Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csókmágia
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 02:17:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5441-29

Karakterszám: 5441 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 29 Játékhét: 523
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 199
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2019. nov. 17. 16h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2019. nov. 18.

E-mail!

SLY KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1491.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

tv 1 varázslat berakása 1. varázslatlistára
1. TV lista törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

az 1120 1151 1015 1046 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. Csizma: értéke 5 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3% védekezés. Zöld köntös: értéke 12 arany. A következõ képességeket azonosítod: +2% védekezés. Pikkelyvért: értéke 20 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +10% védekezés, -2 gyorsaság. Bõr mellvért: értéke 52 arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +18% védekezés, -4 gyorsaság.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

tk 52 732 732 52. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Rettegve indultok útnak. A küldetés nagyon veszélyesnek tûnik, és mindnyájan attól féltek a lelketek mélyén, hogy a vuerg foglyul ejt benneteket és eljuttat benneteket az Ellenséghez. Most azonban már nem fordulhattok vissza, az a gyávaságotokat bizonyítaná. A vuerg barlangjához iszonyúan meredek és szûk járatokon keresztül lehet felvergõdni, amelyekben kevés a levegõ, és rengeteg a mérges gáz. Csak a legrátermettebbek küzdhetik magukat itt keresztül!
[Egészség-összeg próba 22-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Napoknak tûnik az idõ, míg végül eljuttok a vuerg barlangjához. A feketén ásító barlangszáj fenyegetõbb, mint minden eddigi barlangnyílás, amivel szembekerültetek. Rettegve néztek egymásra, aztán nekivágtok. Ahogy beléptek, kattogó hangra lesztek figyelmesek. A milgand fényénél borzalmas, mozgó fémszerkezetek jelennek meg elõttetek. Ez egy igazi halálfolyosó! Le-lecsapó pengék, forgó, tûhegyes karok. Mennyire ügyesnek kell ahhoz lenni, hogy valaki itt át tudjon jutni?
[Ügyesség-összeg próba 23-as küszöbre: sikeres]
Rövid megbeszélés után nekiindultok. Szemet gyönyörködtetõ a jól koordinált mozgás, amellyel mindig épphogy átsuhantok a halálos szerszámok között, egymást fedezve, segítve. Egyedül itt senki nem tudna túljutni! Alig hiszitek el, hogy átjutottatok, és mindössze néhány kisebb-nagyobb karcolással sikerült megúszni a dolgot. Most azonban hátrahõköltök - egy hatalmas lávató zárja el elõttetek az utat! A hõség irtózatos. Elborzadva figyelitek a vuerg mágiájának mûködését: itt-ott idõnként fekete kövek bukkannak fel a lávából. Ha elég gyorsak vagyok, át tudtok érni, ha nem, alámerültök a lávában, és nem marad belõletek más, csak forró gõz. Rövid próbát tesztek, ki mennyire gyorsan tud ugrani és futni.
[Gyorsaság-összeg próba 24-es küszöbre: sikertelen] Az eredmény siralmas! A próba után kiderül, hogy ha az igazi köveken ugrálnátok, bizony nem mind érnétek át élve. Vissza kell fordulnotok!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

k 4 kaland elvállalása
(4. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 mitulen fû]
- Köszönöm, hogy segítettél. - mondja a mágus. - Hálám jeléül fogadd ezt a sárga gömböt. Ha akarod, el is adhatod, de lehet, hogy még szükséged lesz rá. - megnyugtatod az öreget, hogy semmi pénzért nem fogsz ilyen értékes ajándékot eladni, bár nem igazán érted, hogy mit kezdhetnél ezzel a vacakkal. Elbúcsúzol a varázslótól. [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a féregszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

be 8 1 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy a pszi szakértelmek csodálatos világával szeretnél megismerkedni. Megtudod, hogy az oktatás 10 képességpontba és 200 aranyba kerül. Felvezetnek a nagy gömbbe, amely az épület tetején van. Fantasztikus! A hatalmas, üres térben galetkik lebegnek, szemük csukva, mintha aludnának. Oktatód, egy nyúlánk, nagyszemû, sárgás bõrû galetki elmagyarázza, hogy a tanulók és mestereik épp az asztrális síkon kalandoznak. Izgalomba jössz, hogy milyen fantasztikus, új dimenzió felderítésére lesz hamarosan lehetõséged. Az oktató azonban lehûti a kedélyedet: elmondja, hogy az asztrális kalandozás enyhén szólva is egy igencsak veszedelmes vállalkozás, és a jól képzett pszionicisták is általában csak csoportban mernek megkockáztatni egy hosszabb kiruccanást. Megtudod, hogy az asztrálból rengeteg pszionikus ragadozó leselkedik a tapasztalatlan elmére. Ezután következnek a gyakorlatok. Kiderül, hogy a pszi képessége minden galetkiben megvan, de egy erõteljes varázslat és pszionikus hatás együttes kombinációja szükséges ahhoz, hogy ezt a megfelelõen érett elmében felszínre hozzák. Az általad végzett relaxációs és mentális gyakorlatok közepette észre sem veszed, hogy befejezõdött a stimuláció! (-10 képességpont.) Döbbenettel érzed, hogy képes vagy átcsúszni az asztrális térbe, érzékelni az ebben a párhuzamos dimenzióban zajló dolgokat. Érzékeled a többi pszionicista tudatát, és egyéb, homályosabb dolgokat is. Azonban nagyon hamar elfáradsz, és visszahúzódsz. Oktatód elmagyarázza, hogy milyen gyakorlatok szükségesek a pszionikus képesség ébrentartásához és fokozatos fejlesztéséhez. Ezenkívül felhívja figyelmedet, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül térj vissza, hogy elsajátíthass valamilyen önvédelmi képességet, mert anélkül könnyû préda leszel az agresszív elmék számára. Végül kifizeted a 200 aranyat, és boldogan távozol. (Elsajátított szakértelmeid: pszi támadás 1. szint, pszi energia 1. szint. A további pszi képességek elsajátítása 100 aranyba és 5 képességpontba kerül.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

be 8 130 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy szeretnéd elsajátítani a agyvihar pszi képességet. Kifizeted az oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz, ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve agyvihar! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az iskolát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

be 13 meglátogatod a 13. épületet
Belépsz a Pszionicisták Klánjának épületébe. Érdeklõdésedre elmondják, hogy a Klánba való belépés feltétele legalább 4-es pszi energia. Ha be akarsz lépni, és teljesül ez a feltétel, add ki a BE 13 1 parancsot. A Klántól kapható speciális képesség: rangtól függõ plusz pszi energia és pszi támadás harcokban; GY paranccsal többet gyógyulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

bb 3 4 7 8 20 több épület meglátogatása
[be 3:] A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: jégpajzs (#15, IQ8, 50ap) tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Az akadémia egyik oktatója - Purbah mester néven mutatkozik be - megkérdezi, hogy szeretnéd-e a lehelet képességedet növelni. Mohón bólintasz. Purbah mester magyarázni kezd:
- Én magam a támadási formák közül a leheletet kedvelem a leginkább, ezért is próbálom támogatni az ilyen stílust követõ galetkiket. Ha a próbát kiállod, egy fantasztikus varázstárgyat kapsz jutalmul! Persze ez nem jótékonysági intézmény, a próbára nevezési díjat szedek a költségeim fedezésére, úgyhogy csak akkor jelentkezz, ha valóban úgy érzed, készen állsz, különben 30 aranyad bánja! (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és miután bemutatkoztatok, beszélgetni kezd veled:
- Feltételezem, hogy valamilyen megbízást szeretnél! - bólogatsz. - A feladat igen egyszerû: betört a vegetáriánus kertünkbe egy csapat kóbor göthös yeti. No, persze nem a gombát zabálják, hanem a kertészeket! Ezektõl az undorító állatoktól kéne megpucolni a létesítményt. Siker esetén 80 aranyat fizetünk. Egyszerûen hangzik, nem? (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Egy mentát szólít meg:
- Testvérem, Sly! Örömmel látunk az iskolában. Ha esetleg kedved van hozzá, volna számodra egy megbízásunk, amely próbára teszi pszionikus képességeidet. Ha készen állsz, jelentkezz nálam, én Ixrion mentát vagyok. Röviden a feladatról:
- A pszi iskolát egy speciális mentális pajzs védi, amely közösségünket az asztrális térbõl érkezõ behatolóktól védi. Sok-sok tudósunk naphosszat a testét elhagyva, az asztrálban barangol és kutat, katasztrofális lenne, ha az odakint tomboló pszionikus ragadozók lecsapnának rájuk. Sajnos, a pajzs néha megsérül, általában valamelyik asztrális élõsködõ tevékenységének eredményeképp. A te feladatod lenne a sérülést megkeresni és kijavítani. (20. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt szellem fogja megadni: egy áttetszõ, egy fehér, egy félelmetes, egy huhogó és egy õsi. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a negyedik a megoldás! Egy aprócska információt az áttetszõ szellem is ad: A megfejtés osztható öttel. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a félelmetes szellem és a huhogó szellem között van hazudós. Persze a fehér szellem mást mondana... A fehér szellem a következõt mondja: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. Még flegmán hozzáteszi, hogy hallotta, amikor a huhogó szellem azt mondta, hogy az õsi szellem hazudik. Egy aprócska információt a félelmetes szellem is ad: A megoldás két számjegyének összege kilencnél több. Még flegmán hozzáteszi, hogy az õsi szellem és az áttetszõ szellem állításai mindig ellentétesek. Így hangzik a huhogó szellem segítsége: A válasz 50-nél nagyobb. Elárulja még azt is, hogy az áttetszõ szellem hazudik. Az õsi szellem a következõt mondja: A szám nem osztható hárommal. És még hozzáfûzi, hogy a fehér szellem és a félelmetes szellem között van hazudós. Persze az áttetszõ szellem mást mondana... A remete is elárul valamit: A válasz egy páros szám.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

k 99 kaland elvállalása
Sajnos nincs nálad drágakõ.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (422. kaland, összköltsége 5 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Bacquer Victor, egy sápatag, metszõ tekintetû, nagyravágyó és rendkívûl pofátlan férfi. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. Felszerelése: csepp fülbevaló, a méreg sisakja, az élet vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, ezüst fülbevaló, átlátszó köntös, az Örökkévalóság Rubinja, az egyensúly gyûrûje, a regenerálódás kõamulettje, a méreg görbekardja, a teknõs szimbóluma, a kalmár nyaklánca, nagyobb pókcsatos öv. Bacquer Victor körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a tudatfaló. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Aranykarmú Mandola, egy aranybarna boru, zöld szemu, karcsú, ruganyos, csábító nõ. A Pszionicisták klánjának gondolkodó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a teknõs könnyû pikkelyvértje, fekete nadrág, suhanó csizma, a szalamandra halotti maszkja, a bérmágus zöld köntöse, a tökéletesség csonttõre, a tárgyalás gyûrûje, khaldoran öv. Aranykarmú Mandola mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Aranykarmú Mandola finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (474. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 winropu mohát. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy molitár (#35) [aura: méret: 40.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a molitárt. A molitár odajön hozzád. Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (10 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. Elhibázta. Megpróbál felbuktatni bal lábával. (2 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Hasba próbál rúgni jobb lábával. El sem talált, haha. Megpróbál felbuktatni bal lábával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (7 ép-t sebeztél). A molitár rád támad. Elõrerúg jobb lábával. (2 ép-t sebzõdtél). Megpróbál felbuktatni bal lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (10 ép-t sebeztél). A molitár rád veti magát. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Mellé! Egy rúgást próbál bal lábával. Hátraugrasz a támadás elõl. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sötét mákot. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a fekete hólyag felé. Már ott is vagy! A fekete hólyag feléd rohan. Megtámadod a fekete hólyagot. Felé döfsz jobb karmoddal. (15 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). A fekete hólyag rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (15 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a fekete hólyagot. Felé ütsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével támadsz. Ez mellément. A fekete hólyag rád támad. A fekete hólyag savat lehel rád. (14 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (16 ép-t sebeztél). A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! 10 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Nocsak, mit találtál! 1 tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc ellõ egy tûzfal varázslatot. A renegát mágustanonc irányába mozogsz. 12 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. Megtámadod a renegát mágustanoncot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (21 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A pontosság csonttõrével lesújtasz. (8 ép-t sebeztél). A renegát mágustanonc halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +13 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 150 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 221 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 29. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.13
[2] IQ: 8 / 6.37
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.95
[4] egészség: 5 / 0.30
[5] mágia: 3 / 0.90
[6] gyorsaság: 7 (8) / 1.19
[9] Méret/ép: 75 / 49
Min. méret: 60
Barlangméret: 75
PONTJAID
Varázspont: 37 / 37
Képességpont: 26 / 65%
Hõsi pont: 10 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 216 / 150
Hírnév : 167
Jóllakottság: 178%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 0 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 185 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 170 (2)
Leölt torzszülött: 200 (2)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 (11) / 3.07 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0
[18] tûzimmunitás: 2 (4) / 0.20 [19] hidegimmunitás: 1 (2) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 0.20 [47] zárnyitás: 4 / 1.28 [48] mászás: 4 / 2.70
[52] auraészlelés: 2 / 0.60 [54] kereskedelem: 4 / 3.17 [55] szívósság: 3 / 0.52
[56] varázsitalfõzés: 3 / 1.51 [57] gyógynövények: 3 / 0.31 [58] nyomkeresés: 3 / 0.43
[60] pszi támadás: 1 / 0 [61] pszi energia: 1 / 0 [66] lopakodás: 2 / 0.10
[67] régészet: 5 / 2.83 [69] tanulás: 7 / 2.20    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 10 / 1.52 [102] vámpirizáció: 4 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 7 / 1.18     a pontosság csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 0.64    

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellf. 18. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 5 0 50; VI erõ:125% ép:30%; PV 5 3 8; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #16 (4. épület), #20 (8. épület), #422 (29. forduló), #474 (29. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a szalamandra maszkja (#25840) * 1 az enyészet köntöse (#23200) 1 bõr mellvért (#1046)
1 csizma (#1120) 1 pikkelyvért (#1015) * 1 Xantin bõröve (#169)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
212 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 21 hamis arany (#809)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a pontosság csonttõre (#4451) 1 csonttõr (#1301) 3 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 4 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
3 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
6 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 10 üvegcse (#14) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
2 nohnetár gumó (#212) 9 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 winropu moha (#22), 1 sárga gömb (#136), 1 sötét mák (#23), 1 tejfonál (#28).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 300 arany (#1), 3 mitulen fû (#20).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SÁRGA GÖMB (136. TÁRGY)
A Hatalom Gömbjei tökéletesen simára csiszolt, kristályból faragott gömbök. Attól függ, hogy mekkora hatalmat jelképeznek, hogy milyen színû kristályból készültek. A legkisebb ilyen gömb a sárga, kisebb szolgálatokért szokták adni hûbéreseknek. A sárga gömb ugyan nem bír semmilyen különleges hatalommal, mégis jelentõs értéket képvisel.



TUDATFALÓ (55. PSZIONIKUS LÉNY)
Azok, akik képesek átlátni az asztrális térbe, a tudatfalót egy ocsmány, duzzadt gömbökbõl álló, osztódó óriáspetére hasonlító lénynek írják le. A tudatfaló kíméletlenül sújt le a pszionikus térbõl, ha nem vagy felkészülve, 1-2 kör alatt kicsinálja az agyadat. Szerencsére a tudatfaló tecnikáját könnyû kiismerni.



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9), Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet. A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent, hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát. Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják, a garling kristályt kivéve, amely ebben az esetben is mûködik.
LÉLEKENERGIA GENERÁTOR (#37)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül, amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör végén. Ezt a garling kristály nem módosítja.
Figyelem! Ha egy épületbe beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe, vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél. Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1 TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot, és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha semmit sem dolgoztál volna.



ARANYDUKÁT
Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból, ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz. Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban. Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért. A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok, hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg, többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak. A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni, hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk, miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás, hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény, hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ, hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD {tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal 600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300) fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább. Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra. Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából. A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál, és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben, érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol is 10 TVP-nyit.]



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.