 102 ap, bronz mellvért (#1047) 162 ap, vas mellvért (#1048) 245 ap, kerek pajzs (#1061) 37 ap, nagy pajzs (#1062) 79 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szárnyas sisak (#1077) 79 ap, halotti maszk (#1091) 23 ap, csontmaszk (#1092) 63 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, vándorcsizma (#1121) 23 ap, fekete csizma (#1122) 63 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, díszes köpeny (#1138) 118 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, átlátszó köntös (#1152) 63 ap, könnyû íj (#1271) 37 ap, hosszú íj (#1272) 79 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 63 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 112 ap, csonttõr (#1301) 23 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, vívótõr (#1303) 126 ap, görbekard (#1316) 37 ap, hosszúkard (#1317) 79 ap, barbár lándzsa (#1331) 37 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, hosszú lándzsa (#1333) 146 ap, az erõ szarvas sisakja (#1528) 512 ap, az erõ barbár lándzsája (#1781) 198 ap, a tudás márványgyûrûje (#2126) 184 ap, az ügyesség halotti maszkja (#2441) 184 ap, az ügyesség malachitgyûrûje (#2577) 308 ap, a mágia díszes fejpántja (#3356) 184 ap, a kobra könnyû pikkelyvértje (#7316) 277 ap, a harcos könnyû láncinge (#7781) 330 ap, a harcos kõamulettje (#7946) 237 ap, a harcmûvész görbekardja (#13916) 251 ap, a szellemek bronz mellvértje (#14997) 469 ap, a szellemek könnyû íja (#15221) 251 ap, a természet hosszúkardja (#17067) 386 ap, a torony nehéz nyílpuskája (#18387) 419 ap, a kígyó sárgaréz nyaklánca (#19181) 245 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 277 ap, a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 330 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 237 ap, a tûz díszes pikkelyvértje (#22167) 297 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 108 ap, a jég kerek pajzsa (#22661) 144 ap, a jég vassisakja (#22676) 144 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 144 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 209 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597) 247 ap, a sün kék köpenye (#24987) 241 ap, a sün csatos öve (#25016) 126 ap, a sün háromszögszimbóluma (#25062) 257 ap, a sün csepp fülbevalója (#25106) 126 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 170 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 144 ap, a teknõs bõr mellvértje (#25346) 209 ap, a teknõs díszes fejpántja (#25406) 130 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 130 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 170 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 138 ap, a sav csatos öve (#26816) 126 ap, a sav rövid tõre (#26952) 247 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 263 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 249 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 144 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 144 ap, az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 170 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 130 ap, az ellenállás könnyû íja (#28721) 144 ap.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 3 törpe pikkelyvértet 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 3 harci fejszét 18 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 3 bolhedor szárnyat 9 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 1 savlehelet italát 13 aranyért. Eladsz 1 villámlehelet italát 13 aranyért. Eladsz 1 díszes köpenyt 40 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a bûz vassisakját 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 1 vas lemezpáncélt 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

bb 1 9 több épület meglátogatása
Elhagyod a boltot.[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. - Hé, te kufár! - szólítod meg a kereskedõt. - Még nem rendeztük le azt az ügyet, hogy a múltkor egy átkozott tárgyat próbáltál rámsózni.
- Micsoda? Mit hazudozol itt össze-vissza? - A boltos egy pillanatig annyira meggyõzõ, hogy magad is bizonytalan leszel, de aztán úgy döntesz, végigcsinálod, amit elkezdtél.
- Bizony, te nyomorult! És most olyan káprázatos verést fogsz kapni, amilyet még életedben nem tapasztaltál!
A boltos vicsorogni kezd, de aztán elmosolyodik.
- Ám legyen, küzdjük meg! De ne itt a boltban, mert minden tönkremegy. Találkozzunk zárás után, a raktáram mellett! De hogy izgalmasabb legyen a dolog, küzdjük meg tétben! A vesztes száz aranyat fizet a gyõztesnek. Ja, és persze szolgák nélkül, egy az egy elleni nemes küzdelem legyen! Rendben van? - most már nem lehet visszakozni, úgyhogy bólintasz, bár nemes küzdelmet nem nézel ki boltosból, úgyhogy a szolgáidra valószínûleg szükség lesz. (4. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.

[be 9:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel lesz belõle! (19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (475. kaland, összköltsége 15 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Bektar "Szelíd" Archold, egy rövid, szõke hajú, szürke szemû, alacsony, vékony, szelíd férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, szivárványkristály, a Kõ Kardja, nagyobb pókcsatos öv, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a méreg halotti maszkja. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a tenyészmanifesztáció. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú, igézõ tekintetû, minden nõ szívét meghódító férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Tárgyai: a tökéletesség vívótõre, a tökéletesség kõamulettje, bronzmedál, a tökéletesség márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, szivárványkristály, a bûz vívótõre, a mágia nehéz nyílpuskája, a szakács üstje, a tûz csontmaszkja, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tökéletesség csonttõre, a tûz malachitgyûrûje, a tûz díszes karkötõje, a bûz ónixgyûrûje, a tûz zangrozi csizmája, a mágia nagy pajzsa, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, görényfarok, a tökéletesség keresztszimbóluma, a tökéletesség ezüst fülbevalója. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Cyron Achenar pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a boltos. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86) [aura: 10-es gyógyító szellõ.], egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88) [aura: tûzimmunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** A kék-vörös atya ellõ egy elemi védelem varázslatot. A kék testvér felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér máris elõtted terem! A kék testvért próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (41 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-5 ép) Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (18 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (26 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A kék testvér hörögve elterül. A vörös testvér rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a kék-vörös atya létrehoz egy tûzfalat. A vörös testvér téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a vörös testvért. Rávágsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Vámpírtõrt forgatva támadsz. Ez mellément. Acsarogva harapni próbálsz. (26 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy gyógyító szellõt. A vörös testvér gyógyul 23 ép-t. Megtámadod a vörös testvért. Felé ütsz jobb karmoddal. (47 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-5 ép) Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel támadsz. (13 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (26 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-5 ép) Lélekenergiát szívsz el (+3%). A vörös testvér kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya elmond egy energiatüske varázslatot. 6 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod a kék-vörös atyát. 20 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Megtámadod a kék-vörös atyát. Rávágsz jobb karmoddal. (38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (13 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Mellétrafáltál. A kék-vörös atya halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 248 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid 2 manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol egy szellemkalapácsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. manapoid elõhív egy szellemkalapács varázslatot. 35 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod az 1. manapoidot. Támadod az 1. manapoidot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Meglengetve a vámpírtõrt, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). Az 1. manapoid holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid elmormol egy szellemkalapácsot. Sebzõdsz 35 ép-t. A 2. manapoidot próbálod megsebezni. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+11 ép). Vámpírtõrt forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+3%). A 2. manapoid kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 121 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+74%). Összegyûjtöd a "kincset": 2 barna manakõ és 2 xenópete.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 liánvirágot. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy szürke mösze (#60) [aura: méret: 30.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Sly Sz.áll.roncsolása -30 PE (-13)53 (-33)33 Szürke mösze Mentális robbanás -33 PE (-5)35 (-30)10
2. Sly Agyvihar -24 PE (-9)44 (-8)25 Szürke mösze Pszi csáp +8 PE (-3)32 (-10)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

mak 5 2 5. makró definiálása/hívása
5. makró törölve. Helyére a következõ 2 parancsot definiálod:
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal
[Parancs 5. makróba tárolva.]

x 10 exkaváció, ásatás
[Parancs 5. makróba tárolva.] Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Átkozott tárgyat szereztél. [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 826 sebzést okoztál, és 336 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 273 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 78. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (10) / 3.50
[2] IQ: 11 (13) / 8.65
[3] ügyesség: 7 (11) / 1.07
[4] egészség: 8 (12) / 3.44
[5] mágia: 6 (9) / 0.96
[6] gyorsaság: 13 (11) / 1.99
[9] Méret/ép: 122 (125) / 43
Min. méret: 108
Barlangméret: 125
PONTJAID
Varázspont: 94 / 78
Képességpont: 19 / 99%
Hõsi pont: 40 (3)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 478 / 306
Hírnév : 518
Jóllakottság: 54%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 494 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 433 (7)
Leölt torzszülött: 628 (10)
Pszi csaták: 73 (1)
Pszi gyõzelmek: 57 (1)
Ájulások száma: 5 (1)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: az elme tanulmányozója (20)
Speciális képességeid:
+16 pszi támadó és védekezõ pont, GY +13 ÉP-t gyógyít, 30%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +1 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass meg barátságosan tíz galetkit. [számláló: 4] 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Mágusok Klánjának tagja. 3.) Hozz 20 asztrálesszenciát.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 18 (23) / 2.84 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0.60
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 1.40 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20 [20] savimmunitás: 4 (5) / 1
[21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 3 / 0 [24] rezisztencia: 3 (7) / 0
[26] lõfegyver: 3 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 1.15 [47] zárnyitás: 5 / 0.90 [48] mászás: 6 / 0.66
[50] meggyõzõkészség: 5 / 4.79 [52] auraészlelés: 8 / 2.27 [53] ékszerészet: 2 / 0.30
[54] kereskedelem: 7 (10) / 5.04 [55] szívósság: 10 / 0.16 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.27
[57] gyógynövények: 4 / 3.41 [58] nyomkeresés: 5 / 0.05 [60] pszi támadás: 10 / 4.46
[61] pszi energia: 10 / 3.66 [63] éberség: 8 / 0 [65] álcázás: 2 / 0.05
[66] lopakodás: 2 / 0.25 [67] régészet: 5 / 3.63 [69] tanulás: 10 / 5.56
[71] javítás: 8 / 0.22 [72] építés: 4 / 1.80 [73] felderítés: 4 / 1.14

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 18 (19) / 2.11 [101] szakért.: 19 (20) / 0.85 [102] vámpirizáció: 7 (22) / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 11 / 5.43     vámpírtõr
fog [106] méret: 9 / 0 [107] szakért.: 12 / 1.22 [108] energiaszívás: 6 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 8 / 0.90 [149] dimenziókapu: 1 / 0 [152] felejtés: 1 / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 8 / 4.24 [133] pszi acéltorony: 6 / 0.06 [128] pszi csáp: 8 / 1.16
[131] sz.áll.roncsolása: 6 / 1.78        

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
2. Makró
pv 7 5 3 8
p
pv 5 7 3 8
ism 2
p
3. Makró
ism 2
p
4. Makró
bsz
v 154
5. Makró
ism 3
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
3: tûzlehelet itala v.var. ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 40, és ha ellenf. erõssége több, mint 110%.
5: tûzlehelet használata ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 65%, Prioritás: 50, és ha ellf. 18. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 30 10 15 50; VI erõ:125% ép:30%; PV 5 7 3 8; HE 1; PTA 131 130 128 131 130; PTB 128 128 128 128 128;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #18 (8. épület), #19 (9. épület), #26 (7. épület), #438 (77. forduló), #342 (77. forduló), #475 (78. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 5441. Jelenleg a festékgödör építésén dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gladiátor zöld köntöse (#6101) * 1 a mágia vándorcsizmája (#3371) 1 a szalamandra maszkja (#25840)
* 1 a természet halotti maszkja (#16841) * 1 a tûz bõr mellvértje (#22196) * 1 az ellenállás átlátszó köntöse (#28602)
1 csizma (#1120) 1 csontmaszk (#1092) 1 díszes pikkelyvért (#1017)
1 ezüst fejpánt (#1107) 3 utazóköpeny (#1136) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a merénylõ kõamulettje (#11096) * 1 a remete malachit karkötõje (#12491)
622 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
16 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225)
188 hamis arany (#809) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szerencsekõ (#197) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 5 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 1 orvosságos zacskó (#590) 2 õskõ (#8)

Fegyverek
1 Trollagyar (#214) * 1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 6 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31)
8 gyilkos boróka (#27) 3 hónakkupók (#30) 4 liánvirág (#24)
7 mátekel gomba (#21) 5 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 6 ragálygomba (#26)
1 sárga gyógyital (#61) 8 sötét mák (#23) 10 tejfonál (#28)
11 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 8 winropu moha (#22)
1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
14 asztrálesszencia (#154) 3 barna manakõ (#149) 2 duzzadt xenópete (#479)
8 ekinda haj (#147) 3 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
3 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 7 molitár háj (#165)
2 nohnetár gumó (#212) 8 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
1 õsi relikvia (#17) 13 pirgamit (#152) 2 xenópete (#278)
3 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kígyó malachit karkötõje #19241 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 16 hamis arany (#809), 1 õsi relikvia (#17), 1 óriási xenópete (#480), 2 ragálygomba (#26), 1 liánvirág (#24), 2 õskõ (#8), 1 xenópete (#278), 1 sárga gyógyital (#61), 1 zöld manaital (#63), 1 bajnokok itala (#62), 1 szerencsekõ (#197), 3 barna manakõ (#149).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 736 arany (#1), 3 üvegcse (#14), 1 winropu moha (#22), 1 mézfû (#29), 3 pirgamit (#152), 1 elonotichlan (#31), 1 a bûz vassisakja (#28976), 3 törpe pikkelyvért (#4), 1 villámlehelet itala (#56), 3 harci fejsze (#12), 1 savlehelet itala (#55), 1 vas lemezpáncél (#1001), 3 bolhedor szárny (#15), 2 elfu moha (#33), 1 díszes köpeny (#1138), 1 sárkányvirág (#32).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZERENCSEKÕ (197. TÁRGY)
Ez a tárgy a gonoszság melléfogása. Rendelkezik az átkozott tárgyak minden képességével, csak a követ elõállítõ mágus hibája miatt nem negatív, hanem pozitív hatása van. Minden galetki álma, hogy örökre nála maradjon a kõ, de még senkinek nem sikerült megakadályozni a távozását. Amíg nálad van +3 méretet és +10% támadást kapsz. Ha nálad gyengébb galetkivel találkozol (azaz kisebb a galetki ereje, mint a tiéd), akkor van esély, hogy a kõ átugrik hozzá. A megfigyelések szerint nagyon ritkán elõfordul, hogy ugrás elõtt a kõ mágikusan osztódik, így az eredeti tulajnál is marad egy.



BARNA MANAKÕ (149. TÁRGY)
A manapoid belsejében az évek során egy gyémántkemény anyag gyûlik, növekszik, hasonlóan a gyöngykagylók kincséhez. A különbség csak annyi, hogy a legtöbb alkímista meg van róla gyõzõdve, hogy a barna manakõ amellett, hogy kissé bizarr, ámde divatos gyûjtõi tárgy, emellett mágikus adottságokkal is bír! Persze a publikus könyvtárak szerint még egyetlen alkímista sem tett komoly felfedezést a barna manakõvel kapcsolatban.



TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY)
A mutánsok olyan titkos és bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások - különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret, hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl. Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus képességekkel rendelkeznek.



BOLTOS (138. ELLENFÉL)
Milyen régóta vágysz már rá, hogy alaposan megverhesd a boltost! Ez a sunyi galetki hányszor átvert és kihasznált már, itt az ideje, hogy visszaadd a kölcsönt. Persze, apró probléma, hogy milyen könnyen tudsz majd vele a jövõben üzletelni? És ez a puhány vajon tényleg nem ért a harchoz, vagy azért mégiscsak volt valami oka, amiért megkapta a jogot, hogy õ vezesse a boltot? Mindegy, egy ilyen szórakozás mindent megér.



ÁTKOZOTT TÁRGYAK
A rosszindulatú galetki mágusok néha olyan átkozott varázstárgyakat állítanak elõ, amelyektõl nem lehet könnyen megszabadulni, idõnként maguktól váltanak tulajdonost, sõt szaporodni is képesek. Ezeket nem lehet eladni az üzletben, de szerencsére többnyire egy fajtából egyszerre csak egy lehet a birtokodban belõle. (Bár ha elég gonosz volt a mágus, akkor még az is sok.)
Az átkozott tárgyak többnyire csak akkor mûködnek, ha viseled õket, azaz be vannak KF-elve. Igazán sajnálatos, hogy ezek a tárgyak gonosz mágiájuk révén teljesen automatikusan KF-elõdnek. Sõt oly mértékben ellenségesek veled, hogy ha már nem jutna nekik elég hely rajtad, akkor elõbb leveszel valamit, csak azért, hogy az átkozott tárgynak helyet csinálj. Vannak olyan tárgyak, amelyek KF-elõdés nélkül mûködnek, ezek enciklopédiájában ez jelezve van. Ha ugyanabból az átkozott tárgyból több is van nálad, szerencsére ezek hatása azért nem fog összeadódni.
Az átkozott tárgyaktól többféleképpen is meg lehet szabadulni. Ha elég szerencséd van, akkor viszonylag hamar átugrik egy másik galetkihez. (Ha nincs elég szerencséd, akkor ugrás elõtt osztódik, és nálad is marad egy, sõt még a másik galetki "áldása" is a tiéd lehet.) "Átugrás" akkor történhet, ha portyázás során meglátogatsz egy másik galetkit. Minél többféle átkozott tárgyad van, az átugrás esélye annál nagyobb. Ha már nagyon sokféle átkozott tárgy gyûlt össze nálad (legalább 4 különbözõ típus), akkor érdemes benézned a templomba (BE 9 6 parancs) ahol némi aranyért cserébe a tárgyak egy részétõl megszabadítanak. Az is elõfordulhat, hogy bizonyos átkozott tárgyaidtól megszabadulhatsz egy-egy speciális küldetés során.
Ha otthon vagy a mágia tudományában, akkor még egy nagyszerû lehetõség nyílik meg elõtted. Egy igen alkalmas varázslat, a kineport segítségével a nem kívánt tárgyat átpasszolhatod egy másik galetkinek, aki ennek várhatóan nem fog örülni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.